en zijn razende lans!quote:Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik was er al een aan het maken met TT: Ridder Peunage.
Dit duurde veel te lang natuurlijk.
Dat doe je niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
en zijn razende lans!
gewoon deze sluiten, ontkoppelen, nieuwe maken
dit soort dingen mogen niet onbestraft blijven natuurlijk
TT en OP wijzigen lijkt me wat handiger.quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
en zijn razende lans!
gewoon deze sluiten, ontkoppelen, nieuwe maken
dit soort dingen mogen niet onbestraft blijven natuurlijk
Er zal wel een synoniem voor het vrouwelijk geslachtsdeel moeten staan, maar Peunage durfde dat toch niet aan.quote:
En dr razende vrouwelijke geslachtsdeel. Klinkt zo raarquote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Er zal wel een synoniem voor het vrouwelijk geslachtsdeel moeten staan, maar Peunage durfde dat toch niet aan.
nee dat lijkt me geen strafquote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
TT en OP wijzigen lijkt me wat handiger.
Daarom zei ik synoniem, Corrie's razende kut / poes / doos / gleuf... weet ik veel wat je van plan was.quote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dr razende vrouwelijke geslachtsdeel. Klinkt zo raar
quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het gaat om straf. Dan zeg ik doen
Nou zegquote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Daarom zei ik synoniem, Corrie's razende kut / poes / doos / gleuf... weet ik veel wat je van plan was.
nee nu heb ik geen zin meerquote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het gaat om straf. Dan zeg ik doen
Corries flappende tap.quote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Daarom zei ik synoniem, Corrie's razende kut / poes / doos / gleuf... weet ik veel wat je van plan was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |