Dus jij hebt geweldige personages als Sylvester, de zusjes Bloem, Gijs, Cleo, Roxy etc. ook gemist? Lucky youquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Misschien heb ik die tijd niet echt gekeken, ik heb de introductie van Stefano ook gemist.. Maar ik heb wel veel jaren gezien waarin Stefano zat... Ik heb hem alleen nooit samen met Rik gezien
Roxy heb ik nog wel een gedeelte meegekregen volgens mij (ik keek soms een aflevering) en Sylvester kan ik me vaag nog iets van herinneren, maar die was er toch maar heel kort? Maar die anderen inderdaad niet echt nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Dus jij hebt geweldige personages als Sylvester, de zusjes Bloem, Gijs, Cleo, Roxy etc. ook gemist? Lucky you
Zelfs dat meisje dat Leah speelt (ergens tegen het einde) lijkt me al professioneler dan de helft van de Goede Tijden cast.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:39 schreef PeterKelder het volgende:
De making-of van de Hollyoaks bus crash:
Zelfs dit ziet er professioneler uit dan de making-of filmpjes van GTST![]()
Haha, inderdaad jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zelfs dat meisje dat Leah speelt (ergens tegen het einde) lijkt me al professioneler dan de helft van de Goede Tijden cast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaar kunnen ze het maken tussen Nuran en Femke.En natuurlijk moet je de gevangenis in als je iemand duwt die een schrammetje oploopt, maar niet als je iemand vermoordt. Het wordt alsmaar erger, ik stop denk zelfs met shorties kijken.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:30 schreef luftersel het volgende:
Oh en de spoiler van 25 september, ongelofelijk:Waar heb je spoiler vandaan? Veronica zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaar kunnen ze het maken tussen Nuran en Femke.En natuurlijk moet je de gevangenis in als je iemand duwt die een schrammetje oploopt, maar niet als je iemand vermoordt. Het wordt alsmaar erger, ik stop denk zelfs met shorties kijken.
Your beauty never ever scared me.
tvgids.tv denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar heb je spoiler vandaan? Veronica zeker?
quote:
Ik kan het niet vindenquote:
Ik moest gewoon even naar beneden scrollenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:40 schreef PeterKelder het volgende:
EDIT: al gevonden door Amarantha
Ik denk dat ze er bij RTL4 verstandig aan doen om Hollyoaks aan te kopen en te programmeren om 20:00uquote:
Dat zou geweldig zijn! Dit zit duidelijk een stuk beter in elkaar. Zit erover na te denken deze serie helemaal terug te kijken en GTST te laten voor wat het is. Dat heb ik met Mcleod's Daughters ook gedaan en het beviel me nog best goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er bij RTL4 verstandig aan doen om Hollyoaks aan te kopen en te programmeren om 20:00u
Haha, het lijkt mij ook wel een veel toffere en betere serie dan het huidige GTSTquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn! Dit zit duidelijk een stuk beter in elkaar. Zit erover na te denken deze serie helemaal terug te kijken en GTST te laten voor wat het is. Dat heb ik met Mcleod's Daughters ook gedaan en het beviel me nog best goed.
Wat slecht gejat zeg.. jeetje wat is deze versie tof gefilmd en uitgevoerd!quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
HAHAHA. GTST, schaam jezelf. En dan nog slechter uitgevoerd ook.Ik wist wel dat ze het niet zelf bedacht hadden.
GTST moet gewoon leren zijn scenes langer te maken. Na het schot van Wiet begonnen de 2 dagen erna zó mooi, er werd geen woord gezegd, de muziek en de expressie deed het werk. Jammer genoeg duurde dat 1 minuut, de rest van de tijd zaten ze al in het ziekenhuis. Hollyoaks is veel beter daarin als je het vervolg van die dubbel-bruiloft ziet, daar is volgens mij 3 afleveringen voor genomen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat slecht gejat zeg.. jeetje wat is deze versie tof gefilmd en uitgevoerd!
En die muziek
Precies, en het moet wel heel raar lopen wil Monica niet de dader zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:30 schreef roos85 het volgende:
Hier gaat het om een verwisselde parachute, grote kans dat het bij GTST dus ook gaat zijn.
Wat wij natuurlijk al maanden roepen.
Daarom hebben ze Monica ook laten vertrekken, zodat alle gestoorde 'fans' haar vergeten in hun theorieën.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, en het moet wel heel raar lopen wil Monica niet de dader zijn
Dat dus. Als ik de spoilers zo lees proberen ze vooral de familie Sanders verdacht te maken, maar die hebben er echt niets mee te maken. Leuk dat al die 12-jarige tienermeiden er in trappen, maar deze "doorgewinterde" soap-kijker kent die trucjes allangquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daarom hebben ze Monica ook laten vertrekken, zodat alle gestoorde 'fans' haar vergeten in hun theorieën.Slim GTST, maar wij zijn slimmer.
Al vlak ik Julia ook niet helemaal uit..quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, en het moet wel heel raar lopen wil Monica niet de dader zijn
Maar wat is haar motief dan? En wie wilde ze dan vermoorden, Rikki?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Al vlak ik Julia ook niet helemaal uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |