Is dit nu ironisch bedoeld of meen je dit serieus?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef luftersel het volgende:
En natuurlijk met de prách-ti-ge muziek van de laatste tijd sluiten ze de aflevering af
Ja vast wel, maar ik erger me vooral aan de suggestie alleen. Iemand verteld je dat ie iets superdramatisch gezien/meegemaakt heeft en jij reageert "och ga naar Londen"? Kom op zeg, ik dacht dat ze de boel juist realistischer wilden hebben.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het helpt wellicht wel om dit soort dramatische scenes beter te kunnen spelen
Dat dacht ik vanmorgen ook, zie spoilerquote:Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
En het wordt erger en erger. 'Ik heb hem zien vallen, naast me. Ik zag hem.' Maar nee, ze hebben hem niet kunnen vinden, hij lag tussen de bomen...Alsof ze eerst een ander script hadden en die ene scene van de landing opnieuw hebben gedaan?
Moet je nagaan dat dit een lijn uit 2009 was, dus nog veel ouder ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja al vond ik het shot van een vallende Mike als een zak aardappelen toch ook wel redelijk heftig
Misschien moet iemand Shownieuws en Boulevard even tippenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat dit een lijn uit 2009 was, dus nog veel ouder ook.Overigens is er bij deze verhaallijn een parachute gesaboteerd voor iemand maar zijn ze omgewisseld (goh, herkenbaar). Misschien dat GTST dat ook wel precies heeft gestolen.
Als dit serieus was, heette ik Rohan Gottschalk.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dit nu ironisch bedoeld of meen je dit serieus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef Frey het volgende:
Shortie:WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie:Ah, ze hebben opnieuw een Studio 100-acteur gecast en dit is de manier om hem te introduceren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh gelukkig, ik dacht alquote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als dit serieus was, heette ik Rohan Gottschalk.
Of het filmpje tweeten naar Rohanquote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet iemand Shownieuws en Boulevard even tippen
Shortie:Hoe weet jij dat eigenlijk? De shortie staat nog niet online. Of betaal jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen we meteen alle cliffs van Hollyoaks sturenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of het filmpje tweeten naar Rohan
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dan kunnen we meteen alle cliffs van Hollyoaks sturen![]()
'Oh, ik wist niet dat die serie zoveel van ons afkeek. Maar GTST heeft betere muziek hoor.'
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Stefano is één van de beste vrienden van Rik, vandaar dat hij toen terugkwam om Rik te steunen met het verlies van Anitaquote:Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef luftersel het volgende:
Ik zit net het afscheid van Anita nog eens te kijken. Vraag me ineens af waarom Stefano eigenlijk terugkeert daarvoor? Ik heb denk gemist dat Stefano heel close was met Anita en Rik denk ik?
Een echte vriendschapquote:Op donderdag 12 september 2013 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stefano is één van de beste vrienden van Rik, vandaar dat hij toen terugkwam om Rik te steunen met het verlies van Anita
Volgens mij zei hij dat in de jubileumweek, anders waren ze daar nooit opgekomenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Een echte vriendschap
Ook leuk dat Rik in 2010 zei dat Zuid-Afrika echt een geweldige plek is volgens Hedwig![]()
Truequote:Op donderdag 12 september 2013 22:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat in de jubileumweek, anders waren ze daar nooit opgekomen
Afleidingsmanouvrequote:Op donderdag 12 september 2013 10:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ludo? Het was sowieso een vrouw die het deed. En Maxime is langer. En afgezonderd van dat, waarom zouden Ludo of Maxime het gaan doen met het tasje van Nina?
Hoe heb je dat kunnen missen? Stefano was jarenlang Rik's beste vriend, en hij heeft Anita ook heel erg gesteund in de tijd dat Rik 'dood' was.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef luftersel het volgende:
Ik zit net het afscheid van Anita nog eens te kijken. Vraag me ineens af waarom Stefano eigenlijk terugkeert daarvoor? Ik heb denk gemist dat Stefano heel close was met Anita en Rik denk ik?
Krijgen zij ook een rol?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef flanken het volgende:
Wat ik hoop dat Rafael tegen Sylvie zegt ik wil dat je mijn achternaam niet meer gebruikt.
Wie is Sylvie meis dat is toch onbekender.
oeps verkeerde topic sorryquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef flanken het volgende:
Wat ik hoop dat Rafael tegen Sylvie zegt ik wil dat je mijn achternaam niet meer gebruikt.
Was vroeger ten tijden van de tmf dag top vijf echt nog een lekker mokkeltje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef flanken het volgende:
[..]
Gelukkig niet dan stop ik gelijk met kijken.
Ja veertig jaar geleden. nu is ze een verwend nest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vroeger ten tijden van de tmf dag top vijf echt nog een lekker mokkeltje.
Het was Nina op de beelden, heeft ze bekend. Ze zegt dat ze haar vergeten tas op ging halen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens heb het niet gezien maar ik begrijp dat de tas van Nina te zien is op camera beelden?
Wijst dat stiekem niet naar Wiet ? Dat ze bewust die kabels van Mike doorgeknipt heeft om Nina er voor op te laten draaien?
Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens heb het niet gezien maar ik begrijp dat de tas van Nina te zien is op camera beelden?
Wijst dat stiekem niet naar Wiet ? Dat ze bewust die kabels van Mike doorgeknipt heeft om Nina er voor op te laten draaien?
Dat klinkt allemaal zo kut en lange gerekt dat het nog best eens waar kan zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:35 schreef flanken het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.
Binnenkort wordt Lorena opgepakt maar dankzij wiet gaat Lorena vrij uit. Daarna komt Menno erachter dat de tas van Nina is wordt opgepakt ze bekend dat ze Mike vermoord heeft drie maanden de cel in. na de drie maanden moet ze voor de rechter voorkomen Ludo koopt de rechter om of een vormfout doordat Lucas met het bewijs heeft zitten knoeien wordt Menno ontslagen en vetrekt uit Meerdijk. Daardoor komt er onderzoek naar Aysen.
Neem toch aan dat Nina het sowieso niet gedaan zal hebben. Op zich zou het leuk zijn als ze het wel gedaan had ^^quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was Nina op de beelden, heeft ze bekend. Ze zegt dat ze haar vergeten tas op ging halen.
Maar ze gooit het nu wel op Wiet.
Ik ga nog steeds voor Monica als de dader, maar dit zou ook goed kunnenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:35 schreef flanken het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.
Binnenkort wordt Lorena opgepakt maar dankzij wiet gaat Lorena vrij uit. Daarna komt Menno erachter dat de tas van Nina is wordt opgepakt ze bekend dat ze Mike vermoord heeft drie maanden de cel in. na de drie maanden moet ze voor de rechter voorkomen Ludo koopt de rechter om of een vormfout doordat Lucas met het bewijs heeft zitten knoeien wordt Menno ontslagen en vetrekt uit Meerdijk. Daardoor komt er onderzoek naar Aysen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Frey het volgende:
Of het was Frons Servies die met de tang een nieuwe toon wilde uitproberen.
Volgens mij zei ze laatst nog dat het haar kapsalon is ja. En ik denk niet dat Bianca daar nu nog wil werken, dus kan ze weer lekker zelf aan de slag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef amaranta het volgende:
Zou Lorena nu een ww uitlkering krijgen ofzo? Of heeft ze ook nog die kapsalon??
?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef flanken het volgende:
Ik dacht eerst aan Rafael Prins en Sylvia.quote:
Over necrofilie gesprokenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Rafael Prins en Sylvia.
Nou is de GTST versie natuurlijk opzich best anders (en ze konden t ook niet op een zelfde manier doen als ze nog niet wilden onthullen wie er viel).quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook.Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
Ik vond vooral het naar de cliff toewerken goed gedaan en de zomercliff zelf was een uitstekende climax. Maar meteen daarna zakt alles weer in elkaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou is de GTST versie natuurlijk opzich best anders (en ze konden t ook niet op een zelfde manier doen als ze nog niet wilden onthullen wie er viel).
Maar de uitvoering is idd wat heftiger..
Ik weet niet.. Misschien heb ik die tijd niet echt gekeken, ik heb de introductie van Stefano ook gemist.. Maar ik heb wel veel jaren gezien waarin Stefano zat... Ik heb hem alleen nooit samen met Rik gezienquote:Op donderdag 12 september 2013 23:22 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Hoe heb je dat kunnen missen? Stefano was jarenlang Rik's beste vriend, en hij heeft Anita ook heel erg gesteund in de tijd dat Rik 'dood' was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |