Nee man da's gewoon de staart. Dit is een groot stuk vlees van tegen de staart aan, als ik het goed hebquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Huhm da's waar ja, daar hebben we wel een pasje. Goeie dat jij daar wel aan denkt en ik niet
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
Saind lullo, hoe is het met de katjes?
Van een paar euro meer of minder gaat het niet afhangenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]ik ga het straks halen, dan geef ik nog wel even de actuele prijs door.
Dan moet je echt een keer naar Brazilië en Argentiniëquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Van een paar euro meer of minder gaat het niet afhangen
Topidee wel, ben groot rundvleesfan en experimenteren is ook tof
meer picanhaquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ff de slager gemaild![]()
Wat eet je erbij Tarado?
Is zo duurquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet je echt een keer naar Brazilië en Argentinië
Bovendien ook veel gevaarlijker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Is zo duur
Backpacken in zuid-amerika is gewoon twee keer zo duur als bijvoorbeeld z-o azië en die keuken is ook top, dus ja
Ik maak er farofa bij, dat zijn cassave vlokken, die gooi ik bij wat bacon en worst die ik eerst aanbraad dan ui en knoflook erbij roereitjes, die vlokken en ten slotte wat peterselie, dan afkruiden, is typisch Braziliaansquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb ff de slager gemaild![]()
Wat eet je erbij Tarado?
Hmm. 1 tegelijk. Ik haal wel een raspatatje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik maak er farofa bij, dat zijn cassave vlokken, die gooi ik bij wat bacon en worst die ik eerst aanbraad dan ui en knoflook erbij roereitjes, die vlokken en ten slotte wat peterselie, dan afkruiden, is typisch Braziliaans
[ afbeelding ]
Laffe twatquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. 1 tegelijk. Ik haal wel een raspatatje.
Ik maak er ook "vinagrete" bij dat is gewoon een salade van tomaat ui en peterselie met olie en azijn, dat eten ze er daar ook bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. 1 tegelijk. Ik haal wel een raspatatje.
Dat is wel te doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik maak er ook "vinagrete" bij dat is gewoon een salade van tomaat ui en peterselie met olie en azijn, dat eten ze er daar ook bij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |