quote:
Tsss, niet weten over welke user ik het heb .. Onwetendenquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij gaat hem ook weer op een zuipen zetten?
Sommigen op FOK! komen toch aardig in de buurt, qua users kennen?quote:
Over welke user gaat het dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Tsss, niet weten over welke user ik het heb .. Onwetenden
Geen idee, heb Karina nog nooit gezienquote:
Nou ja een heleboel weet ik er wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sommigen op FOK! komen toch aardig in de buurt, qua users kennen?
Mijn bulten zijn in ieder geval niet zo groot als die van een kameel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, heb Karina nog nooit gezien
Degene waar ik op doel is hier al heel lang en niet onbekend volgens mijquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd. Maar in dit geval niet.
Ik ken ze in ieder geval niet allemaal.
Op die badjasfoto was het ook niet te zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, heb Karina nog nooit gezien
Maar sommigen lijken iedereen wel te kennen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja een heleboel weet ik er wel ja
Je spreekt nu wel een beetje in raadsels Ferdoquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar sommigen lijken iedereen wel te kennen.
Nee, ik ben er zelf niet zo één.
Nou nou, het was niet echt bedoeld als raadsel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je spreekt nu wel een beetje in raadsels Ferdo
Mmmm die knipoog doet anders vermoeden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou nou, het was niet echt bedoeld als raadsel.
Nee, dat is gewoon flirterig bedoeld.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm die knipoog doet anders vermoeden.
Oh ja nu snap ik waarom ik nog alleen ben, dat soort dingen pik ik niet op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon flirterig bedoeld.
En dat ja. Niet meer zu haben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
Ferdo is al getrouwd, die doet dat soort dingen niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |