En dat heeft als gevolg dat?quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef Typisch het volgende:
gvd, heb mijn xbox live gold code op het verkeerde account toegevoegd
Relax, en bedankt.quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef Typisch het volgende:
gvd, heb mijn xbox live gold code op het verkeerde account toegevoegd
Ik geen gold heb op het goede account. Even naar Microsoft hier mee.quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat heeft als gevolg dat?
Iya gaat het regelen voor mij.quote:Iya: Thank you so much for this information. No worries, I can definitely help you on this Typisch so don't be sad, okay?
Haha nu weten wij je voornaam. Niet dat ik dit niet wist, maar toch.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
Geen paniek mensen
[..]
Iya gaat het regelen voor mij.
Ah, dat is minder.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha nu weten wij je voornaam. Niet dat ik dit niet wist, maar toch.
Wat zei Bruce, ik ben dan wel een multimiljonair maar geld weggeven doe ik niet dus je neemt maar contact op, ik ga niet nog zo'n gold abonnement kopen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
Geen paniek mensen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
Geen paniek mensen
[..]
Jammer typ.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha nu weten wij je voornaam. Niet dat ik dit niet wist, maar toch.
Ons Paypall avontuurtje had dit al voor elkaar hoorquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zei Bruce, ik ben dan wel een multimiljonair maar geld weggeven doe ik niet dus je neemt maar contact op, ik ga niet nog zo'n gold abonnement kopen.Wie is Bruce in deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft al vaker op den foks gestaan volgens mij, maar goed.quote:Ik ben nergens meer veilig.quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ons Paypall avontuurtje had dit al voor elkaar hoorIk stalk je FB-page toch wel op dagelijkse basis.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2013 22:20:10 ]
Jij wel, maar hij niet.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begreep het hoor, en dat ondanks het niet zien van de trilogie.
Ik hoor alleen maar klachten over die serie na seizoen 1.quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een god gebazel in Walking Dead zeg... Gelukkig rijdt die gozer nog op een SS motor.
alsnog hoop ik wel dat hij het daar achterlijk goed gaat doenquote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef Typisch het volgende:
Strootman heeft een assist gegeven.
einde bericht
Het is een soap. GTST, maar dan met hakbijlen in mensen hun hoofd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar klachten over die serie na seizoen 1.Toch maar niet aan beginnen.
Oh ik ook hoor, gun hem alles nu hij niet meer in Nederland voetbalt. Oranje kan wel een baas op het middenveld gebruiken, zeker als straks RvP en Robben te oud zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
alsnog hoop ik wel dat hij het daar achterlijk goed gaat doen
tegen beter weten in
Ja precies, niet mijn type serie. Even kijken wat ik op netflix kan vinden zo.quote:Op maandag 16 september 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een soap. GTST, maar dan met hakbijlen in mensen hun hoofd.
Ik wil zo graag iets wat een beetje op Lost lijkt vinden, maar dat lijkt er niet echt te zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Er zit ook een hoop aids op netflix heh
Lost heeft toch ook een hoog soap gehalte? Of schat ik die serie verkeerd in?quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil zo graag iets wat een beetje op Lost lijkt vinden, maar dat lijkt er niet echt te zijn.
Orange is the new black is ook wel leuk om te kijken, heeft verder niets met Lost te maken.quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil zo graag iets wat een beetje op Lost lijkt vinden, maar dat lijkt er niet echt te zijn.
Ik vond het wel meevallen. Prima mee vermaakt en ik houd van dat type serie/film.quote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lost heeft toch ook een hoog soap gehalte? Of schat ik die serie verkeerd in?
Heb episode 1 gezien ja, ga die denk ik maar verder kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Orange is the new black is ook wel leuk om te kijken, heeft verder niets met Lost te maken.
Ik was begonnen met Terranova. Bedroevende acteerprestaties.quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Er zit ook een hoop aids op netflix heh
Revolution voor Tracy Spiridakos.quote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was begonnen met Terranova. Bedroevende acteerprestaties.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moest lachen.
[ afbeelding ]
Hij gaat niet kijken, dus maakt hij ook geen topic.quote:Op maandag 16 september 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho waar is het Barca-Ajax topic?
Ik vind haar ook nietsquote:Op maandag 16 september 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar engEn acteren kan ze ook niet
net dexter gekeken aflevering 9.quote:
Ben net klaar met episode 11.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net dexter gekeken aflevering 9.
Die HannahNiet dun, niet dik. Perfecte rondingen, mooie vrouw
Lijkt mij best lastig kijken als je de heletijd zo zat.quote:Op maandag 16 september 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat echt zo die hele episode man, dit was gewoon zwaar geniaal
Vind je het een leuk/goed seizoen?quote:Op maandag 16 september 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben moe dus ik kijk morgen 10 en woensdag 11
Yvonne Strahovskiquote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je het een leuk/goed seizoen?
Ik heb genoeg gezien hoorquote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij best lastig kijken als je de heletijd zo zat.
Zag je de assist van Strootman?
I seequote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien hoor![]()
En ik ga niet voor mijn plezier naar die prutser van een Strootman kijken. Waardeloze speler
Waardeloos.. verkocht voor 20miljoen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien hoor![]()
En ik ga niet voor mijn plezier naar die prutser van een Strootman kijken. Waardeloze speler
effe googlen naar Yvonne Strahovski met donker haarquote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Yvonne Strahovski. Donker haar past ook bij haat, getuige MAss effect
Ja de miskopen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waardeloos.. verkocht voor 20miljoen.
Bij Roma denken ze daar vast anders overquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de miskopen zijn de wereld nog niet uit.
ik heb hetzelfde. Ik kijk omdat ik het einde wil zien. Niet omdat het spannend is ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens. Kijk het af omdat ik alles heb gezien maar brr wat een bras.
Die komen er nog wel achterquote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Roma denken ze daar vast anders over
Ik vind haar in die serie wel lekker.quote:Op maandag 16 september 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar engEn acteren kan ze ook niet
Dat ze een veredelde versie van Dirk Kuyt hebben binnengehaald.quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hij wel een goede speler is?
Laat dat soort beoordelingen maar aan ons over.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben behulpzaam als altijd.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
effe googlen naar Yvonne Strahovski met donker haar
Knap om zo'n slechte vergelijking te maken.quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze een veredelde versie van Dirk Kuyt hebben binnengehaald.
serieus? Volgens mij is ze best jong maar ze lijkt zo oudquote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind haar in die serie wel lekker.
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze een veredelde versie van Dirk Kuyt hebben binnengehaald.
waarom?quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat dat soort beoordelingen maar aan ons over.
Hij heeft allang gezien dat Strootman een goede voetballer is maar kan dat natuurlijk nu niet meer toegevenquote:Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
niet verkeerdquote:Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben behulpzaam als altijd.
[ afbeelding ]
[..]
Knap om zo'n slechte vergelijking te maken.
?quote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef Jimbo het volgende:
lees net dat er al 300man + staan te wachten bij alexandrium... de fuck is deze
GTA denk ik. Jimbo heeft mij ook al een uitnodiging gestuurd.quote:
Hier scoor je punten mee.quote:Op maandag 16 september 2013 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou vertel
Als expert ga je wel de mist in bij paardenbekkie
Je weet dat dat Olivia wilde is he?quote:Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet verkeerd
Al stat blond leuker
Sneu man. Daar ga je toch serieus niet tussenstaan?quote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef Jimbo het volgende:
lees net dat er al 300man + staan te wachten bij alexandrium... de fuck is deze
Wat is wat voor gta?quote:Op maandag 16 september 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Oh wacht is dit allemaal voor GTA?
Wacht gewoon tot morgen.
Ja? Dan liegt Google mij voor. Wat niet moeilijk is gezien ik geen van alle namen ken.quote:Op maandag 16 september 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet dat dat Olivia wilde is he?
quote:Op maandag 16 september 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Oh wacht is dit allemaal voor GTA?
Wacht gewoon tot morgen.
quote:Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet verkeerd
Al stat blond leuker
neequote:Op maandag 16 september 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je weet dat dat Olivia wilde is he?
quote:Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Maar heb al gegoogled, blond is leuker
quote:
quote:
Hou je ons a.u.b. op de hoogte?quote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan nu toch niet lopen/fietsen dus als ik hem wil hebben moet ik iemand anders hem laten halen.
Net zo "rullevant" als:quote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hou je ons a.u.b. op de hoogte?
quote:
Je hebt ook geen reden om in Rotterdam te gaan shoppen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het maar ff gegoogled, zegt me echt niks hoorIk kom ook nooit in Rotterdam.
Tuurlijk wel. 13 jarige meisjes hosselen is stukken makkelijker hier.quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt ook geen reden om in Rotterdam te gaan shoppen.
Rotterdam Alexander. Winkelcentrum zit daar dat Alexandrium heet.quote:
En dat zal nog wel ff duren denk ik zoquote:Op maandag 16 september 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
Het gaat best langzaam, die boot optakelen.
en daar zit de primarkquote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rotterdam Alexander. Winkelcentrum zit daar dat Alexandrium heet.
Nog wel uren voordat hij recht ligt denk ik.quote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dat zal nog wel ff duren denk ik zo
Heb je nog even die link van livestream?quote:Op maandag 16 september 2013 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog wel uren voordat hij recht ligt denk ik.
Flauw en Pitteman.quote:Op maandag 16 september 2013 23:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer aan het kijken dan?
quote:
vind 't wel interessant om te horen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waarom geven ze die gast een podium, zijn doel is bereikt.
En dan nog dom vragen "Waarom doe je dit?"
Die van vanmiddag deed het niet meer, nu heb ik deze. http://live.reuters.com/Event/Raising_the_Costa_Concordiaquote:Op maandag 16 september 2013 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je nog even die link van livestream?
engelandquote:Op maandag 16 september 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga komend weekend weer, maar dan gewoon in Engeland.
Ik zie al wel in wat voor tempo het gaat, ik ga slapenquote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van vanmiddag deed het niet meer, nu heb ik deze. http://live.reuters.com/Event/Raising_the_Costa_Concordia
Schijnt goedkoop te zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Primark, vanwaar die hype? ZIt er één hier 15 min vandaan met de fiets.
in eindhoven zijn ze er ook 1 aan het bouwen, maar van wat ik begrijp is het dus een soort c&aquote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Primark, vanwaar die hype? ZIt er één hier 15 min vandaan met de fiets.
Valt wel mee. Vooral goedkoop. Koop er ook eigenlijk nooit wat hoor. Ga meestal naar Topman.quote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef Adames het volgende:
[..]
in eindhoven zijn ze er ook 1 aan het bouwen, maar van wat ik begrijp is het dus een soort c&a
Alle Bijenkorven buiten de randstad worden toch Primarks?quote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef Adames het volgende:
[..]
in eindhoven zijn ze er ook 1 aan het bouwen, maar van wat ik begrijp is het dus een soort c&a
Je weet wat ze zeggen; denk aan de kleintjes!quote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Logisch, wordt gemaakt in Bangladesh dor onbetaalde kindjes.
hier wordt er een nieuw gebouw uit de grond gestampt,quote:Op maandag 16 september 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle Bijenkorven buiten de randstad worden toch Primarks?
die kookwedstrijd tussen die 2 is ook briljantquote:
Dat spul hadden ze bij die River Monsters marathon afgelopen weekend ook. Die man vond het ook 'apart'.quote:
Vooral door de uitslagquote:Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
die kookwedstrijd tussen die 2 is ook briljant
verbouwdquote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
hier wordt er een nieuw gebouw uit de grond gestampt,
quote:Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
die kookwedstrijd tussen die 2 is ook briljant
Zo af en toe.quote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Wie volgt hier de Australische Masterchef?
Ouders kijken het altijd, Engelse is echt 100 x beter.quote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
ja, uitslag is in ander filmpjequote:
alleen in de zomer als ik wil barbecuenquote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
welke ratingquote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Schaken is moeilijk.
Desondanks heb ik net 2-1 gewonnen tegen een Kroaat.
700 ofzoquote:
Jep, met de amateurs en professionals. Ik zie niet elke aflevering maar zie best veel. Wel leuk.quote:Op maandag 16 september 2013 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zo af en toe.
Dat is vaak op NET5 geloof ik?
komt wel, ik ging ook in een paar weken van 900 naar 1400quote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
700 ofzo
maar volgens knut is mijn rating te laag.
en knut heeft verstand van schaken.
Vind ik hells kitchen beterquote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep, met de amateurs en professionals. Ik zie niet elke aflevering maar zie best veel. Wel leuk.
De US serie is vermoeiend. Het moest weer spannender gemaakt worden door de korte spanningsboog van die dikke Amerikanen.quote:
Ik vind het wel vermakelijk om naar te kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De US serie is vermoeiend. Het moest weer spannender gemaakt worden door de korte spanningsboog van die dikke Amerikanen.
Ah Strootman naast zijn schitterende assist ook nog gescoord. Hij gaat lekker daar
Dat hij die slechtlopende restaurants afgaat vond ik ook wel een leuke serie.quote:
Je kunt hem nu alleen nog opruimen om je identiteit te beschermen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
LR, Gramulanion weet hoe ik eruitziet
Ik dacht even dat we het over hetzelfde programma haddenquote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij die slechtlopende restaurants afgaat vond ik ook wel een leuke serie.
Goed idee, hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt hem nu alleen nog opruimen om je identiteit te beschermen.
Ik denk dat het Kitchen Nightmares heet, echt zeker weet ik het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we het over hetzelfde programma hadden
quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Met die 2 geschifte Amerikanen was prachtig.quote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het Kitchen Nightmares heet, echt zeker weet ik het niet.
Maak er hells kitchen van en dan krijg jij van mij een pannenkoek. Lekker hè?quote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het Kitchen Nightmares heet, echt zeker weet ik het niet.
Dat heb je als je iedereen van Fok! toevoegt op FBquote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Dat overweeg ik nog altijd, maar sinds mijn foto whatsapp kennelijk heeft bereikt wordt dat wel een heel groot slagveld. Het lijkt mij sterk dat ik cookieclicker kan spelen in een TBS-kliniek.quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt hem nu alleen nog opruimen om je identiteit te beschermen.
Dat heb ik nietquote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je als je iedereen van Fok! toevoegt op FB
[..]
Dat overweeg ik nog altijd, maar sinds mijn foto whatsapp kennelijk heeft bereikt wordt dat wel een heel groot slagveld. Het lijkt mij sterk dat ik cookieclicker kan spelen in een TBS-kliniek.
Want dat is dan wel het doel.
He bah.,.. ik moet morgen weer vroeg opstaan.
Niet. Hells Kitchen is een kookwedstrijd, en Kitchen Nightmares een programma waarin Gordon eigenaren te hulp schiet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:54 schreef LETMEIN het volgende:
Hells kitchen / kitchen nightmares.
Komt op hetzelfde neer
ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Als ik later groot ben ga ik het kapitalistische Amerika bestreidenquote:
Bestrijden. Geen dank.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik later groot ben ga ik het kapitalistische Amerika bestreiden
twitter:anthsenice twitterde op dinsdag 17-09-2013 om 00:17:20"@bbyrasz: Ik hoor die Turken en Marokkanen hebben media markt ruit kapot geslagen bij laan vor GTA HAHAHA" hayeckk reageer retweet
Dan te bedenken dat ik al veel verder ben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat mijn liefde voor LB toch uit de hand begint te lopen.
Tja...quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
KLB / Piemelcontroleerdag op basisschool
hayeckquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
twitter:anthsenice twitterde op dinsdag 17-09-2013 om 00:17:20"@bbyrasz: Ik hoor die Turken en Marokkanen hebben media markt ruit kapot geslagen bij laan vor GTA HAHAHA" hayeckk reageer retweet
Geo ouwe boef.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hayeck![]()
En wat een kansloos kut volk. Stop ze maar 2 maandjes in de cel.
1e en laatste keer dat ik naar nightrelease ga.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:42 schreef Jimbo het volgende:
Sneu zooitje bij Rdam alexander. Gigantische rij.
Ben snel doorgereden toen ik de rij zag, stond nu voor de intertoys (ja ok, kost ie me 5eur meer) maar zat om 00:15 al weer thuis, zo blijft zn nacht opening leuk. Niet met 600-700 gamenerds in een rij
Had je em vanmorgen dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1e en laatste keer dat ik naar nightrelease ga.
jammer dat mensen hier niet geloofde dat ik hem vanochtend al had
nee, amazon stuurde half uk hem vrijdag en maandag maar mij niet. ben naar night release gegaan en die van amazon gaat mooi in het sealtje terug morgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had je em vanmorgen dan?
Viel me op dat er al wat volk was dat em eerder had..Achja, leuk voor ze
15 minuten rij tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:56 schreef Adames het volgende:
ik snap niet dat als je al een jaar kan wachten, dat je dan 4 uur in de rij gaat staan voor iets wat je een dag later op de post kan krijgen
Zo zullen andere mensen weer niet snappen waarom we weer elke keer naar de voetbal wedstrijd gaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:56 schreef Adames het volgende:
ik snap niet dat als je al een jaar kan wachten, dat je dan 4 uur in de rij gaat staan voor iets wat je een dag later op de post kan krijgen
Voor mij wel, staan momenteel bij mediamarkt nog hele dikke rijenquote:
goede vergelijkingquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo zullen andere mensen weer niet snappen waarom we weer elke keer naar de voetbal wedstrijd gaan.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
KLB / Piemelcontroleerdag op basisschool
omdat hij nu bijna overal is uitverkocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:56 schreef Adames het volgende:
Moet je weer helemaal gaan terugsturen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:25 schreef Saind het volgende:
Kut. Bestelling van bol drie dagen geleden geannuleerd, krijg ik nu een mailtje dat ie verzonden is
Zal zo 's bellen, zal idd wel een kwestie zijn van enveloppie retour afzender op de bus doen. Valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 17 september 2013 07:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je weer helemaal gaan terugsturen.
je moet de achterkant van het formulier invullen en dan retour sturen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Zal zo 's bellen, zal idd wel een kwestie zijn van enveloppie retour afzender op de bus doen. Valt het allemaal wel mee
Kan je niet als die bezorger komt meteen retour afzender doen? Oftewel gewoon ontvangst weigeren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Zal zo 's bellen, zal idd wel een kwestie zijn van enveloppie retour afzender op de bus doen. Valt het allemaal wel mee
Als het pakketpost is wel, maar dvd hoesjes kunnen door de brievenbus dus dan moet ik de hele dag gaan posten bij de voordeur tot de postbode komtquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je niet als die bezorger komt meteen retour afzender doen? Oftewel gewoon ontvangst weigeren.
Biertje erbij. Net vissen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Als het pakketpost is wel, maar dvd hoesjes kunnen door de brievenbus dus dan moet ik de hele dag gaan posten bij de voordeur tot de postbode komt
Selektvracht?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:30 schreef JanCees het volgende:
Vanavond GTA V.
Als selektvracht komt.
Ja, selektvracht is een bezorgdienst, dat klopt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, bezorgdienst... voor mensen die hun huis niet uit durven of willen
Had je haar als straf nog ff gepaald?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:56 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kutdag vandaag.
Ik ben officieel oud en volwassen; ik werd door een geil tienersletje met U aangesproken
Mn leven is voorbij...
nee, ik ben bang dat ik hem inmiddels niet meer omhoog krijg op deze leeftijdquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had je haar als straf nog ff gepaald?
Zij kan hem toch voor je omhoog houden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik ben bang dat ik hem inmiddels niet meer omhoog krijg op deze leeftijd
als een slap bifiworstjequote:Op dinsdag 17 september 2013 09:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zij kan hem toch voor je omhoog houden?
lekker met kaas ook!quote:
Ik moet de tussenstand nog updaten. Drie mensen, waaronder jij, krijgen 1 punt erbij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben het feyenoordtoto topic kwijt
200 stijging dus al. Ik denk dat als je een paar potjes per dag blijft oefenen je al snel op 1000-1100 zit.quote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
700 ofzo
maar volgens knut is mijn rating te laag.
en knut heeft verstand van schaken.
Thanks. Gelijk naar de subtopquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moet de tussenstand nog updaten. Drie mensen, waaronder jij, krijgen 1 punt erbij.
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Ik ga elke wedstrijd in een 3-0 overwinning voor ons voorspellen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Thanks. Gelijk naar de subtop![]()
De kans dat we in een wedstrijd geen tegendoelpunt krijgen is zo goed als nihil, dat we er dan ook nog precies 3 maken.. Nee, ik denk niet dat je deze toto gaat winnen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga elke wedstrijd in een 3-0 overwinning voor ons voorspellen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vanavond stamppot maken. Met andijvie. En een braadworst. Ik heb er nu al zin in.
Dat heb ik een tijd niet gegeten, klinkt goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vanavond stamppot maken. Met andijvie. En een braadworst. Ik heb er nu al zin in.
Wat ga jij eten kapi?quote:
Is het echt weer voor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijd niet gegeten, klinkt goed
Ik zit te twijfelen. Ik heb nog biefstuk liggen in de vriezer, maar daar staat m'n smaak vandaag niet zo naar. Een winters gerecht geniet mijn voorkeur, alleen vind ik het nogal onzin om alleen voor mezelf een stamppot of ovenschotel te maken. Ik ben ten einde raad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ga jij eten kapi?
[..]
Is het echt weer voor.
Eigenlijk wel ja, ik heb nog polenta in de koelkast, daar vanavond maar wat mee maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ga jij eten kapi?
[..]
Is het echt weer voor.
Ook lekker winters. Welk recept gebruik jij?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat ik wat lamsgehakt ga halen bij de Turk en dan een shepherds pie ga maken.
Wat is Braziliaanse avond?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik heb nog polenta in de koelkast, daar vanavond maar wat mee maken.
Morgen Braziliaanse avond bij mij, komen wat vrienden voetbal kijken
Komen geen vrouwen hoor, maar ik maak staartstuk (picanha) in de oven, dat is het populairste stuk vlees in Brasil.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook lekker winters. Welk recept gebruik jij?
[..]
Wat is Braziliaanse avond?
Mijn moeders recept origineel, maar heb 't al wat naar m'n eigen smaak aangepast.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook lekker winters. Welk recept gebruik jij?
[..]
Wat is Braziliaanse avond?
niks mis mee, of ben je zn geitenneuker?quote:
Nee, vet insnijden dan gewoon aanbraden, in de oven (160) tot kerntemperatuur rond de 45 en klaar, even laten rusten en snijdenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit. Moeilijk te maken?
Nee, maar staartstuk deed me aan rundvlees denken op een of andere manier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niks mis mee, of ben je zn geitenneuker?
Dat is waar, geeft de smaak, je hoeft het niet op te eten maar krokant is het moeilijk niet te doen, verder vrij goedkoop vlees, bij de Sligro 13 euro/kg, zo'n picanha is ongeveer 1,3 kg.quote:
En dat heet in het Nederlands ook Picanha? Moet ik ook eens proberen. Al hebben we geen oven, dat maakt het wel lastig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, geeft de smaak, je hoeft het niet op te eten maar krokant is het moeilijk niet te doen, verder vrij goedkoop vlees, bij de Sligro 13 euro/kg, zo'n picanha is ongeveer 1,3 kg.
Dutch oven dan, als je een grote braadpan hebtquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dat heet in het Nederlands ook Picanha? Moet ik ook eens proberen. Al hebben we geen oven, dat maakt het wel lastig.
Staartstuk is het NL woord maar de meeste slagers weten wel wat picanha is, je zou het na het aanbraden in het aluminium kunnen doen in een gesloten pan op een laag vuur, thermometer heb je wel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dat heet in het Nederlands ook Picanha? Moet ik ook eens proberen. Al hebben we geen oven, dat maakt het wel lastig.
Nee, ook niet. Maar die kan ik natuurlijk ff snel halen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staartstuk is het NL woord maar de meeste slagers weten wel wat picanha is, je zou het na het aanbraden in het aluminium kunnen doen in een gesloten pan op een laag vuur, thermometer heb je wel?
Dat is wel handig moet ik zeggen voor grote stukken vleesquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Maar die kan ik natuurlijk ff snel halen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef Saind het volgende:
Het staartstuk van de os, de picanha, is het populairste stuk vlees in Brazilië. De Nederlandse slager, de Amerikaanse of Engelse slager snijdt dit stuk niet en dan kan je het ook niet kopen.
Ik heb een slager die zelf slacht, of iig zelf laat slachten, dus kan hem vast vragen het te snijden. Niet heel duur zei je?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Sligro in Amsterdam heeft het en er zijn zat internetsites die het ook hebben
Wat ik zei bij de Sligro 13/kg maar dat is natuurlijk een groothandel, die heb je bij jou in de buurt toch ook wel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een slager die zelf slacht, of iig zelf laat slachten, dus kan hem vast vragen het te snijden. Niet heel duur zei je?
Ja maar dan moet ik gaan inbreken ofzo, of even een lege bv opstartenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik zei bij de Sligro 13/kg maar dat is natuurlijk een groothandel, die heb je bij jou in de buurt toch ook wel?
dagpasje kan niet met je studentenvereniging?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik gaan inbreken ofzo, of even een lege bv opstarten
Huhm da's waar ja, daar hebben we wel een pasje. Goeie dat jij daar wel aan denkt en ik nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dagpasje kan niet met je studentenvereniging?
*koekjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
Saind lullo, hoe is het met de katjes?
Ja top. Er zijn er 4 weg, we hebben er twee gehouden. Guus en Peter. Zijn al groter dan hun moederquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ossestaart, is dat het?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dagpasje kan niet met je studentenvereniging?
Nee man da's gewoon de staart. Dit is een groot stuk vlees van tegen de staart aan, als ik het goed hebquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Huhm da's waar ja, daar hebben we wel een pasje. Goeie dat jij daar wel aan denkt en ik niet
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
Van een paar euro meer of minder gaat het niet afhangenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]ik ga het straks halen, dan geef ik nog wel even de actuele prijs door.
Dan moet je echt een keer naar Brazilië en Argentiniëquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Van een paar euro meer of minder gaat het niet afhangen
Topidee wel, ben groot rundvleesfan en experimenteren is ook tof
meer picanhaquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ff de slager gemaild![]()
Wat eet je erbij Tarado?
Is zo duurquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet je echt een keer naar Brazilië en Argentinië
Bovendien ook veel gevaarlijker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Is zo duur
Backpacken in zuid-amerika is gewoon twee keer zo duur als bijvoorbeeld z-o azië en die keuken is ook top, dus ja
Ik maak er farofa bij, dat zijn cassave vlokken, die gooi ik bij wat bacon en worst die ik eerst aanbraad dan ui en knoflook erbij roereitjes, die vlokken en ten slotte wat peterselie, dan afkruiden, is typisch Braziliaansquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ff de slager gemaild![]()
Wat eet je erbij Tarado?
Hmm. 1 tegelijk. Ik haal wel een raspatatje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik maak er farofa bij, dat zijn cassave vlokken, die gooi ik bij wat bacon en worst die ik eerst aanbraad dan ui en knoflook erbij roereitjes, die vlokken en ten slotte wat peterselie, dan afkruiden, is typisch Braziliaans
[ afbeelding ]
Laffe twatquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. 1 tegelijk. Ik haal wel een raspatatje.
Ik maak er ook "vinagrete" bij dat is gewoon een salade van tomaat ui en peterselie met olie en azijn, dat eten ze er daar ook bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. 1 tegelijk. Ik haal wel een raspatatje.
Dat is wel te doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik maak er ook "vinagrete" bij dat is gewoon een salade van tomaat ui en peterselie met olie en azijn, dat eten ze er daar ook bij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |