Maakt het uit, uurtje langer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik lig al kei lang in bed maar kan niet slapen. En morgen moet ik vroeg op.
Als hier zomenteen een edit komt met een pic van jouw tetten, dan ben jij mijn favoriete FOKster van de dag.quote:
Ik heb mijn punt al gemaakt dus er komt geen edit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Als hier zomenteen een edit komt met een pic van jouw tetten, dan ben jij mijn favoriete FOKster van de dag.
Hmja, ik ga maar weer een poging doen.quote:
Ja ik had pas later door dat er een letterlijke punt stond, nogal een anticlimax...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb mijn punt al gemaakt dus er komt geen edit.
Truste Njoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, ik ga maar weer een poging doen.
Hoe is BB tot nu toe?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Truste Njo
Ik maak het ook niet te laat denk ik.
Ik heb alleen de eerste gekeken. Beter dan de eerste keer dat ik het zag, maar wat Specularium al zei: kan ook komen doordat ik er zoveel over heb gehoord dat ik het goed ga vinden of omdat ik weet dat het later beter wordt?quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ook dat Talking Bad zitten kijken erna, dat is ook cool.
Is dat zo gek? Ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Een bus scheerschuim na drie vier weken leeg?
Ik doe er wel minimaal drie maanden mee denk ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik zou het niet weten eigenlijk.
Oh ja dan is het wel snelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik doe er wel minimaal drie maanden mee denk ik.
Deden ze bij de laatste 8 afleveringen van het laatste seizoen, gingen ze de uitzending achteraf bespreken met de acteurs en makers.quote:
Na elke aflevering? Mmmm misschien ook maar even kijken dan. Als ik zover kom tenminste.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deden ze bij de laatste 8 afleveringen van het laatste seizoen, gingen ze de uitzending achteraf bespreken met de acteurs en makers.
Nog minder leuk dan Pietertje Derks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |