Meer dat het een beetje obsessief wordt, of is dat hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij bent net zoals de rest een beetje FOK! verslaafd?
Ik moet het laatste half uur nog even afkijken. Wat een filmquote:
waar ben je ongeveer gebleven?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet het laatste half uur nog even afkijken. Wat een filmDie 'honden' leken echt nerges op
Er staat op de site nog een film die ik wil zien, iets met vechten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
serieus, die asylum rommel is een goudmijn
Nee, iedereen hier is wel min of meer Fok! verslaafd. Obsessief gaat een stapje verder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer dat het een beetje obsessief wordt, of is dat hetzelfde?
Maar wat is obessief? Is dat al als je jezelf soms een schop onder je reet moet geven om iets anders te gaan doen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, iedereen hier is wel min of meer Fok! verslaafd. Obsessief gaat een stapje verder.
Dat tweede denk ik dan, zo een beetje. Toen ik nog werkte was het veel minder, terwijl ik toen overdag juist veel meer postte, maar toen was het vooral als afleiding tussen het werken door.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, iedereen hier is wel min of meer Fok! verslaafd. Obsessief gaat een stapje verder.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is dat opeens met Fok! verslaving? Jullie kunnen toch wel een dagje zonder?
En nu post je nog net zo veel alleen nu verveel je je thuis kapot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat tweede denk ik dan, zo een beetje. Toen ik nog werkte was het veel minder, terwijl ik toen overdag juist veel meer postte, maar toen was het vooral als afleiding tussen het werken door.
GTA 5,quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Peunage het volgende:
Check ff m'n facebook, de eerste 3 posts zijn foto's van mensen die GTA 5 hebben gekocht
Vooral 's avonds veel meer wat dus vreemd is, omdat ik toen ik werkte 's avonds OOK thuis was. En echt vervelen doe ik me (nog) niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nu post je nog net zo veel alleen nu verveel je je thuis kapot.
Zoiets, sommige mensen hebben dat ook met facebook en andere social media. Het is geen vreemd fenomeen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wat is obessief? Is dat al als je jezelf soms een schop onder je reet moet geven om iets anders te gaan doen?
Gelukkig vind ik FB geen bal aan anders zat ik daar de hele dag naar te kijken denk ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Peunage het volgende:
Check ff m'n facebook, de eerste 3 posts zijn foto's van mensen die GTA 5 hebben gekocht
Maar toen ging je om 23:00 vaak slapen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral 's avonds veel meer wat dus vreemd is, omdat ik toen ik werkte 's avonds OOK thuis was. En echt vervelen doe ik me (nog) niet.
Lullig voor je dan.quote:
Dat klopt inderdaad. Dat moest toen wel. Nu neem ik me voor om bijtijds naar bed te gaan en normale tijd op, maar ja, helaas lukt dat nog niet zo erg. Al blijf ik niet tot 12 uur in bed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar toen ging je om 23:00 vaak slapen.
Je kan sowieso wel merken dat het Prinsjesdag is. FP meest gelezen berichten, top 3 gaat over GTAquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Peunage het volgende:
Game, set, match.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij niet verslaafd bent. Je post notabene wat je aan hebt op dit forum.
Mits lekker mag ze best posten wat ze aan heeft. Maar alleen als het foto's zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij niet verslaafd bent. Je post notabene wat je aan hebt op dit forum.
Heel sporadisch ja, maar ik vind dat gewoon een leuk topicquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mits lekker mag ze best posten wat ze aan heeft. Maar alleen als het foto's zijn
denk dat je vooral moet wennen aan het feit dat je niet hoeft te werkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral 's avonds veel meer wat dus vreemd is, omdat ik toen ik werkte 's avonds OOK thuis was. En echt vervelen doe ik me (nog) niet.
Pics van corrie met een baard?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eigenlijk zelden in de userfoto's topics. Soms in het baardentopicOh ja en TOEN en NU dat is wel grappig.
Toen en nu is een leuk topic jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eigenlijk zelden in de userfoto's topics. Soms in het baardentopicOh ja en TOEN en NU dat is wel grappig.
Dat zal het zijn plus dat ik nogal snel de neiging heb om alles TE te doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat je vooral moet wennen aan het feit dat je niet hoeft te werken
je lichaamsritme ligt overhoop, je hoofd snapt niet waarom je niet steeds naar je werk gaat
Staan soms beste baarden bij jaquote:
als er hier in NWS een topic met de titel 'Ali B. vermist' dan kun je die pics vrij snel verwachten gok ikquote:
Volgens mij denk jij te snel dat jij de enige bent die iets 'raars' heeft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal het zijn plus dat ik nogal snel de neiging heb om alles TE te doen.
Die jurk was wel een groot succes, veel complimentjes over gehad. Moet ik vaker aandoen, ik ga alleen nooit naar feestjes dus hij zal wel eeuwig in de kast blijven hangenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:05 schreef Tem het volgende:
Ze heeft hier toch laatst die feestjurk gepost?
Oh vegetarisch vind ik niet zo moeilijk, maar als ik dus niet met vlees of vis kook dan zit er vaak wel geitenkaas ofzo in.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook lastig.. ik eet zelf wel gewoon zuivel, maar niet elke dag ofzo. Maar eet dus geen vlees en vis, en dat vind ik al zo vervelend als ik bij mensen ga eten. Dan voel ik me echt zo'n last.
Gelukkig is mijn halve familie vegetariër, dus daar ben ik nooit de enige die moeilijk doet
Nee dat niet echt volgens mij, wel dat ik veel dingen aan mezelf raar vind. Niet dat ik de enige ben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij te snel dat jij de enige bent die iets 'raars' heeft.
Patiënten opzoeken op FBquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Gelukkig heb ik geen FB, lijkt me inderdaad heel verslavend werken. Ben ook blij dat ik nu niet de drang heb om patiënten op FB op te zoeken, of andersom.
Hoe is het met je kanarie?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh vegetarisch vind ik niet zo moeilijk, maar als ik dus niet met vlees of vis kook dan zit er vaak wel geitenkaas ofzo in.
Ik heb geen kanariequote:
deze?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Er staat op de site nog een film die ik wil zien, iets met vechten.
Ja volgens mij wel. En ze hebben ook (maar die is al wat ouder) Titanic 2quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze?
man dat bedrijf gaat mijn hele leven overnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |