abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131077115

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

pi_131077218
Sorry, als lurker gooide ik hem dicht en wist zo snel geen TT :P
pi_131077598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Clemanyana het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom is er hier eigenlijk zoveel haat re de Fischers? Ik heb lang GTST gekeken (weet niet tot wanneer precies, geloof dat Barbara iets met Robert kreeg?), maar ben ook een hele tijd gestopt, toen ik weer begon met kijken was Barbara er alweer uit.
Barbara veranderde op een gegeven moment echt in een egocentrisch monster. Zij mocht alles en de rest mocht niks. En in de serie leek het net alsof ze gewoon altijd nog gelijk had ook, vreselijk.
Charlie veranderde van een ondeugend meisje in een hyperactieve troela toen Van Lexmond het overnam van Van Ginneken en ook dat ging van kwaad tot erger. Morris veranderde van een aardige onzekere jongen in een coke snuivende egoïst toen Hoes de rol overnam van Martens. Maar die kon nog acteren, Putman was helemaal een verschrikking en het personage werd ook steeds erger.

En dan is dit nog een zéér milde omschrijving. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  roze woensdag 11 september 2013 @ 22:19:43 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131077736
Hoezo weet Lucas ineens hoe hij moet inzoomen en alles op die laptop? :') Hij doet net alsof hij het dagelijks doet
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:30:17 #5
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131078491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo weet Lucas ineens hoe hij moet inzoomen en alles op die laptop? :') Hij doet net alsof hij het dagelijks doet
Het is GTST. G-T-S-T. Alsof ook maar íets geloofwaardig is??? Naast die kanker van Bing dan, die was wel erg realistisch. Totdat Lana toevallig verkouden was en hem toevallig aanstak.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:32:04 #6
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131078589
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe Sjors terug gaat keren. Zullen ze haar net als Danny zomaar terug laten keren en haar wekenlang geen verhaallijn geven?
pi_131079400
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef Frey het volgende:

[..]

Barbara veranderde op een gegeven moment echt in een egocentrisch monster. Zij mocht alles en de rest mocht niks. En in de serie leek het net alsof ze gewoon altijd nog gelijk had ook, vreselijk.
Charlie veranderde van een ondeugend meisje in een hyperactieve troela toen Van Lexmond het overnam van Van Ginneken en ook dat ging van kwaad tot erger. Morris veranderde van een aardige onzekere jongen in een coke snuivende egoïst toen Hoes de rol overnam van Martens. Maar die kon nog acteren, Putman was helemaal een verschrikking en het personage werd ook steeds erger.

Ik heb er ooit nog een betoog van een halve pagina aan gewijd, eens kijken of ik het nog kan vinden. ;)
Een heer met stijl
pi_131079432
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef Frey het volgende:

[..]

Ahh okay, ik snap, bedankt!
Ik heb de overgang van naar Lieke-Charlie nog wel meegekregen... ik vond haar toen leuker. Maar weet natuurlijk niet hoe het later werd
  woensdag 11 september 2013 @ 22:54:54 #9
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131079789
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

Ahh okay, ik snap, bedankt!
Ik heb de overgang van naar Lieke-Charlie nog wel meegekregen... ik vond haar toen leuker. Maar weet natuurlijk niet hoe het later werd
Het lag niet zo zeer aan Lieke, maar meer aan het karakter Charlie wat toen mee veranderde. Aukje was soms nog leuk en grappig, maar sinds Lieke besloten de schrijvers haar een chaotisch liegbeest te maken. Daarna ging het bergafwaarts; ze heeft elke man in Meerdijk gehad, etc.
pi_131079971
Het is een tijd geleden, maar ik heb hem gevonden:

quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Oh ja dan begrijp ik het, dan heb je d'r verknipte kant nog niet gezien, ik kijk zowat sinds het begin en heb de soap diep in waarde zien dalen sinds Barbara's komst een jaar of 10 (helaas alweer) geleden.

1: Tegen iedereen liegen dat Charlie haar kind was, ze was het kind van Valerie, toen dit uitkwam had ze een carrière als dominee achter de rug over eerlijkheid naar elkaar toe enzovoorts

2: Toen de vader van Charlie, David Thornton terug kwam, liet ze Jef in de steek voor hem, om het lot van Jef bekommerde zich geenzins. Toen David tegenviel, kwam ze met hangende pootje terug naar Jef.

3: Toen Jef failliet ging, liet ze hem wederom in de steek, neukte zijn zoon Remco. Ze kwamen weer bij elkaar en Barbara beweerde dat ze 'misschien' ook wel fouten had gemaakt.

4: Toen Charlie in een rolstoel kwam, neukte ze uitgebreid met Wout (ja gespeeld door dezelfde acteur als Martijn, een soort inside joke bijna), terwijl Jef die Isabella slecht 1 zoen had gegeven bijna uit het huis en de samenleving verbannen diende te worden. Barbara daarentegen kwam na enkele dagen terug en zei tegen Jef dat hij op kon donderen als het hem niet beviel.

5: Toen Jef eindelijk eens vreemd ging met Anouk, toen kon dat natuurlijk weer niet en was ze weer de heilige maagd over het huwelijk enzovoorts.

*Een heel ander punt is het punt parasiet, Jef en Silvia (zijn overleden vrouw) hadden ooit een huis gekocht, Barbara kwam daar met d'r dikke reet en ging er nooit meer weg. Ik zou het heel normaal gevonden hebben als Jef dat huis terugkreeg.

*Hetzelfde gebeurde toen die Floris wegging, Barbara kreeg praktisch een villa zonder er iets voor te doen.
Nu leeft ze weer kosteloos als een hangoudere bij Janine in huis.

* Dan is er nog de hypocrisie, als Janine het een keer niet met d'r eens is, dan hoefde ze Janine niet meer als vriendin. Omgekeerd heeft Barbara wel het recht om Janine van ongezouten repliek te dienen.

*In al haar relaties ontstond een patroon dat Barbara d'r zaakjes prima voor elkaar had, ze was de dominante persoon in huis en degene met wie ze was liep er maar slaafs achteraan. Onder haar is Jef van een felle, welbespraakte zakenman de sul geworden die hij nu is. (Natuurlijk zitten de schrijvers hier achter, maar Barbara had 'de schrijvers aan haar kant' om het maar zo te noemen)

Barbara :r :r :r

:')
Ik weet natuurlijk niet of iedereen er precies zo over denkt, maar dit waren voor mij wel de redenen om er een hekel aan te hebben, destijds waren er meerdere users die om soortgelijke redenen met het personage hadden afgedaan.
Een heer met stijl
  woensdag 11 september 2013 @ 22:58:52 #11
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131079973
Eigenlijk is Nina een heel goed gelukt personage; ze verandert nooit van karakter, ze blijft egoïstisch en een prinsesje. Dat kunnen we van andere personages (zoals Charlie of Barbara) niet zeggen. Jammer dat het alleen bij het stomste personage lukt. :')
pi_131080030
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131080162
Ik denk dat Maxime het heeft gedaan met Nina haar tasje. Of Ludo, met Nina haar Tasje. Gaat een beetje lijken op GTST cLUeDO...
pi_131080419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het lag niet zo zeer aan Lieke, maar meer aan het karakter Charlie wat toen mee veranderde. Aukje was soms nog leuk en grappig, maar sinds Lieke besloten de schrijvers haar een chaotisch liegbeest te maken. Daarna ging het bergafwaarts; ze heeft elke man in Meerdijk gehad, etc.
Op zich maken de schrijvers natuurlijk een personage, maar ik denk wel dat als de schrijvers zien dat een acteur de boel anders oppakt ze ook anders gaan schrijven. Lieke is ook in andere media-optredens ongelooflijk manisch en nep-vrolijk, dit straalde ze ook uit als Charlie. Als de Aukje-Charlie geïrriteerd was dan viel er nog naar te kijken, de Lieke Charlie werd een en al hysterisch, een en al egoïsme en ze gaf haar fouten zeer zelden toe. En als ze dat al deed dan moest er maar weer rekening met haar worden gehouden.

Hiernaast werd de Lieke-Charlie nogal overbelicht, dit is sowieso een kwalijke zaak van schrijvers, maar dat terzijde. Toen Aukje Charlie speelde, was ze weliswaar een belangrijk personage met grote verhaallijnen, maar niet alles draaide om haar. In het Lieke tijdperk werd er een verhaallijn om haar gecentreerd en de overige personages leken wel een soort dienaren van de grote Charlie Fischer. Ze beleefden zelf niks, maar waren alleen bezig met Charlie's problemen. :')
Dit is voor mij dus sowieso al irritant, maar al helemaal als die centrale persoon ook nog eens Lieke van Lexmond is. ;)
Een heer met stijl
  woensdag 11 september 2013 @ 23:09:53 #15
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131080519
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Op zich maken de schrijvers natuurlijk een personage, maar ik denk wel dat als de schrijvers zien dat een acteur de boel anders oppakt ze ook anders gaan schrijven. Lieke is ook in andere media-optredens ongelooflijk manisch en nep-vrolijk, dit straalde ze ook uit als Charlie. Als de Aukje-Charlie geïrriteerd was dan viel er nog naar te kijken, de Lieke Charlie werd een en al hysterisch, een en al egoïsme en ze gaf haar fouten zeer zelden toe en als ze dat al deed dan moest er maar weer rekening met haar worden gehouden.

Hiernaast werd de Lieke-Charlie nogal overbelicht, dit is sowieso een kwalijke zaak van schrijvers, maar dat terzijde. Toen Aukje Charlie speelde was ze weliswaar een belangrijk personage met grote verhaallijnen, maar niet alles draaide om haar. In het Lieke tijdperk werd er een verhaallijn om haar gecentreerd en de overige personages leken wel een soort dienaren van de grote Charlie Fischer. Ze beleefde zelf niks, maar waren alleen bezig met Charlie's problemen. :')
Dit is voor mij dus sowieso al irritant, maar al helemaal als die centrale persoon ook nog eens Lieke van Lexmond is. ;)
Precies dat ja. Ik vind Lieke in het echt ook zeer nep-vrolijk. Maar ik moet toegeven dat ze wel heel goed kon acteren op de momenten dat het moest. Zoals met de dood van Anita bijvoorbeeld. Verder irriteerde ik me altijd aan haar/Charlie.
pi_131080845
Goh ik heb een beerput opengetrokken met mijn vraag :P
Bedankt voor de uitgebreide uitleg - verschillende van de genoemde personages ken ik niet eens
(wout, floris etc) - zo snap ik er in elk geval weer wat meer van!
pi_131080911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef luftersel het volgende:

[..]

Precies dat ja. Ik vind Lieke in het echt ook zeer nep-vrolijk. Maar ik moet toegeven dat ze wel heel goed kon acteren op de momenten dat het moest. Zoals met de dood van Anita bijvoorbeeld. Verder irriteerde ik me altijd aan haar/Charlie.
Daar heb je misschien gelijk in, maar het acteren kan nog zo goed zijn, er moet wel een verhaal achter zitten. En er moeten vriendschappen inzitten die van het scherm afspatten. In het allereerste begin acteerden Antonie Kamerling en Angela Schijf ook niet echt bijzonder spectaculair, toch waren hun personages prettig om te zien (voor mij althans). Dit komt volgens mij dus vooral omdat de verhaallijnen wat minder rondom 1 persoon waren opgezet en omdat de vriendschappen destijds echt leken (misschien wel omdat ze daadwerkelijk echt waren tussen bepaalde acteurs).

Even terugkerend naar Charlie, die Lieke-Charlie had geen gelijkwaardige vriendschappen, zij vond zichzelf altijd de belangrijkste en de ander moest maar water bij de wijn doen.
Een heer met stijl
  donderdag 12 september 2013 @ 00:22:37 #18
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131082942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef kissaa het volgende:
SPOILER
SPOILER
  roze donderdag 12 september 2013 @ 02:23:44 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131084298
Ik ga serieus niet eens nadenken over wie de dader is. Telkens weer zie ik hints naar andere mensen, ik wacht wel gewoon af. Ook al denk ik wel dat het één van Sanders is. Als het geen Sanders is dan merk ik het vanzelf wel :+ Hoop alleen wel dat Bing en Sjors snel weer eens in beeld komen
Your beauty never ever scared me.
pi_131087682
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 10:29:55 #21
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131087839
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef Heppygirl het volgende:
Ik denk dat Maxime het heeft gedaan met Nina haar tasje. Of Ludo, met Nina haar Tasje. Gaat een beetje lijken op GTST cLUeDO...
Ludo? Het was sowieso een vrouw die het deed. En Maxime is langer. En afgezonderd van dat, waarom zouden Ludo of Maxime het gaan doen met het tasje van Nina?
pi_131088177
Aflevering van vandaag.. een :') moment:
SPOILER
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131088483
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 00:22 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, ik zag het in de shortie. Dank je.
  donderdag 12 september 2013 @ 11:09:54 #24
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_131088787
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:29 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ludo? Het was sowieso een vrouw die het deed. En Maxime is langer. En afgezonderd van dat, waarom zouden Ludo of Maxime het gaan doen met het tasje van Nina?
Wie zegt dat die "vrouw" het ook gedaan heeft?
  donderdag 12 september 2013 @ 11:10:59 #25
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131088806
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:09 schreef Frey het volgende:

[..]

Wie zegt dat die "vrouw" het ook gedaan heeft?
Tja niemand, maar kan niks anders verzinnen waarom ze daar dan in het donker rond zou lopen. Maar oke, daar zullen ze wel wat op hebben verzonnen.
pi_131088870
quote:
GTST: Is Monika dader fatale parachutesprong?

Het nieuwe seizoen van Goede Tijden Slechte tijden is bijna twee weken onderweg (en scoort elke avond hoger dan het NOS Journaal!) en de kijker tast nog altijd in het duister over wie de parachute heeft gesaboteerd. Ik had gehoopt dat we inmiddels wat aanwijzingen zouden hebben die tot de dader leiden. De schrijvers plaatsten weliswaar enkele bommetjes aan het adres van de familie Sanders, maar dat zou heel goed misleiding kunnen zijn. Want de ware dader zou wel eens in onverwachte hoek gezocht moeten worden: Monika!

Monika draagt natuurlijk Bings kind en hij heeft haar op keiharde wijze laten vallen, toen ze zei een miskraam te hebben gehad. Daarmee brak hij haar hart. Wat volgde is een crime passionnel. Als zij hem niet kan krijgen, dan niemand. Haar laatste daad in Meerdijk is het doorsnijden van wat banden van de parachute. Alleen stapte Bing niet op het vliegtuig en lette Mike niet goed op bij het pakken van zijn parachute.

De theorie is me gisteren ingefluisterd door een fanatieke kijker. En het zou wel heel erg des GTST’s zijn. In de cliffhangeruitzending is een aantal keer zo duidelijk gezegd dat iedereen zijn eigen parachute moet pakken. Dat zat er vast zomaar niet zo expliciet in. Ander bijkomstig voordeel: als Monika de dader is, hoeft er niet een hoofdrolspeler de bak in – en dus de serie uit. Bovendien: als de aanslag niet bedoeld was voor Mike, kan de familie Bouwhuis weer door één deur met iedereen.

Vooralsnog gaan de verdachtmakingen dus richting de familie Sanders. Ludo die in de cliffhangeruitzending een geheimzinnig telefoontje maakte om een klusje te laten klaren. En gisteren dus Nina die dezelfde tas heeft als de persoon op de bewakingscamerabeelden. Naast natuurlijk het motief om Mike uit de weg te ruimen. Goed, de Sanders zijn geen lieverdjes, maar tot moord zijn ze tot op heden nog niet in staat geweest.

In de spoilerteksten uit de tv-gidsen valt te lezen dat Aysen volgende week een ontdekking doet in het onderzoek. Wellicht dat Mike de verkeerde parachute heeft gepakt?
Duh, dat had ik allang bedacht :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 12 september 2013 @ 12:05:10 #27
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131090453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Duh, dat had ik allang bedacht :')
Ik ook, in juli al. :')

(al dacht ik toen wel dat Nuran zou sterven)

P.S. Het is Monica en niet Monika :{w
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 12 september 2013 @ 12:05:22 #28
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131090459
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef luftersel het volgende:
Oh, hier nog een snelle cursus Chinees.
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 12 september 2013 @ 12:06:05 #29
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131090479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Niet dat ik weet :P

Over seizoen 10 gesproken: ik heb zo het vermoeden dat de grote veranderingen al rond oktober 1999 zijn ingezet, dus dat is echt behoorlijk snel. Sneller dan ik in elk geval dacht :P
Ik weet wel dat in oktober de nieuwe leader kwam met Stefano, Morris, Charlie en Braaksel. :P
  donderdag 12 september 2013 @ 12:06:39 #30
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131090493
Spoiler over Lucas:
SPOILER
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 12 september 2013 @ 12:08:22 #31
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131090537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
Spoiler over Lucas:
SPOILER
WTF, met
SPOILER
? :')
  donderdag 12 september 2013 @ 12:09:44 #32
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131090570
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:08 schreef LetsGame het volgende:

[..]

WTF, met
SPOILER
? :')
Dat durf ik niet te zeggen, stond niets over in in de mail, maar ik denk het ja :D
pi_131090636
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat durf ik niet te zeggen, stond niets over in in de mail, maar ik denk het ja :D
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 12:13:00 #34
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131090666
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:11 schreef roos85 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 13:07:22 #35
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131091972
Het kan ook een fantasie of droom zijn. En het huwelijk hoeft ook zeker niet per sé door te gaan. :P
pi_131092446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:13 schreef VeerEli het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vind hem ook tegenvallen. In het begin vond ik hem wel 'spannend/anders' dan anderen, maar hij begint me wel te vervelen met zijn opgezegde zinnen. In begin was het nog leuk, omdat hij de mensen nog niet kende en het afstandelijk, maar officieel overkwam. Maar wie weet verandert het nog.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_131092536
--

[ Bericht 99% gewijzigd door ThunderBitch op 12-09-2013 17:06:19 ]
pi_131092551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef kissaa het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 13:33:20 #39
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131092686
Volgens heeft Lorena vóór 't eind van dit jaar gewoon de Rozenboom terug. :P
  donderdag 12 september 2013 @ 13:36:45 #40
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131092784
Zeg, die Marcel van de Rozenboom, is toch ook al jarenlang te zien in de Rozenboom of ben ik verward? :P

Je ziet 'm ook achterin het fotootje van Laura in de leader. :D
  donderdag 12 september 2013 @ 14:30:55 #41
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131094533
Als Monica de dader zou zijn, zou het wel logisch zijn. Ze draagt wel Bings kind, en als zij de bak in draait krijgt Bing de voogdij over de baby. Heeft hij ook eindelijk eens zijn kind, i.p.v. gezeik. Ik stem voor! (al vind ik het wat vergezocht, Monica wist niet eens van dat vrijgezellenfeest).
pi_131095564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:30 schreef luftersel het volgende:
Als Monica de dader zou zijn, zou het wel logisch zijn. Ze draagt wel Bings kind, en als zij de bak in draait krijgt Bing de voogdij over de baby. Heeft hij ook eindelijk eens zijn kind, i.p.v. gezeik. Ik stem voor! (al vind ik het wat vergezocht, Monica wist niet eens van dat vrijgezellenfeest).
Ik gun die hele Bing geen kind. Laat hem lekker wegrotten in de gevangenis (hij zit trouwens wel al lang vast zeg, zonder rechtzaak en alles.
En uiteraard gaat de Rozenboom naar Nola. Kutkind is nu al net zo verwend als dr moeder :p
  donderdag 12 september 2013 @ 15:13:12 #43
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131095748
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:06 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Ik gun die hele Bing geen kind. Laat hem lekker wegrotten in de gevangenis (hij zit trouwens wel al lang vast zeg, zonder rechtzaak en alles.
En uiteraard gaat de Rozenboom naar Nola. Kutkind is nu al net zo verwend als dr moeder :p
Ik juist wel, anders blijft hij verhaallijnen krijgen over kinderen. Hij doet niks anders meer. Als ik al 10x heb geprobeerd kinderen te krijgen en het lukt me niet, zou ik ook boos worden. :9 En als hij een kind krijgt wordt ie misschien ook leuker.
En de Rozenboom-kwestie... Tja, het boeit me eigenlijk niet wie hem krijgt. Nu is het ineens een heel gedoe wie hem krijgt, terwijl hij in het verleden zomaar heel makkelijk van eigenaar is gewisseld (Ludo, Nick, Laura..). Het blijft de Rozenboom, hij zal heus niet tegen de vlakte gaan ofzo. :')
  donderdag 12 september 2013 @ 15:21:35 #44
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131095938
Shortie
SPOILER
  donderdag 12 september 2013 @ 15:25:13 #45
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131096033
Valt het jullie ook op dat het hotel ineens geleid kan worden zonder eigenaar en zonder ervaren manager zonder ook maar een enkel probleem? :') Toen Laura dit jaar was ontslagen was het binnen 1 dag al een bende... Overigens loopt Laura nog constant met die map in d'r handen, maar ze is werkloos.. _O-
pi_131096733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef luftersel het volgende:
Valt het jullie ook op dat het hotel ineens geleid kan worden zonder eigenaar en zonder ervaren manager zonder ook maar een enkel probleem? :') Toen Laura dit jaar was ontslagen was het binnen 1 dag al een bende... Overigens loopt Laura nog constant met die map in d'r handen, maar ze is werkloos.. _O-
ja dat viel mij dus ook al op
pi_131097047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef luftersel het volgende:
Om het zo lekker realistisch te houden :P
pi_131097310
Lorena loopt er toch evengoed rond. Ze heeft er niks te zoeken.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:13:40 #49
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131097432
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:09 schreef amaranta het volgende:
Lorena loopt er toch evengoed rond. Ze heeft er niks te zoeken.
Alleen omdat ze zich nog steeds de eigenaar voelt. Ze geeft ook nog orders aan het personeel enzo :P
pi_131097796
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Alleen omdat ze zich nog steeds de eigenaar voelt. Ze geeft ook nog orders aan het personeel enzo :P
Ze dreigt vooral met wat ze gaat doen als ze weer eigenaar is.

En eerlijk. HEt is niet zo dat zij 10 jaar horecaschool heeft gedaan, en een hbo opleiding manager of wat dan ook.
Ze heeft gewoon een of andere tante de pijp uit laten gaan en haar geld geërfd. Dus veel moeite voor de Rozenboom heeft ze ook niet gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')