Karina moet opzoutenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Ik zag dat er in 40+ ook een SC is.
Wat? Als dat zo lijkt dan blijf ik liever zelf weg hoor want zo ben ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja nu jaag je Liesje weer weg he?
Het is E_G.. Die ken je inmiddels wel toch??quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Is dit nou een flirt naar Whiskas toe, of ben je ook getrouwd?
40+ toch??quote:
Wat zit iedereen toch te dreigen met weggaan en niet posten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat? Als dat zo lijkt dan blijf ik liever zelf weg hoor want zo ben ik niet.
Ik post ook niet zulke moeilijke dingen, maar meestal wel met een dubbele (vaak seksueel getinte) betekenis.quote:
Nee joh, niet om 1:00 uur alquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, er gaat zo iets met de klok gebeuren.
Mooi, ben academisch geschooldquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iemand zei net dat dit topic heel simpel begon. Inmiddels is het niveau bijna academisch
Jij bent dan vast ook nog een hormonenbommetjequote:Op zondag 27 oktober 2013 00:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik post ook niet zulke moeilijke dingen, maar meestal wel met een dubbele (vaak seksueel getinte) betekenis.
Jij zegt dat ik Liesje wegjaagquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit iedereen toch te dreigen met weggaan en niet posten?
Nou ik vind poezen erg mooi voordat ik Whiskers ken. Maar als Whiskers post, denk ik aan dit soort roofdiertjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Is dit nou een flirt naar Whiskas toe, of ben je ook getrouwd?
Jij kent me niet.. Niet irl iigquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou ik vind poezen erg mooi voordat ik Whiskers ken. Maar als Whiskers post, denk ik aan dit soort roofdiertjes
Dat maakt mijn posts wel lekker voorspelbaar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent dan vast ook nog een hormonenbommetje
Dan ben je in een goed gezelschap.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi, ben academisch geschoold
Nee dat zei ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik Liesje wegjaagEcht niet leuk.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat maakt mijn posts wel lekker voorspelbaar.
Sorry maar dit vatte ik wel zo op:quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet.
Je moet je niet zo aangevallen voelen.
Maar ik ben dan ook niet academisch geschooldquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja nu jaag je Liesje weer weg he?
Speccie in slaap gevallen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet.
Je moet je niet zo aangevallen voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |