Je hebt ook geen reden om in Rotterdam te gaan shoppen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het maar ff gegoogled, zegt me echt niks hoorIk kom ook nooit in Rotterdam.
Tuurlijk wel. 13 jarige meisjes hosselen is stukken makkelijker hier.quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt ook geen reden om in Rotterdam te gaan shoppen.
Rotterdam Alexander. Winkelcentrum zit daar dat Alexandrium heet.quote:
En dat zal nog wel ff duren denk ik zoquote:Op maandag 16 september 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
Het gaat best langzaam, die boot optakelen.
en daar zit de primarkquote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rotterdam Alexander. Winkelcentrum zit daar dat Alexandrium heet.
Nog wel uren voordat hij recht ligt denk ik.quote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dat zal nog wel ff duren denk ik zo
Heb je nog even die link van livestream?quote:Op maandag 16 september 2013 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog wel uren voordat hij recht ligt denk ik.
Flauw en Pitteman.quote:Op maandag 16 september 2013 23:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer aan het kijken dan?
quote:
vind 't wel interessant om te horen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waarom geven ze die gast een podium, zijn doel is bereikt.
En dan nog dom vragen "Waarom doe je dit?"
Die van vanmiddag deed het niet meer, nu heb ik deze. http://live.reuters.com/Event/Raising_the_Costa_Concordiaquote:Op maandag 16 september 2013 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je nog even die link van livestream?
engelandquote:Op maandag 16 september 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga komend weekend weer, maar dan gewoon in Engeland.
Ik zie al wel in wat voor tempo het gaat, ik ga slapenquote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van vanmiddag deed het niet meer, nu heb ik deze. http://live.reuters.com/Event/Raising_the_Costa_Concordia
Schijnt goedkoop te zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Primark, vanwaar die hype? ZIt er één hier 15 min vandaan met de fiets.
in eindhoven zijn ze er ook 1 aan het bouwen, maar van wat ik begrijp is het dus een soort c&aquote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Primark, vanwaar die hype? ZIt er één hier 15 min vandaan met de fiets.
Valt wel mee. Vooral goedkoop. Koop er ook eigenlijk nooit wat hoor. Ga meestal naar Topman.quote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef Adames het volgende:
[..]
in eindhoven zijn ze er ook 1 aan het bouwen, maar van wat ik begrijp is het dus een soort c&a
Alle Bijenkorven buiten de randstad worden toch Primarks?quote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef Adames het volgende:
[..]
in eindhoven zijn ze er ook 1 aan het bouwen, maar van wat ik begrijp is het dus een soort c&a
Je weet wat ze zeggen; denk aan de kleintjes!quote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Logisch, wordt gemaakt in Bangladesh dor onbetaalde kindjes.
hier wordt er een nieuw gebouw uit de grond gestampt,quote:Op maandag 16 september 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle Bijenkorven buiten de randstad worden toch Primarks?
die kookwedstrijd tussen die 2 is ook briljantquote:
Dat spul hadden ze bij die River Monsters marathon afgelopen weekend ook. Die man vond het ook 'apart'.quote:
Vooral door de uitslagquote:Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
die kookwedstrijd tussen die 2 is ook briljant
verbouwdquote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef Adames het volgende:
[..]
hier wordt er een nieuw gebouw uit de grond gestampt,
quote:Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Adames het volgende:
[..]
die kookwedstrijd tussen die 2 is ook briljant
Zo af en toe.quote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Wie volgt hier de Australische Masterchef?
Ouders kijken het altijd, Engelse is echt 100 x beter.quote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
ja, uitslag is in ander filmpjequote:
alleen in de zomer als ik wil barbecuenquote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
welke ratingquote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Schaken is moeilijk.
Desondanks heb ik net 2-1 gewonnen tegen een Kroaat.
700 ofzoquote:
Jep, met de amateurs en professionals. Ik zie niet elke aflevering maar zie best veel. Wel leuk.quote:Op maandag 16 september 2013 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zo af en toe.
Dat is vaak op NET5 geloof ik?
komt wel, ik ging ook in een paar weken van 900 naar 1400quote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
700 ofzo
maar volgens knut is mijn rating te laag.
en knut heeft verstand van schaken.
Vind ik hells kitchen beterquote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep, met de amateurs en professionals. Ik zie niet elke aflevering maar zie best veel. Wel leuk.
De US serie is vermoeiend. Het moest weer spannender gemaakt worden door de korte spanningsboog van die dikke Amerikanen.quote:
Ik vind het wel vermakelijk om naar te kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De US serie is vermoeiend. Het moest weer spannender gemaakt worden door de korte spanningsboog van die dikke Amerikanen.
Ah Strootman naast zijn schitterende assist ook nog gescoord. Hij gaat lekker daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |