Nee die is al lang afgelopen. Was niet zoveel. Volgende week kijk ik de Kamara's. Oh dit zijn ook een soort Kamara'squote:Op zondag 27 oktober 2013 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk weer zin in zo'n gare talentenshow.
Die troep hoef ik echt nooit te zien, met hun schijtlol.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die is al lang afgelopen. Was niet zoveel. Volgende week kijk ik de Kamara's. Oh dit zijn ook een soort Kamara's
Ik ga het morgen terugkijken, als het niks is dan hoeft dat ook niet meer volgende week. Maar de eerste wil ik sowieso zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die troep hoef ik echt nooit te zien, met hun schijtlol.
Is ook best leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Stiekem vind ik dit leuk.
PTA / Modelspoor, deel IX
Moet je nagaan als jij zo'n spoor gaat leggen, zo door het huis heen, over het balkon, en dan helemaal de kast op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook best leukIk had een collega die woonde in Aalsmeer, die had in zijn tuin een hele baan aangelegd. Hier in de buurt zit ook een winkel die deze treintjes verkocht, ben ik weleens gaan kijken.
Duur die krengen.
Moet je nagaan als jij zo'n spoor gaat leggen, zo door het huis heen, over het balkon, en dan helemaal de kast op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:11 schreef Latert het volgende:
[..]
die deze treintjes verkocht, ben ik weleens gaan kijken.
Duur die krengen.
Ik liep er langs en dacht, goh leuk, even kijken. Je moet een bijbaantje hebben om die krengen te betalen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:11 schreef sp3c het volgende:
ja dat leek me ook ooit eens grappig om te doen, ik naar zo'n speciaalzaak .. keihard schrikken van de prijzen
ik ben een broodje doner gaan halen geloof ik
Hehe ik vroeg me wel af toen ik daar was, wat doet hij als het regentquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je nagaan als jij zo'n spoor gaat leggen, zo door het huis heen, over het balkon, en dan helemaal de kast op.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
tante Corrie: goede grappen, ninja edits en altijd dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |