Of het zelf insturen naar zappen.blog met de uitlegquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zappen.blog is anders toch best wel van de bronnen? En ik denk dat Gtstfanclub ook wel snel komt. Iémand is toch wel zo gul om ons te vermelden??
En dan komt Albert met het nieuws:quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ons zegje doen we maandag:
[ afbeelding ]
Albert wordt live in de uitzending van Boulevard geconfronteerd met de werkelijke redactieleden van het programma. En die hebben niet veel goeds in de zin...
Ik heb daar eerlijk gezegd een hard hoofd inquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zappen.blog is anders toch best wel van de bronnen? En ik denk dat Gtstfanclub ook wel snel komt. Iémand is toch wel zo gul om ons te vermelden??
En dan Maik de Boer:quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
En dan komt Albert met het nieuws:
'Laatste nieuwtje, net binnen, twee gemaskerde mensen zijn net onze studio binnengevallen en hebben de redactie gekidnapt. Ze dreigen ze om te brengen, om nog onbekende redenen. Opvallend is dat ze aankwamen op fietsen met spikes. Opvallender nog, ze hebben ze niet op slot gezet. Het zullen wel weer Fokkers zijn.'
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan Maik de Boer:
"Jaaaaaaaaaaahhhhhh, het zijn Fokkers, want ik herken ze aan hun marktkleding."
Ververs die pagina eens?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
Mediadagblad.nl gaat lekker, ook zij hebben het ontdekt. WEER GEEN FOK.
http://www.mediadagblad.nl/?p=1345
En Faily snapt er allemaal niks van en rent jankend door het beeld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan Maik de Boer:
"Jaaaaaaaaaaahhhhhh, het zijn Fokkers, want ik herken ze aan hun marktkleding."
Ook geschrokken van het nieuws. Even 3 maanden bijkomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:11 schreef roos85 het volgende:
Oh en Rikki gaat ineens weg, heel logisch als de vader ook in het buitenland zit
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef luftersel het volgende:
[..]
En Faily snapt er allemaal niks van en rent jankend door het beeld.
[ afbeelding ]
Of geschrokken dat de gecrasthe Mike van de grond zo hops de bomen in vloog.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook geschrokken van het nieuws. Even 3 maanden bijkomen.
Ohh nu snap ik, hij lande op een trampolinequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of geschrokken dat de gecrasthe Mike van de grond zo hops de bomen in vloog.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:16 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ohh nu snap ik, hij lande op een trampoline
dit is het denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of geschrokken dat de gecrasthe Mike van de grond zo hops de bomen in vloog.
Ik heb in elk geval een reactie geplaatstquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik maak er ook een aan, zal ik dat onder luftersel doen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |