Bonken ken ik alleen als kontseks, heb het nooit bij knikkeren gehoord hier.quote:
Ik wel, zijn die grotequote:Op zondag 27 oktober 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bonken ken ik alleen als kontseks, heb het nooit bij knikkeren gehoord hier.
Maar wellicht is dat regiogebonden.
Zijn moeder en vader zijn nog cooler.quote:
anders zou ik het niet zeggenquote:
En daarvoor was hij al een tijdje Chef-af. Stones/Parkers aanpak van Scientology viel verkeerd bij hem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
In 2006 al.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chef_(South_Park)
Enige mooie aan Token is dat ze hem Token genoemd hebben en hij ook letterlijk de excuusneger is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
die zouden ze gewoon de serie in moeten schrijven als nieuwe excuusnegers
Token is een lamer en darth vader chef wil ik nooit meer zien zo lame is het
Waar is Fles?quote:
Ook nog eventjes Yolanthe Kabonke.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Knikkers, South park, en wat nog meer voor onzin???
Die laatste show waar hij dood gaat hebben ze zitten knippen en plakken met ouwe opnames van hem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En daarvoor was hij al een tijdje Chef-af. Stones/Parkers aanpak van Scientology viel verkeerd bij hem.
Ben je nog niet dronken dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar is Fles?
* Whiskers2009 zoekt
Jij gaat hem ook weer op een zuipen zetten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar is Fles?
* Whiskers2009 zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |