quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
de stok ligt niet meer in Hollandscheveld, maar in mijn kofferbak
Gewoon weer vrijlaten hè, wij houden niet van ontvoeringenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
das ook een snellequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
shit! Eindelijk in de buurt, lees ik het nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie weet blijft die nog wel in de buurt want volgens mij woont gebroken glas daar ook vlakbij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
shit! Eindelijk in de buurt, lees ik het niet
volgende keer een dm?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
shit! Eindelijk in de buurt, lees ik het niet
Volgende keer daar? Project X Haren XXL FOK!-editiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:45 schreef Broertie het volgende:
schijnen ze nogal leuke feestjes te geven.....
Jammer dat het zo ver is:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Jaja, daar heb ik speciaal op gelet. Een paar honderd meter maar.
De IC naar/van Groningen stopt er ook.
De pinpoint is correct.
Niks mis toch, met nachtelijke reisjes?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vanwege nacht-dag legt hij hem morgen pas weer ergens neer.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Da´s dichtbij. Er is hier wat verjaardagsbezoek vanwege mijn jongste zoon (vandaag 1 geworden).
Mijn broer woont daar vlakbij, mijn zoon zit er zo´n beetje naast op school.
Anyway, verjaardagsbezoek is o.a. 2cv, en die gaat hem oppikken en meenemen richting het westen. Vanwege nacht-dag legt hij hem morgen pas weer ergens neer.
In je auto?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef 2cv het volgende:
Ook namens mij
Enneh, 3 keer raden waar de stok nu ligtHint: het is niet aan een plaatsnaambord.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:39 schreef Nattekat het volgende:
3x raden... niet 1 keer.
Op een station? Nee? Bij jou thuis? Nee? In je auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |