Excuses, maar ik heb het bericht ook maar overgenomen van zappen.blogquote:Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik ook, in juli al.![]()
(al dacht ik toen wel dat Nuran zou sterven)
P.S. Het is Monica en niet Monika![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:06 schreef VeerEli het volgende:
Spoiler over Lucas:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, Marcel is volgens mij de langstlopende edelfigurant in de serie, ik dacht vanaf 2000quote:Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, die Marcel van de Rozenboom, is toch ook al jarenlang te zien in de Rozenboom of ben ik verward?
Je ziet 'm ook achterin het fotootje van Laura in de leader.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:53 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:57 schreef luftersel het volgende:
[..]WallenopslagplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou pas een zomercliff zijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat weet ik, ik heb daar ook een berichtje onder geplaatst onder de naam "Monica"quote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Excuses, maar ik heb het bericht ook maar overgenomen van zappen.blog
2000? Wow..quote:Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, Marcel is volgens mij de langstlopende edelfigurant in de serie, ik dacht vanaf 2000
Hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb daar ook een berichtje onder geplaatst onder de naam "Monica"![]()
(het derde berichtje)
Precies, hierbij verbleekt de laatste zomercliff totaalquote:Op donderdag 12 september 2013 18:34 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou pas een zomercliff zijn.
Zeg dat welquote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, hierbij verbleekt de laatste zomercliff totaal
Hier een interview met de acteur uit 2004 (!), die geheel toevallig Bart Peereboom heet: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-mijn-colleges.dhtmlquote:
Wat grappig dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier een interview met de acteur uit 2004 (!), die geheel toevallig Bart Peereboom heet: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-mijn-colleges.dhtml
Ook daarin doen buitenlandse soaps het nog altijd beter:quote:Op donderdag 12 september 2013 18:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zeg dat wel
(Deed me ergens wel denken aan afl. 4500. Aan dat gedeelte van dat de woonkamer explodeerde.)
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat afgelopen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier het vervolg:quote:Op donderdag 12 september 2013 18:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat afgelopen is
Die pianoquote:
Lijkt echt héél erg op de eerste aflevering van seizoen 22.quote:
Het vervolg is spannender dan de cliffhanger.quote:
quote:
Ik moet zeggen dat ik dit toch vele malen beter in elkaar vind zitten dan de eerste aflevering van seizoen 22quote:Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Lijkt echt héél erg op de eerste aflevering van seizoen 22.
Zeker, véél beter.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit toch vele malen beter in elkaar vind zitten dan de eerste aflevering van seizoen 22
En véél betere acteurs.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit toch vele malen beter in elkaar vind zitten dan de eerste aflevering van seizoen 22
De middencliffquote:
Beetje veel zooi in zijn haar naar mijn smaakquote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Tim ziet er met dit kapsel stukken leuker uit
Mijn god ja... dit is wel heel erg "geinspireerd"quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook.Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
Ik vond dit wel heftiger dan onze versiequote:Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god ja... dit is wel heel erg "geinspireerd"
Jezus, dit is haast één-op-één gejat door GTSTquote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook.Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
Die Menno verdient een leuker type dan deze wandelende handtasquote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef Clemanyana het volgende:
Zou Lucas het woord subtiel kennen?
Truequote:Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Menno verdient een leuker type dan deze wandelende handtas
Ja al vond ik het shot van een vallende Mike als een zak aardappelen toch ook wel redelijk heftigquote:Op donderdag 12 september 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jezus, dit is haast één-op-één gejat door GTST![]()
En inderdaad, bij Hollyoaks is het veel beter en heftiger uitgevoerd dan hier
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Menno verdient een leuker type dan deze wandelende handtas
Volgens mij wás het ook een zak aardappelen wat je zag vallenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja al vond ik het shot van een vallende Mike als een zak aardappelen toch ook wel redelijk heftig
Over wie gaat dit, Rikki? Nou, die acteercursus zou haar geen kwaad doen, denk ikquote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Clemanyana het volgende:
Een acteercursus in Londen helpt net zo goed als slachtofferhulp/therapie? Sure...
Ja ik ook, maar bij Hollyoaks lieten ze ook echt de reactie van het slachtoffer zien, en het tot zeer dicht bij de grond komen plus de "plof". Dus had wel echt impact ook al ken ik de karakters helemaal niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja al vond ik het shot van een vallende Mike als een zak aardappelen toch ook wel redelijk heftig
Het helpt wellicht wel om dit soort dramatische scenes beter te kunnen spelenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Clemanyana het volgende:
Een acteercursus in Londen helpt net zo goed als slachtofferhulp/therapie? Sure...
Ja hier dacht ik ook al aan, beetje flut zoekteam danquote:Op donderdag 12 september 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
En het wordt erger en erger. 'Ik heb hem zien vallen, naast me. Ik zag hem.' Maar nee, ze hebben hem niet kunnen vinden, hij lag tussen de bomen...Alsof ze eerst een ander script hadden en die ene scene van de landing opnieuw hebben gedaan?
En in die kist zat ook een zak aardappelen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij wás het ook een zak aardappelen wat je zag vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |