En dat heeft als gevolg dat?quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef Typisch het volgende:
gvd, heb mijn xbox live gold code op het verkeerde account toegevoegd
Relax, en bedankt.quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef Typisch het volgende:
gvd, heb mijn xbox live gold code op het verkeerde account toegevoegd
Ik geen gold heb op het goede account. Even naar Microsoft hier mee.quote:Op maandag 16 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat heeft als gevolg dat?
Iya gaat het regelen voor mij.quote:Iya: Thank you so much for this information. No worries, I can definitely help you on this Typisch so don't be sad, okay?
Haha nu weten wij je voornaam. Niet dat ik dit niet wist, maar toch.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
Geen paniek mensen
[..]
Iya gaat het regelen voor mij.
Ah, dat is minder.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha nu weten wij je voornaam. Niet dat ik dit niet wist, maar toch.
Wat zei Bruce, ik ben dan wel een multimiljonair maar geld weggeven doe ik niet dus je neemt maar contact op, ik ga niet nog zo'n gold abonnement kopen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
Geen paniek mensen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
Geen paniek mensen
[..]
Jammer typ.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha nu weten wij je voornaam. Niet dat ik dit niet wist, maar toch.
Ons Paypall avontuurtje had dit al voor elkaar hoorquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zei Bruce, ik ben dan wel een multimiljonair maar geld weggeven doe ik niet dus je neemt maar contact op, ik ga niet nog zo'n gold abonnement kopen.Wie is Bruce in deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft al vaker op den foks gestaan volgens mij, maar goed.quote:Ik ben nergens meer veilig.quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ons Paypall avontuurtje had dit al voor elkaar hoorIk stalk je FB-page toch wel op dagelijkse basis.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2013 22:20:10 ]
Jij wel, maar hij niet.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begreep het hoor, en dat ondanks het niet zien van de trilogie.
Ik hoor alleen maar klachten over die serie na seizoen 1.quote:Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een god gebazel in Walking Dead zeg... Gelukkig rijdt die gozer nog op een SS motor.
alsnog hoop ik wel dat hij het daar achterlijk goed gaat doenquote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef Typisch het volgende:
Strootman heeft een assist gegeven.
einde bericht
Het is een soap. GTST, maar dan met hakbijlen in mensen hun hoofd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar klachten over die serie na seizoen 1.Toch maar niet aan beginnen.
Oh ik ook hoor, gun hem alles nu hij niet meer in Nederland voetbalt. Oranje kan wel een baas op het middenveld gebruiken, zeker als straks RvP en Robben te oud zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
alsnog hoop ik wel dat hij het daar achterlijk goed gaat doen
tegen beter weten in
Ja precies, niet mijn type serie. Even kijken wat ik op netflix kan vinden zo.quote:Op maandag 16 september 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een soap. GTST, maar dan met hakbijlen in mensen hun hoofd.
Ik wil zo graag iets wat een beetje op Lost lijkt vinden, maar dat lijkt er niet echt te zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Er zit ook een hoop aids op netflix heh
Lost heeft toch ook een hoog soap gehalte? Of schat ik die serie verkeerd in?quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil zo graag iets wat een beetje op Lost lijkt vinden, maar dat lijkt er niet echt te zijn.
Orange is the new black is ook wel leuk om te kijken, heeft verder niets met Lost te maken.quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil zo graag iets wat een beetje op Lost lijkt vinden, maar dat lijkt er niet echt te zijn.
Ik vond het wel meevallen. Prima mee vermaakt en ik houd van dat type serie/film.quote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lost heeft toch ook een hoog soap gehalte? Of schat ik die serie verkeerd in?
Heb episode 1 gezien ja, ga die denk ik maar verder kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Orange is the new black is ook wel leuk om te kijken, heeft verder niets met Lost te maken.
Ik was begonnen met Terranova. Bedroevende acteerprestaties.quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Er zit ook een hoop aids op netflix heh
Revolution voor Tracy Spiridakos.quote:Op maandag 16 september 2013 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was begonnen met Terranova. Bedroevende acteerprestaties.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moest lachen.
[ afbeelding ]
Hij gaat niet kijken, dus maakt hij ook geen topic.quote:Op maandag 16 september 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho waar is het Barca-Ajax topic?
Ik vind haar ook nietsquote:Op maandag 16 september 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar engEn acteren kan ze ook niet
net dexter gekeken aflevering 9.quote:
Ben net klaar met episode 11.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net dexter gekeken aflevering 9.
Die HannahNiet dun, niet dik. Perfecte rondingen, mooie vrouw
Lijkt mij best lastig kijken als je de heletijd zo zat.quote:Op maandag 16 september 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat echt zo die hele episode man, dit was gewoon zwaar geniaal
Vind je het een leuk/goed seizoen?quote:Op maandag 16 september 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben moe dus ik kijk morgen 10 en woensdag 11
Yvonne Strahovskiquote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je het een leuk/goed seizoen?
Ik heb genoeg gezien hoorquote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij best lastig kijken als je de heletijd zo zat.
Zag je de assist van Strootman?
I seequote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien hoor![]()
En ik ga niet voor mijn plezier naar die prutser van een Strootman kijken. Waardeloze speler
Waardeloos.. verkocht voor 20miljoen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien hoor![]()
En ik ga niet voor mijn plezier naar die prutser van een Strootman kijken. Waardeloze speler
effe googlen naar Yvonne Strahovski met donker haarquote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Yvonne Strahovski. Donker haar past ook bij haat, getuige MAss effect
Ja de miskopen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waardeloos.. verkocht voor 20miljoen.
Bij Roma denken ze daar vast anders overquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de miskopen zijn de wereld nog niet uit.
ik heb hetzelfde. Ik kijk omdat ik het einde wil zien. Niet omdat het spannend is ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens. Kijk het af omdat ik alles heb gezien maar brr wat een bras.
Die komen er nog wel achterquote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Roma denken ze daar vast anders over
Ik vind haar in die serie wel lekker.quote:Op maandag 16 september 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar engEn acteren kan ze ook niet
Dat ze een veredelde versie van Dirk Kuyt hebben binnengehaald.quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hij wel een goede speler is?
Laat dat soort beoordelingen maar aan ons over.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben behulpzaam als altijd.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
effe googlen naar Yvonne Strahovski met donker haar
Knap om zo'n slechte vergelijking te maken.quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze een veredelde versie van Dirk Kuyt hebben binnengehaald.
serieus? Volgens mij is ze best jong maar ze lijkt zo oudquote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind haar in die serie wel lekker.
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze een veredelde versie van Dirk Kuyt hebben binnengehaald.
waarom?quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat dat soort beoordelingen maar aan ons over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |