SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 21-08-2013 10:43:39 ]Spoilers!
Dat is echt awesome!!! Superknap zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Jeeeejde 30 kg eraf is een feit
nu nog 10 en dan vind ik het prima geweest
wow, wat geweldigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Wat knap! 30 kilo gaat ook mijn volgende grote mijlpaal zijn! Hoelang heb je erover gedaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
110 kgquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, wat geweldigEn nòg 10 kg
Hoeveel woog je dan op je zwaarst?
hmmm ongeveer een jaar... eerst 10 in t eerste half jaar en laatste half jaar 20...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:01 schreef Zeester het volgende:
[..]
Wat knap! 30 kilo gaat ook mijn volgende grote mijlpaal zijn! Hoelang heb je erover gedaan?
thnxquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is echt awesome!!! Superknap zeg.
Doorzetten?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Niet zo simpel als het klinkt, maar uiteindelijk wel ja: Een manier vinden die bij je past en doorzetten...quote:
I knowquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet zo simpel als het klinkt, maar uiteindelijk wel ja: Een manier vinden die bij je past en doorzetten...
Huh? kan dat zomaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
"Joh, ik sta niet op het rooster, whats up?"
"Oh, eh, ja, we zitten boventallig en hebben je niet meer nodig."
Gelukkig werk ik er niet al 5 jaar, heb ik niet een koophuis, ouders waar ik op kan rekenen en een studie die klauwen met geld kocht. Oh wacht.
Ik ga alles in m'n bereik in m'n bek proppen vermoed ik. Sterf ik iig voldaan.
WTF, hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Gelukkig werk ik er niet al 5 jaar, heb ik niet een koophuis, ouders waar ik op kan rekenen en een studie die klauwen met geld kocht. Oh wacht.
wut?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, want ik ben vorig jaar, toen ik begon met mijn studie, overgestapt naar een flexcontract. Dat ze boventallig zijn is prima, maar ik vul nog steeds met regelmaat diensten voor ze op die ze niet kwijt kunnen. Toen ik twee maanden geleden vroeg hoe het zat qua personeel en werk omdat ik een roddel hoorde dat ze flexers eruit wilden, was dat volgens m'n leidinggevende niet waar en was er genoeg werk voor me. Nu is het dat ik er per toeval was (werk normaal niet doordeweeks) en hem tegenkwam en vroeg, anders hadden ze gewoon niets laten weten.quote:
Hoe zit het met het gemiddelde aantal gewerkte uren de afgelopen 3 maanden en daar recht op hebben? Snel uitzoeken!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, want ik ben vorig jaar, toen ik begon met mijn studie, overgestapt naar een flexcontract. Dat ze boventallig zijn is prima, maar ik vul nog steeds met regelmaat diensten voor ze op die ze niet kwijt kunnen. Toen ik twee maanden geleden vroeg hoe het zat qua personeel en werk omdat ik een roddel hoorde dat ze flexers eruit wilden, was dat volgens m'n leidinggevende niet waar en was er genoeg werk voor me. Nu is het dat ik er per toeval was (werk normaal niet doordeweeks) en hem tegenkwam en vroeg, anders hadden ze gewoon niets laten weten.
Toch fijn dat ik net een reis van 3500 euro heb gemaakt.
Uitspugen en eerst kijken waar je recht op hebtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Uitspugen en eerst kijken waar je recht op hebt
^quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Jeuzus Clums!Daar ben je mooi klaar mee dan!
Dat klinkt wel lekker. Ik wist niet eens dat er light mozzarella was, super tof. Moet ik hebben voor op m'n volkoren pizza's.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Zeester het volgende:
Ik ben een van mijn allerfavorietste gezonde maaltijden aan het maken. Gevulde paprika´s met mager rundergehakt, light mozzarella, courgette, champignons, uien en een beetje tomatenpurée. En dan met rijst eten! NOMMM!
Ik had er geen trek meer in na een half uur te staan prutsen met die dingen, daarbij was het zo weinig, mijn vriend houd van vis, dus dan heb ik liever dat hij het eet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
Waarom zonder vis? In een wrap kan het toch prima in kleine stukjes, het fileren lukte niet?
Nu is t wel heel karig en eiwitloos. ..
Mijn supermarkt hàd hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef Myraela het volgende:
Dat klinkt wel lekker. Ik wist niet eens dat er light mozzarella was, super tof. Moet ik hebben voor op m'n volkoren pizza's
Mijn sushi is visloos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Puur uit interesse hoor, maar hoort bij een veganistisch eetpatroon wel sushi? Dat is toch ook vis = dier?
En hoe zit het dan met yoghurt of kaas of eieren?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zat vast recht hebben op het een en ander, maar voel vandaag niet de behoefte om op zoektocht te gaan. Het was weliswaar een flexcontract, maar met de afspraak dat ik elk weekend ingedeeld werd. Dat ze nu zoveel personeel hebben dat dat niet kan begrijp ik, is ook prima, maar het gewoon niet laten weten en zomaar stopzetten vind ik zo bizar. En pijnlijk. Ik dacht een goede band te hebben met m'n leidinggevende ook, en met de rest van de groep. Ik loop er goddomme al 5 jaar rond. Ik moet écht ophouden met mensen vertrouwen.
Sorry, offtopic, diëten enzo.
Drank.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig Clumsy, dat is ook wat zegMaar heel tekenend voor de huidige tijd; zo gemakkelijk met personeel (mensen!!) omspringen. En nu?
Snap ikquote:
Die moet ik onthouden. Thuis deden wij altijd de rijst er al in. Oh dat was zo lekker!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Zeester het volgende:
Ik ben een van mijn allerfavorietste gezonde maaltijden aan het maken. Gevulde paprika´s met mager rundergehakt, light mozzarella, courgette, champignons, uien en een beetje tomatenpurée. En dan met rijst eten! NOMMM!
Ik maak er altijd 2 of 3, voor meerdere avonden, en met alleen deze ingredienten heb ik al veel te veel voor in de paprika´s. Soms doe ik er ook nog broccoli naast, zo´n heerlijke maaltijd waar je superveel groenten in kwijtkunt!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden. Thuis deden wij altijd de rijst er al in. Oh dat was zo lekker!!
hoe maak jij ze klaar? Bak je het "prutje" wat je in de paprika doet? En doe je dat bewaren? Of maak je heel de paprikas al klaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:53 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik maak er altijd 2 of 3, voor meerdere avonden, en met alleen deze ingredienten heb ik al veel te veel voor in de paprika´s. Soms doe ik er ook nog broccoli naast, zo´n heerlijke maaltijd waar je superveel groenten in kwijtkunt!
Ik bak de gesnipperde ui, dan beetje italiaanse kruiden en 2 knoflookteentjes erbij. Champignons in stukjes erbij als de ui bijna klaar is, courgette erbij. Als dat allemaal beetje gebakken is het gehakt erbij en rullen. Als dat bruin is (en dus nog niet helemaal doorgekookt) de tomatenpuree erbij, 1 of 2 blikjes. Tomatenpuree nog eventjes doorbakken om te ontzuren en dan het mengsel af. Dan de mozzarella in stukjes erbij, de paprika's vullen en 20 min in de oven op 180 of 200 graden! En klaar is keesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
hoe maak jij ze klaar? Bak je het "prutje" wat je in de paprika doet? En doe je dat bewaren? Of maak je heel de paprikas al klaar?
Maatje 44 gogogoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef Zeester het volgende:
Ik ga trouwens morgen als ik puf heb ff naar de H&M. Ik vermoed namelijk dat ik een maat kleinere broek pas. Mijn huidige 3 maat 46 broeken zitten inmiddels lossig in de taille en ook bij de benen is wel wat ruimte over. Ook als ze net de was uitkomen. En als dat zo is, is dat écht een doorbraak, want ik heb sinds mijn 17e maat 46+ gehad!
Maat 44 is bovendien nog maar 1 maat verwijderd van 'gewone' maten. En als ik alles pas, hoeveel kleren ga ik dan kopen!!!!quote:
Doe jij die bootcamp die FB spamt? 8 weken voor 200 nog wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
Clums, wat naar zeg...![]()
![]()
Zo, ik heb het wegen en meten van de bootcamp overleefd. Over 4 weken val ik jullie wel lastig met de halverwege-resultaten en 4 weken later met de fantastische eindresultaten![]()
Zie het gewoon allemaal als doel! Dat doe ik ook! Er zit vaak toch een week of wat tussen en elk stapje is een stapje dat je kunt vieren! Alleen niet allemaal met etenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:03 schreef LadyOracle het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen mijn tussendoelen.![]()
Eigenlijk was het idee het per etappe van 5 kilo te doen, dus nu naar 85. Maar bij 83,7 ligt de grens voor de volgende BMI-zone. En bij 82 ben ik op de helft van mijn doel. Dus. Keuzes, keuzes.
Zeester! Mooi! Nu op naar die 'gewone' maten, dat is zo'n verlossing.
Ja, dus nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:03 schreef LadyOracle het volgende:
Zeester! Mooi! Nu op naar die 'gewone' maten, dat is zo'n verlossing.
Maat 38, man, hoe slank ben je dan! Ben echt een x benieuwd naar een voor/na foto van jou Qwea!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dus nietheb nu maat 38, is godsamme als eerste uitverkocht
Als je d'r nou nog een af krijgt, kun je weer kiezen uit tientallen uitverkooprekken met alleen maat 34 en 36 erin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vermoed van wel jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe jij die bootcamp die FB spamt? 8 weken voor 200 nog wat?
Als extra beloning iets NIET uit de uitverkoop!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Primark! Eens kijken of ik vriendlief zo ver krijg dat we dit weekend gaan ofzo...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga vandaag naar de Primark.![]()
Moet er wel helemaal voor van Enschede naar Rotterdam.
Vriendin belde gisteren. Ik heb nog een kortingskaartje dus trein is al betaald. Naja, waarom niet dan he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Primark! Eens kijken of ik vriendlief zo ver krijg dat we dit weekend gaan ofzo...
Ligt aan je stijl, maar voor goede werkoutfits loop ik altijd P&C even binnen. Mooie pakken die lekker zitten voor aardige prijzenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vriendin belde gisteren. Ik heb nog een kortingskaartje dus trein is al betaald. Naja, waarom niet dan he?
Iemand nog winkelaanraders voor Rotterdam?
Ik ben een soort hippiemeisje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ligt aan je stijl, maar voor goede werkoutfits loop ik altijd P&C even binnen. Mooie pakken die lekker zitten voor aardige prijzenEn de p&c is er wel op meer plekken, dus niet zo bijzonder, maar hij zit niet in Brabant...
Naast de primark zit een leuk winkelcentrum waar ik toen goed kon slagen, maar dat is wel 3 jaar terugquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vriendin belde gisteren. Ik heb nog een kortingskaartje dus trein is al betaald. Naja, waarom niet dan he?
Iemand nog winkelaanraders voor Rotterdam?
ik ook. De enige feedback die we krijgen is dat we er niet te zomers bij moeten lopen maar ja dat kun je ook op allerlei manieren interpreteren. Begint te zomers bij een korte broek of een naveltruitje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ga jij in pak naar je werk, tink? Hier doen alleen de baasjes dat, en ik werk nog wel voor een commercieel bedrijf
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maat 38, man, hoe slank ben je dan! Ben echt een x benieuwd naar een voor/na foto van jou Qwea!
Ik zal eens kijken als ik er vanmiddag ben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Naast de primark zit een leuk winkelcentrum waar ik toen goed kon slagen, maar dat is wel 3 jaar terug
Wow, dat is wel echt een mijlpaal danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef Zeester het volgende:
Ik ga trouwens morgen als ik puf heb ff naar de H&M. Ik vermoed namelijk dat ik een maat kleinere broek pas. Mijn huidige 3 maat 46 broeken zitten inmiddels lossig in de taille en ook bij de benen is wel wat ruimte over. Ook als ze net de was uitkomen. En als dat zo is, is dat écht een doorbraak, want ik heb sinds mijn 17e maat 46+ gehad!
Dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe ook de meent en het stuk vd binnenwegen even aan!
Dan voor de tip!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe ook de meent en het stuk vd binnenwegen even aan!
Soms, als ik in een bestuurlijk overleg met wethouders van 18 gemeenten zit, wil ik nog wel eens in pak. Dan overigens wel gewoon met een shirtje eronder, niet met een blouse. Vind het wel makkelijk om dat 's ochtends aan te schieten. Als ik een hele dag geen afspraken heb, zoals vandaag, ga ik ook gewoon in een spijkerbroek hoor, maar dan wel een nette donkerblauwe, niet in een afgedragen exemplaar. Meestal draag ik overigens hakken, een rok en een basic shirtje. Heb een gigantische collectie rokken en dat kan met ballerina's casual en met een killerpump heel netjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ga jij in pak naar je werk, tink? Hier doen alleen de baasjes dat, en ik werk nog wel voor een commercieel bedrijf
Love itquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Flodder-rokken.
Kant
Pofmouwtjes
Oranje hennahaar
Blote voeten
I beg to differquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:51 schreef sorcees het volgende:
Hiero een kantoorbaan in een technisch-productieve omgeving, stofjassen en veiligheidsschoenen verplicht.
Een gewone basic jeans van een goedkoop merk, ik heb al genoeg broeken verknald door winkelhaken en smeerolie.
Veiligheidsschoenen is wel makkelijk, ik verslijt bijna geen schoenen meer, de collectie wordt steeds groter.
En je schoenmaat verandert niet wanneer je gewicht veliest (massa moet ik als technicus eigenlijk zeggen).
er staat minder druk op je voeten, dus ze worden minder "uitgerekt"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:13 schreef Myraela het volgende:
Hoe kan dat dan, je hebt toch geen vet op je voeten? En je tenen worden toch niet ineens minder lang.
Dat dus eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat minder druk op je voeten, dus ze worden minder "uitgerekt"
En als je geen vet op je voeten hebt gehad ben je nooit ècht dik geweest.
Ik heb geen vet op mijn voeten, ik ben heul niet dikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat minder druk op je voeten, dus ze worden minder "uitgerekt"
En als je geen vet op je voeten hebt gehad ben je nooit ècht dik geweest.
Dankje!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zijn diepvriesaardappelen Ashira? En welkom natuurlijk
Moet lukken. Ik ben dolgelukkig met de s3.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De Samsung Galaxy S4 Mini
Heb altijd een iPhone gehad dus eens kijken of ik deze ook snap....
Daarom wou ik dus al een beetje proberen aan te passen. Ik ben best moeilijk en makkelijk te verleiden met wat slechter eten als ik het in huis heb. De koffie ben ik momenteel al af aan het bouwen. Ik deed er eerst flinke scheppen suiker in, en een scheut melk. Maar denk dat ik me dat toch maar eens af ga leren en anders dat ik misschien probeer de koffie helemaal af te bouwen tot 1 kop per dag. Kwark zal ik ook eens gaan proberen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Welkom Ashira!
Een modje of Lucky_Strike kan je ticker toevoegen.
Je hebt het over het jojo-effect als je je eten gaat aanpassen.
Dat gebeurt niet als je het op een manier doet die je vol kan houden
Hetzelfde geld voor sporten, ga je in de toekomst ook 2 uur per dag volhouden? Anders kan je het beter op een andere manier doen.
Verder mag je volgens mij wel iets meer eten (dingen zoals kwark, gekookt eitje of groente) en kan je proberen de suiker in je koffie af te bouwen.
Ah, op die manier. Ik heb altijd het idee dat dat soort dingen bij het maken gefrituurd zijn. Misschien zou je eens kunnen kijken wat die dingen aan kcals waard zijn in vergelijking met 'verse' aardappelschijfjes. Die kan je dan natuurlijk naar smaak kruiden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:57 schreef Ashira het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Diepvriesaardappelen zijn aardappel partjes, krieltjes of gekruide aardappeletjes met soms iets erdoor heen van groente of spekjes. Heb je int grieks, hollands, zwitsers, duits. Lijken me ook niet al te gezond maar eet het ook maar in kleine porties. Gekookte aardappelen vind ik echt niet lekker.
Het sporten houd ik wel vol, ben ook niet moe na 2 uurtjes en vind het leuk. Heb zelfs de sportschool tegenover zittenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:03 schreef Sarabi het volgende:
Diepvriesfruit in de kwark vind ik erg lekker (en gemakkelijk) of 4 granen muesli van de AH.
Hoe zit het met je sporten? Ben je van plan dat vol te houden of is het tijdelijk?
Netjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:05 schreef Ashira het volgende:
[..]
Het sporten houd ik wel vol, ben ook niet moe na 2 uurtjes en vind het leuk. Heb zelfs de sportschool tegenover zitten
Ja ideaal is dat!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik maak er hartige sausjes van voor door salades, bij de bbq, als tzaziki, etc.
Whut? Dat is mager? Ik zie dan satésaus voor mequote:
Ga ik even in gedachten houden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Met saus is het niet echt mager, maar zonder is het ook lekker.
SPOILER: poepspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Waarom per se warm? Vul gewoon wat wraps met rucola, gerookte kip, wat roomkaas en ananas of zongedroogde tomaatjes ofzo? Koud eten is ook lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:14 schreef Qwea het volgende:
ik mag 24u lang niet koken ivm mijn net geplaatste achterwanden in de keuken. Iemand nog een slank ( beneden de 400kcal en niet zo veel vet ajb) recept voor in de oven? Ooh en mijn wederhelft eet geen vis
Heb ik gisteren al gehad, koude maaltijd. Ik wil nu warm.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom per se warm? Vul gewoon wat wraps met rucola, gerookte kip, wat roomkaas en ananas of zongedroogde tomaatjes ofzo? Koud eten is ook lekkerEen lekkere maaltijdsalade is ook een goede optie...
En 400 kcals vind ik weinig voor je D. Wat eet je verder vandaag?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:15 schreef kwakz0r het volgende:
gofter...Beter ga je langs de internist voor een scopie. Misschien heb je wel crohn / cuSPOILER: poepspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
En mijn D is nooit meer dan 400kcal. Ook niet met groente, vlees en aardappelsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom per se warm? Vul gewoon wat wraps met rucola, gerookte kip, wat roomkaas en ananas of zongedroogde tomaatjes ofzo? Koud eten is ook lekkerEen lekkere maaltijdsalade is ook een goede optie...
En 400 kcals vind ik weinig voor je D. Wat eet je verder vandaag?
hm, ik heb een darmontsteking gehad, bacterieel, en daarna zijnde klachten die ik al levenslang heb wel verergerd. heb ter controle later weer ontstekingswaarden moeten laten meten van de dokter en die waren tot twee keer toe in orde. als t goed is kan t dus geen ontsteking zijn. daarom dacht hij ook aan PDS...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter ga je langs de internist voor een scopie. Misschien heb je wel crohn / cu
lactose valt al sinds mijn babytijd niet goed, heb sinds de moedermelk geen melk meer kunnen verdragen/drinken. krijg er ook eczeem van enzo. brrr (ws. meer koemelk dan lactose overigens).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een lactoseintolerantie na darmontsteking heb ik wel van gehoord, maar crackers met pindakaas zijn dan uhm, raar, als je het daar ook van krijgt inderdaad.
Pinda's zijn peulvruchten dus dat is wel vreemd. Mijn darmen zijn ook raar, stress en hormonen helpen niet mee, ongeacht wat ik eet. Dingen die normaal prima gaan, kan ik dan opeens niet eten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lactose valt al sinds mijn babytijd niet goed, heb sinds de moedermelk geen melk meer kunnen verdragen/drinken. krijg er ook eczeem van enzo. brrr (ws. meer koemelk dan lactose overigens).
het is niet persé de crackers, die eet ik namelijk al een paar weken zonder problemen. het is meer dat ik soms gewoon van alles ehhh snel weer af ben. zeg maar.
ik weet wel dat ik noten slecht verteer, had kunnen weten dat pindakaas daar eigenlijk ook onder valt.
mn favo-ontbijt
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:15 schreef Californium het volgende:
Mijn vriend kon ineens gluten niet met goed verteren kwak! Weet je zeker dat het niet de crackers zijn?
/slankcrosspost...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Pinda's zijn peulvruchten dus dat is wel vreemd. Mijn darmen zijn ook raar, stress en hormonen helpen niet mee, ongeacht wat ik eet. Dingen die normaal prima gaan, kan ik dan opeens niet eten.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:15 schreef Californium het volgende:
Mijn vriend kon ineens gluten niet met goed verteren kwak! Weet je zeker dat het niet de crackers zijn?
/slankcrosspost...
thanks caliquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Pinda's zijn peulvruchten dus dat is wel vreemd. Mijn darmen zijn ook raar, stress en hormonen helpen niet mee, ongeacht wat ik eet. Dingen die normaal prima gaan, kan ik dan opeens niet eten.
Oeh, dit klinkt alsof ik het binnenkort eens moet proberen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:32 schreef Goodbye het volgende:
Q, houd je van kip? Kip kruiden met peper/paprikapoeder/kerriepoeder en vervolgens snijden alsof je een pistoletje snijdt, daartussen wat boursin doen en dan paprika/champignons er tussen. Dat in aluminiumfolie verpakken en een minuut of twintig in de oven.Kan je er nog wat salade naast nemen ook.
Mja, ik had exact hetzelfde. Ook pds riepen ze. Bleek achteraf dus Crohn te zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
thanks calivoor t meedenken, en LO ook.
Het is elke keer wat anders, dat is ook wel klassiek bij PDS hoor, daarom moet je ook geen voeding gaan uitsluiten in principe. peulvruchten, noten, eigenlijk p*ep ik gewoon van alles met vezels. maar ja, vezels heb je ook nodig.
de ene keer gaat tarwe goed, een andere keer niet, de ene keer gaan noten goed, de andere keer peulvruchten, dan gaat chinees eten ineens wel, dan weer niet...
maar goed, laat ik niet t hele topic kapen met poeppraatjes
broertje, "tussen de oren". Cu. 6 weken ziekenhuis, 2 bloedtransfusies en later nog een klein kapitaal aan medicatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, ik had exact hetzelfde. Ook pds riepen ze. Bleek achteraf dus Crohn te zijn.
"Ondanks" Lowlands. Volgens mij had jij best nette lijstjes voor een weekend Lowlands. Maar toch fijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:01 schreef friekin_ het volgende:
Jongens! Ondanks Lowlands toch nog een halve kilo kwijtJEEEEEEE
Bier he, bierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Ondanks" Lowlands. Volgens mij had jij best nette lijstjes voor een weekend Lowlands. Maar toch fijn.
Helaas duurde dit feestje 5 dagenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:29 schreef tjoptjop het volgende:
Ik ben ook nooit zo bang voor feestjes, ondanks dat je dan meer eet/drinkt ben je ook uren aan het dansen/lopen.
Ik tenminste
En die 5 dagen zit je stil?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Helaas duurde dit feestje 5 dagen
Misschien nog een verrassing voor je: veel zwangeren krijgen plots een grotere schoenmaat! (het omgekeerde dus: meer druk = grotere schoenen nodig). en ik heb gehoord dat dat voor veel vrouwen na de zwangerschap nog zo blijft ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:22 schreef Myraela het volgende:
Die druk klinkt inderdaad wel logisch, vet wist ik echt niet. Ben dan één van de gelukkige die daar nooit last van heeft gehad.
uurtje dansen is toch al zo'n 400-500 kcalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Verre van. Heb Biddinghuizen behoorlijk wat aardbevingen gegeven
Het blijft toch altijd spannendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
uurtje dansen is toch al zo'n 400-500 kcal
Dus evenveel als een liter bier oplevert
Weer een reden om nooit aan kinderen te beginnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien nog een verrassing voor je: veel zwangeren krijgen plots een grotere schoenmaat! (het omgekeerde dus: meer druk = grotere schoenen nodig). en ik heb gehoord dat dat voor veel vrouwen na de zwangerschap nog zo blijft ook![]()
En anders boeiend, als het het maar waard was. Dan heb je maar twee weken 'vertraging'quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het blijft toch altijd spannend
Dat is niet helemaal waar, want als je minder dan 6 uur in een nacht slaapt dan gaat je metabolisme langzamer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:38 schreef Zeester het volgende:
Ik denk ook, dat ondanks dat je ongezonder eet en meer alcohol drinkt, je uiteindelijk meer calorieen verbrand vanwege de veel langere dagen. Zelfs bij weinig dansen! Maar ik ben vermoedelijk wel een kilootje bijgekomen want ik heb me wel echt een beetje misdragen. Maar goed, was het waard, en heb nu het eerst volgende slecht-eten moment al gepland en dat is mijn jaarlijkse McDonald's bday tripje eind november!
Jij ook alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En na wat alcohol moet ik gewoon slecht eten hebben.
Geloof me, ik heb me niet zo gedragen hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, want als je minder dan 6 uur in een nacht slaapt dan gaat je metabolisme langzamer.
Ik zou het niet kunnen overigens, op zo'n weekendje mezelf echt gedragen. Vooral door de drank.En na wat alcohol moet ik gewoon slecht eten hebben.
nee, komt door verweking van je kraakbeen. Maar klopt. Ik vrees voor ooitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien nog een verrassing voor je: veel zwangeren krijgen plots een grotere schoenmaat! (het omgekeerde dus: meer druk = grotere schoenen nodig). en ik heb gehoord dat dat voor veel vrouwen na de zwangerschap nog zo blijft ook![]()
een dag later ja, niet drie dagen later. Dan heb je dat allang weer aangevuldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef kwakz0r het volgende:
psssst van veel alcohol verlies je vocht. ik was de dagen na een ruig weekend ook altijd lichter en dan kwam t er daarna dubbel weer bij
ohja, het is alweer woensdagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een dag later ja, niet drie dagen later. Dan heb je dat allang weer aangevuld
is dat opmerkelijk, om alleen in het weekend te drinken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:10 schreef sorcees het volgende:
Ik drink niet meer, behalve in de weekenden, en dan meestal ook niet of met mate.
Maar soms
Oh ja, dat ook nogquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
nee, komt door verweking van je kraakbeen. Maar klopt. Ik vrees voor ooit
mijn man zit weer in een "twee cheesecaketoetjes per dag" fase momenteelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog
Danio frambozen cheesecakeLekker! (nou ja, ik ben gewoon dol op cheesecake en alles wat er ook maar in de verste verte naar smaakt heeft al snel mijn goedkeuring
).
waarom kan je slecht tegen mensen die elke dag een glas wijn drinken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:
Ik drink zelden eigenlijk, ik kan ook erg slecht tegen mensen die de hele week doordrinken.
Pas maar opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Zeester het volgende:
Ik heb de afgelopen 3/4 jaar echt weinig gedronken. Niet op Lowlands, want dat was altijd wel een uitzonderlijke piek in mijn drank(mis/ge)bruik, maar verder misschien 4 keer per jaar. Maar nu veel meer. Maar ik zie dit vooral als een teken van mijn veranderende levenshouding, en het feit dat ik beter in mijn vel zit en me weer liever in sociale situaties begeef. En meer behoefte heb om even de boel de boel te laten en gewoon te genieten.
Elke dag wijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom kan je slecht tegen mensen die elke dag een glas wijn drinken?
Omdat ik maar weinig mensen ken die het bij één glas houden. En na jaren bij een alcoholist gewoond te hebben heb ik geen zin meer in mensen die alcohol als een onderdeel van hun dagelijkse leven zien. Ik zal het in de zomer vast ook soms wel eens hebben, als ik zo'n beetje elke dag op een terrasje zit. Maar thuis in je eentje zitten drinken, nah.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom kan je slecht tegen mensen die elke dag een glas wijn drinken?
Die van mij heeft net dat hele bakje leeggegeten nadat ik heel gedisciplineerd 2 eetlepels had gehad (ok, 3 eetlepels).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man zit weer in een "twee cheesecaketoetjes per dag" fase momenteel
je kan dus slecht tegen alcoholisten. Da's een niet te verwaarlozen verschilquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik maar weinig mensen ken die het bij één glas houden. En na jaren bij een alcoholist gewoond te hebben heb ik geen zin meer in mensen die alcohol als een onderdeel van hun dagelijkse leven zien. Ik zal het in de zomer vast ook soms wel eens hebben, als ik zo'n beetje elke dag op een terrasje zit. Maar thuis in je eentje zitten drinken, nah.
Ik zou ook geen vriend willen die elke dag één biertje of wijntje zou drinken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan dus slecht tegen alcoholisten. Da's een niet te verwaarlozen verschil
met jouw verleden snap ik dat dan wel, maar het is wel een beetje kort door de bocht vind ik zelfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou ook geen vriend willen die elke dag één biertje of wijntje zou drinken.
Ik wil principieel geen vriend die rooktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
met jouw verleden snap ik dat dan wel, maar het is wel een beetje kort door de bocht vind ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, dat is een onderdeel van mijn eigen, aan mezelf opgelegde "dieet".quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat opmerkelijk, om alleen in het weekend te drinken?![]()
Daar ben ik 8 jaar geleden succesvol mee gestopt, en toen begon ik uit te dijen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil principieel geen vriend die rookt
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil principieel geen vriend die rooktJa dat wilde mijn man ook. Nooit meer een rokende vriendin, zeit-ie. Kwam ie met mij aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Kennelijk problemen met leveranciers. Ze komt wel laat aankakken met "volgens mij zit de groei in de internetmarkt"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
hm, wel bizar dat die failliet is...
Ik las ook dat het deels door de crisis komt: haar bh's zijn domweg erg duur en mensen bezuinigen dan sneller op iets wat je toch onder je kleding draagt. Daarbij was ze natuurlijk weinig vernieuwend door steeds op elkaar lijkende bh's-met-bandje te ontwerpen. En ik vond het een beetje een tokkie-product worden de laatste jarenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef friekin_ het volgende:
Kennelijk problemen met leveranciers. Ze komt wel laat aankakken met "volgens mij zit de groei in de internetmarkt"
http://www.nu.nl/ondernem(...)ekkers-bankroet.html
nou, ik ben al bijna een jaar clean he, de uitdaging wordt steeds kleinerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heb je heel Lowlands niet gerookt? Dat vind ik echt superknap!!
Ja en als je popi bent alleen onder aso's, dan ga je kapot, want die kopen niet the real thing maar de goedkope rip-off van de marktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ook dat het deels door de crisis komt: haar bh's zijn domweg erg duur en mensen bezuinigen dan sneller op iets wat je toch onder je kleding draagt. Daarbij was ze natuurlijk weinig vernieuwend door steeds op elkaar lijkende bh's-met-bandje te ontwerpen. En ik vond het een beetje een tokkie-product worden de laatste jarenJe zag vooral lelijke, beetje aso-vrouwen zichtbaar met die dingen: niet zo goed voor het imago. Nu weet ik zeker dat andere vrouwen ze ook droegen, alleen dan onzichtbaar onder de kleding.
De Saph versiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en als je popi bent alleen onder aso's, dan ga je kapot, want die kopen niet the real thing maar de goedkope rip-off van de markt![]()
Mijn eerste keer, toen droeg ik nog slips met stripfiguurtjes manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef Zeester het volgende:
Ik zou nooit meer dan 40 e aan een BH uitgeven denk ik. Gelukkig heb ik dat ook niet nodig qua support, maar ik vind lingerie ook gewoon echt niet boeiend. Ik draag van die hema slips van 3 voor een euro of onderbroekjes van de Albert Heijn, en goedkope bh's. Heb ook nog nooit een man ontmoet die er daadwerkelijk bij stil bleef staan wat ik onder mijn kleding aanhad.
Daarentegen heb ik wel het ondergoed wat ik droeg bij m'n eerste x nog in de kast liggen /sentimentele bitch
Ik voel me beter in goed ondergoed.. meer zelfvertrouwen. En ik vind dat dure bh's iets langer meegaan. Ik koop nooit matchende slipjes, dat is geldverspilling.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef Zeester het volgende:
Ik zou nooit meer dan 40 e aan een BH uitgeven denk ik. Gelukkig heb ik dat ook niet nodig qua support, maar ik vind lingerie ook gewoon echt niet boeiend. Ik draag van die hema slips van 3 voor een euro of onderbroekjes van de Albert Heijn, en goedkope bh's. Heb ook nog nooit een man ontmoet die er daadwerkelijk bij stil bleef staan wat ik onder mijn kleding aanhad.
Daarentegen heb ik wel het ondergoed wat ik droeg bij m'n eerste x nog in de kast liggen /sentimentele bitch
Ik was een beetje voorbereid dus had mijn enige setje uit de kast getrokkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn eerste keer, toen droeg ik nog slips met stripfiguurtjes man
(okee, da's overdrevenik wilde zeggen dat ik geen ondergoed aanhad tijdens mijn eerste keer maar ook dat zou een leugen zijn
![]()
)
Niet best voor het imago van bh's die tussen de 50 en 150 euro moeten kosten. Mensen die dat er voor over hebben zijn al lang overgestapt op andere dure merken die niet lijken op de bandjesbh's van de markt/wibra.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij kun je die bondage-bras zelfs bij de Wibra kopen tegenwoordig.
Dit dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
die matchende slipjes zijn altijd van zweetspul waar je een stinkfoef van krijgt
Ja hoi... Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik maar weinig mensen ken die het bij één glas houden. En na jaren bij een alcoholist gewoond te hebben heb ik geen zin meer in mensen die alcohol als een onderdeel van hun dagelijkse leven zien. Ik zal het in de zomer vast ook soms wel eens hebben, als ik zo'n beetje elke dag op een terrasje zit. Maar thuis in je eentje zitten drinken, nah.
Zooooo lekker gegeten gisteren en ja, met wijn erbij... Ik hoef niet percee elke dag, maar zie het probleem van een glas wijn per dag dus echt nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Sjeen, oppergrootmeester der bourgondiers
wut, dacht dat jij een jongetje wasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien moet ik mijn tetten gewoon kleiner maken. Wil iemand nog een paar kilo? Stevig vlees!
en wijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zooooo lekker gegeten gisteren en ja, met wijn erbij... Ik hoef niet percee elke dag, maar zie het probleem van een glas wijn per dag dus echt niet
Mijn schoonpa vierde gisteren zijn laatste dag 64, ik heb genoten van coquilles in parmaham met geschaafde venkel, een paar hapjes spagetti met kreeft van bord van vriend, risotto met brandnetel en scampi's, een hapje tiramisu van vriend. Sjeen happy
Doordeweeksquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Doordeweeks
prosecco, chianti, limoncello en om twaalf uur natuurlijk nog een glas prosecco![]()
Chiantiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Doordeweeks
prosecco, chianti, limoncello en om twaalf uur natuurlijk nog een glas prosecco![]()
Wilde ik ook zeggenquote:
Uhmz, alles wat groente, fruit, ei of kwark ofzo is... Slechter dan wat je tot nu toe gegeten kan bijna niet. Eet je vaker zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hai, ik hoor hier eigenlijk niet maar ik lurk nog wel eens mee..
Ik had het gevoel dat ik vandaag best wel vet en calorierijk had gegeten, en eigenlijk best ongezond. Maar toen heb ik het even in de eetmeter ingevoerd en ik kom maar op 1483, inclusief het glas rode wijn dat ik vanavond nog wil drinken.
Ik heb vandaag als ontbijt cup a soup gehad, 's middags noodles en 's avonds spaghetti bolognese (en ik weet dat dat erg ongebalanceerd is, maar soms heb je zo'n bui..)
Wat kan ik er nou het beste nog bij eten vanavond om een beetje aan normale waarden te komen? Want qua gezondheid is het slecht, maar qua calorieën ben ik nog lang niet aan de 1800-2000..
Nee hoor, ik probeer altijd gewoon bruin brood en kwark of eieren te eten en savonds keiveel groente.. Dit was gewoon een dag waarop ik nog te lui was om brood te smeren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uhmz, alles wat groente, fruit, ei of kwark ofzo is... Slechter dan wat je tot nu toe gegeten kan bijna niet. Eet je vaker zo?
Ja? Maar heb ik dan niet te veel fruit op? Twee appels, ananas, meloen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:44 schreef Ruby88 het volgende:
Ik zou dan misschien toch eerder voor wat meloen gaan, straks of zo.
Kun je ook gewoon in je yoghurt/kwark mikkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Ruby88 het volgende:
Een hele poos geleden ging het hier trouwens nogal eens over lijnzaad. Ik heb een recept gekregen van een vriendin waar dat in zit, maar ik vroeg me af: moest dat nu gebroken zijn, of juist niet? (Wat is het verschil uiteindelijk?)
Oh, nu ik je lijstje eens goed bekijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja? Maar heb ik dan niet te veel fruit op? Twee appels, ananas, meloen?
Dat is wel bewust, eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Oh, nu ik je lijstje eens goed bekijkzie ik dat je niet bepaald veel koolhydraatachtige dingen op hebt vandaag, dus op zich zou zo'n dubbele boterham ook helemaal niet verkeerd zijn.
Gebroken word beter opgenomen door je lichaam, de hele komen er weer in redelijk ongeschonden toestand "uit"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Ruby88 het volgende:
Een hele poos geleden ging het hier trouwens nogal eens over lijnzaad. Ik heb een recept gekregen van een vriendin waar dat in zit, maar ik vroeg me af: moest dat nu gebroken zijn, of juist niet? (Wat is het verschil uiteindelijk?)
Wel een beetje, maar verder een mooie lijst dus ik zou gewoon kiezen wat je het liefste eet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja? Maar heb ik dan niet te veel fruit op? Twee appels, ananas, meloen?
Dat. Bierquote:
Of een cornetto. Of iets met slagroom. Veel. En chocolade. Geen waterijs. Hertog ijs, die koffie-chocolade smaak.quote:
Ik had altijd bh's en strings van de hunkemoller. Toen viel ik af en qua cup zitten die echt kut nu. Toen ging ik naar Liveraquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat fijn dat er nog meer mensen een stinkdoos krijgen van sommig ondergoed![]()
Ik had voor de vakantie hipsters bij AH gekocht in de gauwigheid. Maat XL is echt maar 50 ofzo, die dingen zijn echt huge!
En ik heb dus pas Marlies Dekkers ontdekt, had er een van mijn moeder gekregen en die heeft er nog een voor me. Ze zitten hartstikke lekker maar ik denk dat ik die hoerige tietbandjes er af knip.
Bohhhh, aardbeien cornetto! Damn youquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of een cornetto. Of iets met slagroom. Veel. En chocolade. Geen waterijs. Hertog ijs, die koffie-chocolade smaak.
Oeh oeh, Mc flurry snickersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of een cornetto. Of iets met slagroom. Veel. En chocolade. Geen waterijs. Hertog ijs, die koffie-chocolade smaak.
Bijzonder dat je hoezeet om iemands faillisement, ws alleen omdat je haar producten niet zo mooi vindt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
HOEZEE! Marlies Dekkers is failliet!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kkers-failliet.dhtml
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet best voor het imago van bh's die tussen de 50 en 150 euro moeten kosten. Mensen die dat er voor over hebben zijn al lang overgestapt op andere dure merken die niet lijken op de bandjesbh's van de markt/wibra.
Oeh! Mac zit vlakbij!quote:
quote:
Ik heb zo'n zin....zucht.quote:
Ben je hier om af te willen vallen of om samen slecht en dikmakend voedsel te vereren? Get a gripquote:
Ik ben al aan het breien! Kan ik niet snoepen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je hier om af te willen vallen of om samen slecht en dikmakend voedsel te vereren? Get a grip
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben al aan het breien! Kan ik niet snoepen!
Ja, heb vier zakken gehaald en bedacht me nog dat jij het nog wel zou melden. Thx!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Dido, nog meegekregen dat de Lidl weer de gepelde walnoten in de aanbieding hebben?
Ik heb ook 4 zakken gehaaldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef _Dido_ het volgende:
Ja, heb vier zakken gehaald en bedacht me nog dat jij het nog wel zou melden. Thx!
Ikke maandagavondquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 zakken gehaaldVorige keer dat ik op die aanbieding af kwam was alles uitverkocht, dus nu ben ik maandagochtend gegaan
Ik doe er wel iets langer mee, tenzij mijn vriend de munchies krijgt en hij mijn voorraad noten (amandelen, walnoten en hazelnoten) ontdektquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:39 schreef _Dido_ het volgende:
Ikke maandagavondDoe ongeveer één week met een zak, dus ben weer een maandje zoet
Ik eet ze elke ochtend door m'n kwark, vandaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe er wel iets langer mee, tenzij mijn vriend de munchies krijgt en hij mijn voorraad noten (amandelen, walnoten en hazelnoten) ontdekt
Ik eet ze 's avonds door mijn kwarkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef _Dido_ het volgende:
Ik eet ze elke ochtend door m'n kwark, vandaarAt voorheen 50 gram noten per dag
.
Kwark met noten ftwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet ze 's avonds door mijn kwark
Ooooh waar is die van?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien moet ik mijn tetten gewoon kleiner maken. Wil iemand nog een paar kilo? Stevig vlees!
Ik ben aan het Fok!ken! Kan niet snoepen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben al aan het breien! Kan ik niet snoepen!
Als ik kijk naar mijn dieet (ik kan niet voor anderen spreken) is dit best prima. Vergeet niet dat je lichaam even op gang moet komen. Verder zijn witte druiven niet zo slecht, maar een ander soort fruit zou beter zijn. En probeer te werken bij de spaghetti met bijvoorbeeld enkel tomatensaus (dus niet die overheerlijke sausen van heinz). Ik weet ook niet hoe je porties zijn.. daar kan ook verschil in zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Bamba het volgende:
HoiIk ben sinds 2 weken ook weer een poging aan het wagen om af te vallen. Ik laat tot nu toe echt alles staan qua ongezonde tussendoortjes, maar er gaat nog geen gram af
Ik zou hier graag willen mee posten
![]()
Ik zal meteen mijn lijstje van vandaag neerzetten!
O: Overnight oats. Eerste keer dat ik het probeerde en zeker voor herhaling vatbaar!
T: Trosje witte druiven
L: 2 volkoren bth met een omelet
D: spaghetti bolognese met flinke bak rauwe worteltjes
T: Kwart meloen en 2 kleine gehaktballetjes.
S: Bijna een uur gewandeld
Iemand tips/suggesties? Ik ontbijt ook vaak met een smoothie, ik ben helaas niet zo'n brood eter
Dank je wel voor je antwoord! De witte druiven zijn in de reclame bij de AH, normaal eet ik die niet heel vaak. Pak eerder een appel of kiwi. Ik probeer wel een beetje af te wisselen met het fruit, zodat ik niet iedere dag hetzelfde eet. De spaghetti is helemaal zelf gemaakt, zonder kant en klare sausquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn dieet (ik kan niet voor anderen spreken) is dit best prima. Vergeet niet dat je lichaam even op gang moet komen. Verder zijn witte druiven niet zo slecht, maar een ander soort fruit zou beter zijn. En probeer te werken bij de spaghetti met bijvoorbeeld enkel tomatensaus (dus niet die overheerlijke sausen van heinz). Ik weet ook niet hoe je porties zijn.. daar kan ook verschil in zitten.
Voor ontbijt kun je ook volkoren crackers proberen, of Brinta, of kwark, of yoghurt.. wat je lekker vind! Ik vind het een prima lijstje hoor
Ik doe een poging:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Bamba het volgende:
HoiIk ben sinds 2 weken ook weer een poging aan het wagen om af te vallen. Ik laat tot nu toe echt alles staan qua ongezonde tussendoortjes, maar er gaat nog geen gram af
Ik zou hier graag willen mee posten
![]()
Ik zal meteen mijn lijstje van vandaag neerzetten!
O: Overnight oats. Eerste keer dat ik het probeerde en zeker voor herhaling vatbaar!
T: Trosje witte druiven
L: 2 volkoren bth met een omelet
D: spaghetti bolognese met flinke bak rauwe worteltjes
T: Kwart meloen en 2 kleine gehaktballetjes.
S: Bijna een uur gewandeld
Iemand tips/suggesties? Ik ontbijt ook vaak met een smoothie, ik ben helaas niet zo'n brood eter
Maar als je twee borden spaghetti Bolognese neemt met half-om-half gehakt klaargemaakt in 50 gram blue band, dan heb je een heel ander probleemquote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tenzij je grote porties uit 800 gram groente bestaan, dat is alsnog maar 3 calorietjes.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je twee borden spaghetti Bolognese neemt met half-om-half gehakt klaargemaakt in 50 gram blue band, dan heb je een heel ander probleem
+1! Geniet hiervan. En fijn Isa, lekker gevoel is dat, als je door een plateau breekt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Soms gaat het heel gemakkelijk, soms is het een hele strijdDus profiteer van de gemakkelijke periodes, Mokkels!
Hier gaat mijn gewicht ook weer goed omlaag
Botergebruik is eigenlijk heel minimaal. Bij de spaghetti heb ik helemaal geen boter gebruikt. Ik moet wel leren om wat vaker olijfolie te pakken, maar dat bakt vaak niet zo goed vind ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:27 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ik doe een poging:
Je kunt nog naar het vet-olie-boter-gebruik kijken bij het bereiden van omelet en spaghetti.
2 kleine gehaktballetjes is wat overbodig en niet het meest handige tussendoortje. Zit vaak veel vet in.
En suiker gebruik.
Drink je genoeg water.
Want eigenlijk zou je wel al iets in gewicht moeten merken. Dit hangt ook af van hoeveel het overgewicht is.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoeveel is een bord, Bamba?
In het begin is het misschien handig om de pasta/rijst af te wegen.
Ik weeg zo'n beetje allesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeGeen heel groot bord hoor, gewoon een klein diep bordje.
Doen jullie ook altijd de pasta en rijst van te voren wegen?
Nou! Ik ging rond eind juli-begin augustus zelfs wat omhoog in gewicht! Dus heerlijk dat het weer goed gaat. En ook heerlijk al die complimentjes van andere mensen hèquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:07 schreef Tink89 het volgende:
+1! Geniet hiervan. En fijn Isa, lekker gevoel is dat, als je door een plateau breekt.
Overigens ben ik me vanochtend vergeten te wegen. Beetje dom, want zou wrs een leuk getal geweest zijn, maar ach, morgen is weer een dag...
is dat volkoren pasta?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:24 schreef friekin_ het volgende:
Oh, Bamba, de vezelrijk pasta van Honig is stukken beter (of volkoren pasta) dan normale pasta.
staat er niet bij voor hoeveel personen het recept is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws, maar wat verstaat men onder een "1 persoons portie"? Ik zit recepten te kijken, staat bij "blablabla kcal, blablabla, vet, blablabla... per 1 persoons portie" maar er staat dan niet bij hoe groot die portie is.
Dat is vaak helemaal niet duidelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws, maar wat verstaat men onder een "1 persoons portie"? Ik zit recepten te kijken, staat bij "blablabla kcal, blablabla, vet, blablabla... per 1 persoons portie" maar er staat dan niet bij hoe groot die portie is.
hij staat altijd onder een tafeltje in de gang dus schuif hem altijd eronder vandaan om te wegen. En met stofzuigen natuurlijk..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vervelend is dat Joyce.
Heb je hem pas verplaatst?
Dat is niet echt ideaal voor een weegschaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
hij staat altijd onder een tafeltje in de gang dus schuif hem altijd eronder vandaan om te wegen. En met stofzuigen natuurlijk..
ik zal toch echt moeten stofzuigen..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is niet echt ideaal voor een weegschaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |