quote:Op woensdag 11 september 2013 16:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan krijg je dit er als klap op de vuurpijl ook nog bij:
[ afbeelding ]
Joep Sertons is volgens mij uitgesloten van een flexwet-exit omdat hij, net als Marjolein Keuning, een eigen bedrijf heeft en dus wordt ingehuurd door Endemol.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:35 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, volgens Wikipedia moeten nog vóór 2014 Nina, Rikki, Anton én Bianca met de flexwet. Bing en Sjoerd zijn er ook al niet. Dat wordt een grote leegloop, en we hebben al drie tijdelijke personages dus ik mag hopen dat ze Laura en Jef weer eens een eigen lijn geven...
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef luftersel het volgende:
Nu ik de verhaallijn van Maxime zonder geld heb teruggekeken (2012), herinner ik me ineens weer wie ik één van de slechtste acteurs van de laatste tijd vond: Julia Batelaan. Zij geeft jullie even een snelcursus 'Acteren voor dummies':
[ afbeelding ]
1. Wantrouwend: drink van tevoren een pak jus d'orange dat over de datum is. Het zal tijdens de scene omhoog komen. Doe tegelijkertijd een kleine duckface.
2. Wraak: zet grote koeienogen op en trek je onderste ooglid ver naar boven, alsof je tegen de zon inkijkt. Frons je wenkbrauwen en zet weer een flinke pruilmond op, alsof je iemand wil kussen.
3. Gestoord: zet weer de grote koeienogen op en doe net alsof je iets tussen je boventanden probeert uit te halen met je tong. Voor de stand van je mond moet je kijken alsof je iets smerigs ziet.
4. Boos: trek je mondhoeken een end naar beneden en frons, frons, FRONS!! Kijk ook hier alsof je iets smerigs ziet.
5. Geschrokken (in een geval dat je een moord aan het plegen bent en iemand ziet je zitten): draai 180 graden met een tempo waar een formule 1 racer U tegen zegt en zet je allergrootste koeienogen op. Blijf zo ongeveer 2 minuten zitten, je bent immers een moord aan het plegen en iemand ziet je.
6. Verdrietig: frons weer, zet weer koeienogen op en ga voorover hangen alsof je het weer zuur krijgt. Beweeg je bovenlip absoluut niet! Je wilt immers niet dat iemand ziet dat het nep is.
Groetjes Julia, de hoofdpersoon van maanden GTST in 2012.
Niet dat ik weetquote:
Nee, zo rond oktober had ik het wel verwacht.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Over seizoen 10 gesproken: ik heb zo het vermoeden dat de grote veranderingen al rond oktober 1999 zijn ingezet, dus dat is echt behoorlijk snel. Sneller dan ik in elk geval dacht
Zal nog wel rond 30 afleveringen in de oude stijl zijn, 3 dvd's dus in principequote:Op woensdag 11 september 2013 18:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, zo rond oktober had ik het wel verwacht.
Hopen op nog minstens 2/3 DVD´s in de oude stijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiet en Tim worden dus een stelletje. Geef me een teiltje...![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef luftersel het volgende:
23 september:Och, beter dan voor de 583295023ste keer het gedoe tussen Wiet en NoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiet en Tim worden dus een stelletje. Geef me een teiltje...Maar toch, het blijft voorspelbaar
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow we krijgen ondertiteling?
Ow is al weg
Ik zat al met mijn afstandsbediening te kloten, ik was bang dat het aan mij lagquote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow we krijgen ondertiteling?
Ow is al weg
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef Clemanyana het volgende:
Moet je je voorstellen dat je probeert te werken en je hebt Lucas om je heen hangen..... In mijn geval zou er zo weer een moord onderzocht moeten worden
Val een keer tegen hem uit en hij negeert je voor minimaal een maand.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef Clemanyana het volgende:
Moet je je voorstellen dat je probeert te werken en je hebt Lucas om je heen hangen..... In mijn geval zou er zo weer een moord onderzocht moeten worden
ja , ziet er leuk uitquote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Quotidien het volgende:
Hebben jullie ook die situationele ondertiteling?
Dat is dan wel weer lekker makkelijk, 12 keer per jaar uitvallen moet me wel lukken...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Val een keer tegen hem uit en hij negeert je voor minimaal een maand.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef luftersel het volgende:
23 september:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiet en Tim worden dus een stelletje. Geef me een teiltje...
Is Rikki voor de verandering eens degene die ingeruild word.Niet dat ze dat heel erg vind want die gaat gewoon weer terug naar Sjoerd (maar dat zagen we al langer aankomen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |