En dat heeft als gevolg dat?quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef Typisch het volgende:
gvd, heb mijn xbox live gold code op het verkeerde account toegevoegd
Relax, en bedankt.quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef Typisch het volgende:
gvd, heb mijn xbox live gold code op het verkeerde account toegevoegd
Ik geen gold heb op het goede account. Even naar Microsoft hier mee.quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat heeft als gevolg dat?
Iya gaat het regelen voor mij.quote:Iya: Thank you so much for this information. No worries, I can definitely help you on this Typisch so don't be sad, okay?
Haha nu weten wij je voornaam. Niet dat ik dit niet wist, maar toch.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
Geen paniek mensen
[..]
Iya gaat het regelen voor mij.
Ah, dat is minder.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha nu weten wij je voornaam. Niet dat ik dit niet wist, maar toch.
Wat zei Bruce, ik ben dan wel een multimiljonair maar geld weggeven doe ik niet dus je neemt maar contact op, ik ga niet nog zo'n gold abonnement kopen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
Geen paniek mensen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
Geen paniek mensen
[..]
Jammer typ.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha nu weten wij je voornaam. Niet dat ik dit niet wist, maar toch.
Ons Paypall avontuurtje had dit al voor elkaar hoorquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zei Bruce, ik ben dan wel een multimiljonair maar geld weggeven doe ik niet dus je neemt maar contact op, ik ga niet nog zo'n gold abonnement kopen.Wie is Bruce in deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft al vaker op den foks gestaan volgens mij, maar goed.quote:Ik ben nergens meer veilig.quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ons Paypall avontuurtje had dit al voor elkaar hoorIk stalk je FB-page toch wel op dagelijkse basis.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2013 22:20:10 ]
Jij wel, maar hij niet.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begreep het hoor, en dat ondanks het niet zien van de trilogie.
Ik hoor alleen maar klachten over die serie na seizoen 1.quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een god gebazel in Walking Dead zeg... Gelukkig rijdt die gozer nog op een SS motor.
alsnog hoop ik wel dat hij het daar achterlijk goed gaat doenquote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef Typisch het volgende:
Strootman heeft een assist gegeven.
einde bericht
Het is een soap. GTST, maar dan met hakbijlen in mensen hun hoofd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar klachten over die serie na seizoen 1.Toch maar niet aan beginnen.
Oh ik ook hoor, gun hem alles nu hij niet meer in Nederland voetbalt. Oranje kan wel een baas op het middenveld gebruiken, zeker als straks RvP en Robben te oud zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
alsnog hoop ik wel dat hij het daar achterlijk goed gaat doen
tegen beter weten in
Ja precies, niet mijn type serie. Even kijken wat ik op netflix kan vinden zo.quote:Op maandag 16 september 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een soap. GTST, maar dan met hakbijlen in mensen hun hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |