Jij ook alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En na wat alcohol moet ik gewoon slecht eten hebben.
Geloof me, ik heb me niet zo gedragen hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, want als je minder dan 6 uur in een nacht slaapt dan gaat je metabolisme langzamer.
Ik zou het niet kunnen overigens, op zo'n weekendje mezelf echt gedragen. Vooral door de drank.En na wat alcohol moet ik gewoon slecht eten hebben.
nee, komt door verweking van je kraakbeen. Maar klopt. Ik vrees voor ooitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien nog een verrassing voor je: veel zwangeren krijgen plots een grotere schoenmaat! (het omgekeerde dus: meer druk = grotere schoenen nodig). en ik heb gehoord dat dat voor veel vrouwen na de zwangerschap nog zo blijft ook![]()
een dag later ja, niet drie dagen later. Dan heb je dat allang weer aangevuldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef kwakz0r het volgende:
psssst van veel alcohol verlies je vocht. ik was de dagen na een ruig weekend ook altijd lichter en dan kwam t er daarna dubbel weer bij
ohja, het is alweer woensdagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een dag later ja, niet drie dagen later. Dan heb je dat allang weer aangevuld
is dat opmerkelijk, om alleen in het weekend te drinken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:10 schreef sorcees het volgende:
Ik drink niet meer, behalve in de weekenden, en dan meestal ook niet of met mate.
Maar soms
Oh ja, dat ook nogquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
nee, komt door verweking van je kraakbeen. Maar klopt. Ik vrees voor ooit
mijn man zit weer in een "twee cheesecaketoetjes per dag" fase momenteelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog
Danio frambozen cheesecakeLekker! (nou ja, ik ben gewoon dol op cheesecake en alles wat er ook maar in de verste verte naar smaakt heeft al snel mijn goedkeuring
).
waarom kan je slecht tegen mensen die elke dag een glas wijn drinken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:
Ik drink zelden eigenlijk, ik kan ook erg slecht tegen mensen die de hele week doordrinken.
Pas maar opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Zeester het volgende:
Ik heb de afgelopen 3/4 jaar echt weinig gedronken. Niet op Lowlands, want dat was altijd wel een uitzonderlijke piek in mijn drank(mis/ge)bruik, maar verder misschien 4 keer per jaar. Maar nu veel meer. Maar ik zie dit vooral als een teken van mijn veranderende levenshouding, en het feit dat ik beter in mijn vel zit en me weer liever in sociale situaties begeef. En meer behoefte heb om even de boel de boel te laten en gewoon te genieten.
Elke dag wijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom kan je slecht tegen mensen die elke dag een glas wijn drinken?
Omdat ik maar weinig mensen ken die het bij één glas houden. En na jaren bij een alcoholist gewoond te hebben heb ik geen zin meer in mensen die alcohol als een onderdeel van hun dagelijkse leven zien. Ik zal het in de zomer vast ook soms wel eens hebben, als ik zo'n beetje elke dag op een terrasje zit. Maar thuis in je eentje zitten drinken, nah.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom kan je slecht tegen mensen die elke dag een glas wijn drinken?
Die van mij heeft net dat hele bakje leeggegeten nadat ik heel gedisciplineerd 2 eetlepels had gehad (ok, 3 eetlepels).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man zit weer in een "twee cheesecaketoetjes per dag" fase momenteel
je kan dus slecht tegen alcoholisten. Da's een niet te verwaarlozen verschilquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik maar weinig mensen ken die het bij één glas houden. En na jaren bij een alcoholist gewoond te hebben heb ik geen zin meer in mensen die alcohol als een onderdeel van hun dagelijkse leven zien. Ik zal het in de zomer vast ook soms wel eens hebben, als ik zo'n beetje elke dag op een terrasje zit. Maar thuis in je eentje zitten drinken, nah.
Ik zou ook geen vriend willen die elke dag één biertje of wijntje zou drinken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan dus slecht tegen alcoholisten. Da's een niet te verwaarlozen verschil
met jouw verleden snap ik dat dan wel, maar het is wel een beetje kort door de bocht vind ik zelfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou ook geen vriend willen die elke dag één biertje of wijntje zou drinken.
Ik wil principieel geen vriend die rooktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
met jouw verleden snap ik dat dan wel, maar het is wel een beetje kort door de bocht vind ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, dat is een onderdeel van mijn eigen, aan mezelf opgelegde "dieet".quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat opmerkelijk, om alleen in het weekend te drinken?![]()
Daar ben ik 8 jaar geleden succesvol mee gestopt, en toen begon ik uit te dijen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil principieel geen vriend die rookt
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil principieel geen vriend die rooktJa dat wilde mijn man ook. Nooit meer een rokende vriendin, zeit-ie. Kwam ie met mij aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Kennelijk problemen met leveranciers. Ze komt wel laat aankakken met "volgens mij zit de groei in de internetmarkt"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
hm, wel bizar dat die failliet is...
Ik las ook dat het deels door de crisis komt: haar bh's zijn domweg erg duur en mensen bezuinigen dan sneller op iets wat je toch onder je kleding draagt. Daarbij was ze natuurlijk weinig vernieuwend door steeds op elkaar lijkende bh's-met-bandje te ontwerpen. En ik vond het een beetje een tokkie-product worden de laatste jarenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef friekin_ het volgende:
Kennelijk problemen met leveranciers. Ze komt wel laat aankakken met "volgens mij zit de groei in de internetmarkt"
http://www.nu.nl/ondernem(...)ekkers-bankroet.html
nou, ik ben al bijna een jaar clean he, de uitdaging wordt steeds kleinerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:57 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heb je heel Lowlands niet gerookt? Dat vind ik echt superknap!!
Ja en als je popi bent alleen onder aso's, dan ga je kapot, want die kopen niet the real thing maar de goedkope rip-off van de marktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ook dat het deels door de crisis komt: haar bh's zijn domweg erg duur en mensen bezuinigen dan sneller op iets wat je toch onder je kleding draagt. Daarbij was ze natuurlijk weinig vernieuwend door steeds op elkaar lijkende bh's-met-bandje te ontwerpen. En ik vond het een beetje een tokkie-product worden de laatste jarenJe zag vooral lelijke, beetje aso-vrouwen zichtbaar met die dingen: niet zo goed voor het imago. Nu weet ik zeker dat andere vrouwen ze ook droegen, alleen dan onzichtbaar onder de kleding.
De Saph versiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en als je popi bent alleen onder aso's, dan ga je kapot, want die kopen niet the real thing maar de goedkope rip-off van de markt![]()
Mijn eerste keer, toen droeg ik nog slips met stripfiguurtjes manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef Zeester het volgende:
Ik zou nooit meer dan 40 e aan een BH uitgeven denk ik. Gelukkig heb ik dat ook niet nodig qua support, maar ik vind lingerie ook gewoon echt niet boeiend. Ik draag van die hema slips van 3 voor een euro of onderbroekjes van de Albert Heijn, en goedkope bh's. Heb ook nog nooit een man ontmoet die er daadwerkelijk bij stil bleef staan wat ik onder mijn kleding aanhad.
Daarentegen heb ik wel het ondergoed wat ik droeg bij m'n eerste x nog in de kast liggen /sentimentele bitch
Ik voel me beter in goed ondergoed.. meer zelfvertrouwen. En ik vind dat dure bh's iets langer meegaan. Ik koop nooit matchende slipjes, dat is geldverspilling.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:13 schreef Zeester het volgende:
Ik zou nooit meer dan 40 e aan een BH uitgeven denk ik. Gelukkig heb ik dat ook niet nodig qua support, maar ik vind lingerie ook gewoon echt niet boeiend. Ik draag van die hema slips van 3 voor een euro of onderbroekjes van de Albert Heijn, en goedkope bh's. Heb ook nog nooit een man ontmoet die er daadwerkelijk bij stil bleef staan wat ik onder mijn kleding aanhad.
Daarentegen heb ik wel het ondergoed wat ik droeg bij m'n eerste x nog in de kast liggen /sentimentele bitch
Ik was een beetje voorbereid dus had mijn enige setje uit de kast getrokkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn eerste keer, toen droeg ik nog slips met stripfiguurtjes man
(okee, da's overdrevenik wilde zeggen dat ik geen ondergoed aanhad tijdens mijn eerste keer maar ook dat zou een leugen zijn
![]()
)
Niet best voor het imago van bh's die tussen de 50 en 150 euro moeten kosten. Mensen die dat er voor over hebben zijn al lang overgestapt op andere dure merken die niet lijken op de bandjesbh's van de markt/wibra.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij kun je die bondage-bras zelfs bij de Wibra kopen tegenwoordig.
Dit dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
die matchende slipjes zijn altijd van zweetspul waar je een stinkfoef van krijgt
Ja hoi... Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik maar weinig mensen ken die het bij één glas houden. En na jaren bij een alcoholist gewoond te hebben heb ik geen zin meer in mensen die alcohol als een onderdeel van hun dagelijkse leven zien. Ik zal het in de zomer vast ook soms wel eens hebben, als ik zo'n beetje elke dag op een terrasje zit. Maar thuis in je eentje zitten drinken, nah.
Zooooo lekker gegeten gisteren en ja, met wijn erbij... Ik hoef niet percee elke dag, maar zie het probleem van een glas wijn per dag dus echt nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Sjeen, oppergrootmeester der bourgondiers
wut, dacht dat jij een jongetje wasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien moet ik mijn tetten gewoon kleiner maken. Wil iemand nog een paar kilo? Stevig vlees!
en wijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zooooo lekker gegeten gisteren en ja, met wijn erbij... Ik hoef niet percee elke dag, maar zie het probleem van een glas wijn per dag dus echt niet
Mijn schoonpa vierde gisteren zijn laatste dag 64, ik heb genoten van coquilles in parmaham met geschaafde venkel, een paar hapjes spagetti met kreeft van bord van vriend, risotto met brandnetel en scampi's, een hapje tiramisu van vriend. Sjeen happy
Doordeweeksquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Doordeweeks
prosecco, chianti, limoncello en om twaalf uur natuurlijk nog een glas prosecco![]()
Chiantiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Doordeweeks
prosecco, chianti, limoncello en om twaalf uur natuurlijk nog een glas prosecco![]()
Wilde ik ook zeggenquote:
Uhmz, alles wat groente, fruit, ei of kwark ofzo is... Slechter dan wat je tot nu toe gegeten kan bijna niet. Eet je vaker zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hai, ik hoor hier eigenlijk niet maar ik lurk nog wel eens mee..
Ik had het gevoel dat ik vandaag best wel vet en calorierijk had gegeten, en eigenlijk best ongezond. Maar toen heb ik het even in de eetmeter ingevoerd en ik kom maar op 1483, inclusief het glas rode wijn dat ik vanavond nog wil drinken.
Ik heb vandaag als ontbijt cup a soup gehad, 's middags noodles en 's avonds spaghetti bolognese (en ik weet dat dat erg ongebalanceerd is, maar soms heb je zo'n bui..)
Wat kan ik er nou het beste nog bij eten vanavond om een beetje aan normale waarden te komen? Want qua gezondheid is het slecht, maar qua calorieën ben ik nog lang niet aan de 1800-2000..
Nee hoor, ik probeer altijd gewoon bruin brood en kwark of eieren te eten en savonds keiveel groente.. Dit was gewoon een dag waarop ik nog te lui was om brood te smeren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uhmz, alles wat groente, fruit, ei of kwark ofzo is... Slechter dan wat je tot nu toe gegeten kan bijna niet. Eet je vaker zo?
Ja? Maar heb ik dan niet te veel fruit op? Twee appels, ananas, meloen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:44 schreef Ruby88 het volgende:
Ik zou dan misschien toch eerder voor wat meloen gaan, straks of zo.
Kun je ook gewoon in je yoghurt/kwark mikkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Ruby88 het volgende:
Een hele poos geleden ging het hier trouwens nogal eens over lijnzaad. Ik heb een recept gekregen van een vriendin waar dat in zit, maar ik vroeg me af: moest dat nu gebroken zijn, of juist niet? (Wat is het verschil uiteindelijk?)
Oh, nu ik je lijstje eens goed bekijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja? Maar heb ik dan niet te veel fruit op? Twee appels, ananas, meloen?
Dat is wel bewust, eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Oh, nu ik je lijstje eens goed bekijkzie ik dat je niet bepaald veel koolhydraatachtige dingen op hebt vandaag, dus op zich zou zo'n dubbele boterham ook helemaal niet verkeerd zijn.
Gebroken word beter opgenomen door je lichaam, de hele komen er weer in redelijk ongeschonden toestand "uit"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Ruby88 het volgende:
Een hele poos geleden ging het hier trouwens nogal eens over lijnzaad. Ik heb een recept gekregen van een vriendin waar dat in zit, maar ik vroeg me af: moest dat nu gebroken zijn, of juist niet? (Wat is het verschil uiteindelijk?)
Wel een beetje, maar verder een mooie lijst dus ik zou gewoon kiezen wat je het liefste eet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja? Maar heb ik dan niet te veel fruit op? Twee appels, ananas, meloen?
Dat. Bierquote:
Of een cornetto. Of iets met slagroom. Veel. En chocolade. Geen waterijs. Hertog ijs, die koffie-chocolade smaak.quote:
Ik had altijd bh's en strings van de hunkemoller. Toen viel ik af en qua cup zitten die echt kut nu. Toen ging ik naar Liveraquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat fijn dat er nog meer mensen een stinkdoos krijgen van sommig ondergoed![]()
Ik had voor de vakantie hipsters bij AH gekocht in de gauwigheid. Maat XL is echt maar 50 ofzo, die dingen zijn echt huge!
En ik heb dus pas Marlies Dekkers ontdekt, had er een van mijn moeder gekregen en die heeft er nog een voor me. Ze zitten hartstikke lekker maar ik denk dat ik die hoerige tietbandjes er af knip.
Bohhhh, aardbeien cornetto! Damn youquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of een cornetto. Of iets met slagroom. Veel. En chocolade. Geen waterijs. Hertog ijs, die koffie-chocolade smaak.
Oeh oeh, Mc flurry snickersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of een cornetto. Of iets met slagroom. Veel. En chocolade. Geen waterijs. Hertog ijs, die koffie-chocolade smaak.
Bijzonder dat je hoezeet om iemands faillisement, ws alleen omdat je haar producten niet zo mooi vindt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
HOEZEE! Marlies Dekkers is failliet!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kkers-failliet.dhtml
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet best voor het imago van bh's die tussen de 50 en 150 euro moeten kosten. Mensen die dat er voor over hebben zijn al lang overgestapt op andere dure merken die niet lijken op de bandjesbh's van de markt/wibra.
Oeh! Mac zit vlakbij!quote:
quote:
Ik heb zo'n zin....zucht.quote:
Ben je hier om af te willen vallen of om samen slecht en dikmakend voedsel te vereren? Get a gripquote:
Ik ben al aan het breien! Kan ik niet snoepen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je hier om af te willen vallen of om samen slecht en dikmakend voedsel te vereren? Get a grip
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben al aan het breien! Kan ik niet snoepen!
Ja, heb vier zakken gehaald en bedacht me nog dat jij het nog wel zou melden. Thx!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Dido, nog meegekregen dat de Lidl weer de gepelde walnoten in de aanbieding hebben?
Ik heb ook 4 zakken gehaaldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef _Dido_ het volgende:
Ja, heb vier zakken gehaald en bedacht me nog dat jij het nog wel zou melden. Thx!
Ikke maandagavondquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 zakken gehaaldVorige keer dat ik op die aanbieding af kwam was alles uitverkocht, dus nu ben ik maandagochtend gegaan
Ik doe er wel iets langer mee, tenzij mijn vriend de munchies krijgt en hij mijn voorraad noten (amandelen, walnoten en hazelnoten) ontdektquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:39 schreef _Dido_ het volgende:
Ikke maandagavondDoe ongeveer één week met een zak, dus ben weer een maandje zoet
Ik eet ze elke ochtend door m'n kwark, vandaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe er wel iets langer mee, tenzij mijn vriend de munchies krijgt en hij mijn voorraad noten (amandelen, walnoten en hazelnoten) ontdekt
Ik eet ze 's avonds door mijn kwarkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef _Dido_ het volgende:
Ik eet ze elke ochtend door m'n kwark, vandaarAt voorheen 50 gram noten per dag
.
Kwark met noten ftwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet ze 's avonds door mijn kwark
Ooooh waar is die van?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien moet ik mijn tetten gewoon kleiner maken. Wil iemand nog een paar kilo? Stevig vlees!
Ik ben aan het Fok!ken! Kan niet snoepen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben al aan het breien! Kan ik niet snoepen!
Als ik kijk naar mijn dieet (ik kan niet voor anderen spreken) is dit best prima. Vergeet niet dat je lichaam even op gang moet komen. Verder zijn witte druiven niet zo slecht, maar een ander soort fruit zou beter zijn. En probeer te werken bij de spaghetti met bijvoorbeeld enkel tomatensaus (dus niet die overheerlijke sausen van heinz). Ik weet ook niet hoe je porties zijn.. daar kan ook verschil in zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Bamba het volgende:
HoiIk ben sinds 2 weken ook weer een poging aan het wagen om af te vallen. Ik laat tot nu toe echt alles staan qua ongezonde tussendoortjes, maar er gaat nog geen gram af
Ik zou hier graag willen mee posten
![]()
Ik zal meteen mijn lijstje van vandaag neerzetten!
O: Overnight oats. Eerste keer dat ik het probeerde en zeker voor herhaling vatbaar!
T: Trosje witte druiven
L: 2 volkoren bth met een omelet
D: spaghetti bolognese met flinke bak rauwe worteltjes
T: Kwart meloen en 2 kleine gehaktballetjes.
S: Bijna een uur gewandeld
Iemand tips/suggesties? Ik ontbijt ook vaak met een smoothie, ik ben helaas niet zo'n brood eter
Dank je wel voor je antwoord! De witte druiven zijn in de reclame bij de AH, normaal eet ik die niet heel vaak. Pak eerder een appel of kiwi. Ik probeer wel een beetje af te wisselen met het fruit, zodat ik niet iedere dag hetzelfde eet. De spaghetti is helemaal zelf gemaakt, zonder kant en klare sausquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn dieet (ik kan niet voor anderen spreken) is dit best prima. Vergeet niet dat je lichaam even op gang moet komen. Verder zijn witte druiven niet zo slecht, maar een ander soort fruit zou beter zijn. En probeer te werken bij de spaghetti met bijvoorbeeld enkel tomatensaus (dus niet die overheerlijke sausen van heinz). Ik weet ook niet hoe je porties zijn.. daar kan ook verschil in zitten.
Voor ontbijt kun je ook volkoren crackers proberen, of Brinta, of kwark, of yoghurt.. wat je lekker vind! Ik vind het een prima lijstje hoor
Ik doe een poging:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Bamba het volgende:
HoiIk ben sinds 2 weken ook weer een poging aan het wagen om af te vallen. Ik laat tot nu toe echt alles staan qua ongezonde tussendoortjes, maar er gaat nog geen gram af
Ik zou hier graag willen mee posten
![]()
Ik zal meteen mijn lijstje van vandaag neerzetten!
O: Overnight oats. Eerste keer dat ik het probeerde en zeker voor herhaling vatbaar!
T: Trosje witte druiven
L: 2 volkoren bth met een omelet
D: spaghetti bolognese met flinke bak rauwe worteltjes
T: Kwart meloen en 2 kleine gehaktballetjes.
S: Bijna een uur gewandeld
Iemand tips/suggesties? Ik ontbijt ook vaak met een smoothie, ik ben helaas niet zo'n brood eter
Maar als je twee borden spaghetti Bolognese neemt met half-om-half gehakt klaargemaakt in 50 gram blue band, dan heb je een heel ander probleemquote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tenzij je grote porties uit 800 gram groente bestaan, dat is alsnog maar 3 calorietjes.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je twee borden spaghetti Bolognese neemt met half-om-half gehakt klaargemaakt in 50 gram blue band, dan heb je een heel ander probleem
+1! Geniet hiervan. En fijn Isa, lekker gevoel is dat, als je door een plateau breekt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Soms gaat het heel gemakkelijk, soms is het een hele strijdDus profiteer van de gemakkelijke periodes, Mokkels!
Hier gaat mijn gewicht ook weer goed omlaag
Botergebruik is eigenlijk heel minimaal. Bij de spaghetti heb ik helemaal geen boter gebruikt. Ik moet wel leren om wat vaker olijfolie te pakken, maar dat bakt vaak niet zo goed vind ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:27 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ik doe een poging:
Je kunt nog naar het vet-olie-boter-gebruik kijken bij het bereiden van omelet en spaghetti.
2 kleine gehaktballetjes is wat overbodig en niet het meest handige tussendoortje. Zit vaak veel vet in.
En suiker gebruik.
Drink je genoeg water.
Want eigenlijk zou je wel al iets in gewicht moeten merken. Dit hangt ook af van hoeveel het overgewicht is.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoeveel is een bord, Bamba?
In het begin is het misschien handig om de pasta/rijst af te wegen.
Ik weeg zo'n beetje allesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeGeen heel groot bord hoor, gewoon een klein diep bordje.
Doen jullie ook altijd de pasta en rijst van te voren wegen?
Nou! Ik ging rond eind juli-begin augustus zelfs wat omhoog in gewicht! Dus heerlijk dat het weer goed gaat. En ook heerlijk al die complimentjes van andere mensen hèquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:07 schreef Tink89 het volgende:
+1! Geniet hiervan. En fijn Isa, lekker gevoel is dat, als je door een plateau breekt.
Overigens ben ik me vanochtend vergeten te wegen. Beetje dom, want zou wrs een leuk getal geweest zijn, maar ach, morgen is weer een dag...
is dat volkoren pasta?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:24 schreef friekin_ het volgende:
Oh, Bamba, de vezelrijk pasta van Honig is stukken beter (of volkoren pasta) dan normale pasta.
staat er niet bij voor hoeveel personen het recept is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws, maar wat verstaat men onder een "1 persoons portie"? Ik zit recepten te kijken, staat bij "blablabla kcal, blablabla, vet, blablabla... per 1 persoons portie" maar er staat dan niet bij hoe groot die portie is.
Dat is vaak helemaal niet duidelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws, maar wat verstaat men onder een "1 persoons portie"? Ik zit recepten te kijken, staat bij "blablabla kcal, blablabla, vet, blablabla... per 1 persoons portie" maar er staat dan niet bij hoe groot die portie is.
hij staat altijd onder een tafeltje in de gang dus schuif hem altijd eronder vandaan om te wegen. En met stofzuigen natuurlijk..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vervelend is dat Joyce.
Heb je hem pas verplaatst?
Dat is niet echt ideaal voor een weegschaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
hij staat altijd onder een tafeltje in de gang dus schuif hem altijd eronder vandaan om te wegen. En met stofzuigen natuurlijk..
ik zal toch echt moeten stofzuigen..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is niet echt ideaal voor een weegschaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |