Dat van die huwelijkscliff vond plaats in november vorig jaar, sowieso staan daar heel wat afleveringen van onlinequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:09 schreef Clemanyana het volgende:
Misschien zou van iets voor die huwelijkscliff wel leuk zijn (of erna, geen idee). Vanaf 2005 hoeft natuurlijk ook weer niet. Straks kom ik alleen alles uit GTST van de laatste jaren tegen
Groeten uit Italiëquote:Hmm nee Peter was idd niet dood. Waar is ie ook weer heen Peter? lol
Er moest eigenlijk nog achter: 'een uitspraak van Gottschalk'. Die is vast alweer vergeten of die leeft of niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Peter Kelder is niet dood hoor
Net even kunnen kijken, echt cool!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Door die intro's ontdekte ik de serie![]()
Moet je deze eens op fullscreen zetten, je kijkt je ogen uit
Dan zou het eigenlijk zo moeten zijn:quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Er moest eigenlijk nog achter: 'een uitspraak van Gottschalk'. Die is vast alweer vergeten of die leeft of niet.
Was dat serieus??? Ik dacht dat het ironie was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef Clemanyana het volgende:
Jee weer een aankondiging. "Beelden die wel heel veel weg hebben van de GTST cliffhanger, is dat nou plagiaat of niet?"
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan zou het eigenlijk zo moeten zijn:
[ afbeelding ]
'Peter Kelder... Of was het nou Stefano Sanders...? Naja, die is opgestaan uit de dood en heeft ontdekt dat GTST niet is wat het lijkt. Straks meer, na de reclame, in RTL Boulevarrrrrrd.
... Of is het nou de 5 uur show...?'
Kijk maar uit, straks lezen ze dit bij Boulevard en krijgen we hier maandag wéér een item overquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef luftersel het volgende:
Opzich wel grappig. In het vervolg van de huwelijksramp van Hollyoaks zit er bloed op de jurk van die ene vrouw die trouwde (van die ene man die doodging), net als bij Nina. (Echter, die vrouw reageert normaal bij het zien ervan; ze wordt helemaal gek en probeert haar jurk zo snel mogelijk kapot te scheuren. Nina keek er alleen naar zoals ze altijd doet). Die ene rode uit het busje blijkt overigens in het ziekenhuis zwanger te zijn. Hmmm, toevallig.
Plagiaat, mijn reetquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:15 schreef Clemanyana het volgende:
Jee weer een aankondiging. "Beelden die wel heel veel weg hebben van de GTST cliffhanger, is dat nou plagiaat of niet?"
Ja echt hequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
HULDE AAN DE REDACTIE HAHAHAHAHAHA mijn god
Ik hoop dat die redactie onderstaand bericht leest:quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
HULDE AAN DE REDACTIE HAHAHAHAHAHA mijn god
Ik mag toch hopen dat ze ook dit lezen. Kom op zeg, hulde aan de redactie. WIJ zijn de redactie verdomme.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop dat die redactie onderstaand bericht leest:
JULLIE KOMEN HIER WEL OP DANKZIJ GOED SPEURWERK VAN LUFTERSEL, NA EEN FILMPJE WAT IK GEPOST HAD OP DIT FORUM!!! ENIGE CREDITS VOOR ONS TWEE IS DAN OOK WEL OP ZIJN PLAATS!!!
... Zo, dat is er uit
Oh? Hoeveel betaald het?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze ook dit lezen. Kom op zeg, hulde aan de redactie. WIJ zijn de redactie verdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |