abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130323637
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je hier om af te willen vallen of om samen slecht en dikmakend voedsel te vereren? Get a grip :P
Ik ben al aan het breien! Kan ik niet snoepen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130323672
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef miss_sly het volgende:

^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130323806
2 kilo erbijgegeten op Lowlands :D,

Volgende week hopelijk iig 1 er weer af :D
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:36:28 #254
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130324128
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Dido, nog meegekregen dat de Lidl weer de gepelde walnoten in de aanbieding hebben?
Ja, heb vier zakken gehaald en bedacht me nog dat jij het nog wel zou melden. Thx! :*
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130324195
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef _Dido_ het volgende:
Ja, heb vier zakken gehaald en bedacht me nog dat jij het nog wel zou melden. Thx! :*
Ik heb ook 4 zakken gehaald *O* Vorige keer dat ik op die aanbieding af kwam was alles uitverkocht, dus nu ben ik maandagochtend gegaan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:39:34 #256
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130324247
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook 4 zakken gehaald *O* Vorige keer dat ik op die aanbieding af kwam was alles uitverkocht, dus nu ben ik maandagochtend gegaan :+
Ikke maandagavond :Y Doe ongeveer één week met een zak, dus ben weer een maandje zoet :)
And eternity in an hour.
pi_130324285
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:39 schreef _Dido_ het volgende:

Ikke maandagavond :Y Doe ongeveer één week met een zak, dus ben weer een maandje zoet :)
Ik doe er wel iets langer mee, tenzij mijn vriend de munchies krijgt en hij mijn voorraad noten (amandelen, walnoten en hazelnoten) ontdekt :{
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:44:50 #258
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130324431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe er wel iets langer mee, tenzij mijn vriend de munchies krijgt en hij mijn voorraad noten (amandelen, walnoten en hazelnoten) ontdekt :{
Ik eet ze elke ochtend door m'n kwark, vandaar ;) At voorheen 50 gram noten per dag :').
And eternity in an hour.
pi_130324485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef _Dido_ het volgende:

Ik eet ze elke ochtend door m'n kwark, vandaar ;) At voorheen 50 gram noten per dag :').
Ik eet ze 's avonds door mijn kwark O+
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:47:02 #260
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130324523
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik eet ze 's avonds door mijn kwark O+
Kwark met noten ftw *O*

Heb nog steeds honger :') Wel m'n dubbele bth al op :{
And eternity in an hour.
pi_130328554
Hoi :W Ik ben sinds 2 weken ook weer een poging aan het wagen om af te vallen. Ik laat tot nu toe echt alles staan qua ongezonde tussendoortjes, maar er gaat nog geen gram af :') Ik zou hier graag willen mee posten :)

Ik zal meteen mijn lijstje van vandaag neerzetten!

O: Overnight oats. Eerste keer dat ik het probeerde en zeker voor herhaling vatbaar!
T: Trosje witte druiven
L: 2 volkoren bth met een omelet
D: spaghetti bolognese met flinke bak rauwe worteltjes
T: Kwart meloen en 2 kleine gehaktballetjes.
S: Bijna een uur gewandeld

Iemand tips/suggesties? Ik ontbijt ook vaak met een smoothie, ik ben helaas niet zo'n brood eter ;(
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:26:27 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130332134
Ik ga morgen die walnoten ook maar eens halen :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130332447
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]

O+

Misschien moet ik mijn tetten gewoon kleiner maken. Wil iemand nog een paar kilo? Stevig vlees!
Ooooh waar is die van?
My salvation lies in your love..
pi_130332528
quote:
17s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:35 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ooooh waar is die van?
Lejaby O+
pi_130332663
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben aan het Fok!ken! Kan niet snoepen!

Want nix meer in huis (en dat wilde ik nog een tijdje zo houden), behalve een paar dadels, maar die zijn voor morgen.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_130332677
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Bamba het volgende:
Hoi :W Ik ben sinds 2 weken ook weer een poging aan het wagen om af te vallen. Ik laat tot nu toe echt alles staan qua ongezonde tussendoortjes, maar er gaat nog geen gram af :') Ik zou hier graag willen mee posten :)

O: Overnight oats. Eerste keer dat ik het probeerde en zeker voor herhaling vatbaar!

Iemand tips/suggesties? Ik ontbijt ook vaak met een smoothie, ik ben helaas niet zo'n brood eter ;(
Als ik kijk naar mijn dieet (ik kan niet voor anderen spreken) is dit best prima. Vergeet niet dat je lichaam even op gang moet komen. Verder zijn witte druiven niet zo slecht, maar een ander soort fruit zou beter zijn. En probeer te werken bij de spaghetti met bijvoorbeeld enkel tomatensaus (dus niet die overheerlijke sausen van heinz). Ik weet ook niet hoe je porties zijn.. daar kan ook verschil in zitten.
Voor ontbijt kun je ook volkoren crackers proberen, of Brinta, of kwark, of yoghurt.. wat je lekker vind! Ik vind het een prima lijstje hoor :)
pi_130332893
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:41 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Als ik kijk naar mijn dieet (ik kan niet voor anderen spreken) is dit best prima. Vergeet niet dat je lichaam even op gang moet komen. Verder zijn witte druiven niet zo slecht, maar een ander soort fruit zou beter zijn. En probeer te werken bij de spaghetti met bijvoorbeeld enkel tomatensaus (dus niet die overheerlijke sausen van heinz). Ik weet ook niet hoe je porties zijn.. daar kan ook verschil in zitten.
Voor ontbijt kun je ook volkoren crackers proberen, of Brinta, of kwark, of yoghurt.. wat je lekker vind! Ik vind het een prima lijstje hoor :)
Dank je wel voor je antwoord! De witte druiven zijn in de reclame bij de AH, normaal eet ik die niet heel vaak. Pak eerder een appel of kiwi. Ik probeer wel een beetje af te wisselen met het fruit, zodat ik niet iedere dag hetzelfde eet. De spaghetti is helemaal zelf gemaakt, zonder kant en klare saus :)

Brinta lust ik niet :X Maar ik zal van de week eens volkoren crackers meenemen idd :Y
pi_130334330
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Bamba het volgende:

Ik doe een poging:
Je kunt nog naar het vet-olie-boter-gebruik kijken bij het bereiden van omelet en spaghetti.
2 kleine gehaktballetjes is wat overbodig en niet het meest handige tussendoortje. Zit vaak veel vet in.
En suiker gebruik.
Drink je genoeg water.
Want eigenlijk zou je wel al iets in gewicht moeten merken. Dit hangt ook af van hoeveel het overgewicht is.
pi_130337826
Goedemorgen :W

Welkom, Bamba. Vergeet ook niet op je portiegrootte te letten. Ook als je gezonde maaltijden hebt, maar je porties zijn heel erg groot dan val je niet af.
pi_130337837
Tenzij je grote porties uit 800 gram groente bestaan, dat is alsnog maar 3 calorietjes.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130337859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 06:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tenzij je grote porties uit 800 gram groente bestaan, dat is alsnog maar 3 calorietjes.
Maar als je twee borden spaghetti Bolognese neemt met half-om-half gehakt klaargemaakt in 50 gram blue band, dan heb je een heel ander probleem :P

En ja, groente kan je wel onbeperkt eten in giga-porties. De rest niet. Ook fruit niet.
pi_130337863
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar als je twee borden spaghetti Bolognese neemt met half-om-half gehakt klaargemaakt in 50 gram blue band, dan heb je een heel ander probleem :P

:9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130338162
Morning :W

@Bamba, het ligt inderdaad helemaal aan de porties. Het is een redelijk lijstje, maar kan snel erg heftig worden zeker voor een niet sportlijstje.
pi_130338229
Weer een halve kilo minder *O*
En ruim 1 bmipunt minder in ruim 1 maand tijd

Nu hoepeltijd en daarna wacht er een overnightoat
pi_130338277
Slechte morgen. -O-

Alweer wakker door die kuthond van de buren. ''Nee, onze hond?! Neejoh, die blaft niet als wij weg zijn". Nee, ik word wakker van kabouters zeker. Stelletje mafkezen, als je geen hond op kunt voeden omdat je zelf nog een snotneus bent moet je er geen hond nemen.

/frustratie modus

Verder hebben in 3 dagen tijd 2 mensen gezegd dat ze aan me kunnen zien dat ik ben afgevallen. *O* Het gaat ook goed want ben nu bijna 8 kilo kwijt, gaat allemaal lekker z'n gangetje dus. En ook zo makkelijk, ik hoef er helemaal 'geen moeite' voor te doen. Alleen maar de chips en snoep te laten staan. En dat gaat dus toch best wel erg makkelijk, makkelijker dan ik had verwacht.
pi_130338727
Fijn dat het zo makkelijk gaat Mokkels!
Ik zat net te denken dat die 3 kilo nu nog helemaal niet op vallen bij mij (heb zelfs niet het idee dat kleding iets beter zit). Achja er moeten er nog 11,5 af dus dan zal ik vast wel iets merken.
pi_130338796
Soms gaat het heel gemakkelijk, soms is het een hele strijd *O* Dus profiteer van de gemakkelijke periodes, Mokkels! ^O^ Hier gaat mijn gewicht ook weer goed omlaag O+
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:07:33 #278
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130338863
Gisteravond een heerlijke, megaintensieve paardrijsessie gehad :D Inclusief twee mensen die wilden weten hoe ik toch zo goed afgevallen was, want wat zag ik er fantaaaastisch uit...enzo. Ik hou van die mensen!

Laisje!
Late O om 8:30: 4 volkoren bth. 2 aardbeien, 2 gerookte kipfilet. Glas sap, theelepeltje suiker. Had eigenlijk kwark, maar die at de poes op...
T: Niks, zitten zo bij de notaris en had een late O. Als ik echt trek krijg, neem ik wel een pakje crackers.
L: Frittata van gisteravond :D Ei, zoete aardappel, maïs, lekkere kruiden... Omnomnom!
T: Een appel.
D: Pasta, champignons, courgette, paar hamblokjes, beetje roomkaas.
T: Niks, van pasta met roomkaas zit ik vol zat!
S: Lunchwandelen zit er wrs niet in vandaag, maar vanavond wel weer dozen inpakken en mijn kledingkast uitzoeken, dus wel nog iets van beweging.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Soms gaat het heel gemakkelijk, soms is het een hele strijd *O* Dus profiteer van de gemakkelijke periodes, Mokkels! ^O^ Hier gaat mijn gewicht ook weer goed omlaag O+
+1! Geniet hiervan. En fijn Isa, lekker gevoel is dat, als je door een plateau breekt.

Overigens ben ik me vanochtend vergeten te wegen. Beetje dom, want zou wrs een leuk getal geweest zijn, maar ach, morgen is weer een dag...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130338937
Iedereen bedankt voor de adviezen!! Ik had eerder moeten roepen dat er niks afging geloof ik, want ik was vanmorgen eindelijk een halve kilo lichter :') Hopelijk snapt m'n lijf het nu *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:27 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Ik doe een poging:
Je kunt nog naar het vet-olie-boter-gebruik kijken bij het bereiden van omelet en spaghetti.
2 kleine gehaktballetjes is wat overbodig en niet het meest handige tussendoortje. Zit vaak veel vet in.
En suiker gebruik.
Drink je genoeg water.
Want eigenlijk zou je wel al iets in gewicht moeten merken. Dit hangt ook af van hoeveel het overgewicht is.
Botergebruik is eigenlijk heel minimaal. Bij de spaghetti heb ik helemaal geen boter gebruikt. Ik moet wel leren om wat vaker olijfolie te pakken, maar dat bakt vaak niet zo goed vind ik :@ En de gehaktballetjes waren idd niet heel handig :@ Maar wel lekker :P
Suiker gebruik let ik al op, want diabetes patiënt en water drink ik minimaal 1,5 liter per dag. Dank je wel voor je antwoord! Ik heb nu een bmi van 30 trouwens.

Isabeau en Sarabi, op de porties kan ik idd nog wel letten. Spaghetti was 1 bord gisteren, normaal schep ik altijd nog wel een keer.
pi_130338941
Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: pakje rijstwafels
L: 2 bruin met kaas en mosterd, 1 bruin met sellerie
S: half uur wandelen
T: 3 matzes met St Moret, paprika, komkommer
S: 45 minuten fietsen
D: Taco's met veel groente en een beetje gehakt en saus
T: Rode bessen
Spoilers!
pi_130338942
Vanochtend mijn ATL bereikt, tenminste sinds mei 2008.
Tevens mijn eerste milestone, BMI onder de 32 *O* .
Mijn motivatie was al goed en heeft nu weer een extra boost gekregen.
pi_130338963
Maar hoeveel is een bord, Bamba?
In het begin is het misschien handig om de pasta/rijst af te wegen.
pi_130338983
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoeveel is een bord, Bamba?
In het begin is het misschien handig om de pasta/rijst af te wegen.
Ik heb geen idee :@ Geen heel groot bord hoor, gewoon een klein diep bordje.
Doen jullie ook altijd de pasta en rijst van te voren wegen?
pi_130339022
Nee, ik weeg niets, ik eet de helft van wat ik vroeger at, bij groente het dubbele.
pi_130339028
Vanmiddag telefonisch spreekuur met de dokter.
Heb er best een beetje buikpijn van.. Bah!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130339048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:15 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik heb geen idee :@ Geen heel groot bord hoor, gewoon een klein diep bordje.
Doen jullie ook altijd de pasta en rijst van te voren wegen?
Ik weeg zo'n beetje alles :D
Ook de yoghurt en muesli bijvoorbeeld.
Mensen met overgewicht hebben vaak een verstoord beeld (of kunnen het slecht inschatten) wat een normale portie is.
pi_130339051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:07 schreef Tink89 het volgende:

+1! Geniet hiervan. En fijn Isa, lekker gevoel is dat, als je door een plateau breekt.

Overigens ben ik me vanochtend vergeten te wegen. Beetje dom, want zou wrs een leuk getal geweest zijn, maar ach, morgen is weer een dag...
Nou! Ik ging rond eind juli-begin augustus zelfs wat omhoog in gewicht! Dus heerlijk dat het weer goed gaat. En ook heerlijk al die complimentjes van andere mensen hè :+ (al vind ik ze niet van iedereen leuk :@ )

En ik baal ook als ik een dag oversla met wegen :7
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:23:51 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130339114
Stomme vraag ws, maar wat verstaat men onder een "1 persoons portie"? Ik zit recepten te kijken, staat bij "blablabla kcal, blablabla, vet, blablabla... per 1 persoons portie" maar er staat dan niet bij hoe groot die portie is.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130339119
Oh, Bamba, de vezelrijk pasta van Honig is stukken beter (of volkoren pasta) dan normale pasta. :)
pi_130339135
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:24 schreef friekin_ het volgende:
Oh, Bamba, de vezelrijk pasta van Honig is stukken beter (of volkoren pasta) dan normale pasta. :)
is dat volkoren pasta?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:25:30 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_130339139
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws, maar wat verstaat men onder een "1 persoons portie"? Ik zit recepten te kijken, staat bij "blablabla kcal, blablabla, vet, blablabla... per 1 persoons portie" maar er staat dan niet bij hoe groot die portie is.
staat er niet bij voor hoeveel personen het recept is?
disclaimer
pi_130339149
:W volgens mij ben ik al 10kg aangekomen maar het is hier allemaal zo heerlijk :D

Zo ontbijyen met yoghurt, muesli en heel veel fruit :9~
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130339162
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Qwea het volgende:
Dat is vaak helemaal niet duidelijk :') En soms een stuk minder dan je zou denken _O- Met name van ongezonde dingen, staat er met grote letters op de verpakking: Slechts 89 kcal per portie! En dan blijkt een portie een klein deel van de inhoud van het zakje/pakje te zijn :D
pi_130339164
Volgens mij is de weegschaal kapot. Heb er een stuk of 15x opgestaan en elke keer een ander gewicht. Variërend van 105.4 tot 112.0.. Nu snap ik het niet meer.
pi_130339202
Hmm vervelend is dat Joyce.
Heb je hem pas verplaatst?
pi_130339240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vervelend is dat Joyce.
Heb je hem pas verplaatst?
hij staat altijd onder een tafeltje in de gang dus schuif hem altijd eronder vandaan om te wegen. En met stofzuigen natuurlijk..
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:32:51 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_130339274
dan zou het daar wel eens aan kunnen liggen -O-
disclaimer
pi_130339290
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:30 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

hij staat altijd onder een tafeltje in de gang dus schuif hem altijd eronder vandaan om te wegen. En met stofzuigen natuurlijk..
Dat is niet echt ideaal voor een weegschaal.
pi_130339304
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is niet echt ideaal voor een weegschaal.
ik zal toch echt moeten stofzuigen..
pi_130339322
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

is dat volkoren pasta?
Er zitten extra vezels in. Ik mag het wel eten in mijn extreme volkoren dieet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')