twitter:anthsenice twitterde op dinsdag 17-09-2013 om 00:17:20"@bbyrasz: Ik hoor die Turken en Marokkanen hebben media markt ruit kapot geslagen bij laan vor GTA HAHAHA" hayeckk reageer retweet
Dan te bedenken dat ik al veel verder ben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat mijn liefde voor LB toch uit de hand begint te lopen.
Tja...quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
KLB / Piemelcontroleerdag op basisschool
hayeckquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
twitter:anthsenice twitterde op dinsdag 17-09-2013 om 00:17:20"@bbyrasz: Ik hoor die Turken en Marokkanen hebben media markt ruit kapot geslagen bij laan vor GTA HAHAHA" hayeckk reageer retweet
Geo ouwe boef.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hayeck![]()
En wat een kansloos kut volk. Stop ze maar 2 maandjes in de cel.
1e en laatste keer dat ik naar nightrelease ga.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:42 schreef Jimbo het volgende:
Sneu zooitje bij Rdam alexander. Gigantische rij.
Ben snel doorgereden toen ik de rij zag, stond nu voor de intertoys (ja ok, kost ie me 5eur meer) maar zat om 00:15 al weer thuis, zo blijft zn nacht opening leuk. Niet met 600-700 gamenerds in een rij
Had je em vanmorgen dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1e en laatste keer dat ik naar nightrelease ga.
jammer dat mensen hier niet geloofde dat ik hem vanochtend al had
nee, amazon stuurde half uk hem vrijdag en maandag maar mij niet. ben naar night release gegaan en die van amazon gaat mooi in het sealtje terug morgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had je em vanmorgen dan?
Viel me op dat er al wat volk was dat em eerder had..Achja, leuk voor ze
15 minuten rij tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:56 schreef Adames het volgende:
ik snap niet dat als je al een jaar kan wachten, dat je dan 4 uur in de rij gaat staan voor iets wat je een dag later op de post kan krijgen
Zo zullen andere mensen weer niet snappen waarom we weer elke keer naar de voetbal wedstrijd gaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:56 schreef Adames het volgende:
ik snap niet dat als je al een jaar kan wachten, dat je dan 4 uur in de rij gaat staan voor iets wat je een dag later op de post kan krijgen
Voor mij wel, staan momenteel bij mediamarkt nog hele dikke rijenquote:
goede vergelijkingquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo zullen andere mensen weer niet snappen waarom we weer elke keer naar de voetbal wedstrijd gaan.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
KLB / Piemelcontroleerdag op basisschool
omdat hij nu bijna overal is uitverkocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:56 schreef Adames het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |