SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 21-08-2013 10:43:39 ]Spoilers!
Dat is echt awesome!!! Superknap zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Jeeeejde 30 kg eraf is een feit
nu nog 10 en dan vind ik het prima geweest
wow, wat geweldigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Wat knap! 30 kilo gaat ook mijn volgende grote mijlpaal zijn! Hoelang heb je erover gedaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
110 kgquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, wat geweldigEn nòg 10 kg
Hoeveel woog je dan op je zwaarst?
hmmm ongeveer een jaar... eerst 10 in t eerste half jaar en laatste half jaar 20...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:01 schreef Zeester het volgende:
[..]
Wat knap! 30 kilo gaat ook mijn volgende grote mijlpaal zijn! Hoelang heb je erover gedaan?
thnxquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is echt awesome!!! Superknap zeg.
Doorzetten?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Niet zo simpel als het klinkt, maar uiteindelijk wel ja: Een manier vinden die bij je past en doorzetten...quote:
I knowquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet zo simpel als het klinkt, maar uiteindelijk wel ja: Een manier vinden die bij je past en doorzetten...
Huh? kan dat zomaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
"Joh, ik sta niet op het rooster, whats up?"
"Oh, eh, ja, we zitten boventallig en hebben je niet meer nodig."
Gelukkig werk ik er niet al 5 jaar, heb ik niet een koophuis, ouders waar ik op kan rekenen en een studie die klauwen met geld kocht. Oh wacht.
Ik ga alles in m'n bereik in m'n bek proppen vermoed ik. Sterf ik iig voldaan.
WTF, hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Gelukkig werk ik er niet al 5 jaar, heb ik niet een koophuis, ouders waar ik op kan rekenen en een studie die klauwen met geld kocht. Oh wacht.
wut?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, want ik ben vorig jaar, toen ik begon met mijn studie, overgestapt naar een flexcontract. Dat ze boventallig zijn is prima, maar ik vul nog steeds met regelmaat diensten voor ze op die ze niet kwijt kunnen. Toen ik twee maanden geleden vroeg hoe het zat qua personeel en werk omdat ik een roddel hoorde dat ze flexers eruit wilden, was dat volgens m'n leidinggevende niet waar en was er genoeg werk voor me. Nu is het dat ik er per toeval was (werk normaal niet doordeweeks) en hem tegenkwam en vroeg, anders hadden ze gewoon niets laten weten.quote:
Hoe zit het met het gemiddelde aantal gewerkte uren de afgelopen 3 maanden en daar recht op hebben? Snel uitzoeken!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, want ik ben vorig jaar, toen ik begon met mijn studie, overgestapt naar een flexcontract. Dat ze boventallig zijn is prima, maar ik vul nog steeds met regelmaat diensten voor ze op die ze niet kwijt kunnen. Toen ik twee maanden geleden vroeg hoe het zat qua personeel en werk omdat ik een roddel hoorde dat ze flexers eruit wilden, was dat volgens m'n leidinggevende niet waar en was er genoeg werk voor me. Nu is het dat ik er per toeval was (werk normaal niet doordeweeks) en hem tegenkwam en vroeg, anders hadden ze gewoon niets laten weten.
Toch fijn dat ik net een reis van 3500 euro heb gemaakt.
Uitspugen en eerst kijken waar je recht op hebtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Uitspugen en eerst kijken waar je recht op hebt
^quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Jeuzus Clums!Daar ben je mooi klaar mee dan!
Dat klinkt wel lekker. Ik wist niet eens dat er light mozzarella was, super tof. Moet ik hebben voor op m'n volkoren pizza's.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Zeester het volgende:
Ik ben een van mijn allerfavorietste gezonde maaltijden aan het maken. Gevulde paprika´s met mager rundergehakt, light mozzarella, courgette, champignons, uien en een beetje tomatenpurée. En dan met rijst eten! NOMMM!
Ik had er geen trek meer in na een half uur te staan prutsen met die dingen, daarbij was het zo weinig, mijn vriend houd van vis, dus dan heb ik liever dat hij het eet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
Waarom zonder vis? In een wrap kan het toch prima in kleine stukjes, het fileren lukte niet?
Nu is t wel heel karig en eiwitloos. ..
Mijn supermarkt hàd hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef Myraela het volgende:
Dat klinkt wel lekker. Ik wist niet eens dat er light mozzarella was, super tof. Moet ik hebben voor op m'n volkoren pizza's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |