Anouk heeft het op eigen kracht en zonder homosensuele show eromheen zelf zover geschopt.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:26 schreef Uccie het volgende:
conclusie, als we een goed liedje sturen is het goed...en de komende 10 jaar zullen we wel weer bagger sturen
Willekeurige clannad LP.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat fluitje klinkt heel herkenbaar. Iemand die weet waar ik t van herken?
Ja maar dat zijn ze bij de TROS over een halfjaar vergetenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anouk heeft het op eigen kracht en zonder homosensuele show eromheen zelf zover geschopt.
Dat vind ik gewoon goed.
Titanic liedje?quote:Op zondag 19 mei 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed iets van Enya of een of andere Folk Metal band jaquote:
De melodie blijft gewoon hangen, ook al ken je het niet van iets.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eensquote:Op zondag 19 mei 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
Hier kan ik wel mee leven, prima nummer. En Anouk heeft het gewoon goed gedaan.
Vond ik ook helemaal niet verkeerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eens
Wat Frankrijk nog wat eigenlijk? Heb niet kunnen kijken vnv.
Al weken.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
En Anouk cashed nu met die reclame, of was die al eerder geweest?
Die is er al even, maar volgens mij is dat zo'n eenmalig bedrag.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
En Anouk cashed nu met die reclame, of was die al eerder geweest?
Nou ja gelijk heeft ze, ik zou het ook doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is er al even, maar volgens mij is dat zo'n eenmalig bedrag.
398 posts, wat wil je.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer helemaal kapot mensen. Wat een drukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |