en zijn razende lans!quote:Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik was er al een aan het maken met TT: Ridder Peunage.
Dit duurde veel te lang natuurlijk.
Dat doe je niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
en zijn razende lans!
gewoon deze sluiten, ontkoppelen, nieuwe maken
dit soort dingen mogen niet onbestraft blijven natuurlijk
TT en OP wijzigen lijkt me wat handiger.quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
en zijn razende lans!
gewoon deze sluiten, ontkoppelen, nieuwe maken
dit soort dingen mogen niet onbestraft blijven natuurlijk
Er zal wel een synoniem voor het vrouwelijk geslachtsdeel moeten staan, maar Peunage durfde dat toch niet aan.quote:
En dr razende vrouwelijke geslachtsdeel. Klinkt zo raarquote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Er zal wel een synoniem voor het vrouwelijk geslachtsdeel moeten staan, maar Peunage durfde dat toch niet aan.
nee dat lijkt me geen strafquote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
TT en OP wijzigen lijkt me wat handiger.
Daarom zei ik synoniem, Corrie's razende kut / poes / doos / gleuf... weet ik veel wat je van plan was.quote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dr razende vrouwelijke geslachtsdeel. Klinkt zo raar
quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het gaat om straf. Dan zeg ik doen
Nou zegquote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Daarom zei ik synoniem, Corrie's razende kut / poes / doos / gleuf... weet ik veel wat je van plan was.
nee nu heb ik geen zin meerquote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het gaat om straf. Dan zeg ik doen
Corries flappende tap.quote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Daarom zei ik synoniem, Corrie's razende kut / poes / doos / gleuf... weet ik veel wat je van plan was.
Soms, maar bevalt nog steeds prima.quote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef OProg het volgende:
Doe jij nog wel eens iets met je waterpijp Specularium?
Dat kan ook niet, natuurlijk niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan dat getal nou ooit kloppen?
ZEG HET ZE CORRIE!@quote:Op maandag 16 september 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, natuurlijk niet.
Oh die doe ik erbij. Zou er iets zijn wat het equivalent is van 100 koppen koffie?quote:Op maandag 16 september 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan mijn koffieverslaving.
quote:
Is smerig.quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Toch ga ik het proberen die waterpijp, helemaal vergeten. Er zit hier zo een sigarenboer die die dingen vast wel heeft liggen.
Jawel, echt apenaids. Dan sterf je van binnen.quote:
Maar jij rookt niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, echt apenaids. Dan sterf je van binnen.
Godzijdank niet. Dure hobby en het is op z'n VBL's 'kanjersmerig'quote:
pics!quote:
Ik heb hem nog niet he? Ik ben nogal van de uitstellerige.quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
pics!
corrie en dr razende waterpijp
vroeger ging je altijd naar het gladiatorenvechten zekerquote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Duur zeker ja. Gelukkig heb ik geen hobbies.
Nou Spartacusquote:Op maandag 16 september 2013 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
vroeger ging je altijd naar het gladiatorenvechten zeker
Zo'n FOK! full abo en internetverbinding kosten een hoop.quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
Duur zeker ja. Gelukkig heb ik geen hobbies.
Dat kan er nog net afquote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n FOK! full abo en internetverbinding kosten een hoop.
die valt in de categorie lekker neem ik aan?quote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Spartacusniet verkeerd hoor.
Spartacusquote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Spartacusniet verkeerd hoor.
oh pimp zelfs. Ik ben scheel.quote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan er nog net afVerder geef ik geen cent uit.
Absoluut ja.quote:Op maandag 16 september 2013 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
die valt in de categorie lekker neem ik aan?
alleen eten, pakken wijn en batterijenquote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan er nog net afVerder geef ik geen cent uit.
Flessen en de batterijen zijn oplaadbaarquote:Op maandag 16 september 2013 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
alleen eten, pakken wijn en batterijen
Blood rains down from an angry skyquote:Op maandag 16 september 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]Dat ja. En niet alleen vanwege de mannen.
en die vrolijke rooie opdonderquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
Xena keek ik ook altijd, daar had je Aresen Hercules.
Voor jou niet nee. Hoeveel dagen heb je hem nog?quote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n FOK! full abo en internetverbinding kosten een hoop.
Steven Seagal is Lawman.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
Steven Seagal schijnt naast harde baas ook agent te zijn, hij is nu op RTL7 bezig met gekut in de marge.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op dog
[ afbeelding ]
Pffff mannen.... lijkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gaat hij ook lopen zeiken over global warming en shit voor hij kung fu gaat doen net als in zijn films?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
Steven Seagal schijnt naast harde baas ook agent te zijn, hij is nu op RTL7 bezig met gekut in de marge.
go with Christ braquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
damn rightquote:
Rustig maar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
liever dat zien dan een plaatje van Xena posten. Hommeltjes.
Daar let ik niet zo op. Naakte vrouwen overal, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
In Spartacus zag je haar in haar blootje.
Je hoefde er ook niet op te letten, je zag het gewoon. En ik zie niet OVERAL naakte vrouwen hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar let ik niet zo op. Naakte vrouwen overal, nergens voor nodig.
Ja maar ik wel. Ik heb zo'n xray bril.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hoefde er ook niet op te letten, je zag het gewoon. En ik zie niet OVERAL naakte vrouwen hoor.
OK jij mag niet naar de volgende meet komen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar ik wel. Ik heb zo'n xray bril.
Je zult mij niet 'zien'.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij mag niet naar de volgende meet komen.
Hahaha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van maandag 16 september 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 324 Karina
002. 257 Mexicanobakker
003. 235 KnutdeIJsbeer
[ afbeelding ]
Dat is wel veel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al een miljoen tweede plaatsen..
Hij is al afgelopen, en dat weet je helegaar wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor jou niet nee. Hoeveel dagen heb je hem nog?
Ik zat mobiel, dan zie je geen sterren. Dus nee, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is al afgelopen, en dat weet je helegaar wel.
Hij was gisterenmiddag al afgelopen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zat mobiel, dan zie je geen sterren. Dus nee, dat wist ik niet.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was gisterenmiddag al afgelopen.
Vanaf begin januari neem ik er weer een.
Kan ik die 3 topshow notes ook inzienquote:
Nice. Ik kan er binnen nu en een week nog 7 inzien, waarvan 1 systeemmeldingnote. 6 topshownotesquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik die 3 topshow notes ook inzien
Ja ik mis m ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:18 schreef Specularium het volgende:
Waar is het centrale Willytopic voor vandaag?
NWS / Live: Prinsjesdag 2013quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik mis m ook.
Was al naarstig op zoek om live bijgepraat te kunnen worden door Cor.
Eerst een beetje dat room wegeten, daarna gewoon de onderste laag in je handen pakken en afbijten. Bovenste idem. Opgelost.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:01 schreef Latert het volgende:
Pff... het is altijd zo verdomde lastig om een tompoes te eten.
Maar ik wil het juist tegelijk eten, de combinatie room met boven- en/of onderkant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst een beetje dat room wegeten, daarna gewoon de onderste laag in je handen pakken en afbijten. Bovenste idem. Opgelost.
Gewoon een kwartslag draaien en dan happen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst een beetje dat room wegeten, daarna gewoon de onderste laag in je handen pakken en afbijten. Bovenste idem. Opgelost.
Vorkje is waardeloos iddquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar ik wil het juist tegelijk eten, de combinatie room met boven- en/of onderkant.
Zit ik daar te kutten met een vorkje... lukt voor geen meter natuurlijk.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon een kwartslag draaien en dan happen. Niks mis mee.
Je moet wel een flinke scheur hebben, maar dan spuit de pudding er niet uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorkje is waardeloos idd
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Zo. En de glazuur ook van de bovenste laag afschrapen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Bovenste bladerdeeg eraf halen en opeten.
Pudding of slagroom met vorkje opeten.
Onderste bladerdeeg opeten.
Ik doe altijd eerst de onderste omdat de bovenste het lekkerste isquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Maar ik zei al, ik wil room in combinatie met bladerdeeg en glazuur.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik zei hoe ik het eetquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar ik zei al, ik wil room in combinatie met bladerdeeg en glazuur.
Nouja... tijdens Spangas maar even een paint gemaakt van dat kutding.
[ afbeelding ]
Maar dit eet dus niet, want dan vliegt al dat room ertussenuit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar ik zei al, ik wil room in combinatie met bladerdeeg en glazuur.
Nouja... tijdens Spangas maar even een paint gemaakt van dat kutding.
[ afbeelding ]
En als je dat ding per ongeluk plat hebt gemaakt, dan ben je nog niks opgeschoten. Je wil niet weten hoeveel kracht je moet zetten met zo'n kutvorkje om een stuk bladerdeeg los te drukken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dit eet dus niet, want dan vliegt al dat room ertussenuit.![]()
#FWP #struggles
Krop sla en een stel radijzen in stukken gesneden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn veganistenmaaltijd was best goed gelukt vanavond. Er is zelfs 2 keer opgeschept, en niet alleen door mijzelf
Vergeet de komkommer niet!quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Krop sla en een stel radijzen in stukken gesneden?
Oh ziet er lekker euit...met kip danquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee wijsneuzen, was dit maar dan tofu in plaats van kip.
Elke mongool......quote:
Je had al de hele dag niet gepost, dat wordt dus een plek 2.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat neurotische gedoe moet een keertje ophouden.
Ja lijkt mij ook lastig.. ik eet zelf wel gewoon zuivel, maar niet elke dag ofzo. Maar eet dus geen vlees en vis, en dat vind ik al zo vervelend als ik bij mensen ga eten. Dan voel ik me echt zo'n last.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ziet er lekker euit...met kip dan
Veganisten die komen eten is altijd gedoe...ik heb er eentje in mijn vriendenkring, die vraag ik echt bijna nooit te eten
Nee zelfs dat niet. Ik zit mezelf gek te maken, is niet goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je had al de hele dag niet gepost, dat wordt dus een plek 2.
Kudo's voor deze.quote:
Vertel het eens aan de groep.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zelfs dat niet. Ik zit mezelf gek te maken, is niet goed.
Vleesquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook lastig.. ik eet zelf wel gewoon zuivel, maar niet elke dag ofzo. Maar eet dus geen vlees en vis, en dat vind ik al zo vervelend als ik bij mensen ga eten. Dan voel ik me echt zo'n last.
Gelukkig is mijn halve familie vegetariër, dus daar ben ik nooit de enige die moeilijk doet
Ik heb geen groep. En ik houd er al over op, ik snap de hint.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vertel het eens aan de groep.
Nee, gewoon vertellen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen groep. En ik houd er al over op, ik snap de hint.
Het spreekkussen ligt bij jou. Jij mag zeggen wat je dwarszit en wij zullen luisteren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Krullen laten zetten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Nee niks vertellen. Ik ga morgen naar de kapper, dat is een beter onderwerp
Nee met dit weer zijn die er toch zo weer uit. Als ik van de kapper naar huis loop zijn ze al weg denk ik.quote:
Vind jij dat het een goede voetballer is? En is hij goed terechtgekomen bij PSG?quote:
Het gaat fout als het een obsessie wordt. Maar is wel lastig om afleiding te hebben op het moment natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kan nog altijd een Sylvana pruik kopen, maar waarschijnlijk zijn dat niet de juiste krullen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee met dit weer zijn die er toch zo weer uit. Als ik van de kapper naar huis loop zijn ze al weg denk ik.
Nee, ze vindt hem "quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vind jij dat het een goede voetballer is? En is hij goed terechtgekomen bij PSG?
Wat verwacht je van hem het volgende seizoen?
Jij hebt nog wat goed te maken na die opmerkingen gister.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Het spreekkussen ligt bij jou. Jij mag zeggen wat je dwarszit en wij zullen luisteren.
Oh ik zag hem en kon al niet meer nadenkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vind jij dat het een goede voetballer is? En is hij goed terechtgekomen bij PSG?
Wat verwacht je van hem het volgende seizoen?
Ik merk dat het die kant op gaat. Daarom probeer ik wat rustiger te worden, ik ben ook te druk in mijn hoofd nu, komt het ook door denk ik. Maar goed, gaat wel weer over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Het gaat fout als het een obsessie wordt. Maar is wel lastig om afleiding te hebben op het moment natuurlijk.
Dus jij gaat weer iets voor driekwart vertellen om vervolgens niks te zeggen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Nee niks vertellen. Ik ga morgen naar de kapper, dat is een beter onderwerp
Peunage, de koene ridder met zijn harde lansquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat goed te maken na die opmerkingen gister.
Je objectifeert(?) hem gewoonquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zag hem en kon al niet meer nadenken
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat goed te maken na die opmerkingen gister.
Boven je lees je een soort van uitleg. Plus ik zei het eigenlijk al daarvoor: ik zit mezelf gek te maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij gaat weer iets voor driekwart vertellen om vervolgens niks te zeggen?
Net als gisteren.
Kreeg al een dm van OProg dat ie dat echt waardeloos vindt.
Dus jij bent net zoals de rest een beetje FOK! verslaafd?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Boven je lees je een soort van uitleg. Plus ik zei het eigenlijk al daarvoor: ik zit mezelf gek te maken.
heb je Battledogs nog gekeken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Boven je lees je een soort van uitleg. Plus ik zei het eigenlijk al daarvoor: ik zit mezelf gek te maken.
Meer dat het een beetje obsessief wordt, of is dat hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij bent net zoals de rest een beetje FOK! verslaafd?
Ik moet het laatste half uur nog even afkijken. Wat een filmquote:
waar ben je ongeveer gebleven?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet het laatste half uur nog even afkijken. Wat een filmDie 'honden' leken echt nerges op
Er staat op de site nog een film die ik wil zien, iets met vechten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
serieus, die asylum rommel is een goudmijn
Nee, iedereen hier is wel min of meer Fok! verslaafd. Obsessief gaat een stapje verder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer dat het een beetje obsessief wordt, of is dat hetzelfde?
Maar wat is obessief? Is dat al als je jezelf soms een schop onder je reet moet geven om iets anders te gaan doen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, iedereen hier is wel min of meer Fok! verslaafd. Obsessief gaat een stapje verder.
Dat tweede denk ik dan, zo een beetje. Toen ik nog werkte was het veel minder, terwijl ik toen overdag juist veel meer postte, maar toen was het vooral als afleiding tussen het werken door.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, iedereen hier is wel min of meer Fok! verslaafd. Obsessief gaat een stapje verder.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is dat opeens met Fok! verslaving? Jullie kunnen toch wel een dagje zonder?
En nu post je nog net zo veel alleen nu verveel je je thuis kapot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat tweede denk ik dan, zo een beetje. Toen ik nog werkte was het veel minder, terwijl ik toen overdag juist veel meer postte, maar toen was het vooral als afleiding tussen het werken door.
GTA 5,quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Peunage het volgende:
Check ff m'n facebook, de eerste 3 posts zijn foto's van mensen die GTA 5 hebben gekocht
Vooral 's avonds veel meer wat dus vreemd is, omdat ik toen ik werkte 's avonds OOK thuis was. En echt vervelen doe ik me (nog) niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu post je nog net zo veel alleen nu verveel je je thuis kapot.
Zoiets, sommige mensen hebben dat ook met facebook en andere social media. Het is geen vreemd fenomeen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wat is obessief? Is dat al als je jezelf soms een schop onder je reet moet geven om iets anders te gaan doen?
Gelukkig vind ik FB geen bal aan anders zat ik daar de hele dag naar te kijken denk ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Peunage het volgende:
Check ff m'n facebook, de eerste 3 posts zijn foto's van mensen die GTA 5 hebben gekocht
Maar toen ging je om 23:00 vaak slapen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral 's avonds veel meer wat dus vreemd is, omdat ik toen ik werkte 's avonds OOK thuis was. En echt vervelen doe ik me (nog) niet.
Lullig voor je dan.quote:
Dat klopt inderdaad. Dat moest toen wel. Nu neem ik me voor om bijtijds naar bed te gaan en normale tijd op, maar ja, helaas lukt dat nog niet zo erg. Al blijf ik niet tot 12 uur in bed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar toen ging je om 23:00 vaak slapen.
Je kan sowieso wel merken dat het Prinsjesdag is. FP meest gelezen berichten, top 3 gaat over GTAquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Peunage het volgende:
Game, set, match.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij niet verslaafd bent. Je post notabene wat je aan hebt op dit forum.
Mits lekker mag ze best posten wat ze aan heeft. Maar alleen als het foto's zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij niet verslaafd bent. Je post notabene wat je aan hebt op dit forum.
Heel sporadisch ja, maar ik vind dat gewoon een leuk topicquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mits lekker mag ze best posten wat ze aan heeft. Maar alleen als het foto's zijn
denk dat je vooral moet wennen aan het feit dat je niet hoeft te werkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral 's avonds veel meer wat dus vreemd is, omdat ik toen ik werkte 's avonds OOK thuis was. En echt vervelen doe ik me (nog) niet.
Pics van corrie met een baard?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eigenlijk zelden in de userfoto's topics. Soms in het baardentopicOh ja en TOEN en NU dat is wel grappig.
Toen en nu is een leuk topic jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eigenlijk zelden in de userfoto's topics. Soms in het baardentopicOh ja en TOEN en NU dat is wel grappig.
Dat zal het zijn plus dat ik nogal snel de neiging heb om alles TE te doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat je vooral moet wennen aan het feit dat je niet hoeft te werken
je lichaamsritme ligt overhoop, je hoofd snapt niet waarom je niet steeds naar je werk gaat
Staan soms beste baarden bij jaquote:
als er hier in NWS een topic met de titel 'Ali B. vermist' dan kun je die pics vrij snel verwachten gok ikquote:
Volgens mij denk jij te snel dat jij de enige bent die iets 'raars' heeft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal het zijn plus dat ik nogal snel de neiging heb om alles TE te doen.
Die jurk was wel een groot succes, veel complimentjes over gehad. Moet ik vaker aandoen, ik ga alleen nooit naar feestjes dus hij zal wel eeuwig in de kast blijven hangenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Ze heeft hier toch laatst die feestjurk gepost?
Oh vegetarisch vind ik niet zo moeilijk, maar als ik dus niet met vlees of vis kook dan zit er vaak wel geitenkaas ofzo in.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook lastig.. ik eet zelf wel gewoon zuivel, maar niet elke dag ofzo. Maar eet dus geen vlees en vis, en dat vind ik al zo vervelend als ik bij mensen ga eten. Dan voel ik me echt zo'n last.
Gelukkig is mijn halve familie vegetariër, dus daar ben ik nooit de enige die moeilijk doet
Nee dat niet echt volgens mij, wel dat ik veel dingen aan mezelf raar vind. Niet dat ik de enige ben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij te snel dat jij de enige bent die iets 'raars' heeft.
Patiënten opzoeken op FBquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Gelukkig heb ik geen FB, lijkt me inderdaad heel verslavend werken. Ben ook blij dat ik nu niet de drang heb om patiënten op FB op te zoeken, of andersom.
Hoe is het met je kanarie?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh vegetarisch vind ik niet zo moeilijk, maar als ik dus niet met vlees of vis kook dan zit er vaak wel geitenkaas ofzo in.
Ik heb geen kanariequote:
deze?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Er staat op de site nog een film die ik wil zien, iets met vechten.
Ja volgens mij wel. En ze hebben ook (maar die is al wat ouder) Titanic 2quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze?
man dat bedrijf gaat mijn hele leven overnemen
Check dat lijstje met remakes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
man dat bedrijf gaat mijn hele leven overnemen
Ja volgens mij ook. Dan kunnen alleen vrienden je profiel zien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Je kunt FB toch helemaal afschermen dacht ik?
whehehe dit is zo fucking epicquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Check dat lijstje met remakes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Asylum
Ik ga er binnenkort ook eens een weekend marathon van makenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
sp3c ziet de komende maanden geen 'normale' film meer
Hehe ik heb jullie allemaal aangestokenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort ook eens een weekend marathon van maken
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik heb jullie allemaal aangestoken
Atlantic Rimquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:24 schreef sp3c het volgende:
godverdomme
die trailers op dat youtubekanaal van ze alleen al
https://www.youtube.com/user/asyluminternational?feature=watch
oeh die moet ik ook zienquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Stond tussen die trailers, ik heb hem nog niet gezien, maar zag er goed uit
Het mooie is ook dat je ze allemaal kunt 'vinden' omdat ze OF meteen op DVD worden geslingerd OF dat het een tv-film is.quote:
Waar is Voorschrift eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:46 schreef Tem het volgende:
Beetje lastig als je opeens met een dimm in je anus zit.
Net doen of hij belangrijk en druk is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is Voorschrift eigenlijk?
hey ik ben megacool!quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Troost je, ik ben ook niet cool. Mag je me een hand geven
Donequote:Op dinsdag 17 september 2013 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey ik ben megacool!
geef jezelf maar een hand
picsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |