Hahaha.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van maandag 16 september 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 324 Karina
002. 257 Mexicanobakker
003. 235 KnutdeIJsbeer
[ afbeelding ]
Dat is wel veel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al een miljoen tweede plaatsen..
Hij is al afgelopen, en dat weet je helegaar wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor jou niet nee. Hoeveel dagen heb je hem nog?
Ik zat mobiel, dan zie je geen sterren. Dus nee, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is al afgelopen, en dat weet je helegaar wel.
Hij was gisterenmiddag al afgelopen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zat mobiel, dan zie je geen sterren. Dus nee, dat wist ik niet.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was gisterenmiddag al afgelopen.
Vanaf begin januari neem ik er weer een.
Kan ik die 3 topshow notes ook inzienquote:
Nice. Ik kan er binnen nu en een week nog 7 inzien, waarvan 1 systeemmeldingnote. 6 topshownotesquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik die 3 topshow notes ook inzien
Ja ik mis m ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:18 schreef Specularium het volgende:
Waar is het centrale Willytopic voor vandaag?
NWS / Live: Prinsjesdag 2013quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik mis m ook.
Was al naarstig op zoek om live bijgepraat te kunnen worden door Cor.
Eerst een beetje dat room wegeten, daarna gewoon de onderste laag in je handen pakken en afbijten. Bovenste idem. Opgelost.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:01 schreef Latert het volgende:
Pff... het is altijd zo verdomde lastig om een tompoes te eten.
Maar ik wil het juist tegelijk eten, de combinatie room met boven- en/of onderkant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst een beetje dat room wegeten, daarna gewoon de onderste laag in je handen pakken en afbijten. Bovenste idem. Opgelost.
Gewoon een kwartslag draaien en dan happen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst een beetje dat room wegeten, daarna gewoon de onderste laag in je handen pakken en afbijten. Bovenste idem. Opgelost.
Vorkje is waardeloos iddquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar ik wil het juist tegelijk eten, de combinatie room met boven- en/of onderkant.
Zit ik daar te kutten met een vorkje... lukt voor geen meter natuurlijk.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon een kwartslag draaien en dan happen. Niks mis mee.
Je moet wel een flinke scheur hebben, maar dan spuit de pudding er niet uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorkje is waardeloos idd
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Zo. En de glazuur ook van de bovenste laag afschrapen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Bovenste bladerdeeg eraf halen en opeten.
Pudding of slagroom met vorkje opeten.
Onderste bladerdeeg opeten.
Ik doe altijd eerst de onderste omdat de bovenste het lekkerste isquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Maar ik zei al, ik wil room in combinatie met bladerdeeg en glazuur.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |