Je hebt ook geen reden om in Rotterdam te gaan shoppen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het maar ff gegoogled, zegt me echt niks hoorIk kom ook nooit in Rotterdam.
Tuurlijk wel. 13 jarige meisjes hosselen is stukken makkelijker hier.quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt ook geen reden om in Rotterdam te gaan shoppen.
Rotterdam Alexander. Winkelcentrum zit daar dat Alexandrium heet.quote:
En dat zal nog wel ff duren denk ik zoquote:Op maandag 16 september 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
Het gaat best langzaam, die boot optakelen.
en daar zit de primarkquote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rotterdam Alexander. Winkelcentrum zit daar dat Alexandrium heet.
Nog wel uren voordat hij recht ligt denk ik.quote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En dat zal nog wel ff duren denk ik zo
Heb je nog even die link van livestream?quote:Op maandag 16 september 2013 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog wel uren voordat hij recht ligt denk ik.
Flauw en Pitteman.quote:Op maandag 16 september 2013 23:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer aan het kijken dan?
quote:
vind 't wel interessant om te horen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waarom geven ze die gast een podium, zijn doel is bereikt.
En dan nog dom vragen "Waarom doe je dit?"
Die van vanmiddag deed het niet meer, nu heb ik deze. http://live.reuters.com/Event/Raising_the_Costa_Concordiaquote:Op maandag 16 september 2013 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je nog even die link van livestream?
engelandquote:Op maandag 16 september 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga komend weekend weer, maar dan gewoon in Engeland.
Ik zie al wel in wat voor tempo het gaat, ik ga slapenquote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van vanmiddag deed het niet meer, nu heb ik deze. http://live.reuters.com/Event/Raising_the_Costa_Concordia
Schijnt goedkoop te zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Smoofie het volgende:
Primark, vanwaar die hype? ZIt er één hier 15 min vandaan met de fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |