SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heen moet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ummm... ik heb mijn best gedaan. Het gras was niet zo hoog. Ga morgen eens kijken of ik hem beter kan bedekken.quote:
Zo'n beetje wel ja, de gemeente mag je helemaal zelf kiezen, het hoeft niet per sé een gemeente uit de OP te zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik weet waar hij ligt.
Is het dan het idee dat ik hem morgen opzoek, losmaak met de sleutel die daar ergens ligt en dan naar de volgende gemeente ofzo breng?
Dan zal ik morgenochtend eens even kijken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel ja, de gemeente mag je helemaal zelf kiezen, het hoeft niet per sé een gemeente uit de OP te zijn.
Er staat een pinpoint, dus is het niet zo heel moeilijk te raden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik weet waar hij ligt.
Is het dan het idee dat ik hem morgen opzoek, losmaak met de sleutel die daar ergens ligt en dan naar de volgende gemeente ofzo breng?
Pinpoint?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er staat een pinpoint, dus is het niet zo heel moeilijk te raden.
Ow, handig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=11,198.59,0,3.92,
Mijn reisje heeft een heel topic nodig gehadquote:
Heb je hem al gevonden?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, handig.
Ik dacht het al te herkennen aan de stickers op het bord.
Sorry, ben ziek opgestaan. Ik hoest me de longen uit het lijf.quote:
Das kut.. beterschap!quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ben ziek opgestaan. Ik hoest me de longen uit het lijf.
1,5 uur geleden welquote:
Een onderhoudsbeurt, kan 'ie weer 25 verplaatsingen mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef Maringo het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk vanavond nog weg leggen, maar de kaartjes zijn niet meer leesbaar. Ik hou hem een nachtje hier en zal hem opknappen. Even een kleine apk.
Is het zo erg geworden dan? Mijn grashuis heeft dus niet gewerktquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef Maringo het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk vanavond nog weg leggen, maar de kaartjes zijn niet meer leesbaar. Ik hou hem een nachtje hier en zal hem opknappen. Even een kleine apk.
Ik denk dat de code oranje hem teveel is geworden. De kaartjes waren ook deels losgeweekt. Sowieso was ie doorweekt..quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het zo erg geworden dan? Mijn grashuis heeft dus niet gewerkt
In het vorige topic had Nattekat de hele zooi overgeschreven. Even zoeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:56 schreef Maringo het volgende:
Wat is het emailadres ook alweer wat op de Stok stond? Hij is namelijk helemaal niet meer te lezen..
Al gevonden, maar staat geen emailadres bij. En het was gebrokenglas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef BELASTING het volgende:
[..]
In het vorige topic had Nattekat de hele zooi overgeschreven. Even zoeken.
Hmm, even denken dan. Kan het me niet zo snel herinneren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Al gevonden, maar staat geen emailadres bij. En het was gebrokenglas.
In mijn herinnering was het iets van fokstok@fokstok.tk. Maar ik weet het niet zeker. Of info@fokstok.tkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hmm, even denken dan. Kan het me niet zo snel herinneren.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef BELASTING het volgende:
info@fokstok.tk
http://forum.fok.nl/templ(...)nypic.com/fdaykz.jpg
Niet vergeten om hem water- en sneeuwdicht te maken voor de winterquote:
Beetje oude topics doorspitten helpt vaak welquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet vergeten om hem water- en sneeuwdicht te maken voor de winter
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Maringo het volgende:
Ik twijfel nog of ik er een bierdop op bijspijker.![]()
Als het een heineken bierdop is, dan wordt ie er wel weer afgesloopt zodra de stok weer in het oosten komt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:27 schreef Maringo het volgende:
[..]![]()
Net twee stukjes papier gelamineerd. Vanavond ducttape vervangen en ergens neerleggen. Ik twijfel nog of ik er een bierdop op bijspijker.
Ik drink thuis geen Heineken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als het een heineken bierdop is, dan wordt ie er wel weer afgesloopt zodra de stok weer in het oosten komt.
Fixed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed zo! Er is maar 1 biertje het lekkerst en dat is Hertog Jan! [ afbeelding ]
1x Grolsch dop -check-quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:25 schreef Maringo het volgende:
Van wie zijn die Grolschdoppen en die Friese vlag?
Lijkt me wel handig om het te checken voor het geplaatst wordt, een ban heb je zo opgelopen als mensen foute shit er heen gaan mailen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan er misschien wel een bot achter zetten, die in geval van een inkomende email het bericht hier plaatst. Dat nieuwe adres wordt uiteindelijk niet meer gecheckt gok ik zo.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed zo! Er is maar 1 biertje het lekkerst en dat is Grolsch! [ afbeelding ]
Dat is wel een goeiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig om het te checken voor het geplaatst wordt, een ban heb je zo opgelopen als mensen foute shit er heen gaan mailen.
Die was nog prima, een beetje water verandert dat niet in één weekend gok ik zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het slot ook nog in goede conditie? Of moet daar nog een scheut kruipolie in?
Hij is nog goed genoeg. Dat kan later wel. Buiten dat, ik heb het niet eens in huis.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het slot ook nog in goede conditie? Of moet daar nog een scheut kruipolie in?
Dat was ik wel van plan, maar vrouwlief moest plots werken en daardoor moet ik nu thuis blijven en op mini-me passen.. Morgenochtend weer een kans.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef BELASTING het volgende:
Keep the good work going Maringo!
Vanavond nog plaatsen?
Kan gebeuren!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan, maar vrouwlief moest plots werken en daardoor moet ik nu thuis blijven en op mini-me passen.. Morgenochtend weer een kans.
Nee, niet meer.quote:
Ik zag het indd. Kijken of tie in de buurt komt!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet meer.
De stok is opgeknapt en krijgt morgen een nieuwe lokatie.
quote:
De kans is aanwezig dat ik straks even door Poeldijk heen rij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:58 schreef Maringo het volgende:
Ik verwacht zo ook een berichtje van m1st1g dat ie hem al heeft.
Nice.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
De kans is aanwezig dat ik straks even door Poeldijk heen rij.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
De kans is aanwezig dat ik straks even door Poeldijk heen rij.
Nee niet weer dit gezeur hê... of gebruik andere smilies als je het niet serieus bedoeld. Laat Fokstok lekker reizen en wacht lekker fijn, waar de volgende tussenstop zal zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef ursel het volgende:
[..]Leg je hem wel weer voor vanavond in de buurt weg.
Stokje komt hemelsbreed 750 meter van mijn voordeur te liggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef ursel het volgende:
[..]Leg je hem wel weer voor vanavond in de buurt weg.
ooh, sorry. Nee, niet boos bedoeld. Hem PI al aangepast.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee niet weer dit gezeur hê... of gebruik andere smilies als je het niet serieus bedoeld. Laat Fokstok lekker reizen en wacht lekker fijn, waar de volgende tussenstop zal zijn.
En wat is jouw woonplaats?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Stokje komt hemelsbreed 750 meter van mijn voordeur te liggen.
Vaals.quote:
Vaals is 30km minder.quote:
jah.. waar gaat dat kreng nou heen??quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
De afstand van Delfzijl naar Vaals is ook te verwaarlozen.
Alphen a/d Rijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah.. waar gaat dat kreng nou heen??
En net voorbij Rotterdam op je vrije woensdagmiddag?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is zelfs op mijn hele vrije zaterdag iets te ver
Vlissingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah.. waar gaat dat kreng nou heen??
Vrijdag ga ik naar Delft, veel verder dan dat kom ik voorlopig ook niet meer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
En net voorbij Rotterdam op je vrije woensdagmiddag?
Post stuk. ..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:58 schreef m1st1g het volgende:
Stokbord
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Omgeving
[ link | afbeelding ]
Sleutelbord
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
De sleutel ligt in het fietsroutebordje
Weer eentje om weg te strepen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:58 schreef m1st1g het volgende:
Stokbord
[ link | afbeelding ]
Omgeving
[ link | afbeelding ]
Sleutelbord
[ link | afbeelding ]
De sleutel ligt in het fietsroutebordje
Heeft iemand nog die kaart van Nederland met gemeentes in het rood/groen?quote:
Je wordt alleen erg nat als je het hemelsbreed aflegt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En het is echt een plaats op 750 meter van mijn voordeur (hemelsbreed).
Ik wil dat stukje idd niet zwemmen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je wordt alleen erg nat als je het hemelsbreed aflegt.
pinpoint.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft iemand nog die kaart van Nederland met gemeentes in het rood/groen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |