Niet om eigenwijs te doen maar met CSS kun je ook de bovenste banner weghalen he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelf, ging mij eigenlijk alleen om die banners weg.
CSS is aids.
Ein-de-lijk!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Jericho van de week afgekeken incl. alternate ending en vandaag seizoen 1 binnengehaald en de eerste aflevering gekeken.
Bear Grylls heeft dit allemaal al min of meer uitgelegd.quote:A small town in Kansas is literally left in the dark after seeing a mushroom cloud over near-by Denver, Colorado. The townspeople struggle to find answers about the blast and solutions on how to survive.
Ja maar hij heeft het niet goed uitgelegdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bear Grylls heeft dit allemaal al min of meer uitgelegd.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verneuk mijn test eens niet joh, badmuts.
Nee, ik kreeg al zo'n berichtje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Eerste keer was 5 seconden zie ik daarna was je te sloom.
Gelukkig maar, anders ga je ook zo irritant doen als sp3c.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg al zo'n berichtje.
Crewbash, note.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders ga je ook zo irritant doen als sp3c.
ik verwachtte eigenlijk Firefly op 1quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Nu we het toch over een serie hadden, beetje reclame voor een ander topic en mijn lijstje daar in
TV / nog geen FOK? TV-serie Top 100
Nou dan kan ik jou wel 100 notes geven, jij basht mij constant.quote:
Buffy was tof!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik verwachtte eigenlijk Firefly op 1
Buffy
Cnorry
Dat boeide me wat minder, ik vond Angel wel wat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Buffy ook wel cool hoor, maar is meer omdat ze lekker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |