SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heen moet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ummm... ik heb mijn best gedaan. Het gras was niet zo hoog. Ga morgen eens kijken of ik hem beter kan bedekken.quote:
Zo'n beetje wel ja, de gemeente mag je helemaal zelf kiezen, het hoeft niet per sé een gemeente uit de OP te zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik weet waar hij ligt.
Is het dan het idee dat ik hem morgen opzoek, losmaak met de sleutel die daar ergens ligt en dan naar de volgende gemeente ofzo breng?
Dan zal ik morgenochtend eens even kijken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel ja, de gemeente mag je helemaal zelf kiezen, het hoeft niet per sé een gemeente uit de OP te zijn.
Er staat een pinpoint, dus is het niet zo heel moeilijk te raden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik weet waar hij ligt.
Is het dan het idee dat ik hem morgen opzoek, losmaak met de sleutel die daar ergens ligt en dan naar de volgende gemeente ofzo breng?
Pinpoint?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er staat een pinpoint, dus is het niet zo heel moeilijk te raden.
Ow, handig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=11,198.59,0,3.92,
Mijn reisje heeft een heel topic nodig gehadquote:
Heb je hem al gevonden?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, handig.
Ik dacht het al te herkennen aan de stickers op het bord.
Sorry, ben ziek opgestaan. Ik hoest me de longen uit het lijf.quote:
Das kut.. beterschap!quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ben ziek opgestaan. Ik hoest me de longen uit het lijf.
1,5 uur geleden welquote:
Een onderhoudsbeurt, kan 'ie weer 25 verplaatsingen mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef Maringo het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk vanavond nog weg leggen, maar de kaartjes zijn niet meer leesbaar. Ik hou hem een nachtje hier en zal hem opknappen. Even een kleine apk.
Is het zo erg geworden dan? Mijn grashuis heeft dus niet gewerktquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef Maringo het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk vanavond nog weg leggen, maar de kaartjes zijn niet meer leesbaar. Ik hou hem een nachtje hier en zal hem opknappen. Even een kleine apk.
Ik denk dat de code oranje hem teveel is geworden. De kaartjes waren ook deels losgeweekt. Sowieso was ie doorweekt..quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het zo erg geworden dan? Mijn grashuis heeft dus niet gewerkt
In het vorige topic had Nattekat de hele zooi overgeschreven. Even zoeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Maringo het volgende:
Wat is het emailadres ook alweer wat op de Stok stond? Hij is namelijk helemaal niet meer te lezen..
Al gevonden, maar staat geen emailadres bij. En het was gebrokenglas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef BELASTING het volgende:
[..]
In het vorige topic had Nattekat de hele zooi overgeschreven. Even zoeken.
Hmm, even denken dan. Kan het me niet zo snel herinneren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Al gevonden, maar staat geen emailadres bij. En het was gebrokenglas.
In mijn herinnering was het iets van fokstok@fokstok.tk. Maar ik weet het niet zeker. Of info@fokstok.tkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hmm, even denken dan. Kan het me niet zo snel herinneren.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef BELASTING het volgende:
info@fokstok.tk
http://forum.fok.nl/templ(...)nypic.com/fdaykz.jpg
Niet vergeten om hem water- en sneeuwdicht te maken voor de winterquote:
Beetje oude topics doorspitten helpt vaak welquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet vergeten om hem water- en sneeuwdicht te maken voor de winter
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Maringo het volgende:
Ik twijfel nog of ik er een bierdop op bijspijker.![]()
Als het een heineken bierdop is, dan wordt ie er wel weer afgesloopt zodra de stok weer in het oosten komt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Maringo het volgende:
[..]![]()
Net twee stukjes papier gelamineerd. Vanavond ducttape vervangen en ergens neerleggen. Ik twijfel nog of ik er een bierdop op bijspijker.
Ik drink thuis geen Heineken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als het een heineken bierdop is, dan wordt ie er wel weer afgesloopt zodra de stok weer in het oosten komt.
Fixed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed zo! Er is maar 1 biertje het lekkerst en dat is Hertog Jan! [ afbeelding ]
1x Grolsch dop -check-quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:25 schreef Maringo het volgende:
Van wie zijn die Grolschdoppen en die Friese vlag?
Lijkt me wel handig om het te checken voor het geplaatst wordt, een ban heb je zo opgelopen als mensen foute shit er heen gaan mailen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan er misschien wel een bot achter zetten, die in geval van een inkomende email het bericht hier plaatst. Dat nieuwe adres wordt uiteindelijk niet meer gecheckt gok ik zo.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed zo! Er is maar 1 biertje het lekkerst en dat is Grolsch! [ afbeelding ]
Dat is wel een goeiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig om het te checken voor het geplaatst wordt, een ban heb je zo opgelopen als mensen foute shit er heen gaan mailen.
Die was nog prima, een beetje water verandert dat niet in één weekend gok ik zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het slot ook nog in goede conditie? Of moet daar nog een scheut kruipolie in?
Hij is nog goed genoeg. Dat kan later wel. Buiten dat, ik heb het niet eens in huis.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het slot ook nog in goede conditie? Of moet daar nog een scheut kruipolie in?
Dat was ik wel van plan, maar vrouwlief moest plots werken en daardoor moet ik nu thuis blijven en op mini-me passen.. Morgenochtend weer een kans.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef BELASTING het volgende:
Keep the good work going Maringo!
Vanavond nog plaatsen?
Kan gebeuren!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan, maar vrouwlief moest plots werken en daardoor moet ik nu thuis blijven en op mini-me passen.. Morgenochtend weer een kans.
Nee, niet meer.quote:
Ik zag het indd. Kijken of tie in de buurt komt!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet meer.
De stok is opgeknapt en krijgt morgen een nieuwe lokatie.
quote:
De kans is aanwezig dat ik straks even door Poeldijk heen rij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:58 schreef Maringo het volgende:
Ik verwacht zo ook een berichtje van m1st1g dat ie hem al heeft.
Nice.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
De kans is aanwezig dat ik straks even door Poeldijk heen rij.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
De kans is aanwezig dat ik straks even door Poeldijk heen rij.
Nee niet weer dit gezeur hê... of gebruik andere smilies als je het niet serieus bedoeld. Laat Fokstok lekker reizen en wacht lekker fijn, waar de volgende tussenstop zal zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef ursel het volgende:
[..]Leg je hem wel weer voor vanavond in de buurt weg.
Stokje komt hemelsbreed 750 meter van mijn voordeur te liggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef ursel het volgende:
[..]Leg je hem wel weer voor vanavond in de buurt weg.
ooh, sorry. Nee, niet boos bedoeld. Hem PI al aangepast.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee niet weer dit gezeur hê... of gebruik andere smilies als je het niet serieus bedoeld. Laat Fokstok lekker reizen en wacht lekker fijn, waar de volgende tussenstop zal zijn.
En wat is jouw woonplaats?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Stokje komt hemelsbreed 750 meter van mijn voordeur te liggen.
Vaals.quote:
Vaals is 30km minder.quote:
jah.. waar gaat dat kreng nou heen??quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
De afstand van Delfzijl naar Vaals is ook te verwaarlozen.
Alphen a/d Rijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah.. waar gaat dat kreng nou heen??
En net voorbij Rotterdam op je vrije woensdagmiddag?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is zelfs op mijn hele vrije zaterdag iets te ver
Vlissingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah.. waar gaat dat kreng nou heen??
Vrijdag ga ik naar Delft, veel verder dan dat kom ik voorlopig ook niet meer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
En net voorbij Rotterdam op je vrije woensdagmiddag?
Post stuk. ..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:58 schreef m1st1g het volgende:
Stokbord
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Omgeving
[ link | afbeelding ]
Sleutelbord
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
De sleutel ligt in het fietsroutebordje
Weer eentje om weg te strepen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:58 schreef m1st1g het volgende:
Stokbord
[ link | afbeelding ]
Omgeving
[ link | afbeelding ]
Sleutelbord
[ link | afbeelding ]
De sleutel ligt in het fietsroutebordje
Heeft iemand nog die kaart van Nederland met gemeentes in het rood/groen?quote:
Je wordt alleen erg nat als je het hemelsbreed aflegt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En het is echt een plaats op 750 meter van mijn voordeur (hemelsbreed).
Ik wil dat stukje idd niet zwemmen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je wordt alleen erg nat als je het hemelsbreed aflegt.
pinpoint.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft iemand nog die kaart van Nederland met gemeentes in het rood/groen?
Heel rap. Als de volgende verplaatsing nou ook zo snel gaat kan ik van het weekend weer op padquote:
Als ie hierna nou ergens tussen Rotterdam en Noord-Holland terecht komt, kunnen we gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heel rap. Als de volgende verplaatsing nou ook zo snel gaat kan ik van het weekend weer op pad
Is Zandvoort wel te doen voor je ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ofwel trein, bus, metro en 3x overstappen (2u enkeltje), of 2u fietsen (enkeltje).
In de zomer had ik het gedaan
Ook zoiets voor mij ja. Leiderdorp had ik nog gedaan, dit is me helaas net te ver.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Ofwel trein, bus, metro en 3x overstappen (2u enkeltje), of 2u fietsen (enkeltje).
In de zomer had ik het gedaan
Voor mij in ieder geval welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is Zandvoort wel te doen voor je ?
1,5 uur fietsen, echt op het randje maar te doen. (gevalletje Coevorden)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is Zandvoort wel te doen voor je ?
Groningers ook, alleen is het wat verder weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Rotterdammers kunnen in actie komen.
Evenals de Limburgers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Groningers ook, alleen is het wat verder weg.
En de Surinamers?quote:
quote:
quote:• De Stok! moet wel in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten.
Er is er één die hem op kan halen, dat is m1st1g. Achteraf was eerder richting het noorden slimmer geweestquote:
Toch beter opletten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is er één die hem op kan halen, dat is m1st1g. Achteraf was eerder richting het noorden slimmer geweest
Waar zijn al die Rotterdammers nou?
Jouw UI doet mijn ogen pijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toch beter opletten.Er zijn er meerdere die langs Rotterdam komen, alleen niet elke dag.
Morgen ochtend zal ik even kijken vanaf deze kant van de IJssel of ik Stokje zie liggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is er één die hem op kan halen, dat is m1st1g. Achteraf was eerder richting het noorden slimmer geweest
Waar zijn al die Rotterdammers nou?
about:config --> zoeken op image.animation_modequote:
West-Brabant ergens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk avontuur Stokje nu gaat beleven.
Nu moet ik de hele nacht in spanning blijven liggenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef KaBuf het volgende:
Ik geef 'm morgenochtend een nieuw plekje, was een uurtje geleden al te donker voor ietwat duidelijke foto's vreesde ik
Wilde je morgen anders weer een treinreis ondernemen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu moet ik de hele nacht in spanning blijven liggen
Leg je hem in een gemeente die nog niet geweest is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef KaBuf het volgende:
Ik geef 'm morgenochtend een nieuw plekje, was een uurtje geleden al te donker voor ietwat duidelijke foto's vreesde ik
Geen trein, wel fiets. Na een treinreisje vandaag heb ik bijna geen geld meer overquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilde je morgen anders weer een treinreis ondernemen?
Ga je fietsen naar West Brabant?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen trein, wel fiets. Na een treinreisje vandaag heb ik bijna geen geld meer over
Komt ie daar dan?quote:
Dat is correctquote:
In een gehucht met station?quote:
Ik keek in je profiel en daar zag ik het bij je woonplaats staan.quote:
Bus, Metro, treintaxi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een gehucht met station?
(Ok, flauw, maar de grote steden zijn te groot om te lopen)
Haha ik dacht even via STA / [West-Brabant] # 79 | Waar Kper en EDMAN de dienst uitmaken in mijn POHIquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik keek in je profiel en daar zag ik het bij je woonplaats staan.
Je topic over het accent was dodelijk genoegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Haha ik dacht even via STA / [West-Brabant] # 79 | Waar Kper en EDMAN de dienst uitmaken in mijn POHI
Dodelijk nog welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je topic over het accent was dodelijk genoeg
Volgende keer kom ik om koffiequote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, prachtig. Is er eindelijk iemand in dat gehucht van je geweest, fax
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen ga ik richting de kust toevallig
Was geen probleem. Kon er net langsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Grappig dit.... Ging het een beetje met die brandnetels?
Die veer mag je inderdaad best zelf in je achterste steken hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef Nattekat het volgende:
Wat mijn reis voor gevolg heeft gekregen, heerlijk die snelheid
Welke kust?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen ga ik richting de kust toevallig
Murp is genoeg geadoreerd weer voorlopig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef Broertie het volgende:
Maringo en KaBuf? Kunnen jullie je UI aanpassen? Ik krijg er epilepsieaanvallen van.......
Ow wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als het een beetje weer is, heb je kans dat je me tegen komt.
ik mag Stokje niet meenemen.
![]()
Foto's maken. Ben er al een tijd niet geweest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wat ga je daar doen?
Ik verstop stokje onderweg ergens trouwens![]()
Kom dan even bij de Slufter langsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Foto's maken. Ben er al een tijd niet geweest.
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wat ga je daar doen?
Ik verstop stokje onderweg ergens trouwens![]()
Was wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?
Was jij van plan om Stokje op te halen dan ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Leg je hem dan in gemeente Korendijk neer?
Omdat dat een gemeente is die nog in het lijstje staat.quote:
Ligt eraan hoe laat de foto's online komen en een paar andere kleine factoren. Tis niet om de hoek namelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Was jij van plan om Stokje op te halen dan ?
je kanarie-autoquote:Op zondag 20 oktober 2013 08:47 schreef Faxie het volgende:
En weer geplaatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleutel onderste bord:
[ afbeelding ]
kusjekroelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Murp is genoeg geadoreerd weer voorlopig.![]()
Benieuwd waar ie nu terecht komtquote:
ik ookquote:
Gaat snelquote:
hoe noord?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik hoop dat die weer wat meer naar het noorden gaat.
Die klopt ja..quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de woonplaats van dolfina-chica klopt en ze gaat nu naar huis, dan kan Nattekat wederom eens een retourtje Drenthe boeken.
Als je hem daar heen brengt dan kan ik er met gemak op de racefiets heen, dinsdag als die er dan nog ligt en het droog isquote:
Daar heeft ie al gelegenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Als je hem daar heen brengt dan kan ik er met gemak op de racefiets heen, dinsdag als die er dan nog ligt en het droog is
Ik lig ook op de loer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Als je hem daar heen brengt dan kan ik er met gemak op de racefiets heen, dinsdag als die er dan nog ligt en het droog is
O mag die alleen op plaatsen liggen waar die nog nooit heeft gelegen? Sorry ik volg dit topic nog niet zolang.quote:
Nee hoor, de stok mag overal weer liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
O mag die alleen op plaatsen liggen waar die nog nooit heeft gelegen? Sorry ik volg dit topic nog niet zolang.
nee, hij mag best weer op zelfde plaats, maar het leuke vind ik.. een plek waar hij nog niet gelegen heeftquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
O mag die alleen op plaatsen liggen waar die nog nooit heeft gelegen? Sorry ik volg dit topic nog niet zolang.
Dat is waar, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, hij mag best weer op zelfde plaats, maar het leuke vind ik.. een plek waar hij nog niet gelegen heeft
Ow serieus?quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
We hadden het er een poos geleden nog over, dat het wel cool zou zijn als het ding in Tiengemeten zou worden geplaatst. Nou, het scheelt niet veel.
Hihi ja probeerde 'm een beetje uit het zicht te houdenquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kanarie-auto
Goede verplaatsing!
ahhquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
Ja sorry jongens, even uit handen gegeven..
Kreeg net bericht dat een maat van me is overleden, dus t-i-m neemt deze even over.
En met een beetje pech voor hem ligt die dinsdag nog verder in het noordenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
@Nattekat: hij ligt op nog geen 20 km van Coevorden. Jouw verplaatsing naar de randstad heeft maar kort effect gehad.
Echt waar? Ik maakte een grapje, maar jij zou zo weer in de trein stappen? Weer die lange rotreis?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik had het gedaan, als de NS geen aangepaste dienstregeling had gehad. Rechtstreeks naar Hoogeveen en van daar flink stukje lopen.
Nu moet ik in Zwolle overstappen...
Vakantiequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt waar? Ik maakte een grapje, maar jij zou zo weer in de trein stappen? Weer die lange rotreis?
Zolang niemand zo stom is om hem dicht bij een station te leggenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:44 schreef zeeppaardje het volgende:
Ow ik zie net dat ik dinsdag moet werken en donderdag pas vrij ben, maar dan is die vast al weg, hopelijk niet weer helemaal naar het zuiden
Ah. Nou dan kan ik 'm misschien wel een slinger geven weer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:44 schreef zeeppaardje het volgende:
Ow ik zie net dat ik dinsdag moet werken en donderdag pas vrij ben, maar dan is die vast al weg, hopelijk niet weer helemaal naar het zuiden
Tot nu toe iedere keer een keer moeten overstappen, daar ligt het probleem niet. Hoogeveen is zelfs korter dan Coevorden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef NoBody122 het volgende:
Plaatsnaamborden liggen doorgaans niet in de buurt van stations, helaas, in de wat grotere plaatsen. Voor de wat kleinere plaatsen moet je dan eerder weer overstappen op een Sprinter.
Het schiet wel lekker op zo met het kilometrage van de stok 14.gif
Het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe ver je bereid bent te lopen.. Bij de Friese steden, voor zover met treinstation, moet je in ieder geval toch wel even stappenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot nu toe iedere keer een keer moeten overstappen, daar ligt het probleem niet. Hoogeveen is zelfs korter dan Coevorden.
Steden in het noorden zijn doorgaans ook klein genoeg.
Nee ik moet werken van 8:00 tot 20:00 en als ik ga fietsen ben ik toch minstens 4 uur onderweg. Dus geef hem maar een slingerquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Nou dan kan ik 'm misschien wel een slinger geven weer.
Maar morgen (maandag) nog niet.
@zeeppaardje: kun je maandag niet?
Gecondoleerd..quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
Ja sorry jongens, even uit handen gegeven..
Kreeg net bericht dat een maat van me is overleden, dus t-i-m neemt deze even over.
Nope, alleen foto's geplaatst voor d-c geplaatst.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gecondoleerd Dolfina-Chica.
T-i-m, jij hebt hem dus mede-verplaatst? (voor de vermeldingen in de FOK!stok annalen )
Dus dan mag jij hem ook weer terug brengen richting Rotterdam.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:38 schreef t-i-m het volgende:
[..]
Nope, alleen foto's geplaatst voor d-c geplaatst.
In steden heb je vaak bussen, in dorpen (met een station) vaak niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:55 schreef NoBody122 het volgende:
Plaatsnaamborden liggen doorgaans niet in de buurt van stations, helaas, in de wat grotere plaatsen. Voor de wat kleinere plaatsen moet je dan eerder weer overstappen op een Sprinter.
Het schiet wel lekker op zo met het kilometrage van de stok 14.gif
OF verder naar het noorden....quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus dan mag jij hem ook weer terug brengen richting Rotterdam.
Klopt, maar Nattekat zal wel niet voor niets steeds vermelden de stok graag dicht bij een station te zienquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In steden heb je vaak bussen, in dorpen (met een station) vaak niet.
bij 'mijn' station is geen bord hoor.. Of je moet het bord assen op het perron pakkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:12 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Klopt, maar Nattekat zal wel niet voor niets steeds vermelden de stok graag dicht bij een station te zien
Mijn punt exact.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij 'mijn' station is geen bord hoor.. Of je moet het bord assen op het perron pakken
Op loopafstand natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij 'mijn' station is geen bord hoor.. Of je moet het bord assen op het perron pakken
ff gequoterdquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:42 schreef dolfina-chica het volgende:
ik dat als ik hem weer een keer in handen heb dat ik een uur met het kreng op station ga staan... En is er dan niemand, dan leg ik hem weer vas
is goed hoor!quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
de stok ligt niet meer in Hollandscheveld, maar in mijn kofferbak
Gewoon weer vrijlaten hè, wij houden niet van ontvoeringenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
das ook een snellequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
shit! Eindelijk in de buurt, lees ik het nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie weet blijft die nog wel in de buurt want volgens mij woont gebroken glas daar ook vlakbij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
shit! Eindelijk in de buurt, lees ik het niet
volgende keer een dm?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
shit! Eindelijk in de buurt, lees ik het niet
Volgende keer daar? Project X Haren XXL FOK!-editiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:45 schreef Broertie het volgende:
schijnen ze nogal leuke feestjes te geven.....
Jammer dat het zo ver is:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Jaja, daar heb ik speciaal op gelet. Een paar honderd meter maar.
De IC naar/van Groningen stopt er ook.
De pinpoint is correct.
Niks mis toch, met nachtelijke reisjes?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vanwege nacht-dag legt hij hem morgen pas weer ergens neer.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Da´s dichtbij. Er is hier wat verjaardagsbezoek vanwege mijn jongste zoon (vandaag 1 geworden).
Mijn broer woont daar vlakbij, mijn zoon zit er zo´n beetje naast op school.
Anyway, verjaardagsbezoek is o.a. 2cv, en die gaat hem oppikken en meenemen richting het westen. Vanwege nacht-dag legt hij hem morgen pas weer ergens neer.
In je auto?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef 2cv het volgende:
Ook namens mij
Enneh, 3 keer raden waar de stok nu ligtHint: het is niet aan een plaatsnaambord.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:39 schreef Nattekat het volgende:
3x raden... niet 1 keer.
Op een station? Nee? Bij jou thuis? Nee? In je auto?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Da´s dichtbij. Er is hier wat verjaardagsbezoek vanwege mijn jongste zoon (vandaag 1 geworden).
Mijn broer woont daar vlakbij, mijn zoon zit er zo´n beetje naast op school.
Anyway, verjaardagsbezoek is o.a. 2cv, en die gaat hem oppikken en meenemen richting het westen. Vanwege nacht-dag legt hij hem morgen pas weer ergens neer.
Je maakt het wel lekker spannend op deze manier.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef 2cv het volgende:
Ook namens mij
Enneh, 3 keer raden waar de stok nu ligtHint: het is niet aan een plaatsnaambord.
Heb je al nieuwe foto's gezien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:27 schreef zeeppaardje het volgende:
Ligt de stok al op zijn plaats? Want dan weet ik of ik me kan opmaken voor een fietstochtje of dat ik thuis kan blijven.
Nee maar bedoel meer of die er elk moment aan komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe foto's gezien?
Moest binnen 24 uur toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:00 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nee maar bedoel meer of die er elk moment aan komen.
Ja klopt maar hij is gister avond weggehaald, dus als die 's ochtends al op een plek ligt binnen fietsbereik dan kan ik hem wel verplaatsen, maar als die pas aan het einde van de middag op een plek ligt dan lukt het me niet meer, snap je?quote:
Ik denk dat Nobody gelijk krijgt met zijn opmerking. Is dat nog fietsbaar?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:03 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ja klopt maar hij is gister avond weggehaald, dus als die 's ochtends al op een plek ligt binnen fietsbereik dan kan ik hem wel verplaatsen, maar als die pas aan het einde van de middag op een plek ligt dan lukt het me niet meer, snap je?
Was gewoon even benieuwd
op zich wel maar niet vandaag denk ik, want zaterdag staat er ook al 230-250km op het programmaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk dat Nobody gelijk krijgt met zijn opmerking. Is dat nog fietsbaar?
Gigantisch fietsbereik zegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:07 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
op zich wel maar niet vandaag denk ik, want zaterdag staat er ook al 230-250km op het programmadan wordt het een andere keer dus
Ik wordt dan afgezet door mn ouders in utrecht en ga dan via de posbank bij Arnhem weer terug naar Veendam. Volgens de voorspellingen heb ik de wind in de rug het grootste deel dus dat moet te doen zijn.quote:
250 km vind ik toch wat veelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:04 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik wordt dan afgezet door mn ouders in utrecht en ga dan via de posbank bij Arnhem weer terug naar Veendam. Volgens de voorspellingen heb ik de wind in de rug het grootste deel dus dat moet te doen zijn.
Klinkt als een leuk ritje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:04 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik wordt dan afgezet door mn ouders in utrecht en ga dan via de posbank bij Arnhem weer terug naar Veendam. Volgens de voorspellingen heb ik de wind in de rug het grootste deel dus dat moet te doen zijn.
Ik vind de fok stok ook zo'n leuk idee omdat het valt te combineren met mijn fietstochten, dat geeft weer een beetje een soort van extra motivatie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk ritje.
Ik heb vroeger ook veel gefietst, met hele fietsvakanties zelfs. Helaas door m'n knie gaat dat niet meer. Niet zulke lange stukken achter elkaar in ieder geval.
Motivatie is ook belangrijk. Ik had meestal nieuwe routes als motivatie. Door een gebied fietsen waar ik nog niet geweest was. Zo heb ik wel bijna heel Nederland en half België al eens gezien. En op de fiets is dat anders dan met de auto.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:44 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik vind de fok stok ook zo'n leuk idee omdat het valt te combineren met mijn fietstochten, dat geeft weer een beetje een soort van extra motivatie.
Dat is niet het westen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat die stok in Friesland belandt. Ergens bij Grou ofzo.
Als er maar een trein kan komen is het toch goed genoeg? Grou heeft een NS station.quote:
7 uur op reis is ook weer zo veel...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als er maar een trein kan komen is het toch goed genoeg? Grou heeft een NS station.
7 uur? Da's inderdaad wel erg veel. Plus natuurlijk de kans dat de stok na een paar dagen alweer in het Noorden is beland, net als nu.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
7 uur op reis is ook weer zo veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |