Ik wil zo graag iets wat een beetje op Lost lijkt vinden, maar dat lijkt er niet echt te zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Er zit ook een hoop aids op netflix heh
Lost heeft toch ook een hoog soap gehalte? Of schat ik die serie verkeerd in?quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil zo graag iets wat een beetje op Lost lijkt vinden, maar dat lijkt er niet echt te zijn.
Orange is the new black is ook wel leuk om te kijken, heeft verder niets met Lost te maken.quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil zo graag iets wat een beetje op Lost lijkt vinden, maar dat lijkt er niet echt te zijn.
Ik vond het wel meevallen. Prima mee vermaakt en ik houd van dat type serie/film.quote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lost heeft toch ook een hoog soap gehalte? Of schat ik die serie verkeerd in?
Heb episode 1 gezien ja, ga die denk ik maar verder kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Orange is the new black is ook wel leuk om te kijken, heeft verder niets met Lost te maken.
Ik was begonnen met Terranova. Bedroevende acteerprestaties.quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Er zit ook een hoop aids op netflix heh
Revolution voor Tracy Spiridakos.quote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was begonnen met Terranova. Bedroevende acteerprestaties.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moest lachen.
[ afbeelding ]
Hij gaat niet kijken, dus maakt hij ook geen topic.quote:Op maandag 16 september 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho waar is het Barca-Ajax topic?
Ik vind haar ook nietsquote:Op maandag 16 september 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar engEn acteren kan ze ook niet
net dexter gekeken aflevering 9.quote:
Ben net klaar met episode 11.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net dexter gekeken aflevering 9.
Die HannahNiet dun, niet dik. Perfecte rondingen, mooie vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |