Precies!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze ook dit lezen. Kom op zeg, hulde aan de redactie. WIJ zijn de redactie verdomme.
Ik doe het voor de lol, vrijwilligerswerk. Het is mijn passie, mijn alles, mijn leven. Ik ben stiekem de verloren zoon van Albert, maar omdat niemand dat mag weten noemt hij mij 'de redactie'.quote:
Dat je dat onthouden hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies!!!
Een fiets mét fietsbel wilde je toch?
Heb ff teruggespoeld, de reactie van Endemol was volgens Albert "Kijk de verhaallijnen zijn heel anders, ja het gaat allebei om een parachutesprong, maar daar houdt het ook bij op"quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef luftersel het volgende:
Je kunt merken dat ze dit item eigenlijk niet wilden doen. Wat zei de redacteur ook alweer volgens Albert? 'Hollyoaks heeft er niks mee te maken, het is toevallig allebei een parachutesprong'.
Yeah right, maak dat mijn oma wijs.
Oh god, zat Kwalbert er? Ja, dan klinkt er sowieso geen kwaad woord over de seriequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef luftersel het volgende:
Je kunt merken dat ze dit item eigenlijk niet wilden doen. Wat zei de redacteur ook alweer volgens Albert? 'Hollyoaks heeft er niks mee te maken, het is toevallig allebei een parachutesprong'.
Yeah right, maak dat mijn oma wijs.
Nu is het maar te hopen dat er een Shownieuws-redacteur is die óók een kijkje neemt in deze topicreeksquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Clemanyana het volgende:
Misschien moeten we het toch maar gaan inzenden naar Shownieuws, de concurrent is vast niet zo "toegeeflijk" in hun mening. Hoe kun je na die vergelijking nog uberhaupt tot de conclusie komen dat het alleen geinspireerd op is? OK, misschien waren verhaallijnen wel heel anders - drogreden, we hebben ook andere karakters, duh!
En meh dat ze niet even eerlijk zeggen hoe ze eraan komen. Eer aan de redaktie geven, my ass.
Er gaat meteen een bak vol medelij voor je open hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik doe het voor de lol, vrijwilligerswerk. Het is mijn passie, mijn alles, mijn leven. Ik ben stiekem de verloren zoon van Albert, maar omdat niemand dat mag weten noemt hij mij 'de redactie'.![]()
(zou een leuke verhaallijn zijn)
Albert was het juist een keer met ons eens!! Froukje moest het weer verpesten. Lees de reactie hierboven maar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh god, zat Kwalbert er? Ja, dan klinkt er sowieso geen kwaad woord over de serie
[..]
Nu is het maar te hopen dat er een Shownieuws-redacteur is die óók een kijkje neemt in deze topicreeks
Verloren zoon nog welquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik doe het voor de lol, vrijwilligerswerk. Het is mijn passie, mijn alles, mijn leven. Ik ben stiekem de verloren zoon van Albert, maar omdat niemand dat mag weten noemt hij mij 'de redactie'.![]()
(zou een leuke verhaallijn zijn)
Serieus? Kwalbert die een keer niet de hielen likt van alles en iedereen die bij RTL werkt of wat er op de RTL-zenders te zien is?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Albert was het juist een keer met ons eens!! Froukje moest het weer verpesten. Lees de reactie hierboven maar.
Ja, ik ben Meta, nou goed. Nee, haha, ik dacht gewoon eerder aan een zoon van Kwalbert dan aan een dochter. Geen idee waarom, misschien een Albert 2.0 ofzoquote:
Ik denk eigenlijk dat ie wel zoiets had van dat dit moeilijk te ontkennen was. Maar wie weet was het ook wel gewoon gepland dat Froukje op dat moment zou invallen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Serieus? Kwalbert die een keer niet de hielen likt van alles en iedereen die bij RTL werkt of wat er op de RTL-zenders te zien is?
Dit wordt steeds leuker
Ik wou net zeggen, werken wij ineens vrijwillig voor de redactie? Ik voel me vereerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
Net even het Boulevard-item teruggekeken
"Hulde aan de redactie, die hebben een serie in Engeland ontdekt..."
Ik wist helemaal niet dat ik bij de Boulevard-redactie werkzaam benIk zie het salaris graag zo spoedig mogelijk op mijn rekening verschijnen
En ik zie graag hetzelfde bij luftersel, want die verdient eveneens de credits hiervoor
MAAR NIET DAT REDACTIELID DAT EVEN MET DE EER GAAT LOPEN STRIJKEN!!!!
Ik hoop dat die dame of heer van de Boulevard-redactie even een Fok!-account aanmaakt om ons tekst en uitleg te geven vanwaar de redactie alle credits ontvangt en wij worden genegeerdquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:47 schreef luftersel het volgende:
Besef me nu pas hoe erg het is dat Boulevard serieus ons filmpje heeft gepikt. Het móet wel van Fok zijn. Nu weet ik hoe zij aan hun nieuws komen. Hoe is het mogelijk dat niemand dit eerder had gezien?
Vrijwillig? Mochten ze willenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, werken wij ineens vrijwillig voor de redactie? Ik voel me vereerd.
Nou ja, hier nemen ze in elk geval niet zelf alle eer, maar zeggen ze gewoon in onderstaand filmpje.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
Mediadagblad.nl gaat lekker, ook zij hebben het ontdekt. WEER GEEN FOK.
http://www.mediadagblad.nl/?p=1345
Als we nu met zijn allen even een account aanmaken en allemaal gaan reageren? Hebben we iig ons zegje gedaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:58 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Nou ja, hier nemen ze in elk geval niet zelf alle eer, maar zeggen ze gewoon in onderstaand filmpje.
Maar dan nog, lastig he, om even te zeggen wie ermee op de proppen kwam.. :/
Als iemand daar een account heeft, kan wel gereageerd worden dat dit gister al op FOK stond
Morgen komen Mediacourant en Zappen.blog vast ook met "dé ontdekking" over de zomercliff van GTSTquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
Mediadagblad.nl gaat lekker, ook zij hebben het ontdekt. WEER GEEN FOK.
http://www.mediadagblad.nl/?p=1345
Zappen.blog is anders toch best wel van de bronnen? En ik denk dat Gtstfanclub ook wel snel komt. Iémand is toch wel zo gul om ons te vermelden??quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Morgen komen Mediacourant en Zappen.blog vast ook met "dé ontdekking" over de zomercliff van GTSTEn natuurlijk weer geen vermelding naar ons dan
Wil ik best doen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als we nu met zijn allen even een account aanmaken en allemaal gaan reageren? Hebben we iig ons zegje gedaan.![]()
Ons zegje doen we maandag:quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als we nu met zijn allen even een account aanmaken en allemaal gaan reageren? Hebben we iig ons zegje gedaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |