Dat hij die slechtlopende restaurants afgaat vond ik ook wel een leuke serie.quote:
Je kunt hem nu alleen nog opruimen om je identiteit te beschermen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
LR, Gramulanion weet hoe ik eruitziet
Ik dacht even dat we het over hetzelfde programma haddenquote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij die slechtlopende restaurants afgaat vond ik ook wel een leuke serie.
Goed idee, hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt hem nu alleen nog opruimen om je identiteit te beschermen.
Ik denk dat het Kitchen Nightmares heet, echt zeker weet ik het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we het over hetzelfde programma hadden
quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Met die 2 geschifte Amerikanen was prachtig.quote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het Kitchen Nightmares heet, echt zeker weet ik het niet.
Maak er hells kitchen van en dan krijg jij van mij een pannenkoek. Lekker hè?quote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het Kitchen Nightmares heet, echt zeker weet ik het niet.
Dat heb je als je iedereen van Fok! toevoegt op FBquote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Dat overweeg ik nog altijd, maar sinds mijn foto whatsapp kennelijk heeft bereikt wordt dat wel een heel groot slagveld. Het lijkt mij sterk dat ik cookieclicker kan spelen in een TBS-kliniek.quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt hem nu alleen nog opruimen om je identiteit te beschermen.
Dat heb ik nietquote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je als je iedereen van Fok! toevoegt op FB
[..]
Dat overweeg ik nog altijd, maar sinds mijn foto whatsapp kennelijk heeft bereikt wordt dat wel een heel groot slagveld. Het lijkt mij sterk dat ik cookieclicker kan spelen in een TBS-kliniek.
Want dat is dan wel het doel.
He bah.,.. ik moet morgen weer vroeg opstaan.
Niet. Hells Kitchen is een kookwedstrijd, en Kitchen Nightmares een programma waarin Gordon eigenaren te hulp schiet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:54 schreef LETMEIN het volgende:
Hells kitchen / kitchen nightmares.
Komt op hetzelfde neer
ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Als ik later groot ben ga ik het kapitalistische Amerika bestreidenquote:
Bestrijden. Geen dank.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik later groot ben ga ik het kapitalistische Amerika bestreiden
twitter:anthsenice twitterde op dinsdag 17-09-2013 om 00:17:20"@bbyrasz: Ik hoor die Turken en Marokkanen hebben media markt ruit kapot geslagen bij laan vor GTA HAHAHA" hayeckk reageer retweet
Dan te bedenken dat ik al veel verder ben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat mijn liefde voor LB toch uit de hand begint te lopen.
Tja...quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
KLB / Piemelcontroleerdag op basisschool
hayeckquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
twitter:anthsenice twitterde op dinsdag 17-09-2013 om 00:17:20"@bbyrasz: Ik hoor die Turken en Marokkanen hebben media markt ruit kapot geslagen bij laan vor GTA HAHAHA" hayeckk reageer retweet
Geo ouwe boef.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hayeck![]()
En wat een kansloos kut volk. Stop ze maar 2 maandjes in de cel.
1e en laatste keer dat ik naar nightrelease ga.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:42 schreef Jimbo het volgende:
Sneu zooitje bij Rdam alexander. Gigantische rij.
Ben snel doorgereden toen ik de rij zag, stond nu voor de intertoys (ja ok, kost ie me 5eur meer) maar zat om 00:15 al weer thuis, zo blijft zn nacht opening leuk. Niet met 600-700 gamenerds in een rij
Had je em vanmorgen dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1e en laatste keer dat ik naar nightrelease ga.
jammer dat mensen hier niet geloofde dat ik hem vanochtend al had
nee, amazon stuurde half uk hem vrijdag en maandag maar mij niet. ben naar night release gegaan en die van amazon gaat mooi in het sealtje terug morgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had je em vanmorgen dan?
Viel me op dat er al wat volk was dat em eerder had..Achja, leuk voor ze
15 minuten rij tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:56 schreef Adames het volgende:
ik snap niet dat als je al een jaar kan wachten, dat je dan 4 uur in de rij gaat staan voor iets wat je een dag later op de post kan krijgen
Zo zullen andere mensen weer niet snappen waarom we weer elke keer naar de voetbal wedstrijd gaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:56 schreef Adames het volgende:
ik snap niet dat als je al een jaar kan wachten, dat je dan 4 uur in de rij gaat staan voor iets wat je een dag later op de post kan krijgen
Voor mij wel, staan momenteel bij mediamarkt nog hele dikke rijenquote:
goede vergelijkingquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo zullen andere mensen weer niet snappen waarom we weer elke keer naar de voetbal wedstrijd gaan.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
KLB / Piemelcontroleerdag op basisschool
omdat hij nu bijna overal is uitverkocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:56 schreef Adames het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |