Is het zo erg geworden dan? Mijn grashuis heeft dus niet gewerktquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef Maringo het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk vanavond nog weg leggen, maar de kaartjes zijn niet meer leesbaar. Ik hou hem een nachtje hier en zal hem opknappen. Even een kleine apk.
Ik denk dat de code oranje hem teveel is geworden. De kaartjes waren ook deels losgeweekt. Sowieso was ie doorweekt..quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het zo erg geworden dan? Mijn grashuis heeft dus niet gewerkt
In het vorige topic had Nattekat de hele zooi overgeschreven. Even zoeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Maringo het volgende:
Wat is het emailadres ook alweer wat op de Stok stond? Hij is namelijk helemaal niet meer te lezen..
Al gevonden, maar staat geen emailadres bij. En het was gebrokenglas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef BELASTING het volgende:
[..]
In het vorige topic had Nattekat de hele zooi overgeschreven. Even zoeken.
Hmm, even denken dan. Kan het me niet zo snel herinneren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Al gevonden, maar staat geen emailadres bij. En het was gebrokenglas.
In mijn herinnering was het iets van fokstok@fokstok.tk. Maar ik weet het niet zeker. Of info@fokstok.tkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hmm, even denken dan. Kan het me niet zo snel herinneren.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef BELASTING het volgende:
info@fokstok.tk
http://forum.fok.nl/templ(...)nypic.com/fdaykz.jpg
Niet vergeten om hem water- en sneeuwdicht te maken voor de winterquote:
Beetje oude topics doorspitten helpt vaak welquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet vergeten om hem water- en sneeuwdicht te maken voor de winter
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Maringo het volgende:
Ik twijfel nog of ik er een bierdop op bijspijker.![]()
Als het een heineken bierdop is, dan wordt ie er wel weer afgesloopt zodra de stok weer in het oosten komt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Maringo het volgende:
[..]![]()
Net twee stukjes papier gelamineerd. Vanavond ducttape vervangen en ergens neerleggen. Ik twijfel nog of ik er een bierdop op bijspijker.
Ik drink thuis geen Heineken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als het een heineken bierdop is, dan wordt ie er wel weer afgesloopt zodra de stok weer in het oosten komt.
Fixed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed zo! Er is maar 1 biertje het lekkerst en dat is Hertog Jan! [ afbeelding ]
1x Grolsch dop -check-quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:25 schreef Maringo het volgende:
Van wie zijn die Grolschdoppen en die Friese vlag?
Lijkt me wel handig om het te checken voor het geplaatst wordt, een ban heb je zo opgelopen als mensen foute shit er heen gaan mailen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan er misschien wel een bot achter zetten, die in geval van een inkomende email het bericht hier plaatst. Dat nieuwe adres wordt uiteindelijk niet meer gecheckt gok ik zo.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed zo! Er is maar 1 biertje het lekkerst en dat is Grolsch! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |