Dus jij hebt geweldige personages als Sylvester, de zusjes Bloem, Gijs, Cleo, Roxy etc. ook gemist? Lucky youquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Misschien heb ik die tijd niet echt gekeken, ik heb de introductie van Stefano ook gemist.. Maar ik heb wel veel jaren gezien waarin Stefano zat... Ik heb hem alleen nooit samen met Rik gezien
Roxy heb ik nog wel een gedeelte meegekregen volgens mij (ik keek soms een aflevering) en Sylvester kan ik me vaag nog iets van herinneren, maar die was er toch maar heel kort? Maar die anderen inderdaad niet echt nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Dus jij hebt geweldige personages als Sylvester, de zusjes Bloem, Gijs, Cleo, Roxy etc. ook gemist? Lucky you
Zelfs dat meisje dat Leah speelt (ergens tegen het einde) lijkt me al professioneler dan de helft van de Goede Tijden cast.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:39 schreef PeterKelder het volgende:
De making-of van de Hollyoaks bus crash:
Zelfs dit ziet er professioneler uit dan de making-of filmpjes van GTST![]()
Haha, inderdaad jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zelfs dat meisje dat Leah speelt (ergens tegen het einde) lijkt me al professioneler dan de helft van de Goede Tijden cast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaar kunnen ze het maken tussen Nuran en Femke.En natuurlijk moet je de gevangenis in als je iemand duwt die een schrammetje oploopt, maar niet als je iemand vermoordt. Het wordt alsmaar erger, ik stop denk zelfs met shorties kijken.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:30 schreef luftersel het volgende:
Oh en de spoiler van 25 september, ongelofelijk:Waar heb je spoiler vandaan? Veronica zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaar kunnen ze het maken tussen Nuran en Femke.En natuurlijk moet je de gevangenis in als je iemand duwt die een schrammetje oploopt, maar niet als je iemand vermoordt. Het wordt alsmaar erger, ik stop denk zelfs met shorties kijken.
Your beauty never ever scared me.
tvgids.tv denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar heb je spoiler vandaan? Veronica zeker?
quote:
Ik kan het niet vindenquote:
Ik moest gewoon even naar beneden scrollenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef PeterKelder het volgende:
EDIT: al gevonden door Amarantha
Ik denk dat ze er bij RTL4 verstandig aan doen om Hollyoaks aan te kopen en te programmeren om 20:00uquote:
Dat zou geweldig zijn! Dit zit duidelijk een stuk beter in elkaar. Zit erover na te denken deze serie helemaal terug te kijken en GTST te laten voor wat het is. Dat heb ik met Mcleod's Daughters ook gedaan en het beviel me nog best goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er bij RTL4 verstandig aan doen om Hollyoaks aan te kopen en te programmeren om 20:00u
Haha, het lijkt mij ook wel een veel toffere en betere serie dan het huidige GTSTquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn! Dit zit duidelijk een stuk beter in elkaar. Zit erover na te denken deze serie helemaal terug te kijken en GTST te laten voor wat het is. Dat heb ik met Mcleod's Daughters ook gedaan en het beviel me nog best goed.
Wat slecht gejat zeg.. jeetje wat is deze versie tof gefilmd en uitgevoerd!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook.Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
GTST moet gewoon leren zijn scenes langer te maken. Na het schot van Wiet begonnen de 2 dagen erna zó mooi, er werd geen woord gezegd, de muziek en de expressie deed het werk. Jammer genoeg duurde dat 1 minuut, de rest van de tijd zaten ze al in het ziekenhuis. Hollyoaks is veel beter daarin als je het vervolg van die dubbel-bruiloft ziet, daar is volgens mij 3 afleveringen voor genomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat slecht gejat zeg.. jeetje wat is deze versie tof gefilmd en uitgevoerd!
En die muziek
Precies, en het moet wel heel raar lopen wil Monica niet de dader zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:30 schreef roos85 het volgende:
Hier gaat het om een verwisselde parachute, grote kans dat het bij GTST dus ook gaat zijn.
Wat wij natuurlijk al maanden roepen.
Daarom hebben ze Monica ook laten vertrekken, zodat alle gestoorde 'fans' haar vergeten in hun theorieën.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, en het moet wel heel raar lopen wil Monica niet de dader zijn
Dat dus. Als ik de spoilers zo lees proberen ze vooral de familie Sanders verdacht te maken, maar die hebben er echt niets mee te maken. Leuk dat al die 12-jarige tienermeiden er in trappen, maar deze "doorgewinterde" soap-kijker kent die trucjes allangquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daarom hebben ze Monica ook laten vertrekken, zodat alle gestoorde 'fans' haar vergeten in hun theorieën.Slim GTST, maar wij zijn slimmer.
Al vlak ik Julia ook niet helemaal uit..quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, en het moet wel heel raar lopen wil Monica niet de dader zijn
Maar wat is haar motief dan? En wie wilde ze dan vermoorden, Rikki?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Al vlak ik Julia ook niet helemaal uit..
Ik sluit Julia wel uit. GTST moet wel íets weggeven, anders is het gewoon gokken. Julia had er helemaal niks mee te maken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar wat is haar motief dan? En wie wilde ze dan vermoorden, Rikki?
Of krijgen we dan nog een flashback te zien waarin Mike Julia zó schoffeert dat zij linea recta naar het paracentrum vertrekt om zijn parachute te saboteren?
Daarom vraag ik me ook af waarom Julia een eventuele dader zou zijn. Oké, bij GTST hebben ze weleens vergezochte wendingen gehad, maar zó vergezocht...quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik sluit Julia wel uit. GTST moet wel íets weggeven, anders is het gewoon gokken. Julia had er helemaal niks mee te maken.
Als trouwe kijkers weten wij nu ook wel wie het absoluut níet zijn. Lorena, Ludo, Wiet en Nina worden nu verdacht gemaakt; zij zijn het niet. Aysen en Bing werden eerder al verdacht gemaakt, ook zij zijn het dus niet. Rikki, Rik en Nuran zijn het sowieso niet, zij hadden er niks mee te maken. Binnenkort zullen ook Laura en Noud verdacht worden door de afdrukken op de tang, dus ook zij zijn van het lijstje. Dan blijven alleen Maxime, Monica of Janine over. Zij zijn mijn potientiële 'verdachten', maar Janine en Maxime zijn te belangrijk in de serie. Monica dus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me ook af waarom Julia een eventuele dader zou zijn. Oké, bij GTST hebben ze weleens vergezochte wendingen gehad, maar zó vergezocht...
Jij zou bij de recherche van Meerdijk moeten gaan werken joh!quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als trouwe kijkers weten wij nu ook wel wie het absoluut níet zijn. Lorena, Ludo, Wiet en Nina worden nu verdacht gemaakt; zij zijn het niet. Aysen en Bing werden eerder al verdacht gemaakt, ook zij zijn het dus niet. Rikki, Rik en Nuran zijn het sowieso niet, zij hadden er niks mee te maken. Binnenkort zullen ook Laura en Noud verdacht worden door de afdrukken op de tang, dus ook zij zijn van het lijstje. Dan blijven alleen Maxime, Monica of Janine over. Zij zijn mijn potientiële 'verdachten', maar Janine en Maxime zijn te belangrijk in de serie. Monica dus.
Wellicht wou ze Bianca terugpakken omdat Tim door Sjoerd hersenletsel heeft (nja eigenlijk door zichzelfquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar wat is haar motief dan? En wie wilde ze dan vermoorden, Rikki?
Dat zou me wat zijnquote:Of krijgen we dan nog een flashback te zien waarin Mike Julia zó schoffeert dat zij linea recta naar het paracentrum vertrekt om zijn parachute te saboteren?
Met deze schrijvers weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me ook af waarom Julia een eventuele dader zou zijn. Oké, bij GTST hebben ze weleens vergezochte wendingen gehad, maar zó vergezocht...
Dat mag niet. Een rechercheur in Meerdijk moet corrupt zijn, en dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jij zou bij de recherche van Meerdijk moeten gaan werken joh!
En de toegang tot je pc dan, waar bewijs op staatquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat mag niet. Een rechercheur in Meerdijk moet corrupt zijn, en dat ben ik niet.Overigens zou ik ook geen koffie gaan drinken als mijn kantoor gewoon open is, wat de recherche in Meerdijk wel doet.
Dat bedoel ik met kantoor open laten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
En de toegang tot je pc dan, waar bewijs op staat
Ah joh, maak iemand gewoon van kant, geen haan die er naar kraaitquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat mag niet. Een rechercheur in Meerdijk moet corrupt zijn, en dat ben ik niet.Overigens zou ik ook geen koffie gaan drinken als mijn kantoor gewoon open is, wat de recherche in Meerdijk wel doet.
Maar als ik dan struikel en per ongeluk mijn hete koffie over iemand heen gooi word ik wel mooi voor drie maanden de bak ingegooid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah joh, maak iemand gewoon van kant, geen haan die er naar kraait
Dat is een groot mysterie dat centraal zal staan in de cliffhanger van seizoen 24.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:42 schreef lady-wrb het volgende:
woont die menno nou bij ludo in huis? of loopt iedereen daar maar zo in en uit?
ik ben het even kwijt
Vanwege dat hersenletsel..quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef GwaiLow het volgende:
Julia als wraak voor Tim? Wat voor wraak?
En wat denk je van Laura? Die sinds een paar seizoenen IN haar hotel woont.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:42 schreef lady-wrb het volgende:
woont die menno nou bij ludo in huis? of loopt iedereen daar maar zo in en uit?
ik ben het even kwijt
ja dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
En wat denk je van Laura? Die sinds een paar seizoenen IN haar hotel woont.
Julia zou enigszins boos kunnen zijn op Bianca omdat Anton haar voor haar heeft verlaten en heeft laten zitten met een kind, terwijl ze van hem hield. Maar dat ze zo ver doordenkt dat ze Mike moet vermoorden als wraak op Bianca zal wel niet. Ze had Mike nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:39 schreef GwaiLow het volgende:
Julia als wraak voor Tim? Wat voor wraak?
Dat geëxplodeerde huis staat hier in de stadquote:
Meen je dat nu serieus?quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:35 schreef tessie het volgende:
Volgens mij komt het jatwerk van gtst van hollyoaks straks bij rtl boulevard
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:35 schreef tessie het volgende:
Volgens mij komt het jatwerk van gtst van hollyoaks straks bij rtl boulevard
Hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:48 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ja het is al twee keer aangekondigd als "opgedoken filmpje uit 2009" .. ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |