abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130264319
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:43 schreef Qwea het volgende:
Hmmz, what teh fuck. 77,1. Ik woog 76,5 gisteren
Misschien moet je ook een programma met trendlijn gaan gebruiken, want je raakt veel te gefrustreerd van doodnormale schommelingen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130264344
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:46 schreef Myraela het volgende:
Ik eet het liefst ook dingen waarbij ik het gevoel heb dat ik het thuis niet zomaar zou (kunnen) maken.

Als ik ergens eet en ondertussen denk van "mijn risotto is lekkerder", dan zit ik verkeerd.
Dat vind ik ook. 'Helaas' kan ik zelf vrij aardig koken en gebeurt dat me dus nogal eens...

Op vakantie ook echt een aantal keer heel slecht gegeten. In Marokko hebben we pizza gegeten en in het huis gekookt omdat het eten overal zo slecht was. Zelfs een of andere luxe club waar we 50 euro kwijt waren, met keihard brood en waar het enige vega gerecht kale spaghetti met olijfolie was. (En daar kreeg ik een laag van 10 cm hoog van in een soort hondenbak/fruitschaal). En in Spanje werd alles verzopen in 'roze saus' wat blijkbaar overal hip was of het was zo zout dat ik het niet weg kreeg. Alhoewel er ook een biercafé in Ronda was met heel goede tapas. Vlakbij het grote plein van het stadje, wat megavol zat, en in een zijstraatje zat dus opeens een leeg café. Dan verwacht je niks bijzonders, maar ik heb de hele vakantie niet zo lekker gegeten. :-)

Blij dat ik in Nederland tenminste weet waar ik goed terecht kan. En Shabu Shabu vind ik af en toe ook prima hoor. Vanavond afhaalsushi want m'n vriend is er niet (en die houdt niet van sushi).

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Mij maak je ook heel blij met kikkererwten, linzen en bonen in het algemeen :9 Maar vriendlief wil het ook niet zo vaak als ik.
Zullen we een praatgroep oprichten voor lotgenoten? ;-(
(en hij wil dus ook al geen sushi...)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_130264358
Oh ja, weegschaal. Exact 2 kilo aangekomen in 2,5 week tijd. Ging wel pas halverwege ontbijt er op, dat scheelt heus wel :')
Spoilers!
pi_130264368
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Volgens mij is restauranteten er op gemaakt dat er nog een voorafje en dessert bij past.
Vaak wel ja, toch ben ik er zo wel wel achter gekomen dat wat voor mij een normale portie pasta was, niet echt een normale portie was. :') Is best wel een eyeopener als je gewoon opgegroeid bent met altijd veel eten en verplicht zijn om je bord leeg te eten.

Dilemma overigens opgelost. Boodschappen binnen. O+ Dus tijd voor mijn ontbijtje van twee volkoren beschuitjes met slankie smeerkaas. :9
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:04:14 #230
5428 crew  miss_sly
pi_130264573
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:49 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Blij dat ik in Nederland tenminste weet waar ik goed terecht kan. En Shabu Shabu vind ik af en toe ook prima hoor. Vanavond afhaalsushi want m'n vriend is er niet (en die houdt niet van sushi).

Puur uit interesse hoor, maar hoort bij een veganistisch eetpatroon wel sushi? Dat is toch ook vis = dier?
En hoe zit het dan met yoghurt of kaas of eieren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130264692
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien heeft je lichaam niet genoeg reserves
De laatste tijd ben je volgens mij vaker ziek geweest
Echt ziek is lang geleden. Wel niet lekker en het blegh-gevoel.. Maar er speelt op dit moment een stuk meer bij mij, waardoor ik denk dat dat er ook mee te maken heeft.

Zou ook niet zeggen dat ik echt ziek was gisteren. Maar totaal geen eetlust. En 's morgens ook Wat last van mijn lichaam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130264816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:04 schreef miss_sly het volgende:

Puur uit interesse hoor, maar hoort bij een veganistisch eetpatroon wel sushi? Dat is toch ook vis = dier?
En hoe zit het dan met yoghurt of kaas of eieren?
Je hebt toch ook sushi met komkommer en zo? Misschien ook wel met tofoe en dergelijke. Lijkt me toch niet hetzelfde als sushi met zalm of ei oid. Lang geleden dat ik zelf sushi heb gemaakt trouwens! Toch weer een keertje doen, altijd lekker :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130264959
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Echt ziek is lang geleden. Wel niet lekker en het blegh-gevoel.. Maar er speelt op dit moment een stuk meer bij mij, waardoor ik denk dat dat er ook mee te maken heeft.

Zou ook niet zeggen dat ik echt ziek was gisteren. Maar totaal geen eetlust. En 's morgens ook Wat last van mijn lichaam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat naar! Wanneer laat je je onderzoeken? Zo snel mogelijk lijkt me, dan ben je er vanaf.
Spoilers!
pi_130265178
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat naar! Wanneer laat je je onderzoeken? Zo snel mogelijk lijkt me, dan ben je er vanaf.
Ik ga vandaag voor een verwijzing bellen. En die hoop ik vanmiddag op te kunnen halen en dan ga ik meteen een afspraak maken.

Zal nog wel een afspraak overheen gaan ben ik bang omdat ze moeten kortsluiten wat er onderzocht moet worden met het Erasmus in Rotterdam. En ik dus eerst het verhaal bij de cardioloog moet uitleggen.
Het zal nog wel wat tranen kosten de komende dagen.. Maar ben blij denk ik als het achter de rug is. Hopende op een goede uitslag..
  Moderator dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:49:37 #235
5428 crew  miss_sly
pi_130265398
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt toch ook sushi met komkommer en zo? Misschien ook wel met tofoe en dergelijke. Lijkt me toch niet hetzelfde als sushi met zalm of ei oid. Lang geleden dat ik zelf sushi heb gemaakt trouwens! Toch weer een keertje doen, altijd lekker :9
O ja, die rijst met komkommer of avocado. Dat zijn voor zover ik me herinner een beetje degene zonder dierlijke produkten, maar ik ben slecht op de hoogte, hoor. :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130265431
Hugs Joyce! Dat is wel vervelend.
Toch blijf ik er bij dat je juist ook in die situaties moet proberen lief te zijn voor je lichaam.
En niet op bijna geen eten een lichamelijke inspanning gaan leveren.
pi_130265872
Wat is het rustig hier....iedereen aan het werk?
pi_130265921
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:40 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ga vandaag voor een verwijzing bellen. En die hoop ik vanmiddag op te kunnen halen en dan ga ik meteen een afspraak maken.

Zal nog wel een afspraak overheen gaan ben ik bang omdat ze moeten kortsluiten wat er onderzocht moet worden met het Erasmus in Rotterdam. En ik dus eerst het verhaal bij de cardioloog moet uitleggen.
Het zal nog wel wat tranen kosten de komende dagen.. Maar ben blij denk ik als het achter de rug is. Hopende op een goede uitslag..
Wat heftig allemaal. Maar wie weet mankeer je helemaal niets en heb je ook geen reden meer om jezelf angstig te maken. Ik heb ook een tijdje paniekaanvallen gehad en daar hoorde ook druk op mijn borst bij.

:*
Spoilers!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:27:17 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_130266199
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:12 schreef Zeester het volgende:
Hey liefies, ben weer terug van Lowlands. Volgens mij ben ik 1921928 kilo aangekomen, maar dat maakt niet uit want het was heel leuk! Geen stem meer en permanent zure oprispingen nu, maar het is het waard.

Het was heel leuk om Lonaa en SQ (en haar man wat ook een schatje was) te ontmoeten! Nu ga ik nog even bestelpizza eten en dan morgen weer netjes doen :D
mijn man, nu klink ik zo als enen oud lijck :')
Maar het genoegen was wederzijds! :D
disclaimer
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:27:50 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_130266212
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het rustig hier....iedereen aan het werk?
Ja, mailbox openen na drie dagen vrij en 110 ongelezen emails vinden, mijn hart sloeg even over _O-
disclaimer
pi_130266285
Hallon.

Ook ik ben weer thuis. Evenals Zeester 1000 kilo aangekomen, al 2 dagen brandend maagzuur van alle drank, tot aan gisterenmiddag in een permanente zweverige, dronken, lacherige feeststemming geweest.

Ontbijten met bier en tequila, fruit in de vorm van caprison, (en stukjes sinaasappel en limoen in mijn cocktails. Veel cocktails), lekker gegeten, ontzettend gelachen, ontezettend gedanst, gisteren een afhaalpizza en nu nagenieten.

De meet was tof! Leuk om een gezicht te hebben bij Zeester en SQ. en inderdaad, SQ's man is een schatje.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:34:09 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_130266346
ohai kleine rooie :D :D
disclaimer
pi_130266397
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
ohai kleine rooie :D :D
O+

Ik vond het fijn dat jij op de meet net zo plat bent als dat ik dacht (ik heb het niet over je voorgevel dus, maar over de gesprekken.)
Na 5 minuten een gesprek over hangende balzakken heb ik, helaas, meestal niet met iedereen. :D
pi_130266415
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat heftig allemaal. Maar wie weet mankeer je helemaal niets en heb je ook geen reden meer om jezelf angstig te maken. Ik heb ook een tijdje paniekaanvallen gehad en daar hoorde ook druk op mijn borst bij.

:*
Ja er kan van alles uitkomen. Of ik heb het niet of wel of ik ben alleen draagster. Heb net de dokter gebeld. En word donderdagmiddag teruggebeld. Hij had vandaag geen telefonisch spreekuur.
Die stap is gezet.

Vanmiddag ook nog een dienstje werken :) dus even afleiding. Ga zo eerst goed voor mezelf zorgen en lekker ontbijten :)
pi_130266445
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, mailbox openen na drie dagen vrij en 110 ongelezen emails vinden, mijn hart sloeg even over _O-
Ahh dat is altijd weer leuk beginnen.

@Lonaa _O- klinkt goed
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:39:20 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_130266487
Joycie :*

quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

O+

Ik vond het fijn dat jij op de meet net zo plat bent als dat ik dacht (ik heb het niet over je voorgevel dus, maar over de gesprekken.)
Na 5 minuten een gesprek over hangende balzakken heb ik, helaas, meestal niet met iedereen. :D
hehe, valt mee he? Zou wat zijn, als ik IRL ineens een heel verlegen kakmeisje zou zijn ja :')
disclaimer
pi_130266524
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hehe, valt mee he? Zou wat zijn, als ik IRL ineens een heel verlegen kakmeisje zou zijn ja :')
Ja. :')

Ik heb het idee dat ik dat ook niet echt was. :')

Hoe is Lowlands je bevallen? O+
pi_130266527
Oh, en Joycie: :*
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:41:23 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_130266555
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :')

Ik heb het idee dat ik dat ook niet echt was. :')

Hoe is Lowlands je bevallen? O+
Ja, erg goed! En mijn man ( :') ) wonderwel ook! Dus misschien gaan we nog wel een keer :D :D
disclaimer
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:41:57 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_130266568
Ik merkte wel pijnlijck dat ik geen 17 meer ben en heb derhalve zondagochtend mijn boeltje gepakt en ben teruggereden :@ :@ :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')