Moet je weer helemaal gaan terugsturen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:25 schreef Saind het volgende:
Kut. Bestelling van bol drie dagen geleden geannuleerd, krijg ik nu een mailtje dat ie verzonden is
Zal zo 's bellen, zal idd wel een kwestie zijn van enveloppie retour afzender op de bus doen. Valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 17 september 2013 07:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je weer helemaal gaan terugsturen.
je moet de achterkant van het formulier invullen en dan retour sturen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Zal zo 's bellen, zal idd wel een kwestie zijn van enveloppie retour afzender op de bus doen. Valt het allemaal wel mee
Kan je niet als die bezorger komt meteen retour afzender doen? Oftewel gewoon ontvangst weigeren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Zal zo 's bellen, zal idd wel een kwestie zijn van enveloppie retour afzender op de bus doen. Valt het allemaal wel mee
Als het pakketpost is wel, maar dvd hoesjes kunnen door de brievenbus dus dan moet ik de hele dag gaan posten bij de voordeur tot de postbode komtquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je niet als die bezorger komt meteen retour afzender doen? Oftewel gewoon ontvangst weigeren.
Biertje erbij. Net vissen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Als het pakketpost is wel, maar dvd hoesjes kunnen door de brievenbus dus dan moet ik de hele dag gaan posten bij de voordeur tot de postbode komt
Selektvracht?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:30 schreef JanCees het volgende:
Vanavond GTA V.
Als selektvracht komt.
Ja, selektvracht is een bezorgdienst, dat klopt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, bezorgdienst... voor mensen die hun huis niet uit durven of willen
Had je haar als straf nog ff gepaald?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:56 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kutdag vandaag.
Ik ben officieel oud en volwassen; ik werd door een geil tienersletje met U aangesproken
Mn leven is voorbij...
nee, ik ben bang dat ik hem inmiddels niet meer omhoog krijg op deze leeftijdquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had je haar als straf nog ff gepaald?
Zij kan hem toch voor je omhoog houden?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, ik ben bang dat ik hem inmiddels niet meer omhoog krijg op deze leeftijd
als een slap bifiworstjequote:Op dinsdag 17 september 2013 09:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zij kan hem toch voor je omhoog houden?
lekker met kaas ook!quote:
Ik moet de tussenstand nog updaten. Drie mensen, waaronder jij, krijgen 1 punt erbij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben het feyenoordtoto topic kwijt
200 stijging dus al. Ik denk dat als je een paar potjes per dag blijft oefenen je al snel op 1000-1100 zit.quote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
700 ofzo
maar volgens knut is mijn rating te laag.
en knut heeft verstand van schaken.
Thanks. Gelijk naar de subtopquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moet de tussenstand nog updaten. Drie mensen, waaronder jij, krijgen 1 punt erbij.
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Ik ga elke wedstrijd in een 3-0 overwinning voor ons voorspellen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Thanks. Gelijk naar de subtop![]()
De kans dat we in een wedstrijd geen tegendoelpunt krijgen is zo goed als nihil, dat we er dan ook nog precies 3 maken.. Nee, ik denk niet dat je deze toto gaat winnen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga elke wedstrijd in een 3-0 overwinning voor ons voorspellen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vanavond stamppot maken. Met andijvie. En een braadworst. Ik heb er nu al zin in.
Dat heb ik een tijd niet gegeten, klinkt goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vanavond stamppot maken. Met andijvie. En een braadworst. Ik heb er nu al zin in.
Wat ga jij eten kapi?quote:
Is het echt weer voor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijd niet gegeten, klinkt goed
Ik zit te twijfelen. Ik heb nog biefstuk liggen in de vriezer, maar daar staat m'n smaak vandaag niet zo naar. Een winters gerecht geniet mijn voorkeur, alleen vind ik het nogal onzin om alleen voor mezelf een stamppot of ovenschotel te maken. Ik ben ten einde raad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ga jij eten kapi?
[..]
Is het echt weer voor.
Eigenlijk wel ja, ik heb nog polenta in de koelkast, daar vanavond maar wat mee maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat ga jij eten kapi?
[..]
Is het echt weer voor.
Ook lekker winters. Welk recept gebruik jij?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat ik wat lamsgehakt ga halen bij de Turk en dan een shepherds pie ga maken.
Wat is Braziliaanse avond?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, ik heb nog polenta in de koelkast, daar vanavond maar wat mee maken.
Morgen Braziliaanse avond bij mij, komen wat vrienden voetbal kijken
Komen geen vrouwen hoor, maar ik maak staartstuk (picanha) in de oven, dat is het populairste stuk vlees in Brasil.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook lekker winters. Welk recept gebruik jij?
[..]
Wat is Braziliaanse avond?
Mijn moeders recept origineel, maar heb 't al wat naar m'n eigen smaak aangepast.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook lekker winters. Welk recept gebruik jij?
[..]
Wat is Braziliaanse avond?
niks mis mee, of ben je zn geitenneuker?quote:
Nee, vet insnijden dan gewoon aanbraden, in de oven (160) tot kerntemperatuur rond de 45 en klaar, even laten rusten en snijdenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit. Moeilijk te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |