Krijgen zij ook een rol?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef flanken het volgende:
Wat ik hoop dat Rafael tegen Sylvie zegt ik wil dat je mijn achternaam niet meer gebruikt.
Wie is Sylvie meis dat is toch onbekender.
oeps verkeerde topic sorryquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef flanken het volgende:
Wat ik hoop dat Rafael tegen Sylvie zegt ik wil dat je mijn achternaam niet meer gebruikt.
Was vroeger ten tijden van de tmf dag top vijf echt nog een lekker mokkeltje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef flanken het volgende:
[..]
Gelukkig niet dan stop ik gelijk met kijken.
Ja veertig jaar geleden. nu is ze een verwend nest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vroeger ten tijden van de tmf dag top vijf echt nog een lekker mokkeltje.
Het was Nina op de beelden, heeft ze bekend. Ze zegt dat ze haar vergeten tas op ging halen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens heb het niet gezien maar ik begrijp dat de tas van Nina te zien is op camera beelden?
Wijst dat stiekem niet naar Wiet ? Dat ze bewust die kabels van Mike doorgeknipt heeft om Nina er voor op te laten draaien?
Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens heb het niet gezien maar ik begrijp dat de tas van Nina te zien is op camera beelden?
Wijst dat stiekem niet naar Wiet ? Dat ze bewust die kabels van Mike doorgeknipt heeft om Nina er voor op te laten draaien?
Dat klinkt allemaal zo kut en lange gerekt dat het nog best eens waar kan zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:35 schreef flanken het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.
Binnenkort wordt Lorena opgepakt maar dankzij wiet gaat Lorena vrij uit. Daarna komt Menno erachter dat de tas van Nina is wordt opgepakt ze bekend dat ze Mike vermoord heeft drie maanden de cel in. na de drie maanden moet ze voor de rechter voorkomen Ludo koopt de rechter om of een vormfout doordat Lucas met het bewijs heeft zitten knoeien wordt Menno ontslagen en vetrekt uit Meerdijk. Daardoor komt er onderzoek naar Aysen.
Neem toch aan dat Nina het sowieso niet gedaan zal hebben. Op zich zou het leuk zijn als ze het wel gedaan had ^^quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was Nina op de beelden, heeft ze bekend. Ze zegt dat ze haar vergeten tas op ging halen.
Maar ze gooit het nu wel op Wiet.
Ik ga nog steeds voor Monica als de dader, maar dit zou ook goed kunnenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:35 schreef flanken het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Wiet de huis van de heer Ludo Sanders binnen treed zonder dat iemand merkt ( er was een filmpje dat maxime de woonkamer binnen kwam omdat ze iets hoorde.) Ik zelf denk niet dat wiet denkt dat o ik ga de parachute van Mike saboteren om Nina verdacht te maken en o ik heb bewijs nodig de tas van Nina.
Binnenkort wordt Lorena opgepakt maar dankzij wiet gaat Lorena vrij uit. Daarna komt Menno erachter dat de tas van Nina is wordt opgepakt ze bekend dat ze Mike vermoord heeft drie maanden de cel in. na de drie maanden moet ze voor de rechter voorkomen Ludo koopt de rechter om of een vormfout doordat Lucas met het bewijs heeft zitten knoeien wordt Menno ontslagen en vetrekt uit Meerdijk. Daardoor komt er onderzoek naar Aysen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Frey het volgende:
Of het was Frons Servies die met de tang een nieuwe toon wilde uitproberen.
Volgens mij zei ze laatst nog dat het haar kapsalon is ja. En ik denk niet dat Bianca daar nu nog wil werken, dus kan ze weer lekker zelf aan de slag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef amaranta het volgende:
Zou Lorena nu een ww uitlkering krijgen ofzo? Of heeft ze ook nog die kapsalon??
?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:12 schreef flanken het volgende:
Ik dacht eerst aan Rafael Prins en Sylvia.quote:
Over necrofilie gesprokenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan Rafael Prins en Sylvia.
Nou is de GTST versie natuurlijk opzich best anders (en ze konden t ook niet op een zelfde manier doen als ze nog niet wilden onthullen wie er viel).quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook.Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
Ik vond vooral het naar de cliff toewerken goed gedaan en de zomercliff zelf was een uitstekende climax. Maar meteen daarna zakt alles weer in elkaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou is de GTST versie natuurlijk opzich best anders (en ze konden t ook niet op een zelfde manier doen als ze nog niet wilden onthullen wie er viel).
Maar de uitvoering is idd wat heftiger..
Ik weet niet.. Misschien heb ik die tijd niet echt gekeken, ik heb de introductie van Stefano ook gemist.. Maar ik heb wel veel jaren gezien waarin Stefano zat... Ik heb hem alleen nooit samen met Rik gezienquote:Op donderdag 12 september 2013 23:22 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Hoe heb je dat kunnen missen? Stefano was jarenlang Rik's beste vriend, en hij heeft Anita ook heel erg gesteund in de tijd dat Rik 'dood' was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |