Dat hij die slechtlopende restaurants afgaat vond ik ook wel een leuke serie.quote:
Je kunt hem nu alleen nog opruimen om je identiteit te beschermen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
LR, Gramulanion weet hoe ik eruitziet
Ik dacht even dat we het over hetzelfde programma haddenquote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij die slechtlopende restaurants afgaat vond ik ook wel een leuke serie.
Goed idee, hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt hem nu alleen nog opruimen om je identiteit te beschermen.
Ik denk dat het Kitchen Nightmares heet, echt zeker weet ik het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we het over hetzelfde programma hadden
quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Met die 2 geschifte Amerikanen was prachtig.quote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het Kitchen Nightmares heet, echt zeker weet ik het niet.
Maak er hells kitchen van en dan krijg jij van mij een pannenkoek. Lekker hè?quote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het Kitchen Nightmares heet, echt zeker weet ik het niet.
Dat heb je als je iedereen van Fok! toevoegt op FBquote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Dat overweeg ik nog altijd, maar sinds mijn foto whatsapp kennelijk heeft bereikt wordt dat wel een heel groot slagveld. Het lijkt mij sterk dat ik cookieclicker kan spelen in een TBS-kliniek.quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt hem nu alleen nog opruimen om je identiteit te beschermen.
Dat heb ik nietquote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je als je iedereen van Fok! toevoegt op FB
[..]
Dat overweeg ik nog altijd, maar sinds mijn foto whatsapp kennelijk heeft bereikt wordt dat wel een heel groot slagveld. Het lijkt mij sterk dat ik cookieclicker kan spelen in een TBS-kliniek.
Want dat is dan wel het doel.
He bah.,.. ik moet morgen weer vroeg opstaan.
Niet. Hells Kitchen is een kookwedstrijd, en Kitchen Nightmares een programma waarin Gordon eigenaren te hulp schiet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:54 schreef LETMEIN het volgende:
Hells kitchen / kitchen nightmares.
Komt op hetzelfde neer
ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Als ik later groot ben ga ik het kapitalistische Amerika bestreidenquote:
Bestrijden. Geen dank.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik later groot ben ga ik het kapitalistische Amerika bestreiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |