SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Barbara veranderde op een gegeven moment echt in een egocentrisch monster. Zij mocht alles en de rest mocht niks. En in de serie leek het net alsof ze gewoon altijd nog gelijk had ook, vreselijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Clemanyana het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom is er hier eigenlijk zoveel haat re de Fischers? Ik heb lang GTST gekeken (weet niet tot wanneer precies, geloof dat Barbara iets met Robert kreeg?), maar ben ook een hele tijd gestopt, toen ik weer begon met kijken was Barbara er alweer uit.
Het is GTST. G-T-S-T. Alsof ook maar íets geloofwaardig is??? Naast die kanker van Bing dan, die was wel erg realistisch. Totdat Lana toevallig verkouden was en hem toevallig aanstak.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo weet Lucas ineens hoe hij moet inzoomen en alles op die laptop?Hij doet net alsof hij het dagelijks doet
Ik heb er ooit nog een betoog van een halve pagina aan gewijd, eens kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Barbara veranderde op een gegeven moment echt in een egocentrisch monster. Zij mocht alles en de rest mocht niks. En in de serie leek het net alsof ze gewoon altijd nog gelijk had ook, vreselijk.
Charlie veranderde van een ondeugend meisje in een hyperactieve troela toen Van Lexmond het overnam van Van Ginneken en ook dat ging van kwaad tot erger. Morris veranderde van een aardige onzekere jongen in een coke snuivende egoïst toen Hoes de rol overnam van Martens. Maar die kon nog acteren, Putman was helemaal een verschrikking en het personage werd ook steeds erger.
En dan is dit nog een zéér milde omschrijving.
Ahh okay, ik snap, bedankt!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Barbara veranderde op een gegeven moment echt in een egocentrisch monster. Zij mocht alles en de rest mocht niks. En in de serie leek het net alsof ze gewoon altijd nog gelijk had ook, vreselijk.
Charlie veranderde van een ondeugend meisje in een hyperactieve troela toen Van Lexmond het overnam van Van Ginneken en ook dat ging van kwaad tot erger. Morris veranderde van een aardige onzekere jongen in een coke snuivende egoïst toen Hoes de rol overnam van Martens. Maar die kon nog acteren, Putman was helemaal een verschrikking en het personage werd ook steeds erger.
En dan is dit nog een zéér milde omschrijving.
Het lag niet zo zeer aan Lieke, maar meer aan het karakter Charlie wat toen mee veranderde. Aukje was soms nog leuk en grappig, maar sinds Lieke besloten de schrijvers haar een chaotisch liegbeest te maken. Daarna ging het bergafwaarts; ze heeft elke man in Meerdijk gehad, etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ahh okay, ik snap, bedankt!
Ik heb de overgang van naar Lieke-Charlie nog wel meegekregen... ik vond haar toen leuker. Maar weet natuurlijk niet hoe het later werd
Ik weet natuurlijk niet of iedereen er precies zo over denkt, maar dit waren voor mij wel de redenen om er een hekel aan te hebben, destijds waren er meerdere users die om soortgelijke redenen met het personage hadden afgedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh ja dan begrijp ik het, dan heb je d'r verknipte kant nog niet gezien, ik kijk zowat sinds het begin en heb de soap diep in waarde zien dalen sinds Barbara's komst een jaar of 10 (helaas alweer) geleden.
1: Tegen iedereen liegen dat Charlie haar kind was, ze was het kind van Valerie, toen dit uitkwam had ze een carrière als dominee achter de rug over eerlijkheid naar elkaar toe enzovoorts
2: Toen de vader van Charlie, David Thornton terug kwam, liet ze Jef in de steek voor hem, om het lot van Jef bekommerde zich geenzins. Toen David tegenviel, kwam ze met hangende pootje terug naar Jef.
3: Toen Jef failliet ging, liet ze hem wederom in de steek, neukte zijn zoon Remco. Ze kwamen weer bij elkaar en Barbara beweerde dat ze 'misschien' ook wel fouten had gemaakt.
4: Toen Charlie in een rolstoel kwam, neukte ze uitgebreid met Wout (ja gespeeld door dezelfde acteur als Martijn, een soort inside joke bijna), terwijl Jef die Isabella slecht 1 zoen had gegeven bijna uit het huis en de samenleving verbannen diende te worden. Barbara daarentegen kwam na enkele dagen terug en zei tegen Jef dat hij op kon donderen als het hem niet beviel.
5: Toen Jef eindelijk eens vreemd ging met Anouk, toen kon dat natuurlijk weer niet en was ze weer de heilige maagd over het huwelijk enzovoorts.
*Een heel ander punt is het punt parasiet, Jef en Silvia (zijn overleden vrouw) hadden ooit een huis gekocht, Barbara kwam daar met d'r dikke reet en ging er nooit meer weg. Ik zou het heel normaal gevonden hebben als Jef dat huis terugkreeg.
*Hetzelfde gebeurde toen die Floris wegging, Barbara kreeg praktisch een villa zonder er iets voor te doen.
Nu leeft ze weer kosteloos als een hangoudere bij Janine in huis.
* Dan is er nog de hypocrisie, als Janine het een keer niet met d'r eens is, dan hoefde ze Janine niet meer als vriendin. Omgekeerd heeft Barbara wel het recht om Janine van ongezouten repliek te dienen.
*In al haar relaties ontstond een patroon dat Barbara d'r zaakjes prima voor elkaar had, ze was de dominante persoon in huis en degene met wie ze was liep er maar slaafs achteraan. Onder haar is Jef van een felle, welbespraakte zakenman de sul geworden die hij nu is. (Natuurlijk zitten de schrijvers hier achter, maar Barbara had 'de schrijvers aan haar kant' om het maar zo te noemen)
Barbara![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich maken de schrijvers natuurlijk een personage, maar ik denk wel dat als de schrijvers zien dat een acteur de boel anders oppakt ze ook anders gaan schrijven. Lieke is ook in andere media-optredens ongelooflijk manisch en nep-vrolijk, dit straalde ze ook uit als Charlie. Als de Aukje-Charlie geïrriteerd was dan viel er nog naar te kijken, de Lieke Charlie werd een en al hysterisch, een en al egoïsme en ze gaf haar fouten zeer zelden toe. En als ze dat al deed dan moest er maar weer rekening met haar worden gehouden.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het lag niet zo zeer aan Lieke, maar meer aan het karakter Charlie wat toen mee veranderde. Aukje was soms nog leuk en grappig, maar sinds Lieke besloten de schrijvers haar een chaotisch liegbeest te maken. Daarna ging het bergafwaarts; ze heeft elke man in Meerdijk gehad, etc.
Precies dat ja. Ik vind Lieke in het echt ook zeer nep-vrolijk. Maar ik moet toegeven dat ze wel heel goed kon acteren op de momenten dat het moest. Zoals met de dood van Anita bijvoorbeeld. Verder irriteerde ik me altijd aan haar/Charlie.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op zich maken de schrijvers natuurlijk een personage, maar ik denk wel dat als de schrijvers zien dat een acteur de boel anders oppakt ze ook anders gaan schrijven. Lieke is ook in andere media-optredens ongelooflijk manisch en nep-vrolijk, dit straalde ze ook uit als Charlie. Als de Aukje-Charlie geïrriteerd was dan viel er nog naar te kijken, de Lieke Charlie werd een en al hysterisch, een en al egoïsme en ze gaf haar fouten zeer zelden toe en als ze dat al deed dan moest er maar weer rekening met haar worden gehouden.
Hiernaast werd de Lieke-Charlie nogal overbelicht, dit is sowieso een kwalijke zaak van schrijvers, maar dat terzijde. Toen Aukje Charlie speelde was ze weliswaar een belangrijk personage met grote verhaallijnen, maar niet alles draaide om haar. In het Lieke tijdperk werd er een verhaallijn om haar gecentreerd en de overige personages leken wel een soort dienaren van de grote Charlie Fischer. Ze beleefde zelf niks, maar waren alleen bezig met Charlie's problemen.![]()
Dit is voor mij dus sowieso al irritant, maar al helemaal als die centrale persoon ook nog eens Lieke van Lexmond is.
Daar heb je misschien gelijk in, maar het acteren kan nog zo goed zijn, er moet wel een verhaal achter zitten. En er moeten vriendschappen inzitten die van het scherm afspatten. In het allereerste begin acteerden Antonie Kamerling en Angela Schijf ook niet echt bijzonder spectaculair, toch waren hun personages prettig om te zien (voor mij althans). Dit komt volgens mij dus vooral omdat de verhaallijnen wat minder rondom 1 persoon waren opgezet en omdat de vriendschappen destijds echt leken (misschien wel omdat ze daadwerkelijk echt waren tussen bepaalde acteurs).quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Precies dat ja. Ik vind Lieke in het echt ook zeer nep-vrolijk. Maar ik moet toegeven dat ze wel heel goed kon acteren op de momenten dat het moest. Zoals met de dood van Anita bijvoorbeeld. Verder irriteerde ik me altijd aan haar/Charlie.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo? Het was sowieso een vrouw die het deed. En Maxime is langer. En afgezonderd van dat, waarom zouden Ludo of Maxime het gaan doen met het tasje van Nina?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef Heppygirl het volgende:
Ik denk dat Maxime het heeft gedaan met Nina haar tasje. Of Ludo, met Nina haar Tasje. Gaat een beetje lijken op GTST cLUeDO...
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:22 schreef Frey het volgende:
[..]Ja, ik zag het in de shortie. Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat die "vrouw" het ook gedaan heeft?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ludo? Het was sowieso een vrouw die het deed. En Maxime is langer. En afgezonderd van dat, waarom zouden Ludo of Maxime het gaan doen met het tasje van Nina?
Tja niemand, maar kan niks anders verzinnen waarom ze daar dan in het donker rond zou lopen. Maar oke, daar zullen ze wel wat op hebben verzonnen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Wie zegt dat die "vrouw" het ook gedaan heeft?
Duh, dat had ik allang bedachtquote:GTST: Is Monika dader fatale parachutesprong?
Het nieuwe seizoen van Goede Tijden Slechte tijden is bijna twee weken onderweg (en scoort elke avond hoger dan het NOS Journaal!) en de kijker tast nog altijd in het duister over wie de parachute heeft gesaboteerd. Ik had gehoopt dat we inmiddels wat aanwijzingen zouden hebben die tot de dader leiden. De schrijvers plaatsten weliswaar enkele bommetjes aan het adres van de familie Sanders, maar dat zou heel goed misleiding kunnen zijn. Want de ware dader zou wel eens in onverwachte hoek gezocht moeten worden: Monika!
Monika draagt natuurlijk Bings kind en hij heeft haar op keiharde wijze laten vallen, toen ze zei een miskraam te hebben gehad. Daarmee brak hij haar hart. Wat volgde is een crime passionnel. Als zij hem niet kan krijgen, dan niemand. Haar laatste daad in Meerdijk is het doorsnijden van wat banden van de parachute. Alleen stapte Bing niet op het vliegtuig en lette Mike niet goed op bij het pakken van zijn parachute.
De theorie is me gisteren ingefluisterd door een fanatieke kijker. En het zou wel heel erg des GTST’s zijn. In de cliffhangeruitzending is een aantal keer zo duidelijk gezegd dat iedereen zijn eigen parachute moet pakken. Dat zat er vast zomaar niet zo expliciet in. Ander bijkomstig voordeel: als Monika de dader is, hoeft er niet een hoofdrolspeler de bak in – en dus de serie uit. Bovendien: als de aanslag niet bedoeld was voor Mike, kan de familie Bouwhuis weer door één deur met iedereen.
Vooralsnog gaan de verdachtmakingen dus richting de familie Sanders. Ludo die in de cliffhangeruitzending een geheimzinnig telefoontje maakte om een klusje te laten klaren. En gisteren dus Nina die dezelfde tas heeft als de persoon op de bewakingscamerabeelden. Naast natuurlijk het motief om Mike uit de weg te ruimen. Goed, de Sanders zijn geen lieverdjes, maar tot moord zijn ze tot op heden nog niet in staat geweest.
In de spoilerteksten uit de tv-gidsen valt te lezen dat Aysen volgende week een ontdekking doet in het onderzoek. Wellicht dat Mike de verkeerde parachute heeft gepakt?
Ik ook, in juli al.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Duh, dat had ik allang bedacht
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef luftersel het volgende:
Oh, hier nog een snelle cursus Chinees.
[ afbeelding ]
Ik weet wel dat in oktober de nieuwe leader kwam met Stefano, Morris, Charlie en Braaksel.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Over seizoen 10 gesproken: ik heb zo het vermoeden dat de grote veranderingen al rond oktober 1999 zijn ingezet, dus dat is echt behoorlijk snel. Sneller dan ik in elk geval dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
Spoiler over Lucas:WTF, metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:08 schreef LetsGame het volgende:
[..]
WTF, metDat durf ik niet te zeggen, stond niets over in in de mail, maar ik denk het jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, stond niets over in in de mail, maar ik denk het ja
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik vind hem ook tegenvallen. In het begin vond ik hem wel 'spannend/anders' dan anderen, maar hij begint me wel te vervelen met zijn opgezegde zinnen. In begin was het nog leuk, omdat hij de mensen nog niet kende en het afstandelijk, maar officieel overkwam. Maar wie weet verandert het nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik gun die hele Bing geen kind. Laat hem lekker wegrotten in de gevangenis (hij zit trouwens wel al lang vast zeg, zonder rechtzaak en alles.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:30 schreef luftersel het volgende:
Als Monica de dader zou zijn, zou het wel logisch zijn. Ze draagt wel Bings kind, en als zij de bak in draait krijgt Bing de voogdij over de baby. Heeft hij ook eindelijk eens zijn kind, i.p.v. gezeik. Ik stem voor! (al vind ik het wat vergezocht, Monica wist niet eens van dat vrijgezellenfeest).
Ik juist wel, anders blijft hij verhaallijnen krijgen over kinderen. Hij doet niks anders meer. Als ik al 10x heb geprobeerd kinderen te krijgen en het lukt me niet, zou ik ook boos worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik gun die hele Bing geen kind. Laat hem lekker wegrotten in de gevangenis (hij zit trouwens wel al lang vast zeg, zonder rechtzaak en alles.
En uiteraard gaat de Rozenboom naar Nola. Kutkind is nu al net zo verwend als dr moeder :p
ja dat viel mij dus ook al opquote:Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef luftersel het volgende:
Valt het jullie ook op dat het hotel ineens geleid kan worden zonder eigenaar en zonder ervaren manager zonder ook maar een enkel probleem?Toen Laura dit jaar was ontslagen was het binnen 1 dag al een bende... Overigens loopt Laura nog constant met die map in d'r handen, maar ze is werkloos..
Om het zo lekker realistisch te houdenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef luftersel het volgende:
Valt het jullie ook op dat het hotel ineens geleid kan worden zonder eigenaar en zonder ervaren manager zonder ook maar een enkel probleem?Toen Laura dit jaar was ontslagen was het binnen 1 dag al een bende... Overigens loopt Laura nog constant met die map in d'r handen, maar ze is werkloos..
Alleen omdat ze zich nog steeds de eigenaar voelt. Ze geeft ook nog orders aan het personeel enzoquote:Op donderdag 12 september 2013 16:09 schreef amaranta het volgende:
Lorena loopt er toch evengoed rond. Ze heeft er niks te zoeken.
Ze dreigt vooral met wat ze gaat doen als ze weer eigenaar is.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Alleen omdat ze zich nog steeds de eigenaar voelt. Ze geeft ook nog orders aan het personeel enzo
Excuses, maar ik heb het bericht ook maar overgenomen van zappen.blogquote:Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ook, in juli al.![]()
(al dacht ik toen wel dat Nuran zou sterven)
P.S. Het is Monica en niet Monika![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
Spoiler over Lucas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, Marcel is volgens mij de langstlopende edelfigurant in de serie, ik dacht vanaf 2000quote:Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, die Marcel van de Rozenboom, is toch ook al jarenlang te zien in de Rozenboom of ben ik verward?
Je ziet 'm ook achterin het fotootje van Laura in de leader.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:53 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:57 schreef luftersel het volgende:
[..]WallenopslagplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou pas een zomercliff zijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat weet ik, ik heb daar ook een berichtje onder geplaatst onder de naam "Monica"quote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Excuses, maar ik heb het bericht ook maar overgenomen van zappen.blog
2000? Wow..quote:Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, Marcel is volgens mij de langstlopende edelfigurant in de serie, ik dacht vanaf 2000
Hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb daar ook een berichtje onder geplaatst onder de naam "Monica"![]()
(het derde berichtje)
Precies, hierbij verbleekt de laatste zomercliff totaalquote:Op donderdag 12 september 2013 18:34 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou pas een zomercliff zijn.
Zeg dat welquote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, hierbij verbleekt de laatste zomercliff totaal
Hier een interview met de acteur uit 2004 (!), die geheel toevallig Bart Peereboom heet: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-mijn-colleges.dhtmlquote:
Wat grappig dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier een interview met de acteur uit 2004 (!), die geheel toevallig Bart Peereboom heet: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-mijn-colleges.dhtml
Ook daarin doen buitenlandse soaps het nog altijd beter:quote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zeg dat wel
(Deed me ergens wel denken aan afl. 4500. Aan dat gedeelte van dat de woonkamer explodeerde.)
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat afgelopen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier het vervolg:quote:Op donderdag 12 september 2013 18:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat afgelopen is
Die pianoquote:
Lijkt echt héél erg op de eerste aflevering van seizoen 22.quote:
Het vervolg is spannender dan de cliffhanger.quote:
quote:
Ik moet zeggen dat ik dit toch vele malen beter in elkaar vind zitten dan de eerste aflevering van seizoen 22quote:Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Lijkt echt héél erg op de eerste aflevering van seizoen 22.
Zeker, véél beter.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit toch vele malen beter in elkaar vind zitten dan de eerste aflevering van seizoen 22
En véél betere acteurs.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit toch vele malen beter in elkaar vind zitten dan de eerste aflevering van seizoen 22
De middencliffquote:
Beetje veel zooi in zijn haar naar mijn smaakquote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Tim ziet er met dit kapsel stukken leuker uit
Mijn god ja... dit is wel heel erg "geinspireerd"quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook.Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
Ik vond dit wel heftiger dan onze versiequote:Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god ja... dit is wel heel erg "geinspireerd"
Jezus, dit is haast één-op-één gejat door GTSTquote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook.Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
Die Menno verdient een leuker type dan deze wandelende handtasquote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef Clemanyana het volgende:
Zou Lucas het woord subtiel kennen?
Truequote:Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Menno verdient een leuker type dan deze wandelende handtas
Ja al vond ik het shot van een vallende Mike als een zak aardappelen toch ook wel redelijk heftigquote:Op donderdag 12 september 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jezus, dit is haast één-op-één gejat door GTST![]()
En inderdaad, bij Hollyoaks is het veel beter en heftiger uitgevoerd dan hier
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Menno verdient een leuker type dan deze wandelende handtas
Volgens mij wás het ook een zak aardappelen wat je zag vallenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja al vond ik het shot van een vallende Mike als een zak aardappelen toch ook wel redelijk heftig
Over wie gaat dit, Rikki? Nou, die acteercursus zou haar geen kwaad doen, denk ikquote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Clemanyana het volgende:
Een acteercursus in Londen helpt net zo goed als slachtofferhulp/therapie? Sure...
Ja ik ook, maar bij Hollyoaks lieten ze ook echt de reactie van het slachtoffer zien, en het tot zeer dicht bij de grond komen plus de "plof". Dus had wel echt impact ook al ken ik de karakters helemaal niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja al vond ik het shot van een vallende Mike als een zak aardappelen toch ook wel redelijk heftig
Het helpt wellicht wel om dit soort dramatische scenes beter te kunnen spelenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Clemanyana het volgende:
Een acteercursus in Londen helpt net zo goed als slachtofferhulp/therapie? Sure...
Ja hier dacht ik ook al aan, beetje flut zoekteam danquote:Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
En het wordt erger en erger. 'Ik heb hem zien vallen, naast me. Ik zag hem.' Maar nee, ze hebben hem niet kunnen vinden, hij lag tussen de bomen...Alsof ze eerst een ander script hadden en die ene scene van de landing opnieuw hebben gedaan?
En in die kist zat ook een zak aardappelen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij wás het ook een zak aardappelen wat je zag vallen
Is dit nu ironisch bedoeld of meen je dit serieus?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef luftersel het volgende:
En natuurlijk met de prách-ti-ge muziek van de laatste tijd sluiten ze de aflevering af
Ja vast wel, maar ik erger me vooral aan de suggestie alleen. Iemand verteld je dat ie iets superdramatisch gezien/meegemaakt heeft en jij reageert "och ga naar Londen"? Kom op zeg, ik dacht dat ze de boel juist realistischer wilden hebben.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het helpt wellicht wel om dit soort dramatische scenes beter te kunnen spelen
Dat dacht ik vanmorgen ook, zie spoilerquote:Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
En het wordt erger en erger. 'Ik heb hem zien vallen, naast me. Ik zag hem.' Maar nee, ze hebben hem niet kunnen vinden, hij lag tussen de bomen...Alsof ze eerst een ander script hadden en die ene scene van de landing opnieuw hebben gedaan?
Moet je nagaan dat dit een lijn uit 2009 was, dus nog veel ouder ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet iemand Shownieuws en Boulevard even tippenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat dit een lijn uit 2009 was, dus nog veel ouder ook.Overigens is er bij deze verhaallijn een parachute gesaboteerd voor iemand maar zijn ze omgewisseld (goh, herkenbaar). Misschien dat GTST dat ook wel precies heeft gestolen.
Als dit serieus was, heette ik Rohan Gottschalk.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dit nu ironisch bedoeld of meen je dit serieus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef Frey het volgende:
Shortie:WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie:Ah, ze hebben opnieuw een Studio 100-acteur gecast en dit is de manier om hem te introduceren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh gelukkig, ik dacht alquote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als dit serieus was, heette ik Rohan Gottschalk.
Of het filmpje tweeten naar Rohanquote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet iemand Shownieuws en Boulevard even tippen
Shortie:Hoe weet jij dat eigenlijk? De shortie staat nog niet online. Of betaal jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen we meteen alle cliffs van Hollyoaks sturenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of het filmpje tweeten naar Rohan
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dan kunnen we meteen alle cliffs van Hollyoaks sturen![]()
'Oh, ik wist niet dat die serie zoveel van ons afkeek. Maar GTST heeft betere muziek hoor.'
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Stefano is één van de beste vrienden van Rik, vandaar dat hij toen terugkwam om Rik te steunen met het verlies van Anitaquote:Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef luftersel het volgende:
Ik zit net het afscheid van Anita nog eens te kijken. Vraag me ineens af waarom Stefano eigenlijk terugkeert daarvoor? Ik heb denk gemist dat Stefano heel close was met Anita en Rik denk ik?
Een echte vriendschapquote:Op donderdag 12 september 2013 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stefano is één van de beste vrienden van Rik, vandaar dat hij toen terugkwam om Rik te steunen met het verlies van Anita
Volgens mij zei hij dat in de jubileumweek, anders waren ze daar nooit opgekomenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Een echte vriendschap
Ook leuk dat Rik in 2010 zei dat Zuid-Afrika echt een geweldige plek is volgens Hedwig![]()
Truequote:Op donderdag 12 september 2013 22:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat in de jubileumweek, anders waren ze daar nooit opgekomen
Afleidingsmanouvrequote:Op donderdag 12 september 2013 10:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ludo? Het was sowieso een vrouw die het deed. En Maxime is langer. En afgezonderd van dat, waarom zouden Ludo of Maxime het gaan doen met het tasje van Nina?
Hoe heb je dat kunnen missen? Stefano was jarenlang Rik's beste vriend, en hij heeft Anita ook heel erg gesteund in de tijd dat Rik 'dood' was.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef luftersel het volgende:
Ik zit net het afscheid van Anita nog eens te kijken. Vraag me ineens af waarom Stefano eigenlijk terugkeert daarvoor? Ik heb denk gemist dat Stefano heel close was met Anita en Rik denk ik?
Krijgen zij ook een rol?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef flanken het volgende:
Wat ik hoop dat Rafael tegen Sylvie zegt ik wil dat je mijn achternaam niet meer gebruikt.
Wie is Sylvie meis dat is toch onbekender.
oeps verkeerde topic sorryquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef flanken het volgende:
Wat ik hoop dat Rafael tegen Sylvie zegt ik wil dat je mijn achternaam niet meer gebruikt.
Was vroeger ten tijden van de tmf dag top vijf echt nog een lekker mokkeltje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef flanken het volgende:
[..]
Gelukkig niet dan stop ik gelijk met kijken.
Ja veertig jaar geleden. nu is ze een verwend nest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vroeger ten tijden van de tmf dag top vijf echt nog een lekker mokkeltje.
Het was Nina op de beelden, heeft ze bekend. Ze zegt dat ze haar vergeten tas op ging halen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens heb het niet gezien maar ik begrijp dat de tas van Nina te zien is op camera beelden?
Wijst dat stiekem niet naar Wiet ? Dat ze bewust die kabels van Mike doorgeknipt heeft om Nina er voor op te laten draaien?
Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens heb het niet gezien maar ik begrijp dat de tas van Nina te zien is op camera beelden?
Wijst dat stiekem niet naar Wiet ? Dat ze bewust die kabels van Mike doorgeknipt heeft om Nina er voor op te laten draaien?
Dat klinkt allemaal zo kut en lange gerekt dat het nog best eens waar kan zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:35 schreef flanken het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.
Binnenkort wordt Lorena opgepakt maar dankzij wiet gaat Lorena vrij uit. Daarna komt Menno erachter dat de tas van Nina is wordt opgepakt ze bekend dat ze Mike vermoord heeft drie maanden de cel in. na de drie maanden moet ze voor de rechter voorkomen Ludo koopt de rechter om of een vormfout doordat Lucas met het bewijs heeft zitten knoeien wordt Menno ontslagen en vetrekt uit Meerdijk. Daardoor komt er onderzoek naar Aysen.
Neem toch aan dat Nina het sowieso niet gedaan zal hebben. Op zich zou het leuk zijn als ze het wel gedaan had ^^quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was Nina op de beelden, heeft ze bekend. Ze zegt dat ze haar vergeten tas op ging halen.
Maar ze gooit het nu wel op Wiet.
Ik ga nog steeds voor Monica als de dader, maar dit zou ook goed kunnenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:35 schreef flanken het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.
Binnenkort wordt Lorena opgepakt maar dankzij wiet gaat Lorena vrij uit. Daarna komt Menno erachter dat de tas van Nina is wordt opgepakt ze bekend dat ze Mike vermoord heeft drie maanden de cel in. na de drie maanden moet ze voor de rechter voorkomen Ludo koopt de rechter om of een vormfout doordat Lucas met het bewijs heeft zitten knoeien wordt Menno ontslagen en vetrekt uit Meerdijk. Daardoor komt er onderzoek naar Aysen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Frey het volgende:
Of het was Frons Servies die met de tang een nieuwe toon wilde uitproberen.
Volgens mij zei ze laatst nog dat het haar kapsalon is ja. En ik denk niet dat Bianca daar nu nog wil werken, dus kan ze weer lekker zelf aan de slag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef amaranta het volgende:
Zou Lorena nu een ww uitlkering krijgen ofzo? Of heeft ze ook nog die kapsalon??
?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef flanken het volgende:
Ik dacht eerst aan Rafael Prins en Sylvia.quote:
Over necrofilie gesprokenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Rafael Prins en Sylvia.
Nou is de GTST versie natuurlijk opzich best anders (en ze konden t ook niet op een zelfde manier doen als ze nog niet wilden onthullen wie er viel).quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
Ik vond vooral het naar de cliff toewerken goed gedaan en de zomercliff zelf was een uitstekende climax. Maar meteen daarna zakt alles weer in elkaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou is de GTST versie natuurlijk opzich best anders (en ze konden t ook niet op een zelfde manier doen als ze nog niet wilden onthullen wie er viel).
Maar de uitvoering is idd wat heftiger..
Ik weet niet.. Misschien heb ik die tijd niet echt gekeken, ik heb de introductie van Stefano ook gemist.. Maar ik heb wel veel jaren gezien waarin Stefano zat... Ik heb hem alleen nooit samen met Rik gezienquote:Op donderdag 12 september 2013 23:22 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Hoe heb je dat kunnen missen? Stefano was jarenlang Rik's beste vriend, en hij heeft Anita ook heel erg gesteund in de tijd dat Rik 'dood' was.
Dus jij hebt geweldige personages als Sylvester, de zusjes Bloem, Gijs, Cleo, Roxy etc. ook gemist? Lucky youquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Misschien heb ik die tijd niet echt gekeken, ik heb de introductie van Stefano ook gemist.. Maar ik heb wel veel jaren gezien waarin Stefano zat... Ik heb hem alleen nooit samen met Rik gezien
Roxy heb ik nog wel een gedeelte meegekregen volgens mij (ik keek soms een aflevering) en Sylvester kan ik me vaag nog iets van herinneren, maar die was er toch maar heel kort? Maar die anderen inderdaad niet echt nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Dus jij hebt geweldige personages als Sylvester, de zusjes Bloem, Gijs, Cleo, Roxy etc. ook gemist? Lucky you
Zelfs dat meisje dat Leah speelt (ergens tegen het einde) lijkt me al professioneler dan de helft van de Goede Tijden cast.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:39 schreef PeterKelder het volgende:
De making-of van de Hollyoaks bus crash:
Zelfs dit ziet er professioneler uit dan de making-of filmpjes van GTST![]()
Haha, inderdaad jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zelfs dat meisje dat Leah speelt (ergens tegen het einde) lijkt me al professioneler dan de helft van de Goede Tijden cast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaar kunnen ze het maken tussen Nuran en Femke.En natuurlijk moet je de gevangenis in als je iemand duwt die een schrammetje oploopt, maar niet als je iemand vermoordt. Het wordt alsmaar erger, ik stop denk zelfs met shorties kijken.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:30 schreef luftersel het volgende:
Oh en de spoiler van 25 september, ongelofelijk:Waar heb je spoiler vandaan? Veronica zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaar kunnen ze het maken tussen Nuran en Femke.En natuurlijk moet je de gevangenis in als je iemand duwt die een schrammetje oploopt, maar niet als je iemand vermoordt. Het wordt alsmaar erger, ik stop denk zelfs met shorties kijken.
Your beauty never ever scared me.
tvgids.tv denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar heb je spoiler vandaan? Veronica zeker?
quote:
Ik kan het niet vindenquote:
Ik moest gewoon even naar beneden scrollenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef PeterKelder het volgende:
EDIT: al gevonden door Amarantha
Ik denk dat ze er bij RTL4 verstandig aan doen om Hollyoaks aan te kopen en te programmeren om 20:00uquote:
Dat zou geweldig zijn! Dit zit duidelijk een stuk beter in elkaar. Zit erover na te denken deze serie helemaal terug te kijken en GTST te laten voor wat het is. Dat heb ik met Mcleod's Daughters ook gedaan en het beviel me nog best goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er bij RTL4 verstandig aan doen om Hollyoaks aan te kopen en te programmeren om 20:00u
Haha, het lijkt mij ook wel een veel toffere en betere serie dan het huidige GTSTquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn! Dit zit duidelijk een stuk beter in elkaar. Zit erover na te denken deze serie helemaal terug te kijken en GTST te laten voor wat het is. Dat heb ik met Mcleod's Daughters ook gedaan en het beviel me nog best goed.
Wat slecht gejat zeg.. jeetje wat is deze versie tof gefilmd en uitgevoerd!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
GTST moet gewoon leren zijn scenes langer te maken. Na het schot van Wiet begonnen de 2 dagen erna zó mooi, er werd geen woord gezegd, de muziek en de expressie deed het werk. Jammer genoeg duurde dat 1 minuut, de rest van de tijd zaten ze al in het ziekenhuis. Hollyoaks is veel beter daarin als je het vervolg van die dubbel-bruiloft ziet, daar is volgens mij 3 afleveringen voor genomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat slecht gejat zeg.. jeetje wat is deze versie tof gefilmd en uitgevoerd!
En die muziek
Precies, en het moet wel heel raar lopen wil Monica niet de dader zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:30 schreef roos85 het volgende:
Hier gaat het om een verwisselde parachute, grote kans dat het bij GTST dus ook gaat zijn.
Wat wij natuurlijk al maanden roepen.
Daarom hebben ze Monica ook laten vertrekken, zodat alle gestoorde 'fans' haar vergeten in hun theorieën.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, en het moet wel heel raar lopen wil Monica niet de dader zijn
Dat dus. Als ik de spoilers zo lees proberen ze vooral de familie Sanders verdacht te maken, maar die hebben er echt niets mee te maken. Leuk dat al die 12-jarige tienermeiden er in trappen, maar deze "doorgewinterde" soap-kijker kent die trucjes allangquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daarom hebben ze Monica ook laten vertrekken, zodat alle gestoorde 'fans' haar vergeten in hun theorieën.Slim GTST, maar wij zijn slimmer.
Al vlak ik Julia ook niet helemaal uit..quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, en het moet wel heel raar lopen wil Monica niet de dader zijn
Maar wat is haar motief dan? En wie wilde ze dan vermoorden, Rikki?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Al vlak ik Julia ook niet helemaal uit..
Ik sluit Julia wel uit. GTST moet wel íets weggeven, anders is het gewoon gokken. Julia had er helemaal niks mee te maken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar wat is haar motief dan? En wie wilde ze dan vermoorden, Rikki?
Of krijgen we dan nog een flashback te zien waarin Mike Julia zó schoffeert dat zij linea recta naar het paracentrum vertrekt om zijn parachute te saboteren?
Daarom vraag ik me ook af waarom Julia een eventuele dader zou zijn. Oké, bij GTST hebben ze weleens vergezochte wendingen gehad, maar zó vergezocht...quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik sluit Julia wel uit. GTST moet wel íets weggeven, anders is het gewoon gokken. Julia had er helemaal niks mee te maken.
Als trouwe kijkers weten wij nu ook wel wie het absoluut níet zijn. Lorena, Ludo, Wiet en Nina worden nu verdacht gemaakt; zij zijn het niet. Aysen en Bing werden eerder al verdacht gemaakt, ook zij zijn het dus niet. Rikki, Rik en Nuran zijn het sowieso niet, zij hadden er niks mee te maken. Binnenkort zullen ook Laura en Noud verdacht worden door de afdrukken op de tang, dus ook zij zijn van het lijstje. Dan blijven alleen Maxime, Monica of Janine over. Zij zijn mijn potientiële 'verdachten', maar Janine en Maxime zijn te belangrijk in de serie. Monica dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me ook af waarom Julia een eventuele dader zou zijn. Oké, bij GTST hebben ze weleens vergezochte wendingen gehad, maar zó vergezocht...
Jij zou bij de recherche van Meerdijk moeten gaan werken joh!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als trouwe kijkers weten wij nu ook wel wie het absoluut níet zijn. Lorena, Ludo, Wiet en Nina worden nu verdacht gemaakt; zij zijn het niet. Aysen en Bing werden eerder al verdacht gemaakt, ook zij zijn het dus niet. Rikki, Rik en Nuran zijn het sowieso niet, zij hadden er niks mee te maken. Binnenkort zullen ook Laura en Noud verdacht worden door de afdrukken op de tang, dus ook zij zijn van het lijstje. Dan blijven alleen Maxime, Monica of Janine over. Zij zijn mijn potientiële 'verdachten', maar Janine en Maxime zijn te belangrijk in de serie. Monica dus.
Wellicht wou ze Bianca terugpakken omdat Tim door Sjoerd hersenletsel heeft (nja eigenlijk door zichzelfquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar wat is haar motief dan? En wie wilde ze dan vermoorden, Rikki?
Dat zou me wat zijnquote:Of krijgen we dan nog een flashback te zien waarin Mike Julia zó schoffeert dat zij linea recta naar het paracentrum vertrekt om zijn parachute te saboteren?
Met deze schrijvers weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me ook af waarom Julia een eventuele dader zou zijn. Oké, bij GTST hebben ze weleens vergezochte wendingen gehad, maar zó vergezocht...
Dat mag niet. Een rechercheur in Meerdijk moet corrupt zijn, en dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jij zou bij de recherche van Meerdijk moeten gaan werken joh!
En de toegang tot je pc dan, waar bewijs op staatquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat mag niet. Een rechercheur in Meerdijk moet corrupt zijn, en dat ben ik niet.Overigens zou ik ook geen koffie gaan drinken als mijn kantoor gewoon open is, wat de recherche in Meerdijk wel doet.
Dat bedoel ik met kantoor open laten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
En de toegang tot je pc dan, waar bewijs op staat
Ah joh, maak iemand gewoon van kant, geen haan die er naar kraaitquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat mag niet. Een rechercheur in Meerdijk moet corrupt zijn, en dat ben ik niet.Overigens zou ik ook geen koffie gaan drinken als mijn kantoor gewoon open is, wat de recherche in Meerdijk wel doet.
Maar als ik dan struikel en per ongeluk mijn hete koffie over iemand heen gooi word ik wel mooi voor drie maanden de bak ingegooid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah joh, maak iemand gewoon van kant, geen haan die er naar kraait
Dat is een groot mysterie dat centraal zal staan in de cliffhanger van seizoen 24.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:42 schreef lady-wrb het volgende:
woont die menno nou bij ludo in huis? of loopt iedereen daar maar zo in en uit?
ik ben het even kwijt
Vanwege dat hersenletsel..quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef GwaiLow het volgende:
Julia als wraak voor Tim? Wat voor wraak?
En wat denk je van Laura? Die sinds een paar seizoenen IN haar hotel woont.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:42 schreef lady-wrb het volgende:
woont die menno nou bij ludo in huis? of loopt iedereen daar maar zo in en uit?
ik ben het even kwijt
ja dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
En wat denk je van Laura? Die sinds een paar seizoenen IN haar hotel woont.
Julia zou enigszins boos kunnen zijn op Bianca omdat Anton haar voor haar heeft verlaten en heeft laten zitten met een kind, terwijl ze van hem hield. Maar dat ze zo ver doordenkt dat ze Mike moet vermoorden als wraak op Bianca zal wel niet. Ze had Mike nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef GwaiLow het volgende:
Julia als wraak voor Tim? Wat voor wraak?
Dat geëxplodeerde huis staat hier in de stadquote:
Meen je dat nu serieus?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:35 schreef tessie het volgende:
Volgens mij komt het jatwerk van gtst van hollyoaks straks bij rtl boulevard
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:35 schreef tessie het volgende:
Volgens mij komt het jatwerk van gtst van hollyoaks straks bij rtl boulevard
Hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:48 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ja het is al twee keer aangekondigd als "opgedoken filmpje uit 2009" .. ik ben benieuwd
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet.
nou ja die zal er wel uitvliegen nu bianca daar de bezem doorheen gaat gooien
Ik hóór het hem gewoon zeggenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:47 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Deze zomercliff hadden we 10 jaar geleden... Nee, al langer... Nou, ongeveer in september 2003 bedacht."
Misschien houden ze FOK wel in de gaten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HahaWie heeft de Boulevard-redactie getipt?
Mogen ze de users luftersel en PeterKelder wel even extra bedankenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef luftersel het volgende:
O my... Dit meen je toch niet?? Straks gaan ze FOK als bron melden..![]()
![]()
Ik heb geen idee, ik roep ook maar watquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef luftersel het volgende:
O my... Dit meen je toch niet?? Straks gaan ze FOK als bron melden..![]()
![]()
Haha, dit noem ik pas écht geniaalquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:54 schreef Clemanyana het volgende:
"Super origineel lijkt het script niet te zijn, want wat blijkt, in Engeland deden ze hetzelfde al 4 jaar geleden" aldus Froukje, die vandaag presenteert.
Haha, nog geen 2 maanden Fokker en haal nu al het nieuws.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mogen ze de users luftersel en PeterKelder wel even extra bedanken
Ja, ik hoop alleen dat het echte item zometeen niet tegenvalt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, dit noem ik pas écht geniaal![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, nog geen 2 maanden Fokker en haal nu al het nieuws.Zonder dat filmpje van jou was het me niet gelukt.
Als ze zometeen zeggen dat Peter Kelder ermee kwam, gaan straks weer mensen denken dat GTST echt is...quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik EIS credits voor ons beiden!
Ja, ik zou de serie eigenlijk best willen gaan volgen... alleen niet nu pas. Maar of terugkijken mogelijk is...?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef luftersel het volgende:
Is iemand ook al opgevallen dat die intro's van Hollyoaks ook veel leuker zijn? En die tune zit nu ook al vast in mijn hoofd.![]()
Door die intro's ontdekte ik de seriequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef luftersel het volgende:
Is iemand ook al opgevallen dat die intro's van Hollyoaks ook veel leuker zijn? En die tune zit nu ook al vast in mijn hoofd.![]()
Ik dacht PRECIES hetzelfde. 'Peter Kelder is opgestaan uit de dood en heeft ontdekt dat GTST niet is wat het lijkt. Straks meer, na de reclame, in RTL Boulevarrrrrrd.'quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Als ze zometeen zeggen dat Peter Kelder ermee kwam, gaan straks weer mensen denken dat GTST echt is...
Dat is zeker mogelijk, op YouTube worden de afleveringen gewoon geplaatstquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ja, ik zou de serie eigenlijk best willen gaan volgen... alleen niet nu pas. Maar of terugkijken mogelijk is...?
Ze wisselen wel vaak van karakters trouwens.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Door die intro's ontdekte ik de serie![]()
Moet je deze eens op fullscreen zetten, je kijkt je ogen uit
Niet uit 1995.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is zeker mogelijk, op YouTube worden de afleveringen gewoon geplaatst
Alleen dit jaar al zijn er 12 versies van de intro geweestquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ze wisselen wel vaak van karakters trouwens.
Dat is waar, maar er staan ook afleveringen uit 2012 op, dus in dat opzicht is ergens beginnen met kijken best mogelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Niet uit 1995.De serie is al zo oud.
Peter Kelder is niet dood hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik dacht PRECIES hetzelfde. 'Peter Kelder is opgestaan uit de dood en heeft ontdekt dat GTST niet is wat het lijkt. Straks meer, na de reclame, in RTL Boulevarrrrrrd.'
Dat van die huwelijkscliff vond plaats in november vorig jaar, sowieso staan daar heel wat afleveringen van onlinequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:09 schreef Clemanyana het volgende:
Misschien zou van iets voor die huwelijkscliff wel leuk zijn (of erna, geen idee). Vanaf 2005 hoeft natuurlijk ook weer niet. Straks kom ik alleen alles uit GTST van de laatste jaren tegen
Groeten uit Italiëquote:Hmm nee Peter was idd niet dood. Waar is ie ook weer heen Peter? lol
Er moest eigenlijk nog achter: 'een uitspraak van Gottschalk'. Die is vast alweer vergeten of die leeft of niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Peter Kelder is niet dood hoor
Net even kunnen kijken, echt cool!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Door die intro's ontdekte ik de serie![]()
Moet je deze eens op fullscreen zetten, je kijkt je ogen uit
Dan zou het eigenlijk zo moeten zijn:quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Er moest eigenlijk nog achter: 'een uitspraak van Gottschalk'. Die is vast alweer vergeten of die leeft of niet.
Was dat serieus??? Ik dacht dat het ironie was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef Clemanyana het volgende:
Jee weer een aankondiging. "Beelden die wel heel veel weg hebben van de GTST cliffhanger, is dat nou plagiaat of niet?"
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan zou het eigenlijk zo moeten zijn:
[ afbeelding ]
'Peter Kelder... Of was het nou Stefano Sanders...? Naja, die is opgestaan uit de dood en heeft ontdekt dat GTST niet is wat het lijkt. Straks meer, na de reclame, in RTL Boulevarrrrrrd.
... Of is het nou de 5 uur show...?'
Kijk maar uit, straks lezen ze dit bij Boulevard en krijgen we hier maandag wéér een item overquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef luftersel het volgende:
Opzich wel grappig. In het vervolg van de huwelijksramp van Hollyoaks zit er bloed op de jurk van die ene vrouw die trouwde (van die ene man die doodging), net als bij Nina. (Echter, die vrouw reageert normaal bij het zien ervan; ze wordt helemaal gek en probeert haar jurk zo snel mogelijk kapot te scheuren. Nina keek er alleen naar zoals ze altijd doet). Die ene rode uit het busje blijkt overigens in het ziekenhuis zwanger te zijn. Hmmm, toevallig.
Plagiaat, mijn reetquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef Clemanyana het volgende:
Jee weer een aankondiging. "Beelden die wel heel veel weg hebben van de GTST cliffhanger, is dat nou plagiaat of niet?"
Ja echt hequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
HULDE AAN DE REDACTIE HAHAHAHAHAHA mijn god
Ik hoop dat die redactie onderstaand bericht leest:quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
HULDE AAN DE REDACTIE HAHAHAHAHAHA mijn god
Ik mag toch hopen dat ze ook dit lezen. Kom op zeg, hulde aan de redactie. WIJ zijn de redactie verdomme.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop dat die redactie onderstaand bericht leest:
JULLIE KOMEN HIER WEL OP DANKZIJ GOED SPEURWERK VAN LUFTERSEL, NA EEN FILMPJE WAT IK GEPOST HAD OP DIT FORUM!!! ENIGE CREDITS VOOR ONS TWEE IS DAN OOK WEL OP ZIJN PLAATS!!!
... Zo, dat is er uit
Oh? Hoeveel betaald het?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze ook dit lezen. Kom op zeg, hulde aan de redactie. WIJ zijn de redactie verdomme.
Precies!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze ook dit lezen. Kom op zeg, hulde aan de redactie. WIJ zijn de redactie verdomme.
Ik doe het voor de lol, vrijwilligerswerk. Het is mijn passie, mijn alles, mijn leven. Ik ben stiekem de verloren zoon van Albert, maar omdat niemand dat mag weten noemt hij mij 'de redactie'.quote:
Dat je dat onthouden hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies!!!
Een fiets mét fietsbel wilde je toch?
Heb ff teruggespoeld, de reactie van Endemol was volgens Albert "Kijk de verhaallijnen zijn heel anders, ja het gaat allebei om een parachutesprong, maar daar houdt het ook bij op"quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef luftersel het volgende:
Je kunt merken dat ze dit item eigenlijk niet wilden doen. Wat zei de redacteur ook alweer volgens Albert? 'Hollyoaks heeft er niks mee te maken, het is toevallig allebei een parachutesprong'.
Yeah right, maak dat mijn oma wijs.
Oh god, zat Kwalbert er? Ja, dan klinkt er sowieso geen kwaad woord over de seriequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef luftersel het volgende:
Je kunt merken dat ze dit item eigenlijk niet wilden doen. Wat zei de redacteur ook alweer volgens Albert? 'Hollyoaks heeft er niks mee te maken, het is toevallig allebei een parachutesprong'.
Yeah right, maak dat mijn oma wijs.
Nu is het maar te hopen dat er een Shownieuws-redacteur is die óók een kijkje neemt in deze topicreeksquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Clemanyana het volgende:
Misschien moeten we het toch maar gaan inzenden naar Shownieuws, de concurrent is vast niet zo "toegeeflijk" in hun mening. Hoe kun je na die vergelijking nog uberhaupt tot de conclusie komen dat het alleen geinspireerd op is? OK, misschien waren verhaallijnen wel heel anders - drogreden, we hebben ook andere karakters, duh!
En meh dat ze niet even eerlijk zeggen hoe ze eraan komen. Eer aan de redaktie geven, my ass.
Er gaat meteen een bak vol medelij voor je open hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik doe het voor de lol, vrijwilligerswerk. Het is mijn passie, mijn alles, mijn leven. Ik ben stiekem de verloren zoon van Albert, maar omdat niemand dat mag weten noemt hij mij 'de redactie'.![]()
(zou een leuke verhaallijn zijn)
Albert was het juist een keer met ons eens!! Froukje moest het weer verpesten. Lees de reactie hierboven maar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh god, zat Kwalbert er? Ja, dan klinkt er sowieso geen kwaad woord over de serie
[..]
Nu is het maar te hopen dat er een Shownieuws-redacteur is die óók een kijkje neemt in deze topicreeks
Verloren zoon nog welquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik doe het voor de lol, vrijwilligerswerk. Het is mijn passie, mijn alles, mijn leven. Ik ben stiekem de verloren zoon van Albert, maar omdat niemand dat mag weten noemt hij mij 'de redactie'.![]()
(zou een leuke verhaallijn zijn)
Serieus? Kwalbert die een keer niet de hielen likt van alles en iedereen die bij RTL werkt of wat er op de RTL-zenders te zien is?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Albert was het juist een keer met ons eens!! Froukje moest het weer verpesten. Lees de reactie hierboven maar.
Ja, ik ben Meta, nou goed. Nee, haha, ik dacht gewoon eerder aan een zoon van Kwalbert dan aan een dochter. Geen idee waarom, misschien een Albert 2.0 ofzoquote:
Ik denk eigenlijk dat ie wel zoiets had van dat dit moeilijk te ontkennen was. Maar wie weet was het ook wel gewoon gepland dat Froukje op dat moment zou invallen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Serieus? Kwalbert die een keer niet de hielen likt van alles en iedereen die bij RTL werkt of wat er op de RTL-zenders te zien is?
Dit wordt steeds leuker
Ik wou net zeggen, werken wij ineens vrijwillig voor de redactie? Ik voel me vereerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
Net even het Boulevard-item teruggekeken
"Hulde aan de redactie, die hebben een serie in Engeland ontdekt..."
Ik wist helemaal niet dat ik bij de Boulevard-redactie werkzaam benIk zie het salaris graag zo spoedig mogelijk op mijn rekening verschijnen
En ik zie graag hetzelfde bij luftersel, want die verdient eveneens de credits hiervoor
MAAR NIET DAT REDACTIELID DAT EVEN MET DE EER GAAT LOPEN STRIJKEN!!!!
Ik hoop dat die dame of heer van de Boulevard-redactie even een Fok!-account aanmaakt om ons tekst en uitleg te geven vanwaar de redactie alle credits ontvangt en wij worden genegeerdquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef luftersel het volgende:
Besef me nu pas hoe erg het is dat Boulevard serieus ons filmpje heeft gepikt. Het móet wel van Fok zijn. Nu weet ik hoe zij aan hun nieuws komen. Hoe is het mogelijk dat niemand dit eerder had gezien?
Vrijwillig? Mochten ze willenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, werken wij ineens vrijwillig voor de redactie? Ik voel me vereerd.
Nou ja, hier nemen ze in elk geval niet zelf alle eer, maar zeggen ze gewoon in onderstaand filmpje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
Mediadagblad.nl gaat lekker, ook zij hebben het ontdekt. WEER GEEN FOK.
http://www.mediadagblad.nl/?p=1345
Als we nu met zijn allen even een account aanmaken en allemaal gaan reageren? Hebben we iig ons zegje gedaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Nou ja, hier nemen ze in elk geval niet zelf alle eer, maar zeggen ze gewoon in onderstaand filmpje.
Maar dan nog, lastig he, om even te zeggen wie ermee op de proppen kwam.. :/
Als iemand daar een account heeft, kan wel gereageerd worden dat dit gister al op FOK stond
Morgen komen Mediacourant en Zappen.blog vast ook met "dé ontdekking" over de zomercliff van GTSTquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
Zappen.blog is anders toch best wel van de bronnen? En ik denk dat Gtstfanclub ook wel snel komt. Iémand is toch wel zo gul om ons te vermelden??quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Morgen komen Mediacourant en Zappen.blog vast ook met "dé ontdekking" over de zomercliff van GTSTEn natuurlijk weer geen vermelding naar ons dan
Wil ik best doen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als we nu met zijn allen even een account aanmaken en allemaal gaan reageren? Hebben we iig ons zegje gedaan.![]()
Ons zegje doen we maandag:quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als we nu met zijn allen even een account aanmaken en allemaal gaan reageren? Hebben we iig ons zegje gedaan.![]()
Of het zelf insturen naar zappen.blog met de uitlegquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zappen.blog is anders toch best wel van de bronnen? En ik denk dat Gtstfanclub ook wel snel komt. Iémand is toch wel zo gul om ons te vermelden??
En dan komt Albert met het nieuws:quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ons zegje doen we maandag:
[ afbeelding ]
Albert wordt live in de uitzending van Boulevard geconfronteerd met de werkelijke redactieleden van het programma. En die hebben niet veel goeds in de zin...
Ik heb daar eerlijk gezegd een hard hoofd inquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zappen.blog is anders toch best wel van de bronnen? En ik denk dat Gtstfanclub ook wel snel komt. Iémand is toch wel zo gul om ons te vermelden??
En dan Maik de Boer:quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
En dan komt Albert met het nieuws:
'Laatste nieuwtje, net binnen, twee gemaskerde mensen zijn net onze studio binnengevallen en hebben de redactie gekidnapt. Ze dreigen ze om te brengen, om nog onbekende redenen. Opvallend is dat ze aankwamen op fietsen met spikes. Opvallender nog, ze hebben ze niet op slot gezet. Het zullen wel weer Fokkers zijn.'
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan Maik de Boer:
"Jaaaaaaaaaaahhhhhh, het zijn Fokkers, want ik herken ze aan hun marktkleding."
Ververs die pagina eens?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
En Faily snapt er allemaal niks van en rent jankend door het beeld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan Maik de Boer:
"Jaaaaaaaaaaahhhhhh, het zijn Fokkers, want ik herken ze aan hun marktkleding."
Ook geschrokken van het nieuws. Even 3 maanden bijkomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:11 schreef roos85 het volgende:
Oh en Rikki gaat ineens weg, heel logisch als de vader ook in het buitenland zit
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef luftersel het volgende:
[..]
En Faily snapt er allemaal niks van en rent jankend door het beeld.
[ afbeelding ]
Of geschrokken dat de gecrasthe Mike van de grond zo hops de bomen in vloog.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook geschrokken van het nieuws. Even 3 maanden bijkomen.
Ohh nu snap ik, hij lande op een trampolinequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of geschrokken dat de gecrasthe Mike van de grond zo hops de bomen in vloog.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:16 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ohh nu snap ik, hij lande op een trampoline
dit is het denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of geschrokken dat de gecrasthe Mike van de grond zo hops de bomen in vloog.
Ik heb in elk geval een reactie geplaatstquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik maak er ook een aan, zal ik dat onder luftersel doen of niet.
Jochem?Klaas?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:19 schreef DSMichaelfan het volgende:
Zozo, al 3 keer Anita genoemd deze aflevering. Nu maar duimen dat de schrijvers ook eindelijk eens vermelden dat Rik ook nog een zoon in Nieuw-Zeeland heeft zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |