Oh natuurlijk zou ik geen nee zeggen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toch ben je een razende hommertje als zij met haar nakende tetters voor je staat en je dan nee zegt.
Ze heeft wel meer dingen die niet zo mooi zijn, haar persoonlijkheid en dat kaboutertje waar ze mee getrouwd is bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heeft ze IETS wat niet zo mooi is. Anders ging ik weer krassen.
Het ging om het uiterlijk in dit geval he? En kaboutertjes houd ik ook niet zo van nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer dingen die niet zo mooi zijn, haar persoonlijkheid en dat kaboutertje waar ze mee getrouwd is bijvoorbeeld.
Babylon5 0+quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. Stargate heb ik ook 2x gekeken en Babylon 5 ook incl. de films.
Allemaal gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Babylon5 0+
Ik heb duidelijk teveel series. Alias, 24, sopranos, lost, prisonbreak, etc etc
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heeft ze IETS wat niet zo mooi is. Anders ging ik weer krassen.
Nou zag ik er maar zo uit. Maar goed ik ga niet weer zeurenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind haar maar weinig aan eigenlijk, niet alleendat gebit.
Maar haar uiterlijk wordt negatief beïnvloed door haar persoonlijkheid, aangezien ze elke keer zo'n vervelend arrogant gezicht trekt. En een grote neplach waarbij 10 cm tandvlees te zien is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging om het uiterlijk in dit geval he? En kaboutertjes houd ik ook niet zo van nee.
Op sommige foto's ziet ze er echt heel goed uit hoor. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar haar uiterlijk wordt negatief beïnvloed door haar persoonlijkheid, aangezien ze elke keer zo'n vervelend arrogant gezicht trekt. En een grote neplach waarbij 10 cm tandvlees te zien is.
Nee nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zag ik er maar zo uit. Maar goed ik ga niet weer zeuren
Ja precies. Dat maakt haar echt totaal niet interessant imo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar haar uiterlijk wordt negatief beïnvloed door haar persoonlijkheid, aangezien ze elke keer zo'n vervelend arrogant gezicht trekt. En een grote neplach waarbij 10 cm tandvlees te zien is.
Nou zat ik even op de googles, maar haar beste foto's zijn wel die waar ze haar mond dicht heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Op sommige foto's ziet ze er echt heel goed uit hoor. Vind ik dan.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig doet de pener nooit zo moeilijk.
Die houdt niet van een dichte mond natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou zat ik even op de googles, maar haar beste foto's zijn wel die waar ze haar mond dicht heeft.
Gelukkig doet de pener nooit zo moeilijk.
Goed punt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die houdt niet van een dichte mond natuurlijk.
Hier nog een goeie:quote:
Maakt het uit, uurtje langer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik lig al kei lang in bed maar kan niet slapen. En morgen moet ik vroeg op.
Als hier zomenteen een edit komt met een pic van jouw tetten, dan ben jij mijn favoriete FOKster van de dag.quote:
Ik heb mijn punt al gemaakt dus er komt geen edit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Als hier zomenteen een edit komt met een pic van jouw tetten, dan ben jij mijn favoriete FOKster van de dag.
Hmja, ik ga maar weer een poging doen.quote:
Ja ik had pas later door dat er een letterlijke punt stond, nogal een anticlimax...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb mijn punt al gemaakt dus er komt geen edit.
Truste Njoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, ik ga maar weer een poging doen.
Hoe is BB tot nu toe?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Truste Njo
Ik maak het ook niet te laat denk ik.
Ik heb alleen de eerste gekeken. Beter dan de eerste keer dat ik het zag, maar wat Specularium al zei: kan ook komen doordat ik er zoveel over heb gehoord dat ik het goed ga vinden of omdat ik weet dat het later beter wordt?quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ook dat Talking Bad zitten kijken erna, dat is ook cool.
Is dat zo gek? Ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Een bus scheerschuim na drie vier weken leeg?
Ik doe er wel minimaal drie maanden mee denk ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik zou het niet weten eigenlijk.
Oh ja dan is het wel snelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik doe er wel minimaal drie maanden mee denk ik.
Deden ze bij de laatste 8 afleveringen van het laatste seizoen, gingen ze de uitzending achteraf bespreken met de acteurs en makers.quote:
Na elke aflevering? Mmmm misschien ook maar even kijken dan. Als ik zover kom tenminste.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deden ze bij de laatste 8 afleveringen van het laatste seizoen, gingen ze de uitzending achteraf bespreken met de acteurs en makers.
Nog minder leuk dan Pietertje Derks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |