oeh die had ik ook, dan ging ik Spitfires kitbashen met Apaches enzo, kreeg je coole shitquote:
En die moesten dan in zo'n gaatje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat ken ik wel. Had ik allemaal niet. Ik had knikkers
Nee niet in een gaatje. Op straat en verder weet ik het niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die moesten dan in zo'n gaatje.
Goed verhaal weer.
Een watervliegtuig was mijn pronkstuk. Tot mn broertje het uit zn handen liet kletteren. Heb ik uit woede alles maar kapot gegooid, voor zn ogen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook, alleen maar straaljagers, en 2 vliegdekschepen.
Ja, in een gaatje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet in een gaatje. Op straat en verder weet ik het niet meer.
Ok tot over 5 minuten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ben wel even weg dan, die shit weet ik niks van.
Op straat heb je ook gaatjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk moesten knikkers in een gaatje... op het schoolplein altijd knikkeren met flippo's, pokemonkaarten of gewoon knikkers als inzet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bonken toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
Met bammen en koningsbammen en lep, dubbel lep, bloedlep.
Gewoon kut.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:22 schreef sp3c het volgende:
ja nee die nieuwe SP was niet echt een topshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |