Jup, gelukkig ben ik niet alleenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Hoop werk allemaal zeker, Pino? veel berichten om uit te kiezen en dan nog doorlezen en eventueel zelf (her-)schrijven.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik alLeuk hoor dat je dat doet, complimenten.
Tis voor mij al jaren terug. charmed heb ik ook maar nooit helemaalgezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Wijven zijn jullie. Ik dacht dat alleen vrouwen daar naar keken.
Jullie keken zeker ook naar Charmed?
Ja voor iedereen is het jaren terug he? Oude seriequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis voor mij al jaren terug. charmed heb ik ook maar nooit helemaalgezien.
Toch ben je een razende hommertje als zij met haar nakende tetters voor je staat en je dan nee zegt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef Latert het volgende:
Offtopic () :
[ afbeelding ]
Dat tandvlees
Ben jij nou ouder dan Corrie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis voor mij al jaren terug. charmed heb ik ook maar nooit helemaalgezien.
Nix mis,met ouwe series. Friends ga ik ook nog eens allemaal kijken. Stargate en startrek wel alles gezien en staat op de repeatlijst. Kijk nu af en toe Las Vegas. En under the domequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja voor iedereen is het jaren terug he? Oude serie
Ik weet niet hoe oud ze,is maar ik mag nog niet in 40plus :pquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij nou ouder dan Corrie?
Zeg ik ook niet. Stargate heb ik ook 2x gekeken en Babylon 5 ook incl. de films.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nix mis,met ouwe series. Friends ga ik ook nog eens allemaal kijken. Stargate en startrek wel alles gezien en staat op de repeatlijst. Kijk nu af en toe Las Vegas. En under the dome
je mag best wel in 40+ hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze,is maar ik mag nog niet in 40plus :p
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze,is maar ik mag nog niet in 40plus :p
Oh natuurlijk zou ik geen nee zeggen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toch ben je een razende hommertje als zij met haar nakende tetters voor je staat en je dan nee zegt.
Ze heeft wel meer dingen die niet zo mooi zijn, haar persoonlijkheid en dat kaboutertje waar ze mee getrouwd is bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heeft ze IETS wat niet zo mooi is. Anders ging ik weer krassen.
Het ging om het uiterlijk in dit geval he? En kaboutertjes houd ik ook niet zo van nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer dingen die niet zo mooi zijn, haar persoonlijkheid en dat kaboutertje waar ze mee getrouwd is bijvoorbeeld.
Babylon5 0+quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. Stargate heb ik ook 2x gekeken en Babylon 5 ook incl. de films.
Allemaal gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Babylon5 0+
Ik heb duidelijk teveel series. Alias, 24, sopranos, lost, prisonbreak, etc etc
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Gelukkig heeft ze IETS wat niet zo mooi is. Anders ging ik weer krassen.
Nou zag ik er maar zo uit. Maar goed ik ga niet weer zeurenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind haar maar weinig aan eigenlijk, niet alleendat gebit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |