Duh, dat had ik allang bedachtquote:GTST: Is Monika dader fatale parachutesprong?
Het nieuwe seizoen van Goede Tijden Slechte tijden is bijna twee weken onderweg (en scoort elke avond hoger dan het NOS Journaal!) en de kijker tast nog altijd in het duister over wie de parachute heeft gesaboteerd. Ik had gehoopt dat we inmiddels wat aanwijzingen zouden hebben die tot de dader leiden. De schrijvers plaatsten weliswaar enkele bommetjes aan het adres van de familie Sanders, maar dat zou heel goed misleiding kunnen zijn. Want de ware dader zou wel eens in onverwachte hoek gezocht moeten worden: Monika!
Monika draagt natuurlijk Bings kind en hij heeft haar op keiharde wijze laten vallen, toen ze zei een miskraam te hebben gehad. Daarmee brak hij haar hart. Wat volgde is een crime passionnel. Als zij hem niet kan krijgen, dan niemand. Haar laatste daad in Meerdijk is het doorsnijden van wat banden van de parachute. Alleen stapte Bing niet op het vliegtuig en lette Mike niet goed op bij het pakken van zijn parachute.
De theorie is me gisteren ingefluisterd door een fanatieke kijker. En het zou wel heel erg des GTST’s zijn. In de cliffhangeruitzending is een aantal keer zo duidelijk gezegd dat iedereen zijn eigen parachute moet pakken. Dat zat er vast zomaar niet zo expliciet in. Ander bijkomstig voordeel: als Monika de dader is, hoeft er niet een hoofdrolspeler de bak in – en dus de serie uit. Bovendien: als de aanslag niet bedoeld was voor Mike, kan de familie Bouwhuis weer door één deur met iedereen.
Vooralsnog gaan de verdachtmakingen dus richting de familie Sanders. Ludo die in de cliffhangeruitzending een geheimzinnig telefoontje maakte om een klusje te laten klaren. En gisteren dus Nina die dezelfde tas heeft als de persoon op de bewakingscamerabeelden. Naast natuurlijk het motief om Mike uit de weg te ruimen. Goed, de Sanders zijn geen lieverdjes, maar tot moord zijn ze tot op heden nog niet in staat geweest.
In de spoilerteksten uit de tv-gidsen valt te lezen dat Aysen volgende week een ontdekking doet in het onderzoek. Wellicht dat Mike de verkeerde parachute heeft gepakt?
Ik ook, in juli al.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Duh, dat had ik allang bedacht
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef luftersel het volgende:
Oh, hier nog een snelle cursus Chinees.
[ afbeelding ]
Ik weet wel dat in oktober de nieuwe leader kwam met Stefano, Morris, Charlie en Braaksel.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Over seizoen 10 gesproken: ik heb zo het vermoeden dat de grote veranderingen al rond oktober 1999 zijn ingezet, dus dat is echt behoorlijk snel. Sneller dan ik in elk geval dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
Spoiler over Lucas:WTF, metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:08 schreef LetsGame het volgende:
[..]
WTF, metDat durf ik niet te zeggen, stond niets over in in de mail, maar ik denk het jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, stond niets over in in de mail, maar ik denk het ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik vind hem ook tegenvallen. In het begin vond ik hem wel 'spannend/anders' dan anderen, maar hij begint me wel te vervelen met zijn opgezegde zinnen. In begin was het nog leuk, omdat hij de mensen nog niet kende en het afstandelijk, maar officieel overkwam. Maar wie weet verandert het nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik gun die hele Bing geen kind. Laat hem lekker wegrotten in de gevangenis (hij zit trouwens wel al lang vast zeg, zonder rechtzaak en alles.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:30 schreef luftersel het volgende:
Als Monica de dader zou zijn, zou het wel logisch zijn. Ze draagt wel Bings kind, en als zij de bak in draait krijgt Bing de voogdij over de baby. Heeft hij ook eindelijk eens zijn kind, i.p.v. gezeik. Ik stem voor! (al vind ik het wat vergezocht, Monica wist niet eens van dat vrijgezellenfeest).
Ik juist wel, anders blijft hij verhaallijnen krijgen over kinderen. Hij doet niks anders meer. Als ik al 10x heb geprobeerd kinderen te krijgen en het lukt me niet, zou ik ook boos worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik gun die hele Bing geen kind. Laat hem lekker wegrotten in de gevangenis (hij zit trouwens wel al lang vast zeg, zonder rechtzaak en alles.
En uiteraard gaat de Rozenboom naar Nola. Kutkind is nu al net zo verwend als dr moeder :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat viel mij dus ook al opquote:Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef luftersel het volgende:
Valt het jullie ook op dat het hotel ineens geleid kan worden zonder eigenaar en zonder ervaren manager zonder ook maar een enkel probleem?Toen Laura dit jaar was ontslagen was het binnen 1 dag al een bende... Overigens loopt Laura nog constant met die map in d'r handen, maar ze is werkloos..
Om het zo lekker realistisch te houdenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef luftersel het volgende:
Valt het jullie ook op dat het hotel ineens geleid kan worden zonder eigenaar en zonder ervaren manager zonder ook maar een enkel probleem?Toen Laura dit jaar was ontslagen was het binnen 1 dag al een bende... Overigens loopt Laura nog constant met die map in d'r handen, maar ze is werkloos..
Alleen omdat ze zich nog steeds de eigenaar voelt. Ze geeft ook nog orders aan het personeel enzoquote:Op donderdag 12 september 2013 16:09 schreef amaranta het volgende:
Lorena loopt er toch evengoed rond. Ze heeft er niks te zoeken.
Ze dreigt vooral met wat ze gaat doen als ze weer eigenaar is.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Alleen omdat ze zich nog steeds de eigenaar voelt. Ze geeft ook nog orders aan het personeel enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |