Je kan meedoen, ja. Het is gewoon wekelijks je voorspelling doorgeven. 1 wedstrijd per keer.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef Maastoren het volgende:
Kan ik nog meedoen?En welke wedstrijden moet ik als eerst voorspellen?
Ok prima.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan meedoen, ja. Het is gewoon wekelijks je voorspelling doorgeven. 1 wedstrijd per keer.
Ik ga het ook weer proberen te onthoudenquote:Op zondag 28 juli 2013 09:51 schreef Muto het volgende:
Morgen gaan de PM's eruit. Aanmelden kan nog steeds. Hier. Nu.
Uiteraard. Het is inderdaad ook doelpuntenvoorspelling, ik doe je in de PM-lijst.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:03 schreef Celeritas het volgende:
Ik had mijn voorspellingen voor de wedstrijden van vorig jaar opgestuurd. Mag ik toch nog meedoen?
Ik zie hem. 0-1. Ik pas het aan voor de statistieken. Excuses.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom staat er bij mij een streepje, ik had wel voorspeld
Okéquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zie hem. 0-1. Ik pas het aan voor de statistieken. Excuses.
Nou ja, optimistisch. Ik vond mijn 2-2 voorspelling niet bijster optimistisch.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We waren alleen optimistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sta gedeeld eerste.
Dat zei Ronald Koeman ook afgelopen vrijdag om 20:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Prima. Stuur je voorspelling maar in via PM.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:40 schreef DonRaja het volgende:
Mooi, iedereen fout: Dus ik kan nog gewoon instromen zonder achterstand in punten.
Whoo ik stond bovenaanquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:31 schreef Muto het volgende:
Tussenstand
[ afbeelding ]
Tja, dus.
Voorspellingen kunnen via PM gestuurd worden naar mij. Voorspel je uitslag in het onderwerp van de PM: Feijenoord - FC Twente [uitslag]. Bijvoorbeeld:
Feijenoord - FC Twente [6-0]
Dacht ik al. Maar de voorspellingsvraag was omgedraaid. Dus je had Feyenoord - Neuzenvreugd 0-10 staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef Caland het volgende:
Dat puntje bij mij klopt niet. Had de voorspelling logischerwijs andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tomatenboer loopt dus verder uit.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |