SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 21-08-2013 10:43:39 ]Spoilers!
Dat is echt awesome!!! Superknap zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Jeeeejde 30 kg eraf is een feit
nu nog 10 en dan vind ik het prima geweest
wow, wat geweldigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Wat knap! 30 kilo gaat ook mijn volgende grote mijlpaal zijn! Hoelang heb je erover gedaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
110 kgquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, wat geweldigEn nòg 10 kg
Hoeveel woog je dan op je zwaarst?
hmmm ongeveer een jaar... eerst 10 in t eerste half jaar en laatste half jaar 20...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:01 schreef Zeester het volgende:
[..]
Wat knap! 30 kilo gaat ook mijn volgende grote mijlpaal zijn! Hoelang heb je erover gedaan?
thnxquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is echt awesome!!! Superknap zeg.
Doorzetten?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Niet zo simpel als het klinkt, maar uiteindelijk wel ja: Een manier vinden die bij je past en doorzetten...quote:
I knowquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet zo simpel als het klinkt, maar uiteindelijk wel ja: Een manier vinden die bij je past en doorzetten...
Huh? kan dat zomaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
"Joh, ik sta niet op het rooster, whats up?"
"Oh, eh, ja, we zitten boventallig en hebben je niet meer nodig."
Gelukkig werk ik er niet al 5 jaar, heb ik niet een koophuis, ouders waar ik op kan rekenen en een studie die klauwen met geld kocht. Oh wacht.
Ik ga alles in m'n bereik in m'n bek proppen vermoed ik. Sterf ik iig voldaan.
WTF, hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Gelukkig werk ik er niet al 5 jaar, heb ik niet een koophuis, ouders waar ik op kan rekenen en een studie die klauwen met geld kocht. Oh wacht.
wut?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, want ik ben vorig jaar, toen ik begon met mijn studie, overgestapt naar een flexcontract. Dat ze boventallig zijn is prima, maar ik vul nog steeds met regelmaat diensten voor ze op die ze niet kwijt kunnen. Toen ik twee maanden geleden vroeg hoe het zat qua personeel en werk omdat ik een roddel hoorde dat ze flexers eruit wilden, was dat volgens m'n leidinggevende niet waar en was er genoeg werk voor me. Nu is het dat ik er per toeval was (werk normaal niet doordeweeks) en hem tegenkwam en vroeg, anders hadden ze gewoon niets laten weten.quote:
Hoe zit het met het gemiddelde aantal gewerkte uren de afgelopen 3 maanden en daar recht op hebben? Snel uitzoeken!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, want ik ben vorig jaar, toen ik begon met mijn studie, overgestapt naar een flexcontract. Dat ze boventallig zijn is prima, maar ik vul nog steeds met regelmaat diensten voor ze op die ze niet kwijt kunnen. Toen ik twee maanden geleden vroeg hoe het zat qua personeel en werk omdat ik een roddel hoorde dat ze flexers eruit wilden, was dat volgens m'n leidinggevende niet waar en was er genoeg werk voor me. Nu is het dat ik er per toeval was (werk normaal niet doordeweeks) en hem tegenkwam en vroeg, anders hadden ze gewoon niets laten weten.
Toch fijn dat ik net een reis van 3500 euro heb gemaakt.
Uitspugen en eerst kijken waar je recht op hebtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Uitspugen en eerst kijken waar je recht op hebt
^quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Jeuzus Clums!Daar ben je mooi klaar mee dan!
Dat klinkt wel lekker. Ik wist niet eens dat er light mozzarella was, super tof. Moet ik hebben voor op m'n volkoren pizza's.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Zeester het volgende:
Ik ben een van mijn allerfavorietste gezonde maaltijden aan het maken. Gevulde paprika´s met mager rundergehakt, light mozzarella, courgette, champignons, uien en een beetje tomatenpurée. En dan met rijst eten! NOMMM!
Ik had er geen trek meer in na een half uur te staan prutsen met die dingen, daarbij was het zo weinig, mijn vriend houd van vis, dus dan heb ik liever dat hij het eet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
Waarom zonder vis? In een wrap kan het toch prima in kleine stukjes, het fileren lukte niet?
Nu is t wel heel karig en eiwitloos. ..
Mijn supermarkt hàd hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef Myraela het volgende:
Dat klinkt wel lekker. Ik wist niet eens dat er light mozzarella was, super tof. Moet ik hebben voor op m'n volkoren pizza's
Mijn sushi is visloos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Puur uit interesse hoor, maar hoort bij een veganistisch eetpatroon wel sushi? Dat is toch ook vis = dier?
En hoe zit het dan met yoghurt of kaas of eieren?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zat vast recht hebben op het een en ander, maar voel vandaag niet de behoefte om op zoektocht te gaan. Het was weliswaar een flexcontract, maar met de afspraak dat ik elk weekend ingedeeld werd. Dat ze nu zoveel personeel hebben dat dat niet kan begrijp ik, is ook prima, maar het gewoon niet laten weten en zomaar stopzetten vind ik zo bizar. En pijnlijk. Ik dacht een goede band te hebben met m'n leidinggevende ook, en met de rest van de groep. Ik loop er goddomme al 5 jaar rond. Ik moet écht ophouden met mensen vertrouwen.
Sorry, offtopic, diëten enzo.
Drank.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig Clumsy, dat is ook wat zegMaar heel tekenend voor de huidige tijd; zo gemakkelijk met personeel (mensen!!) omspringen. En nu?
Snap ikquote:
Die moet ik onthouden. Thuis deden wij altijd de rijst er al in. Oh dat was zo lekker!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Zeester het volgende:
Ik ben een van mijn allerfavorietste gezonde maaltijden aan het maken. Gevulde paprika´s met mager rundergehakt, light mozzarella, courgette, champignons, uien en een beetje tomatenpurée. En dan met rijst eten! NOMMM!
Ik maak er altijd 2 of 3, voor meerdere avonden, en met alleen deze ingredienten heb ik al veel te veel voor in de paprika´s. Soms doe ik er ook nog broccoli naast, zo´n heerlijke maaltijd waar je superveel groenten in kwijtkunt!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden. Thuis deden wij altijd de rijst er al in. Oh dat was zo lekker!!
hoe maak jij ze klaar? Bak je het "prutje" wat je in de paprika doet? En doe je dat bewaren? Of maak je heel de paprikas al klaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:53 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik maak er altijd 2 of 3, voor meerdere avonden, en met alleen deze ingredienten heb ik al veel te veel voor in de paprika´s. Soms doe ik er ook nog broccoli naast, zo´n heerlijke maaltijd waar je superveel groenten in kwijtkunt!
Ik bak de gesnipperde ui, dan beetje italiaanse kruiden en 2 knoflookteentjes erbij. Champignons in stukjes erbij als de ui bijna klaar is, courgette erbij. Als dat allemaal beetje gebakken is het gehakt erbij en rullen. Als dat bruin is (en dus nog niet helemaal doorgekookt) de tomatenpuree erbij, 1 of 2 blikjes. Tomatenpuree nog eventjes doorbakken om te ontzuren en dan het mengsel af. Dan de mozzarella in stukjes erbij, de paprika's vullen en 20 min in de oven op 180 of 200 graden! En klaar is keesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
hoe maak jij ze klaar? Bak je het "prutje" wat je in de paprika doet? En doe je dat bewaren? Of maak je heel de paprikas al klaar?
Maatje 44 gogogoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef Zeester het volgende:
Ik ga trouwens morgen als ik puf heb ff naar de H&M. Ik vermoed namelijk dat ik een maat kleinere broek pas. Mijn huidige 3 maat 46 broeken zitten inmiddels lossig in de taille en ook bij de benen is wel wat ruimte over. Ook als ze net de was uitkomen. En als dat zo is, is dat écht een doorbraak, want ik heb sinds mijn 17e maat 46+ gehad!
Maat 44 is bovendien nog maar 1 maat verwijderd van 'gewone' maten. En als ik alles pas, hoeveel kleren ga ik dan kopen!!!!quote:
Doe jij die bootcamp die FB spamt? 8 weken voor 200 nog wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
Clums, wat naar zeg...![]()
![]()
Zo, ik heb het wegen en meten van de bootcamp overleefd. Over 4 weken val ik jullie wel lastig met de halverwege-resultaten en 4 weken later met de fantastische eindresultaten![]()
Zie het gewoon allemaal als doel! Dat doe ik ook! Er zit vaak toch een week of wat tussen en elk stapje is een stapje dat je kunt vieren! Alleen niet allemaal met etenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:03 schreef LadyOracle het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen mijn tussendoelen.![]()
Eigenlijk was het idee het per etappe van 5 kilo te doen, dus nu naar 85. Maar bij 83,7 ligt de grens voor de volgende BMI-zone. En bij 82 ben ik op de helft van mijn doel. Dus. Keuzes, keuzes.
Zeester! Mooi! Nu op naar die 'gewone' maten, dat is zo'n verlossing.
Ja, dus nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:03 schreef LadyOracle het volgende:
Zeester! Mooi! Nu op naar die 'gewone' maten, dat is zo'n verlossing.
Maat 38, man, hoe slank ben je dan! Ben echt een x benieuwd naar een voor/na foto van jou Qwea!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dus nietheb nu maat 38, is godsamme als eerste uitverkocht
Als je d'r nou nog een af krijgt, kun je weer kiezen uit tientallen uitverkooprekken met alleen maat 34 en 36 erin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vermoed van wel jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe jij die bootcamp die FB spamt? 8 weken voor 200 nog wat?
Als extra beloning iets NIET uit de uitverkoop!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Primark! Eens kijken of ik vriendlief zo ver krijg dat we dit weekend gaan ofzo...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga vandaag naar de Primark.![]()
Moet er wel helemaal voor van Enschede naar Rotterdam.
Vriendin belde gisteren. Ik heb nog een kortingskaartje dus trein is al betaald. Naja, waarom niet dan he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Primark! Eens kijken of ik vriendlief zo ver krijg dat we dit weekend gaan ofzo...
Ligt aan je stijl, maar voor goede werkoutfits loop ik altijd P&C even binnen. Mooie pakken die lekker zitten voor aardige prijzenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vriendin belde gisteren. Ik heb nog een kortingskaartje dus trein is al betaald. Naja, waarom niet dan he?
Iemand nog winkelaanraders voor Rotterdam?
Ik ben een soort hippiemeisje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ligt aan je stijl, maar voor goede werkoutfits loop ik altijd P&C even binnen. Mooie pakken die lekker zitten voor aardige prijzenEn de p&c is er wel op meer plekken, dus niet zo bijzonder, maar hij zit niet in Brabant...
Naast de primark zit een leuk winkelcentrum waar ik toen goed kon slagen, maar dat is wel 3 jaar terugquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vriendin belde gisteren. Ik heb nog een kortingskaartje dus trein is al betaald. Naja, waarom niet dan he?
Iemand nog winkelaanraders voor Rotterdam?
ik ook. De enige feedback die we krijgen is dat we er niet te zomers bij moeten lopen maar ja dat kun je ook op allerlei manieren interpreteren. Begint te zomers bij een korte broek of een naveltruitje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ga jij in pak naar je werk, tink? Hier doen alleen de baasjes dat, en ik werk nog wel voor een commercieel bedrijf
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maat 38, man, hoe slank ben je dan! Ben echt een x benieuwd naar een voor/na foto van jou Qwea!
Ik zal eens kijken als ik er vanmiddag ben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Naast de primark zit een leuk winkelcentrum waar ik toen goed kon slagen, maar dat is wel 3 jaar terug
Wow, dat is wel echt een mijlpaal danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef Zeester het volgende:
Ik ga trouwens morgen als ik puf heb ff naar de H&M. Ik vermoed namelijk dat ik een maat kleinere broek pas. Mijn huidige 3 maat 46 broeken zitten inmiddels lossig in de taille en ook bij de benen is wel wat ruimte over. Ook als ze net de was uitkomen. En als dat zo is, is dat écht een doorbraak, want ik heb sinds mijn 17e maat 46+ gehad!
Dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe ook de meent en het stuk vd binnenwegen even aan!
Dan voor de tip!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe ook de meent en het stuk vd binnenwegen even aan!
Soms, als ik in een bestuurlijk overleg met wethouders van 18 gemeenten zit, wil ik nog wel eens in pak. Dan overigens wel gewoon met een shirtje eronder, niet met een blouse. Vind het wel makkelijk om dat 's ochtends aan te schieten. Als ik een hele dag geen afspraken heb, zoals vandaag, ga ik ook gewoon in een spijkerbroek hoor, maar dan wel een nette donkerblauwe, niet in een afgedragen exemplaar. Meestal draag ik overigens hakken, een rok en een basic shirtje. Heb een gigantische collectie rokken en dat kan met ballerina's casual en met een killerpump heel netjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ga jij in pak naar je werk, tink? Hier doen alleen de baasjes dat, en ik werk nog wel voor een commercieel bedrijf
Love itquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Flodder-rokken.
Kant
Pofmouwtjes
Oranje hennahaar
Blote voeten
I beg to differquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:51 schreef sorcees het volgende:
Hiero een kantoorbaan in een technisch-productieve omgeving, stofjassen en veiligheidsschoenen verplicht.
Een gewone basic jeans van een goedkoop merk, ik heb al genoeg broeken verknald door winkelhaken en smeerolie.
Veiligheidsschoenen is wel makkelijk, ik verslijt bijna geen schoenen meer, de collectie wordt steeds groter.
En je schoenmaat verandert niet wanneer je gewicht veliest (massa moet ik als technicus eigenlijk zeggen).
er staat minder druk op je voeten, dus ze worden minder "uitgerekt"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:13 schreef Myraela het volgende:
Hoe kan dat dan, je hebt toch geen vet op je voeten? En je tenen worden toch niet ineens minder lang.
Dat dus eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staat minder druk op je voeten, dus ze worden minder "uitgerekt"
En als je geen vet op je voeten hebt gehad ben je nooit ècht dik geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |