abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131077115

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

pi_131077218
Sorry, als lurker gooide ik hem dicht en wist zo snel geen TT :P
pi_131077598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Clemanyana het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom is er hier eigenlijk zoveel haat re de Fischers? Ik heb lang GTST gekeken (weet niet tot wanneer precies, geloof dat Barbara iets met Robert kreeg?), maar ben ook een hele tijd gestopt, toen ik weer begon met kijken was Barbara er alweer uit.
Barbara veranderde op een gegeven moment echt in een egocentrisch monster. Zij mocht alles en de rest mocht niks. En in de serie leek het net alsof ze gewoon altijd nog gelijk had ook, vreselijk.
Charlie veranderde van een ondeugend meisje in een hyperactieve troela toen Van Lexmond het overnam van Van Ginneken en ook dat ging van kwaad tot erger. Morris veranderde van een aardige onzekere jongen in een coke snuivende egoïst toen Hoes de rol overnam van Martens. Maar die kon nog acteren, Putman was helemaal een verschrikking en het personage werd ook steeds erger.

En dan is dit nog een zéér milde omschrijving. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  roze woensdag 11 september 2013 @ 22:19:43 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131077736
Hoezo weet Lucas ineens hoe hij moet inzoomen en alles op die laptop? :') Hij doet net alsof hij het dagelijks doet
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:30:17 #5
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131078491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo weet Lucas ineens hoe hij moet inzoomen en alles op die laptop? :') Hij doet net alsof hij het dagelijks doet
Het is GTST. G-T-S-T. Alsof ook maar íets geloofwaardig is??? Naast die kanker van Bing dan, die was wel erg realistisch. Totdat Lana toevallig verkouden was en hem toevallig aanstak.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:32:04 #6
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131078589
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe Sjors terug gaat keren. Zullen ze haar net als Danny zomaar terug laten keren en haar wekenlang geen verhaallijn geven?
pi_131079400
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef Frey het volgende:

[..]

Barbara veranderde op een gegeven moment echt in een egocentrisch monster. Zij mocht alles en de rest mocht niks. En in de serie leek het net alsof ze gewoon altijd nog gelijk had ook, vreselijk.
Charlie veranderde van een ondeugend meisje in een hyperactieve troela toen Van Lexmond het overnam van Van Ginneken en ook dat ging van kwaad tot erger. Morris veranderde van een aardige onzekere jongen in een coke snuivende egoïst toen Hoes de rol overnam van Martens. Maar die kon nog acteren, Putman was helemaal een verschrikking en het personage werd ook steeds erger.

Ik heb er ooit nog een betoog van een halve pagina aan gewijd, eens kijken of ik het nog kan vinden. ;)
Een heer met stijl
pi_131079432
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef Frey het volgende:

[..]

Ahh okay, ik snap, bedankt!
Ik heb de overgang van naar Lieke-Charlie nog wel meegekregen... ik vond haar toen leuker. Maar weet natuurlijk niet hoe het later werd
  woensdag 11 september 2013 @ 22:54:54 #9
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131079789
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Ahh okay, ik snap, bedankt!
Ik heb de overgang van naar Lieke-Charlie nog wel meegekregen... ik vond haar toen leuker. Maar weet natuurlijk niet hoe het later werd
Het lag niet zo zeer aan Lieke, maar meer aan het karakter Charlie wat toen mee veranderde. Aukje was soms nog leuk en grappig, maar sinds Lieke besloten de schrijvers haar een chaotisch liegbeest te maken. Daarna ging het bergafwaarts; ze heeft elke man in Meerdijk gehad, etc.
pi_131079971
Het is een tijd geleden, maar ik heb hem gevonden:

quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Oh ja dan begrijp ik het, dan heb je d'r verknipte kant nog niet gezien, ik kijk zowat sinds het begin en heb de soap diep in waarde zien dalen sinds Barbara's komst een jaar of 10 (helaas alweer) geleden.

1: Tegen iedereen liegen dat Charlie haar kind was, ze was het kind van Valerie, toen dit uitkwam had ze een carrière als dominee achter de rug over eerlijkheid naar elkaar toe enzovoorts

2: Toen de vader van Charlie, David Thornton terug kwam, liet ze Jef in de steek voor hem, om het lot van Jef bekommerde zich geenzins. Toen David tegenviel, kwam ze met hangende pootje terug naar Jef.

3: Toen Jef failliet ging, liet ze hem wederom in de steek, neukte zijn zoon Remco. Ze kwamen weer bij elkaar en Barbara beweerde dat ze 'misschien' ook wel fouten had gemaakt.

4: Toen Charlie in een rolstoel kwam, neukte ze uitgebreid met Wout (ja gespeeld door dezelfde acteur als Martijn, een soort inside joke bijna), terwijl Jef die Isabella slecht 1 zoen had gegeven bijna uit het huis en de samenleving verbannen diende te worden. Barbara daarentegen kwam na enkele dagen terug en zei tegen Jef dat hij op kon donderen als het hem niet beviel.

5: Toen Jef eindelijk eens vreemd ging met Anouk, toen kon dat natuurlijk weer niet en was ze weer de heilige maagd over het huwelijk enzovoorts.

*Een heel ander punt is het punt parasiet, Jef en Silvia (zijn overleden vrouw) hadden ooit een huis gekocht, Barbara kwam daar met d'r dikke reet en ging er nooit meer weg. Ik zou het heel normaal gevonden hebben als Jef dat huis terugkreeg.

*Hetzelfde gebeurde toen die Floris wegging, Barbara kreeg praktisch een villa zonder er iets voor te doen.
Nu leeft ze weer kosteloos als een hangoudere bij Janine in huis.

* Dan is er nog de hypocrisie, als Janine het een keer niet met d'r eens is, dan hoefde ze Janine niet meer als vriendin. Omgekeerd heeft Barbara wel het recht om Janine van ongezouten repliek te dienen.

*In al haar relaties ontstond een patroon dat Barbara d'r zaakjes prima voor elkaar had, ze was de dominante persoon in huis en degene met wie ze was liep er maar slaafs achteraan. Onder haar is Jef van een felle, welbespraakte zakenman de sul geworden die hij nu is. (Natuurlijk zitten de schrijvers hier achter, maar Barbara had 'de schrijvers aan haar kant' om het maar zo te noemen)

Barbara :r :r :r

:')
Ik weet natuurlijk niet of iedereen er precies zo over denkt, maar dit waren voor mij wel de redenen om er een hekel aan te hebben, destijds waren er meerdere users die om soortgelijke redenen met het personage hadden afgedaan.
Een heer met stijl
  woensdag 11 september 2013 @ 22:58:52 #11
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131079973
Eigenlijk is Nina een heel goed gelukt personage; ze verandert nooit van karakter, ze blijft egoïstisch en een prinsesje. Dat kunnen we van andere personages (zoals Charlie of Barbara) niet zeggen. Jammer dat het alleen bij het stomste personage lukt. :')
pi_131080030
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131080162
Ik denk dat Maxime het heeft gedaan met Nina haar tasje. Of Ludo, met Nina haar Tasje. Gaat een beetje lijken op GTST cLUeDO...
pi_131080419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het lag niet zo zeer aan Lieke, maar meer aan het karakter Charlie wat toen mee veranderde. Aukje was soms nog leuk en grappig, maar sinds Lieke besloten de schrijvers haar een chaotisch liegbeest te maken. Daarna ging het bergafwaarts; ze heeft elke man in Meerdijk gehad, etc.
Op zich maken de schrijvers natuurlijk een personage, maar ik denk wel dat als de schrijvers zien dat een acteur de boel anders oppakt ze ook anders gaan schrijven. Lieke is ook in andere media-optredens ongelooflijk manisch en nep-vrolijk, dit straalde ze ook uit als Charlie. Als de Aukje-Charlie geïrriteerd was dan viel er nog naar te kijken, de Lieke Charlie werd een en al hysterisch, een en al egoïsme en ze gaf haar fouten zeer zelden toe. En als ze dat al deed dan moest er maar weer rekening met haar worden gehouden.

Hiernaast werd de Lieke-Charlie nogal overbelicht, dit is sowieso een kwalijke zaak van schrijvers, maar dat terzijde. Toen Aukje Charlie speelde, was ze weliswaar een belangrijk personage met grote verhaallijnen, maar niet alles draaide om haar. In het Lieke tijdperk werd er een verhaallijn om haar gecentreerd en de overige personages leken wel een soort dienaren van de grote Charlie Fischer. Ze beleefden zelf niks, maar waren alleen bezig met Charlie's problemen. :')
Dit is voor mij dus sowieso al irritant, maar al helemaal als die centrale persoon ook nog eens Lieke van Lexmond is. ;)
Een heer met stijl
  woensdag 11 september 2013 @ 23:09:53 #15
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131080519
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Op zich maken de schrijvers natuurlijk een personage, maar ik denk wel dat als de schrijvers zien dat een acteur de boel anders oppakt ze ook anders gaan schrijven. Lieke is ook in andere media-optredens ongelooflijk manisch en nep-vrolijk, dit straalde ze ook uit als Charlie. Als de Aukje-Charlie geïrriteerd was dan viel er nog naar te kijken, de Lieke Charlie werd een en al hysterisch, een en al egoïsme en ze gaf haar fouten zeer zelden toe en als ze dat al deed dan moest er maar weer rekening met haar worden gehouden.

Hiernaast werd de Lieke-Charlie nogal overbelicht, dit is sowieso een kwalijke zaak van schrijvers, maar dat terzijde. Toen Aukje Charlie speelde was ze weliswaar een belangrijk personage met grote verhaallijnen, maar niet alles draaide om haar. In het Lieke tijdperk werd er een verhaallijn om haar gecentreerd en de overige personages leken wel een soort dienaren van de grote Charlie Fischer. Ze beleefde zelf niks, maar waren alleen bezig met Charlie's problemen. :')
Dit is voor mij dus sowieso al irritant, maar al helemaal als die centrale persoon ook nog eens Lieke van Lexmond is. ;)
Precies dat ja. Ik vind Lieke in het echt ook zeer nep-vrolijk. Maar ik moet toegeven dat ze wel heel goed kon acteren op de momenten dat het moest. Zoals met de dood van Anita bijvoorbeeld. Verder irriteerde ik me altijd aan haar/Charlie.
pi_131080845
Goh ik heb een beerput opengetrokken met mijn vraag :P
Bedankt voor de uitgebreide uitleg - verschillende van de genoemde personages ken ik niet eens
(wout, floris etc) - zo snap ik er in elk geval weer wat meer van!
pi_131080911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef luftersel het volgende:

[..]

Precies dat ja. Ik vind Lieke in het echt ook zeer nep-vrolijk. Maar ik moet toegeven dat ze wel heel goed kon acteren op de momenten dat het moest. Zoals met de dood van Anita bijvoorbeeld. Verder irriteerde ik me altijd aan haar/Charlie.
Daar heb je misschien gelijk in, maar het acteren kan nog zo goed zijn, er moet wel een verhaal achter zitten. En er moeten vriendschappen inzitten die van het scherm afspatten. In het allereerste begin acteerden Antonie Kamerling en Angela Schijf ook niet echt bijzonder spectaculair, toch waren hun personages prettig om te zien (voor mij althans). Dit komt volgens mij dus vooral omdat de verhaallijnen wat minder rondom 1 persoon waren opgezet en omdat de vriendschappen destijds echt leken (misschien wel omdat ze daadwerkelijk echt waren tussen bepaalde acteurs).

Even terugkerend naar Charlie, die Lieke-Charlie had geen gelijkwaardige vriendschappen, zij vond zichzelf altijd de belangrijkste en de ander moest maar water bij de wijn doen.
Een heer met stijl
  donderdag 12 september 2013 @ 00:22:37 #18
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131082942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef kissaa het volgende:
SPOILER
SPOILER
  roze donderdag 12 september 2013 @ 02:23:44 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131084298
Ik ga serieus niet eens nadenken over wie de dader is. Telkens weer zie ik hints naar andere mensen, ik wacht wel gewoon af. Ook al denk ik wel dat het één van Sanders is. Als het geen Sanders is dan merk ik het vanzelf wel :+ Hoop alleen wel dat Bing en Sjors snel weer eens in beeld komen
pi_131087682
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 10:29:55 #21
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131087839
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef Heppygirl het volgende:
Ik denk dat Maxime het heeft gedaan met Nina haar tasje. Of Ludo, met Nina haar Tasje. Gaat een beetje lijken op GTST cLUeDO...
Ludo? Het was sowieso een vrouw die het deed. En Maxime is langer. En afgezonderd van dat, waarom zouden Ludo of Maxime het gaan doen met het tasje van Nina?
pi_131088177
Aflevering van vandaag.. een :') moment:
SPOILER
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131088483
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 00:22 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, ik zag het in de shortie. Dank je.
  donderdag 12 september 2013 @ 11:09:54 #24
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131088787
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:29 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ludo? Het was sowieso een vrouw die het deed. En Maxime is langer. En afgezonderd van dat, waarom zouden Ludo of Maxime het gaan doen met het tasje van Nina?
Wie zegt dat die "vrouw" het ook gedaan heeft?
  donderdag 12 september 2013 @ 11:10:59 #25
179002 GwaiLow
pi_131088806
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:09 schreef Frey het volgende:

[..]

Wie zegt dat die "vrouw" het ook gedaan heeft?
Tja niemand, maar kan niks anders verzinnen waarom ze daar dan in het donker rond zou lopen. Maar oke, daar zullen ze wel wat op hebben verzonnen.
pi_131088870
quote:
GTST: Is Monika dader fatale parachutesprong?

Het nieuwe seizoen van Goede Tijden Slechte tijden is bijna twee weken onderweg (en scoort elke avond hoger dan het NOS Journaal!) en de kijker tast nog altijd in het duister over wie de parachute heeft gesaboteerd. Ik had gehoopt dat we inmiddels wat aanwijzingen zouden hebben die tot de dader leiden. De schrijvers plaatsten weliswaar enkele bommetjes aan het adres van de familie Sanders, maar dat zou heel goed misleiding kunnen zijn. Want de ware dader zou wel eens in onverwachte hoek gezocht moeten worden: Monika!

Monika draagt natuurlijk Bings kind en hij heeft haar op keiharde wijze laten vallen, toen ze zei een miskraam te hebben gehad. Daarmee brak hij haar hart. Wat volgde is een crime passionnel. Als zij hem niet kan krijgen, dan niemand. Haar laatste daad in Meerdijk is het doorsnijden van wat banden van de parachute. Alleen stapte Bing niet op het vliegtuig en lette Mike niet goed op bij het pakken van zijn parachute.

De theorie is me gisteren ingefluisterd door een fanatieke kijker. En het zou wel heel erg des GTST’s zijn. In de cliffhangeruitzending is een aantal keer zo duidelijk gezegd dat iedereen zijn eigen parachute moet pakken. Dat zat er vast zomaar niet zo expliciet in. Ander bijkomstig voordeel: als Monika de dader is, hoeft er niet een hoofdrolspeler de bak in – en dus de serie uit. Bovendien: als de aanslag niet bedoeld was voor Mike, kan de familie Bouwhuis weer door één deur met iedereen.

Vooralsnog gaan de verdachtmakingen dus richting de familie Sanders. Ludo die in de cliffhangeruitzending een geheimzinnig telefoontje maakte om een klusje te laten klaren. En gisteren dus Nina die dezelfde tas heeft als de persoon op de bewakingscamerabeelden. Naast natuurlijk het motief om Mike uit de weg te ruimen. Goed, de Sanders zijn geen lieverdjes, maar tot moord zijn ze tot op heden nog niet in staat geweest.

In de spoilerteksten uit de tv-gidsen valt te lezen dat Aysen volgende week een ontdekking doet in het onderzoek. Wellicht dat Mike de verkeerde parachute heeft gepakt?
Duh, dat had ik allang bedacht :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 12 september 2013 @ 12:05:10 #27
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131090453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Duh, dat had ik allang bedacht :')
Ik ook, in juli al. :')

(al dacht ik toen wel dat Nuran zou sterven)

P.S. Het is Monica en niet Monika :{w
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 12 september 2013 @ 12:05:22 #28
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131090459
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef luftersel het volgende:
Oh, hier nog een snelle cursus Chinees.
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 12 september 2013 @ 12:06:05 #29
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131090479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Niet dat ik weet :P

Over seizoen 10 gesproken: ik heb zo het vermoeden dat de grote veranderingen al rond oktober 1999 zijn ingezet, dus dat is echt behoorlijk snel. Sneller dan ik in elk geval dacht :P
Ik weet wel dat in oktober de nieuwe leader kwam met Stefano, Morris, Charlie en Braaksel. :P
  donderdag 12 september 2013 @ 12:06:39 #30
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131090493
Spoiler over Lucas:
SPOILER
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 12 september 2013 @ 12:08:22 #31
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131090537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
Spoiler over Lucas:
SPOILER
WTF, met
SPOILER
? :')
  donderdag 12 september 2013 @ 12:09:44 #32
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131090570
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:08 schreef LetsGame het volgende:

[..]

WTF, met
SPOILER
Dat durf ik niet te zeggen, stond niets over in in de mail, maar ik denk het ja :D
pi_131090636
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat durf ik niet te zeggen, stond niets over in in de mail, maar ik denk het ja :D
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 12:13:00 #34
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131090666
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:11 schreef roos85 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 13:07:22 #35
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131091972
Het kan ook een fantasie of droom zijn. En het huwelijk hoeft ook zeker niet per sé door te gaan. :P
pi_131092446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:13 schreef VeerEli het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vind hem ook tegenvallen. In het begin vond ik hem wel 'spannend/anders' dan anderen, maar hij begint me wel te vervelen met zijn opgezegde zinnen. In begin was het nog leuk, omdat hij de mensen nog niet kende en het afstandelijk, maar officieel overkwam. Maar wie weet verandert het nog.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_131092536
--

[ Bericht 99% gewijzigd door ThunderBitch op 12-09-2013 17:06:19 ]
pi_131092551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef kissaa het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 13:33:20 #39
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131092686
Volgens heeft Lorena vóór 't eind van dit jaar gewoon de Rozenboom terug. :P
  donderdag 12 september 2013 @ 13:36:45 #40
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131092784
Zeg, die Marcel van de Rozenboom, is toch ook al jarenlang te zien in de Rozenboom of ben ik verward? :P

Je ziet 'm ook achterin het fotootje van Laura in de leader. :D
  donderdag 12 september 2013 @ 14:30:55 #41
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131094533
Als Monica de dader zou zijn, zou het wel logisch zijn. Ze draagt wel Bings kind, en als zij de bak in draait krijgt Bing de voogdij over de baby. Heeft hij ook eindelijk eens zijn kind, i.p.v. gezeik. Ik stem voor! (al vind ik het wat vergezocht, Monica wist niet eens van dat vrijgezellenfeest).
pi_131095564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:30 schreef luftersel het volgende:
Als Monica de dader zou zijn, zou het wel logisch zijn. Ze draagt wel Bings kind, en als zij de bak in draait krijgt Bing de voogdij over de baby. Heeft hij ook eindelijk eens zijn kind, i.p.v. gezeik. Ik stem voor! (al vind ik het wat vergezocht, Monica wist niet eens van dat vrijgezellenfeest).
Ik gun die hele Bing geen kind. Laat hem lekker wegrotten in de gevangenis (hij zit trouwens wel al lang vast zeg, zonder rechtzaak en alles.
En uiteraard gaat de Rozenboom naar Nola. Kutkind is nu al net zo verwend als dr moeder :p
  donderdag 12 september 2013 @ 15:13:12 #43
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131095748
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:06 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Ik gun die hele Bing geen kind. Laat hem lekker wegrotten in de gevangenis (hij zit trouwens wel al lang vast zeg, zonder rechtzaak en alles.
En uiteraard gaat de Rozenboom naar Nola. Kutkind is nu al net zo verwend als dr moeder :p
Ik juist wel, anders blijft hij verhaallijnen krijgen over kinderen. Hij doet niks anders meer. Als ik al 10x heb geprobeerd kinderen te krijgen en het lukt me niet, zou ik ook boos worden. :9 En als hij een kind krijgt wordt ie misschien ook leuker.
En de Rozenboom-kwestie... Tja, het boeit me eigenlijk niet wie hem krijgt. Nu is het ineens een heel gedoe wie hem krijgt, terwijl hij in het verleden zomaar heel makkelijk van eigenaar is gewisseld (Ludo, Nick, Laura..). Het blijft de Rozenboom, hij zal heus niet tegen de vlakte gaan ofzo. :')
  donderdag 12 september 2013 @ 15:21:35 #44
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131095938
Shortie
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 15:25:13 #45
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131096033
Valt het jullie ook op dat het hotel ineens geleid kan worden zonder eigenaar en zonder ervaren manager zonder ook maar een enkel probleem? :') Toen Laura dit jaar was ontslagen was het binnen 1 dag al een bende... Overigens loopt Laura nog constant met die map in d'r handen, maar ze is werkloos.. _O-
pi_131096733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef luftersel het volgende:
Valt het jullie ook op dat het hotel ineens geleid kan worden zonder eigenaar en zonder ervaren manager zonder ook maar een enkel probleem? :') Toen Laura dit jaar was ontslagen was het binnen 1 dag al een bende... Overigens loopt Laura nog constant met die map in d'r handen, maar ze is werkloos.. _O-
ja dat viel mij dus ook al op
pi_131097047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef luftersel het volgende:
Om het zo lekker realistisch te houden :P
pi_131097310
Lorena loopt er toch evengoed rond. Ze heeft er niks te zoeken.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:13:40 #49
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131097432
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:09 schreef amaranta het volgende:
Lorena loopt er toch evengoed rond. Ze heeft er niks te zoeken.
Alleen omdat ze zich nog steeds de eigenaar voelt. Ze geeft ook nog orders aan het personeel enzo :P
pi_131097796
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Alleen omdat ze zich nog steeds de eigenaar voelt. Ze geeft ook nog orders aan het personeel enzo :P
Ze dreigt vooral met wat ze gaat doen als ze weer eigenaar is.

En eerlijk. HEt is niet zo dat zij 10 jaar horecaschool heeft gedaan, en een hbo opleiding manager of wat dan ook.
Ze heeft gewoon een of andere tante de pijp uit laten gaan en haar geld geërfd. Dus veel moeite voor de Rozenboom heeft ze ook niet gedaan.
pi_131098394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ik ook, in juli al. :')

(al dacht ik toen wel dat Nuran zou sterven)

P.S. Het is Monica en niet Monika :{w
Excuses, maar ik heb het bericht ook maar overgenomen van zappen.blog ;)
pi_131098404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
Spoiler over Lucas:
SPOILER
SPOILER
pi_131098446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, die Marcel van de Rozenboom, is toch ook al jarenlang te zien in de Rozenboom of ben ik verward? :P

Je ziet 'm ook achterin het fotootje van Laura in de leader. :D
Yep, Marcel is volgens mij de langstlopende edelfigurant in de serie, ik dacht vanaf 2000 :D
  donderdag 12 september 2013 @ 16:53:15 #54
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131098726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_131098795
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:53 schreef luftersel het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 16:57:45 #56
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131098890
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_131098953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:57 schreef luftersel het volgende:

[..]

SPOILER
Wallenopslagplaats _O- _O- _O-
pi_131101130
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 18:34:51 #59
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131101593
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILER
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Dat zou pas een zomercliff zijn. _O_
  donderdag 12 september 2013 @ 18:37:19 #60
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131101665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Excuses, maar ik heb het bericht ook maar overgenomen van zappen.blog ;)
Dat weet ik, ik heb daar ook een berichtje onder geplaatst onder de naam "Monica" :P

(het derde berichtje)
  donderdag 12 september 2013 @ 18:38:02 #61
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131101690
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Yep, Marcel is volgens mij de langstlopende edelfigurant in de serie, ik dacht vanaf 2000 :D
2000? Wow.. :P
pi_131101732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik heb daar ook een berichtje onder geplaatst onder de naam "Monica" :P

(het derde berichtje)
Haha _O- _O_ _O-
pi_131101754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:34 schreef Frey het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Dat zou pas een zomercliff zijn. _O_
Precies, hierbij verbleekt de laatste zomercliff totaal :P
  donderdag 12 september 2013 @ 18:43:26 #64
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131101849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Precies, hierbij verbleekt de laatste zomercliff totaal :P
Zeg dat wel _O_

(Deed me ergens wel denken aan afl. 4500. Aan dat gedeelte van dat de woonkamer explodeerde.) :P
pi_131101853
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:38 schreef LetsGame het volgende:

[..]

2000? Wow.. :P
Hier een interview met de acteur uit 2004 (!), die geheel toevallig Bart Peereboom heet: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-mijn-colleges.dhtml
  donderdag 12 september 2013 @ 18:45:41 #66
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131101933
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hier een interview met de acteur uit 2004 (!), die geheel toevallig Bart Peereboom heet: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-mijn-colleges.dhtml
Wat grappig dit. :D

Ik kan me nog wel herinneren dat Valerie het altijd had over een Marcel. Én dat is zo'n minstens 8 jaar geleden nu, denk ik. :P
pi_131102021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Zeg dat wel _O_

(Deed me ergens wel denken aan afl. 4500. Aan dat gedeelte van dat de woonkamer explodeerde.) :P
Ook daarin doen buitenlandse soaps het nog altijd beter:

Oké, de explosie is dan wel geanimeerd, maar het ziet er 10x beter uit dan de 4500ste van GTST en 100x beter dan de aflevering waarin Teluma explodeerde :P
pi_131102188
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILER
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat afgelopen is :D
pi_131102230
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat afgelopen is :D
Hier het vervolg:

donderdag 12 september 2013 @ 18:55:31 #70
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131102267
  donderdag 12 september 2013 @ 18:55:46 #71
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131102273
Vraag me af of Bart nu is afgestudeerd. Dat interview is al ruim 9.5 jaar geleden. :D
  donderdag 12 september 2013 @ 18:56:54 #72
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131102307
quote:
Lijkt echt héél erg op de eerste aflevering van seizoen 22. :P
  donderdag 12 september 2013 @ 18:58:13 #73
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131102353
  donderdag 12 september 2013 @ 19:00:07 #74
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131102416
quote:
Het vervolg is spannender dan de cliffhanger. :9 Ik vind het knap van de makers, bijna iedereen hier is nog levend maar er kunnen veel mensen omkomen. Bij GTST in seizoen 21 was het omgekeerd; iedereen was bewusteloos, maar helaas leefde iedereen daarna weer. }:|
pi_131102430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:55 schreef Frey het volgende:

[..]

Die piano _O_ _O_ _O_
_O_ _O_ _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Lijkt echt héél erg op de eerste aflevering van seizoen 22. :P
Ik moet zeggen dat ik dit toch vele malen beter in elkaar vind zitten dan de eerste aflevering van seizoen 22 :P
  donderdag 12 september 2013 @ 19:02:27 #76
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131102504
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

[..]

Ik moet zeggen dat ik dit toch vele malen beter in elkaar vind zitten dan de eerste aflevering van seizoen 22 :P
Zeker, véél beter. _O_
  donderdag 12 september 2013 @ 19:11:10 #77
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131102748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

[..]

En véél betere acteurs.
pi_131103905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:02 schreef Frey het volgende:

[..]

Zeker, véél beter. _O_
De middencliff _O_ _O_ _O_

En het begin van het tweede gedeelte :'(

Híér kunnen ze bij GTST nog heel wat van leren! :{w
pi_131104677
"wat doe je spannend?"

Iets spannends doen....bestaat dat? Hoe doe je spannend?
Mysterieus, raar, vreemd...maar spannend?
pi_131104763
Tim ziet er met dit kapsel stukken leuker uit :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 12 september 2013 @ 20:06:53 #81
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131104772
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook. }:| Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
pi_131104872
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Tim ziet er met dit kapsel stukken leuker uit :Y
Beetje veel zooi in zijn haar naar mijn smaak
pi_131104935
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook. }:| Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
Mijn god ja... dit is wel heel erg "geinspireerd" :D
pi_131105143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mijn god ja... dit is wel heel erg "geinspireerd" :D
Ik vond dit wel heftiger dan onze versie
pi_131105196
quote:
Jezus, dit is haast één-op-één gejat door GTST :') _O-
En inderdaad, bij Hollyoaks is het veel beter en heftiger uitgevoerd dan hier :{
pi_131105342
Zou Lucas het woord subtiel kennen?
pi_131105373
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef Clemanyana het volgende:
Zou Lucas het woord subtiel kennen?
Die Menno verdient een leuker type dan deze wandelende handtas :')
pi_131105417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

True _O- _O_ _O-
pi_131105420
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jezus, dit is haast één-op-één gejat door GTST :') _O-
En inderdaad, bij Hollyoaks is het veel beter en heftiger uitgevoerd dan hier :{
Ja al vond ik het shot van een vallende Mike als een zak aardappelen toch ook wel redelijk heftig :D
  donderdag 12 september 2013 @ 20:26:34 #90
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131105453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_131105457
Een acteercursus in Londen helpt net zo goed als slachtofferhulp/therapie? Sure...
pi_131105476
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja al vond ik het shot van een vallende Mike als een zak aardappelen toch ook wel redelijk heftig :D
Volgens mij wás het ook een zak aardappelen wat je zag vallen _O-
pi_131105511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Clemanyana het volgende:
Een acteercursus in Londen helpt net zo goed als slachtofferhulp/therapie? Sure...
Over wie gaat dit, Rikki? Nou, die acteercursus zou haar geen kwaad doen, denk ik :P
pi_131105522
quote:

[..]

Ja ik ook, maar bij Hollyoaks lieten ze ook echt de reactie van het slachtoffer zien, en het tot zeer dicht bij de grond komen plus de "plof". Dus had wel echt impact ook al ken ik de karakters helemaal niet.
pi_131105538
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Clemanyana het volgende:
Het helpt wellicht wel om dit soort dramatische scenes beter te kunnen spelen :7
  donderdag 12 september 2013 @ 20:29:23 #96
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131105554
En het wordt erger en erger. 'Ik heb hem zien vallen, naast me. Ik zag hem.' Maar nee, ze hebben hem niet kunnen vinden, hij lag tussen de bomen... :') Alsof ze eerst een ander script hadden en die ene scene van de landing opnieuw hebben gedaan?
pi_131105589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
En het wordt erger en erger. 'Ik heb hem zien vallen, naast me. Ik zag hem.' Maar nee, ze hebben hem niet kunnen vinden, hij lag tussen de bomen... :') Alsof ze eerst een ander script hadden en die ene scene van de landing opnieuw hebben gedaan?
Ja hier dacht ik ook al aan, beetje flut zoekteam dan ;)
  donderdag 12 september 2013 @ 20:30:31 #98
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131105600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Volgens mij wás het ook een zak aardappelen wat je zag vallen _O-
En in die kist zat ook een zak aardappelen. :P
pi_131105629
Het hotel is van Nola _O_
  donderdag 12 september 2013 @ 20:31:54 #100
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131105660
En natuurlijk met de prách-ti-ge muziek van de laatste tijd sluiten ze de aflevering af ^O^
pi_131105687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef luftersel het volgende:
En natuurlijk met de prách-ti-ge muziek van de laatste tijd sluiten ze de aflevering af ^O^
Is dit nu ironisch bedoeld of meen je dit serieus? :D
pi_131105695
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het helpt wellicht wel om dit soort dramatische scenes beter te kunnen spelen :7
Ja vast wel, maar ik erger me vooral aan de suggestie alleen. Iemand verteld je dat ie iets superdramatisch gezien/meegemaakt heeft en jij reageert "och ga naar Londen"? Kom op zeg, ik dacht dat ze de boel juist realistischer wilden hebben.

Maar goed dat 'ik zag hem liggen' - 'we kunnen hem niet vinden' is ook al zo ontzettend realistisch.
pi_131105698
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
Dat dacht ik vanmorgen ook, zie spoiler :P
  donderdag 12 september 2013 @ 20:34:53 #104
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131105768
quote:

[..]

Moet je nagaan dat dit een lijn uit 2009 was, dus nog veel ouder ook. :') Overigens is er bij deze verhaallijn een parachute gesaboteerd voor iemand maar zijn ze omgewisseld (goh, herkenbaar). Misschien dat GTST dat ook wel precies heeft gestolen. :9
pi_131105813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:34 schreef luftersel het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat dit een lijn uit 2009 was, dus nog veel ouder ook. :') Overigens is er bij deze verhaallijn een parachute gesaboteerd voor iemand maar zijn ze omgewisseld (goh, herkenbaar). Misschien dat GTST dat ook wel precies heeft gestolen. :9
Misschien moet iemand Shownieuws en Boulevard even tippen _O-
  donderdag 12 september 2013 @ 20:36:14 #106
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131105823
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Is dit nu ironisch bedoeld of meen je dit serieus? :D
Als dit serieus was, heette ik Rohan Gottschalk.
  donderdag 12 september 2013 @ 20:36:29 #107
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131105832
Shortie:

SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 20:37:17 #108
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131105883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef Frey het volgende:
Shortie:

SPOILER
Wat _O-
pi_131105919
quote:
Shortie:

SPOILER
Ah, ze hebben opnieuw een Studio 100-acteur gecast en dit is de manier om hem te introduceren? :') _O-
pi_131105959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

Als dit serieus was, heette ik Rohan Gottschalk.
Oh gelukkig, ik dacht al :P
pi_131106003
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Misschien moet iemand Shownieuws en Boulevard even tippen _O-
Of het filmpje tweeten naar Rohan :P
  donderdag 12 september 2013 @ 20:40:05 #112
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131106008
quote:
Shortie:

SPOILER
Hoe weet jij dat eigenlijk? De shortie staat nog niet online. Of betaal jij?
  donderdag 12 september 2013 @ 20:43:04 #113
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131106153
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Of het filmpje tweeten naar Rohan :P
Dan kunnen we meteen alle cliffs van Hollyoaks sturen _O-
'Oh, ik wist niet dat die serie zoveel van ons afkeek. Maar GTST heeft betere muziek hoor.'
pi_131106200
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dan kunnen we meteen alle cliffs van Hollyoaks sturen _O-
'Oh, ik wist niet dat die serie zoveel van ons afkeek. Maar GTST heeft betere muziek hoor.'
_O- _O- _O-
  roze donderdag 12 september 2013 @ 21:36:28 #115
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131109033
Rikki opgerot _O_
  donderdag 12 september 2013 @ 21:44:30 #116
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131109534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Rikki opgerot _O_
_O_ _O_ _O_
  donderdag 12 september 2013 @ 21:44:56 #117
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131109560
quote:
Shortie:

SPOILER
_O- _O- _O-
  donderdag 12 september 2013 @ 22:41:43 #118
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131112132
Ik zit net het afscheid van Anita nog eens te kijken. Vraag me ineens af waarom Stefano eigenlijk terugkeert daarvoor? Ik heb denk gemist dat Stefano heel close was met Anita en Rik denk ik?
pi_131112177
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef luftersel het volgende:
Ik zit net het afscheid van Anita nog eens te kijken. Vraag me ineens af waarom Stefano eigenlijk terugkeert daarvoor? Ik heb denk gemist dat Stefano heel close was met Anita en Rik denk ik?
Stefano is één van de beste vrienden van Rik, vandaar dat hij toen terugkwam om Rik te steunen met het verlies van Anita :)
  donderdag 12 september 2013 @ 22:44:20 #120
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131112233
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Stefano is één van de beste vrienden van Rik, vandaar dat hij toen terugkwam om Rik te steunen met het verlies van Anita :)
Een echte vriendschap _O_

Ook leuk dat Rik in 2010 zei dat Zuid-Afrika echt een geweldige plek is volgens Hedwig :D
pi_131112430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:44 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Een echte vriendschap _O_

Ook leuk dat Rik in 2010 zei dat Zuid-Afrika echt een geweldige plek is volgens Hedwig :D
Volgens mij zei hij dat in de jubileumweek, anders waren ze daar nooit opgekomen _O-
  donderdag 12 september 2013 @ 22:49:27 #122
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131112472
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Volgens mij zei hij dat in de jubileumweek, anders waren ze daar nooit opgekomen _O-
True :P
pi_131113570
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:29 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Afleidingsmanouvre ;)
pi_131114054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef luftersel het volgende:
Hoe heb je dat kunnen missen? Stefano was jarenlang Rik's beste vriend, en hij heeft Anita ook heel erg gesteund in de tijd dat Rik 'dood' was.
pi_131115979
Wat ik hoop dat Rafael tegen Sylvie zegt ik wil dat je mijn achternaam niet meer gebruikt.
Wie is Sylvie meis dat is toch onbekender.
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:14:18 #126
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131116048
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef flanken het volgende:
Wat ik hoop dat Rafael tegen Sylvie zegt ik wil dat je mijn achternaam niet meer gebruikt.
Krijgen zij ook een rol? :P
pi_131116056
quote:
oeps verkeerde topic sorry
pi_131116089
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:14 schreef Frey het volgende:

[..]

Krijgen zij ook een rol? :P
Gelukkig niet dan stop ik gelijk met kijken.
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:17:35 #129
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131116142
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef flanken het volgende:

[..]

Gelukkig niet dan stop ik gelijk met kijken.
Was vroeger ten tijden van de tmf dag top vijf echt nog een lekker mokkeltje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131116184
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Was vroeger ten tijden van de tmf dag top vijf echt nog een lekker mokkeltje.
Ja veertig jaar geleden. nu is ze een verwend nest.
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:21:20 #131
268260 Dr.Mikey
pi_131116244
Trouwens heb het niet gezien maar ik begrijp dat de tas van Nina te zien is op camera beelden?
Wijst dat stiekem niet naar Wiet ? Dat ze bewust die kabels van Mike doorgeknipt heeft om Nina er voor op te laten draaien?
R.I.P DTS.
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:23:11 #132
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131116287
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens heb het niet gezien maar ik begrijp dat de tas van Nina te zien is op camera beelden?
Wijst dat stiekem niet naar Wiet ? Dat ze bewust die kabels van Mike doorgeknipt heeft om Nina er voor op te laten draaien?
Het was Nina op de beelden, heeft ze bekend. Ze zegt dat ze haar vergeten tas op ging halen.
Maar ze gooit het nu wel op Wiet.
  † In Memoriam † vrijdag 13 september 2013 @ 00:29:38 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131116412
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:14 schreef flanken het volgende:

[..]

haha ik dacht al, die post heb ik meer gezien :+

_O-
pi_131116521
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.

Binnenkort wordt Lorena opgepakt maar dankzij wiet gaat Lorena vrij uit. Daarna komt Menno erachter dat de tas van Nina is wordt opgepakt ze bekend dat ze Mike vermoord heeft drie maanden de cel in. na de drie maanden moet ze voor de rechter voorkomen Ludo koopt de rechter om of een vormfout doordat Lucas met het bewijs heeft zitten knoeien wordt Menno ontslagen en vetrekt uit Meerdijk. Daardoor komt er onderzoek naar Aysen.
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:40:25 #135
268260 Dr.Mikey
pi_131116629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:35 schreef flanken het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.

Binnenkort wordt Lorena opgepakt maar dankzij wiet gaat Lorena vrij uit. Daarna komt Menno erachter dat de tas van Nina is wordt opgepakt ze bekend dat ze Mike vermoord heeft drie maanden de cel in. na de drie maanden moet ze voor de rechter voorkomen Ludo koopt de rechter om of een vormfout doordat Lucas met het bewijs heeft zitten knoeien wordt Menno ontslagen en vetrekt uit Meerdijk. Daardoor komt er onderzoek naar Aysen.
Dat klinkt allemaal zo kut en lange gerekt dat het nog best eens waar kan zijn.
R.I.P DTS.
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:17:02 #136
179002 GwaiLow
pi_131122565
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:23 schreef Frey het volgende:

[..]

Het was Nina op de beelden, heeft ze bekend. Ze zegt dat ze haar vergeten tas op ging halen.
Maar ze gooit het nu wel op Wiet.
Neem toch aan dat Nina het sowieso niet gedaan zal hebben. Op zich zou het leuk zijn als ze het wel gedaan had ^^
pi_131122804
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:35 schreef flanken het volgende:

[..]

Ik ga nog steeds voor Monica als de dader, maar dit zou ook goed kunnen :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:38:25 #138
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131123053
Of het was Frons Servies die met de tang een nieuwe toon wilde uitproberen. :P
pi_131123166
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Frey het volgende:
Of het was Frons Servies die met de tang een nieuwe toon wilde uitproberen. :P
_O- _O- _O-
pi_131123739
Zou Lorena nu een ww uitlkering krijgen ofzo? Of heeft ze ook nog die kapsalon??
pi_131123781
Lucas wist trouwens goed hoe hij moest inzoomen enzo.
pi_131123860
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef amaranta het volgende:
Zou Lorena nu een ww uitlkering krijgen ofzo? Of heeft ze ook nog die kapsalon??
Volgens mij zei ze laatst nog dat het haar kapsalon is ja. En ik denk niet dat Bianca daar nu nog wil werken, dus kan ze weer lekker zelf aan de slag.
pi_131124606
De making-of van de Hollyoaks bus crash:

Zelfs dit ziet er professioneler uit dan de making-of filmpjes van GTST :D _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:06:13 #144
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131125201
quote:
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:06:33 #145
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131125214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:14 schreef flanken het volgende:

[..]

_O-

Ik dacht al :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:10:14 #146
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131125351
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:06 schreef LetsGame het volgende:

[..]

_O-

Ik dacht al :P
Ik dacht eerst aan Rafael Prins en Sylvia. _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:10:45 #147
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131125367
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik dacht eerst aan Rafael Prins en Sylvia. _O-
Over necrofilie gesproken :D
pi_131125690
quote:
Nou is de GTST versie natuurlijk opzich best anders (en ze konden t ook niet op een zelfde manier doen als ze nog niet wilden onthullen wie er viel).
Maar de uitvoering is idd wat heftiger..

Hollyoaks doet sowieso wel aardige exits..

vrijdag 13 september 2013 @ 13:23:36 #149
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131125766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:21 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nou is de GTST versie natuurlijk opzich best anders (en ze konden t ook niet op een zelfde manier doen als ze nog niet wilden onthullen wie er viel).
Maar de uitvoering is idd wat heftiger..
Ik vond vooral het naar de cliff toewerken goed gedaan en de zomercliff zelf was een uitstekende climax. Maar meteen daarna zakt alles weer in elkaar.
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:57:38 #150
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131128800
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:22 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Hoe heb je dat kunnen missen? Stefano was jarenlang Rik's beste vriend, en hij heeft Anita ook heel erg gesteund in de tijd dat Rik 'dood' was.
Ik weet niet.. Misschien heb ik die tijd niet echt gekeken, ik heb de introductie van Stefano ook gemist.. Maar ik heb wel veel jaren gezien waarin Stefano zat... Ik heb hem alleen nooit samen met Rik gezien :D
pi_131128877
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:57 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik weet niet.. Misschien heb ik die tijd niet echt gekeken, ik heb de introductie van Stefano ook gemist.. Maar ik heb wel veel jaren gezien waarin Stefano zat... Ik heb hem alleen nooit samen met Rik gezien :D
Dus jij hebt geweldige personages als Sylvester, de zusjes Bloem, Gijs, Cleo, Roxy etc. ook gemist? Lucky you
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:06:15 #152
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131129089
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Dus jij hebt geweldige personages als Sylvester, de zusjes Bloem, Gijs, Cleo, Roxy etc. ook gemist? Lucky you
Roxy heb ik nog wel een gedeelte meegekregen volgens mij (ik keek soms een aflevering) en Sylvester kan ik me vaag nog iets van herinneren, maar die was er toch maar heel kort? Maar die anderen inderdaad niet echt nee.
Nou, als ik nu de personages zie en gebeurtenissen van bovenstaande personages terugkijk, vind ik hen toch interessanter dan die van nu (Julia, Tim, Rikki). En de irritante Nina en Aysen niet te vergeten (ja ik weet dat velen fan zijn van Aysen en ik hou van de spanning die ze veroorzaakt, maar ik heb zo'n hekel aan haar karakter, alsof ze gewoon nooit een beetje gevoel op kan brengen).
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:20:43 #153
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131129550
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:39 schreef PeterKelder het volgende:
De making-of van de Hollyoaks bus crash:

Zelfs dit ziet er professioneler uit dan de making-of filmpjes van GTST :D _O-
Zelfs dat meisje dat Leah speelt (ergens tegen het einde) lijkt me al professioneler dan de helft van de Goede Tijden cast. :D
pi_131129771
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zelfs dat meisje dat Leah speelt (ergens tegen het einde) lijkt me al professioneler dan de helft van de Goede Tijden cast. :D
Haha, inderdaad ja :D
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:27:55 #155
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131129797
Shortie:
SPOILER
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:30:39 #156
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131129907
Oh en de spoiler van 25 september, ongelofelijk:
SPOILER
Hoe voorspelbaar kunnen ze het maken tussen Nuran en Femke. _O- En natuurlijk moet je de gevangenis in als je iemand duwt die een schrammetje oploopt, maar niet als je iemand vermoordt. Het wordt alsmaar erger, ik stop denk zelfs met shorties kijken.
  roze vrijdag 13 september 2013 @ 15:36:51 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131130119
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:30 schreef luftersel het volgende:
Oh en de spoiler van 25 september, ongelofelijk:
SPOILER
Hoe voorspelbaar kunnen ze het maken tussen Nuran en Femke. _O- En natuurlijk moet je de gevangenis in als je iemand duwt die een schrammetje oploopt, maar niet als je iemand vermoordt. Het wordt alsmaar erger, ik stop denk zelfs met shorties kijken.
Waar heb je spoiler vandaan? Veronica zeker? :P
pi_131130139
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Waar heb je spoiler vandaan? Veronica zeker? :P
tvgids.tv denk ik :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:38:37 #159
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  roze vrijdag 13 september 2013 @ 15:39:26 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131130202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

tvgids.tv denk ik :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:38 schreef luftersel het volgende:

[..]

:Y
Ik kan het niet vinden _O- Wel aflevering van vandaag, gisteren enz
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:39:54 #161
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  roze vrijdag 13 september 2013 @ 15:40:52 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131130253
Oh ik kijk weer eens niet goed. Laat maar.
pi_131130254
EDIT: al gevonden door Amarantha :P
  roze vrijdag 13 september 2013 @ 15:41:52 #164
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131130285
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef PeterKelder het volgende:
EDIT: al gevonden door Amarantha :P
Ik moest gewoon even naar beneden scrollen :@
pi_131130460
quote:
Ik denk dat ze er bij RTL4 verstandig aan doen om Hollyoaks aan te kopen en te programmeren om 20:00u :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:47:56 #166
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131130562
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er bij RTL4 verstandig aan doen om Hollyoaks aan te kopen en te programmeren om 20:00u :P
Dat zou geweldig zijn! Dit zit duidelijk een stuk beter in elkaar. Zit erover na te denken deze serie helemaal terug te kijken en GTST te laten voor wat het is. Dat heb ik met Mcleod's Daughters ook gedaan en het beviel me nog best goed.
pi_131130667
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn! Dit zit duidelijk een stuk beter in elkaar. Zit erover na te denken deze serie helemaal terug te kijken en GTST te laten voor wat het is. Dat heb ik met Mcleod's Daughters ook gedaan en het beviel me nog best goed.
Haha, het lijkt mij ook wel een veel toffere en betere serie dan het huidige GTST :P Volgens mij worden de afleveringen ook gewoon op YouTube gezet zonder gezeik van de zender in kwestie _O_
pi_131131997
quote:
Wat slecht gejat zeg.. jeetje wat is deze versie tof gefilmd en uitgevoerd!
En die muziek _O_
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:27:34 #169
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131132173
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wat slecht gejat zeg.. jeetje wat is deze versie tof gefilmd en uitgevoerd!
En die muziek _O_
GTST moet gewoon leren zijn scenes langer te maken. Na het schot van Wiet begonnen de 2 dagen erna zó mooi, er werd geen woord gezegd, de muziek en de expressie deed het werk. Jammer genoeg duurde dat 1 minuut, de rest van de tijd zaten ze al in het ziekenhuis. Hollyoaks is veel beter daarin als je het vervolg van die dubbel-bruiloft ziet, daar is volgens mij 3 afleveringen voor genomen.
pi_131132325
Hier gaat het om een verwisselde parachute, grote kans dat het bij GTST dus ook gaat zijn.
Wat wij natuurlijk al maanden roepen.
pi_131132441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:30 schreef roos85 het volgende:
Hier gaat het om een verwisselde parachute, grote kans dat het bij GTST dus ook gaat zijn.
Wat wij natuurlijk al maanden roepen.
Precies, en het moet wel heel raar lopen wil Monica niet de dader zijn :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:36:52 #172
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131132551
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Daarom hebben ze Monica ook laten vertrekken, zodat alle gestoorde 'fans' haar vergeten in hun theorieën. :P Slim GTST, maar wij zijn slimmer.
pi_131132635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

Daarom hebben ze Monica ook laten vertrekken, zodat alle gestoorde 'fans' haar vergeten in hun theorieën. :P Slim GTST, maar wij zijn slimmer.
Dat dus. Als ik de spoilers zo lees proberen ze vooral de familie Sanders verdacht te maken, maar die hebben er echt niets mee te maken. Leuk dat al die 12-jarige tienermeiden er in trappen, maar deze "doorgewinterde" soap-kijker kent die trucjes allang :P
pi_131132669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Al vlak ik Julia ook niet helemaal uit..
pi_131132737
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef roos85 het volgende:

[..]

Al vlak ik Julia ook niet helemaal uit..
Maar wat is haar motief dan? En wie wilde ze dan vermoorden, Rikki? :')

Of krijgen we dan nog een flashback te zien waarin Mike Julia zó schoffeert dat zij linea recta naar het paracentrum vertrekt om zijn parachute te saboteren? :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:42:32 #176
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131132760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Of krijgen we dan nog een flashback te zien waarin Mike Julia zó schoffeert dat zij linea recta naar het paracentrum vertrekt om zijn parachute te saboteren? :P
Ik sluit Julia wel uit. GTST moet wel íets weggeven, anders is het gewoon gokken. Julia had er helemaal niks mee te maken.
pi_131132821
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik sluit Julia wel uit. GTST moet wel íets weggeven, anders is het gewoon gokken. Julia had er helemaal niks mee te maken.
Daarom vraag ik me ook af waarom Julia een eventuele dader zou zijn. Oké, bij GTST hebben ze weleens vergezochte wendingen gehad, maar zó vergezocht... :N
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:55:20 #178
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131133268
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Daarom vraag ik me ook af waarom Julia een eventuele dader zou zijn. Oké, bij GTST hebben ze weleens vergezochte wendingen gehad, maar zó vergezocht... :N
Als trouwe kijkers weten wij nu ook wel wie het absoluut níet zijn. Lorena, Ludo, Wiet en Nina worden nu verdacht gemaakt; zij zijn het niet. Aysen en Bing werden eerder al verdacht gemaakt, ook zij zijn het dus niet. Rikki, Rik en Nuran zijn het sowieso niet, zij hadden er niks mee te maken. Binnenkort zullen ook Laura en Noud verdacht worden door de afdrukken op de tang, dus ook zij zijn van het lijstje. Dan blijven alleen Maxime, Monica of Janine over. Zij zijn mijn potientiële 'verdachten', maar Janine en Maxime zijn te belangrijk in de serie. Monica dus. :)
pi_131133465
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:55 schreef luftersel het volgende:

[..]

Als trouwe kijkers weten wij nu ook wel wie het absoluut níet zijn. Lorena, Ludo, Wiet en Nina worden nu verdacht gemaakt; zij zijn het niet. Aysen en Bing werden eerder al verdacht gemaakt, ook zij zijn het dus niet. Rikki, Rik en Nuran zijn het sowieso niet, zij hadden er niks mee te maken. Binnenkort zullen ook Laura en Noud verdacht worden door de afdrukken op de tang, dus ook zij zijn van het lijstje. Dan blijven alleen Maxime, Monica of Janine over. Zij zijn mijn potientiële 'verdachten', maar Janine en Maxime zijn te belangrijk in de serie. Monica dus. :)
Jij zou bij de recherche van Meerdijk moeten gaan werken joh! :P
pi_131133472
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wellicht wou ze Bianca terugpakken omdat Tim door Sjoerd hersenletsel heeft (nja eigenlijk door zichzelf :P )
quote:
Dat zou me wat zijn _O-
pi_131133489
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Met deze schrijvers weet je het maar nooit :')
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:03:44 #182
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131133539
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jij zou bij de recherche van Meerdijk moeten gaan werken joh! :P
Dat mag niet. Een rechercheur in Meerdijk moet corrupt zijn, en dat ben ik niet. :@ Overigens zou ik ook geen koffie gaan drinken als mijn kantoor gewoon open is, wat de recherche in Meerdijk wel doet. :')
pi_131133553
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat mag niet. Een rechercheur in Meerdijk moet corrupt zijn, en dat ben ik niet. :@ Overigens zou ik ook geen koffie gaan drinken als mijn kantoor gewoon open is, wat de recherche in Meerdijk wel doet. :')
En de toegang tot je pc dan, waar bewijs op staat _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:09:13 #184
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131133717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:04 schreef roos85 het volgende:

[..]

En de toegang tot je pc dan, waar bewijs op staat _O-
Dat bedoel ik met kantoor open laten. _O- En bij de recherche in Meerdijk mag je trouwens zomaar dossiers openen en doorzoeken als het jou uitkomt. Of je nou vóór morgen 10 andere zaken afgerond moet hebben maakt niks uit, als je een dossier van iemand eerst wil doorkijken wegens persoonlijke redenen gaat dat voor. :{
pi_131133819
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ah joh, maak iemand gewoon van kant, geen haan die er naar kraait :+
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:14:19 #186
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131133922
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ah joh, maak iemand gewoon van kant, geen haan die er naar kraait :+
Maar als ik dan struikel en per ongeluk mijn hete koffie over iemand heen gooi word ik wel mooi voor drie maanden de bak ingegooid. :'(
pi_131133999
Wat mij betreft de mogelijke scenario's:

- Monica wou Bing vermoorden, Mike heeft per ongeluk zijn parachute pakt.
- Julia heeft de parachute van Mike onklaar gemaakt -> als wraak voor Tim
- Een mannetje van Ludo heeft het gedaan.
- Mike heeft zijn eigen dood in scene gezet (waarom heeft Bianca zoveel haast met de kleding)

Het blijft natuurlijk vreemd dat hij blijkbaar niet zijn parachute van te voren heeft gecheckt.

En ik stoor mij mateloos aan dat grond/bomen verhaal.
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:39:14 #188
179002 GwaiLow
pi_131134766
Julia als wraak voor Tim? Wat voor wraak?
  † In Memoriam † vrijdag 13 september 2013 @ 17:42:21 #189
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131134863
woont die menno nou bij ludo in huis? of loopt iedereen daar maar zo in en uit?
ik ben het even kwijt :')
pi_131134914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:42 schreef lady-wrb het volgende:
Dat is een groot mysterie dat centraal zal staan in de cliffhanger van seizoen 24.
pi_131134996
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef GwaiLow het volgende:
Vanwege dat hersenletsel..

Ik verzin maar even wat.. gezien deze schrijvers kan het alle kanten op :')

Julia die zich na al die jaren nog gekwetst voelt dat Anton niet voor haar heeft gekozen en nu haar poppetje door hun zoon hersenletsel heeft maakt haar woedend.. een zoon voor een broer ofzo :')
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:46:40 #192
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131135003
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:42 schreef lady-wrb het volgende:
En wat denk je van Laura? Die sinds een paar seizoenen IN haar hotel woont. :')
  † In Memoriam † vrijdag 13 september 2013 @ 17:47:51 #193
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131135062
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

En wat denk je van Laura? Die sinds een paar seizoenen IN haar hotel woont. :')
ja dat snap ik ook niet.
nou ja die zal er wel uitvliegen nu bianca daar de bezem doorheen gaat gooien
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:48:39 #194
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131135107
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef GwaiLow het volgende:
Julia zou enigszins boos kunnen zijn op Bianca omdat Anton haar voor haar heeft verlaten en heeft laten zitten met een kind, terwijl ze van hem hield. Maar dat ze zo ver doordenkt dat ze Mike moet vermoorden als wraak op Bianca zal wel niet. Ze had Mike nog nooit gezien...
pi_131136476
quote:
Dat geëxplodeerde huis staat hier in de stad :D Ik wist niet dat Ludo hier woonde :P
pi_131136537
Volgens mij komt het jatwerk van gtst van hollyoaks straks bij rtl boulevard :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_131136832
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:35 schreef tessie het volgende:
Meen je dat nu serieus? :D _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:47:55 #198
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131136880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:35 schreef tessie het volgende:

"Deze zomercliff hadden we 10 jaar geleden... Nee, al langer... Nou, ongeveer in september 2003 bedacht."
pi_131136891
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Meen je dat nu serieus? :D _O-
Ja het is al twee keer aangekondigd als "opgedoken filmpje uit 2009" .. ik ben benieuwd :P
pi_131136922
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:48 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Ja het is al twee keer aangekondigd als "opgedoken filmpje uit 2009" .. ik ben benieuwd :P
Haha _O- Wie heeft de Boulevard-redactie getipt? _O_
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:51:34 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_131136972
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:47 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja dat snap ik ook niet.
nou ja die zal er wel uitvliegen nu bianca daar de bezem doorheen gaat gooien
SPOILER
pi_131136984
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:47 schreef Frey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Deze zomercliff hadden we 10 jaar geleden... Nee, al langer... Nou, ongeveer in september 2003 bedacht."
Ik hóór het hem gewoon zeggen _O-
pi_131137002
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha _O- Wie heeft de Boulevard-redactie getipt? _O_
Misschien houden ze FOK wel in de gaten?
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:52:50 #204
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137008
O my... Dit meen je toch niet?? Straks gaan ze FOK als bron melden.. _O- _O- _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:53:57 #205
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137052
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef luftersel het volgende:
O my... Dit meen je toch niet?? Straks gaan ze FOK als bron melden.. _O- _O- _O-
Mogen ze de users luftersel en PeterKelder wel even extra bedanken :P
pi_131137061
"Super origineel lijkt het script niet te zijn, want wat blijkt, in Engeland deden ze hetzelfde al 4 jaar geleden" aldus Froukje, die vandaag presenteert.
pi_131137081
Volgens mij zitten ze hier gewoon mee te lezen hahaha!
Ben wel benieuwd wat ze er over gaan vertellen :D
pi_131137085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef luftersel het volgende:
Ik heb geen idee, ik roep ook maar wat :P Het werd gister natuurlijk wel voorgesteld om boulevard in te lichten, dus wie weet heeft iemand het gedaan?
pi_131137122
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:54 schreef Clemanyana het volgende:
"Super origineel lijkt het script niet te zijn, want wat blijkt, in Engeland deden ze hetzelfde al 4 jaar geleden" aldus Froukje, die vandaag presenteert.
Haha, dit noem ik pas écht geniaal _O_ _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:57:41 #211
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137129
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mogen ze de users luftersel en PeterKelder wel even extra bedanken :P
Haha, nog geen 2 maanden Fokker en haal nu al het nieuws. *) Zonder dat filmpje van jou was het me niet gelukt. _O-
pi_131137136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha, dit noem ik pas écht geniaal _O_ _O-
Ja, ik hoop alleen dat het echte item zometeen niet tegenvalt.
pi_131137149
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:57 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha, nog geen 2 maanden Fokker en haal nu al het nieuws. *) Zonder dat filmpje van jou was het me niet gelukt. _O-
Graag gedaan ;)

Ik EIS credits voor ons beiden! :(
pi_131137174
Het viel me trouwens ook op dat dat zinnetje wat ik net quotede ongeveer zo begon "de hele zomer vroeg nederland zich af wie de zomercliff niet overleefde, inmiddels is het duidelijk dat Louis Talpe de serie verlaat"

Zoek ik er teveel in dat ze niet zeggen "dat Mike te pletter gevallen is"?
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:59:09 #215
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137175
Is iemand ook al opgevallen dat die intro's van Hollyoaks ook veel leuker zijn? En die tune zit nu ook al vast in mijn hoofd. :P
pi_131137190
Voortaan alle goede ontdekkingen met een disclaimer posten, dat ze niks mogen gebruiken zonder jou de credits te geven :P
pi_131137200
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Graag gedaan ;)

Ik EIS credits voor ons beiden! :(
Als ze zometeen zeggen dat Peter Kelder ermee kwam, gaan straks weer mensen denken dat GTST echt is... ;)
pi_131137225
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef luftersel het volgende:
Is iemand ook al opgevallen dat die intro's van Hollyoaks ook veel leuker zijn? En die tune zit nu ook al vast in mijn hoofd. :P
Ja, ik zou de serie eigenlijk best willen gaan volgen... alleen niet nu pas. Maar of terugkijken mogelijk is...?
pi_131137260
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef luftersel het volgende:
Door die intro's ontdekte ik de serie :D _O_

Moet je deze eens op fullscreen zetten, je kijkt je ogen uit _O_
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:01:49 #220
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137262
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Als ze zometeen zeggen dat Peter Kelder ermee kwam, gaan straks weer mensen denken dat GTST echt is... ;)
Ik dacht PRECIES hetzelfde. 'Peter Kelder is opgestaan uit de dood en heeft ontdekt dat GTST niet is wat het lijkt. Straks meer, na de reclame, in RTL Boulevarrrrrrd.'
pi_131137287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Ja, ik zou de serie eigenlijk best willen gaan volgen... alleen niet nu pas. Maar of terugkijken mogelijk is...?
Dat is zeker mogelijk, op YouTube worden de afleveringen gewoon geplaatst _O_
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:03:05 #222
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137295
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ze wisselen wel vaak van karakters trouwens. :D
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:03:28 #223
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137313
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat is zeker mogelijk, op YouTube worden de afleveringen gewoon geplaatst _O_
Niet uit 1995. _O- De serie is al zo oud.
pi_131137393
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ze wisselen wel vaak van karakters trouwens. :D
Alleen dit jaar al zijn er 12 versies van de intro geweest :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

Niet uit 1995. _O- De serie is al zo oud.
Dat is waar, maar er staan ook afleveringen uit 2012 op, dus in dat opzicht is ergens beginnen met kijken best mogelijk :)
pi_131137429
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik dacht PRECIES hetzelfde. 'Peter Kelder is opgestaan uit de dood en heeft ontdekt dat GTST niet is wat het lijkt. Straks meer, na de reclame, in RTL Boulevarrrrrrd.'
Peter Kelder is niet dood hoor :P
pi_131137477
Misschien zou van iets voor die huwelijkscliff wel leuk zijn (of erna, geen idee). Vanaf 1995 hoeft natuurlijk ook weer niet. Straks kom ik alleen alles uit GTST van de laatste jaren tegen :P

Hmm nee Peter was idd niet dood. Waar is ie ook weer heen Peter? lol
pi_131137537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:09 schreef Clemanyana het volgende:
Misschien zou van iets voor die huwelijkscliff wel leuk zijn (of erna, geen idee). Vanaf 2005 hoeft natuurlijk ook weer niet. Straks kom ik alleen alles uit GTST van de laatste jaren tegen :P
Dat van die huwelijkscliff vond plaats in november vorig jaar, sowieso staan daar heel wat afleveringen van online :)

quote:
Hmm nee Peter was idd niet dood. Waar is ie ook weer heen Peter? lol
Groeten uit Italië ;)
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:11:03 #228
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Peter Kelder is niet dood hoor :P
Er moest eigenlijk nog achter: 'een uitspraak van Gottschalk'. Die is vast alweer vergeten of die leeft of niet. _O-
pi_131137672
Zo RTL B opgezet, is het al geweest?
pi_131137679
Jee weer een aankondiging. "Beelden die wel heel veel weg hebben van de GTST cliffhanger, is dat nou plagiaat of niet?"
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:15:48 #231
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137688
Opzich wel grappig. In het vervolg van de huwelijksramp van Hollyoaks zit er bloed op de jurk van die ene vrouw die trouwde (van die ene man die doodging), net als bij Nina. (Echter, die vrouw reageert normaal bij het zien ervan; ze wordt helemaal gek en probeert haar jurk zo snel mogelijk kapot te scheuren. Nina keek er alleen naar zoals ze altijd doet). Die ene rode uit het busje blijkt overigens in het ziekenhuis zwanger te zijn. Hmmm, toevallig. _O-
pi_131137691
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef roos85 het volgende:
Zo RTL B opgezet, is het al geweest?
Nee, ze laten ons tot helemaal op het einde wachten :(
pi_131137734
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Net even kunnen kijken, echt cool! _O_
pi_131137775
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:11 schreef luftersel het volgende:

[..]

Er moest eigenlijk nog achter: 'een uitspraak van Gottschalk'. Die is vast alweer vergeten of die leeft of niet. _O-
Dan zou het eigenlijk zo moeten zijn:

'Peter Kelder... Of was het nou Stefano Sanders...? Naja, die is opgestaan uit de dood en heeft ontdekt dat GTST niet is wat het lijkt. Straks meer, na de reclame, in RTL Boulevarrrrrrd.

... Of is het nou de 5 uur show...?'
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:18:56 #235
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137777
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef Clemanyana het volgende:
Jee weer een aankondiging. "Beelden die wel heel veel weg hebben van de GTST cliffhanger, is dat nou plagiaat of niet?"
Was dat serieus??? Ik dacht dat het ironie was. :D Straks komt het echt door mij en PeterKelder. _O- _O- _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:19:53 #236
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dan zou het eigenlijk zo moeten zijn:

[ afbeelding ]

'Peter Kelder... Of was het nou Stefano Sanders...? Naja, die is opgestaan uit de dood en heeft ontdekt dat GTST niet is wat het lijkt. Straks meer, na de reclame, in RTL Boulevarrrrrrd.

... Of is het nou de 5 uur show...?'
:')
pi_131137826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef luftersel het volgende:
Opzich wel grappig. In het vervolg van de huwelijksramp van Hollyoaks zit er bloed op de jurk van die ene vrouw die trouwde (van die ene man die doodging), net als bij Nina. (Echter, die vrouw reageert normaal bij het zien ervan; ze wordt helemaal gek en probeert haar jurk zo snel mogelijk kapot te scheuren. Nina keek er alleen naar zoals ze altijd doet). Die ene rode uit het busje blijkt overigens in het ziekenhuis zwanger te zijn. Hmmm, toevallig. _O-
Kijk maar uit, straks lezen ze dit bij Boulevard en krijgen we hier maandag wéér een item over :') _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:21:03 #238
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:21:18 #239
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137843
"hulde aan de redactie" beginnen ze mee :S
pi_131137846
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef Clemanyana het volgende:
Plagiaat, mijn reet :{w Het broddelwerkje van Gottschalk en zijn kornuiten is pas jatwerk!
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:21:52 #242
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137857
Oh my, er zit dus echt iemand ons te volgen van RTL Boulevard. Kan niet anders.
pi_131137860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
HULDE AAN DE REDACTIE HAHAHAHAHAHA mijn god
Ja echt he :')
pi_131137866
Cliff van de eeuw :')
pi_131137876
wel mooi gedaan met dat splitscreen - om dan tot de conclusie te komen dat het "geinspireerd op" was... erm... :(
pi_131137906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
HULDE AAN DE REDACTIE HAHAHAHAHAHA mijn god
Ik hoop dat die redactie onderstaand bericht leest:

JULLIE KOMEN HIER WEL OP DANKZIJ GOED SPEURWERK VAN LUFTERSEL, NA EEN FILMPJE WAT IK GEPOST HAD OP DIT FORUM!!! ENIGE CREDITS VOOR ONS TWEE IS DAN OOK WEL OP ZIJN PLAATS!!!

... Zo, dat is er uit :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:24:47 #247
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137931
Je kunt merken dat ze dit item eigenlijk niet wilden doen. Wat zei de redacteur ook alweer volgens Albert? 'Hollyoaks heeft er niks mee te maken, het is toevallig allebei een parachutesprong'.

Yeah right, maak dat mijn oma wijs.
pi_131137946
Misschien moeten we het toch maar gaan inzenden naar Shownieuws, de concurrent is vast niet zo "toegeeflijk" in hun mening. Hoe kun je na die vergelijking nog uberhaupt tot de conclusie komen dat het alleen geinspireerd op is? OK, misschien waren verhaallijnen wel heel anders - drogreden, we hebben ook andere karakters, duh!

En meh dat ze niet even eerlijk zeggen hoe ze eraan komen. Eer aan de redaktie geven, my ass.
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:25:40 #249
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131137965
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik hoop dat die redactie onderstaand bericht leest:

JULLIE KOMEN HIER WEL OP DANKZIJ GOED SPEURWERK VAN LUFTERSEL, NA EEN FILMPJE WAT IK GEPOST HAD OP DIT FORUM!!! ENIGE CREDITS VOOR ONS TWEE IS DAN OOK WEL OP ZIJN PLAATS!!!

... Zo, dat is er uit :P
Ik mag toch hopen dat ze ook dit lezen. Kom op zeg, hulde aan de redactie. WIJ zijn de redactie verdomme.
pi_131137972
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ze ook dit lezen. Kom op zeg, hulde aan de redactie. WIJ zijn de redactie verdomme.
Oh? Hoeveel betaald het? :P
pi_131138004
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef luftersel het volgende:

[..]

Precies!!!

Een fiets mét fietsbel wilde je toch? :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:27:50 #252
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131138021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Oh? Hoeveel betaald het? :P
Ik doe het voor de lol, vrijwilligerswerk. Het is mijn passie, mijn alles, mijn leven. Ik ben stiekem de verloren zoon van Albert, maar omdat niemand dat mag weten noemt hij mij 'de redactie'. :')

(zou een leuke verhaallijn zijn)
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:28:27 #253
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131138043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Precies!!!

Een fiets mét fietsbel wilde je toch? :P
Dat je dat onthouden hebt. _O_
Nu wil ik ook spikes. Heel veel spikes.
pi_131138063
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef luftersel het volgende:
Je kunt merken dat ze dit item eigenlijk niet wilden doen. Wat zei de redacteur ook alweer volgens Albert? 'Hollyoaks heeft er niks mee te maken, het is toevallig allebei een parachutesprong'.

Heb ff teruggespoeld, de reactie van Endemol was volgens Albert "Kijk de verhaallijnen zijn heel anders, ja het gaat allebei om een parachutesprong, maar daar houdt het ook bij op"
Hij zei erna wel dat hij dacht dat als je die details ziet van op dat klokje kijken enzo, toch iemand dat bandje van Hollyoaks gezien had... en toen onderbrak Froukje hem met zeggen "geinspireerd door"
pi_131138085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef luftersel het volgende:

Oh god, zat Kwalbert er? Ja, dan klinkt er sowieso geen kwaad woord over de serie :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Clemanyana het volgende:
Misschien moeten we het toch maar gaan inzenden naar Shownieuws, de concurrent is vast niet zo "toegeeflijk" in hun mening. Hoe kun je na die vergelijking nog uberhaupt tot de conclusie komen dat het alleen geinspireerd op is? OK, misschien waren verhaallijnen wel heel anders - drogreden, we hebben ook andere karakters, duh!

En meh dat ze niet even eerlijk zeggen hoe ze eraan komen. Eer aan de redaktie geven, my ass.
Nu is het maar te hopen dat er een Shownieuws-redacteur is die óók een kijkje neemt in deze topicreeks :+
pi_131138086
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik doe het voor de lol, vrijwilligerswerk. Het is mijn passie, mijn alles, mijn leven. Ik ben stiekem de verloren zoon van Albert, maar omdat niemand dat mag weten noemt hij mij 'de redactie'. :')

Er gaat meteen een bak vol medelij voor je open hier ;)
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:30:47 #257
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131138111
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh god, zat Kwalbert er? Ja, dan klinkt er sowieso geen kwaad woord over de serie :')

[..]

Nu is het maar te hopen dat er een Shownieuws-redacteur is die óók een kijkje neemt in deze topicreeks :+
Albert was het juist een keer met ons eens!! Froukje moest het weer verpesten. Lees de reactie hierboven maar.
pi_131138112
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef luftersel het volgende:

[..]

Verloren zoon nog wel :D
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:31:08 #259
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131138121
RTL Boulefloep _O-
pi_131138153
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

Albert was het juist een keer met ons eens!! Froukje moest het weer verpesten. Lees de reactie hierboven maar.
Serieus? Kwalbert die een keer niet de hielen likt van alles en iedereen die bij RTL werkt of wat er op de RTL-zenders te zien is? :D

Dit wordt steeds leuker _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:32:28 #261
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131138157
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Verloren zoon nog wel :D
Ja, ik ben Meta, nou goed. Nee, haha, ik dacht gewoon eerder aan een zoon van Kwalbert dan aan een dochter. Geen idee waarom, misschien een Albert 2.0 ofzo _O-
pi_131138252
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Serieus? Kwalbert die een keer niet de hielen likt van alles en iedereen die bij RTL werkt of wat er op de RTL-zenders te zien is? :D

Dit wordt steeds leuker _O-
Ik denk eigenlijk dat ie wel zoiets had van dat dit moeilijk te ontkennen was. Maar wie weet was het ook wel gewoon gepland dat Froukje op dat moment zou invallen.
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:47:30 #263
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131138609
Besef me nu pas hoe erg het is dat Boulevard serieus ons filmpje heeft gepikt. Het móet wel van Fok zijn. Nu weet ik hoe zij aan hun nieuws komen. Hoe is het mogelijk dat niemand dit eerder had gezien? _O-
pi_131138664
Net even het Boulevard-item teruggekeken :P

"Hulde aan de redactie, die hebben een serie in Engeland ontdekt..."

Ik wist helemaal niet dat ik bij de Boulevard-redactie werkzaam ben :D Ik zie het salaris graag zo spoedig mogelijk op mijn rekening verschijnen :) En ik zie graag hetzelfde bij luftersel, want die verdient eveneens de credits hiervoor :)

MAAR NIET DAT REDACTIELID DAT EVEN MET DE EER GAAT LOPEN STRIJKEN!!!!
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:50:51 #265
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131138732
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
Net even het Boulevard-item teruggekeken :P

"Hulde aan de redactie, die hebben een serie in Engeland ontdekt..."

Ik wist helemaal niet dat ik bij de Boulevard-redactie werkzaam ben :D Ik zie het salaris graag zo spoedig mogelijk op mijn rekening verschijnen :) En ik zie graag hetzelfde bij luftersel, want die verdient eveneens de credits hiervoor :)

MAAR NIET DAT REDACTIELID DAT EVEN MET DE EER GAAT LOPEN STRIJKEN!!!!
Ik wou net zeggen, werken wij ineens vrijwillig voor de redactie? Ik voel me vereerd.
pi_131138795
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef luftersel het volgende:
Besef me nu pas hoe erg het is dat Boulevard serieus ons filmpje heeft gepikt. Het móet wel van Fok zijn. Nu weet ik hoe zij aan hun nieuws komen. Hoe is het mogelijk dat niemand dit eerder had gezien? _O-
Ik hoop dat die dame of heer van de Boulevard-redactie even een Fok!-account aanmaakt om ons tekst en uitleg te geven vanwaar de redactie alle credits ontvangt en wij worden genegeerd :P
pi_131138826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:50 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, werken wij ineens vrijwillig voor de redactie? Ik voel me vereerd.
Vrijwillig? Mochten ze willen :') Ik ga mijn gemaakte uren even bij elkaar optellen en het te betalen bedrag ontvangen ze komende maandag per koerier :P
pi_131138889
Redactie taak: FOK (en andere) forum(s) doorspitten voor mogelijk nieuws?

MAW, andere mensen ons werk laten doen
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:56:24 #269
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131139056
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
Mediadagblad.nl gaat lekker, ook zij hebben het ontdekt. WEER GEEN FOK.
http://www.mediadagblad.nl/?p=1345
Nou ja, hier nemen ze in elk geval niet zelf alle eer, maar zeggen ze gewoon in onderstaand filmpje.
Maar dan nog, lastig he, om even te zeggen wie ermee op de proppen kwam.. :/

Als iemand daar een account heeft, kan wel gereageerd worden dat dit gister al op FOK stond ;)
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:00:29 #271
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131139141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Nou ja, hier nemen ze in elk geval niet zelf alle eer, maar zeggen ze gewoon in onderstaand filmpje.
Maar dan nog, lastig he, om even te zeggen wie ermee op de proppen kwam.. :/

Als iemand daar een account heeft, kan wel gereageerd worden dat dit gister al op FOK stond ;)
Als we nu met zijn allen even een account aanmaken en allemaal gaan reageren? Hebben we iig ons zegje gedaan. :')
pi_131139198
quote:
Morgen komen Mediacourant en Zappen.blog vast ook met "dé ontdekking" over de zomercliff van GTST :') En natuurlijk weer geen vermelding naar ons dan :{
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:02:51 #273
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131139247
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Morgen komen Mediacourant en Zappen.blog vast ook met "dé ontdekking" over de zomercliff van GTST :') En natuurlijk weer geen vermelding naar ons dan :{
Zappen.blog is anders toch best wel van de bronnen? En ik denk dat Gtstfanclub ook wel snel komt. Iémand is toch wel zo gul om ons te vermelden?? ;(
pi_131139269
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:00 schreef luftersel het volgende:

[..]

Als we nu met zijn allen even een account aanmaken en allemaal gaan reageren? Hebben we iig ons zegje gedaan. :')
Wil ik best doen eigenlijk
pi_131139275
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:00 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ons zegje doen we maandag:

Albert wordt live in de uitzending van Boulevard geconfronteerd met de werkelijke redactieleden van het programma. En die hebben niet veel goeds in de zin...
pi_131139327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zappen.blog is anders toch best wel van de bronnen? En ik denk dat Gtstfanclub ook wel snel komt. Iémand is toch wel zo gul om ons te vermelden?? ;(
Of het zelf insturen naar zappen.blog met de uitleg
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:06:09 #277
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131139392
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ons zegje doen we maandag:

[ afbeelding ]

Albert wordt live in de uitzending van Boulevard geconfronteerd met de werkelijke redactieleden van het programma. En die hebben niet veel goeds in de zin...
En dan komt Albert met het nieuws:
'Laatste nieuwtje, net binnen, twee gemaskerde mensen zijn net onze studio binnengevallen en hebben de redactie gekidnapt. Ze dreigen ze om te brengen, om nog onbekende redenen. Opvallend is dat ze aankwamen op fietsen met spikes. Opvallender nog, ze hebben ze niet op slot gezet. Het zullen wel weer Fokkers zijn.'
pi_131139417
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik heb daar eerlijk gezegd een hard hoofd in ;(
pi_131139486
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:

[..]

En dan komt Albert met het nieuws:
'Laatste nieuwtje, net binnen, twee gemaskerde mensen zijn net onze studio binnengevallen en hebben de redactie gekidnapt. Ze dreigen ze om te brengen, om nog onbekende redenen. Opvallend is dat ze aankwamen op fietsen met spikes. Opvallender nog, ze hebben ze niet op slot gezet. Het zullen wel weer Fokkers zijn.'
En dan Maik de Boer:

"Jaaaaaaaaaaahhhhhh, het zijn Fokkers, want ik herken ze aan hun marktkleding."
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:08:57 #280
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131139506
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En dan Maik de Boer:

_O- _O- _O-
pi_131139517
quote:
Ververs die pagina eens? :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:10:23 #282
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131139563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En dan Maik de Boer:

En Faily snapt er allemaal niks van en rent jankend door het beeld.
pi_131139566
Oh GTST begint, ik zou het bijna vergeten :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:10:51 #284
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131139593
Lorena :')
pi_131139599
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:09 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

HELD!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_131139610
Oh en Rikki gaat ineens weg, heel logisch als de vader ook in het buitenland zit :')
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:12:17 #288
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131139644
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:11 schreef roos85 het volgende:
Oh en Rikki gaat ineens weg, heel logisch als de vader ook in het buitenland zit :')
Ook geschrokken van het nieuws. Even 3 maanden bijkomen. :P
pi_131139660
ZOveel moeite was het niet hoor, maar iemand moet jullie toch wat credits geven?

Ik blijf erbij dat het belachelijk is dat Rikki zomaar weggaat.

Noemde Lorena Nola net nou Lola? :P (ja ik lig 2 minuten achter)
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:13:27 #290
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131139694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:09 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Ik maak er ook een aan, zal ik dat onder luftersel doen of niet. :9
pi_131139727
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef luftersel het volgende:

[..]

En Faily snapt er allemaal niks van en rent jankend door het beeld.
[ afbeelding ]

Faily doet een imitatie van een Fokker in marktkleding.
pi_131139784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:12 schreef Frey het volgende:

[..]

Ook geschrokken van het nieuws. Even 3 maanden bijkomen. :P
Of geschrokken dat de gecrasthe Mike van de grond zo hops de bomen in vloog.
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:16:16 #293
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131139841

"Ferry Doedens ontkent drugsgebruik"
pi_131139869
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ohh nu snap ik, hij lande op een trampoline :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:17:38 #295
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131139920
Bram :') :') :')
pi_131139926
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:16 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Ohh nu snap ik, hij lande op een trampoline :P
:D

Of misschien kwam Mega Mindy toch nog even langs gevlogen.
pi_131139930
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef roos85 het volgende:

[..]

dit is het denk ik _O- _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_131139965
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik maak er ook een aan, zal ik dat onder luftersel doen of niet. :9
Ik heb in elk geval een reactie geplaatst :P
pi_131139978
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:

[..]

dit is het denk ik _O- _O-
Ik weet het zeker :P
pi_131140009
Zozo, al 3 keer Anita genoemd deze aflevering. Nu maar duimen dat de schrijvers ook eindelijk eens vermelden dat Rik ook nog een zoon in Nieuw-Zeeland heeft zitten...
pi_131140037
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:19 schreef DSMichaelfan het volgende:
Zozo, al 3 keer Anita genoemd deze aflevering. Nu maar duimen dat de schrijvers ook eindelijk eens vermelden dat Rik ook nog een zoon in Nieuw-Zeeland heeft zitten...
Jochem?Klaas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')