Ik ben al aan het breien! Kan ik niet snoepen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je hier om af te willen vallen of om samen slecht en dikmakend voedsel te vereren? Get a grip
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben al aan het breien! Kan ik niet snoepen!
Ja, heb vier zakken gehaald en bedacht me nog dat jij het nog wel zou melden. Thx!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Dido, nog meegekregen dat de Lidl weer de gepelde walnoten in de aanbieding hebben?
Ik heb ook 4 zakken gehaaldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef _Dido_ het volgende:
Ja, heb vier zakken gehaald en bedacht me nog dat jij het nog wel zou melden. Thx!
Ikke maandagavondquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 zakken gehaaldVorige keer dat ik op die aanbieding af kwam was alles uitverkocht, dus nu ben ik maandagochtend gegaan
Ik doe er wel iets langer mee, tenzij mijn vriend de munchies krijgt en hij mijn voorraad noten (amandelen, walnoten en hazelnoten) ontdektquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:39 schreef _Dido_ het volgende:
Ikke maandagavondDoe ongeveer één week met een zak, dus ben weer een maandje zoet
Ik eet ze elke ochtend door m'n kwark, vandaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe er wel iets langer mee, tenzij mijn vriend de munchies krijgt en hij mijn voorraad noten (amandelen, walnoten en hazelnoten) ontdekt
Ik eet ze 's avonds door mijn kwarkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef _Dido_ het volgende:
Ik eet ze elke ochtend door m'n kwark, vandaarAt voorheen 50 gram noten per dag
.
Kwark met noten ftwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet ze 's avonds door mijn kwark
Ooooh waar is die van?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien moet ik mijn tetten gewoon kleiner maken. Wil iemand nog een paar kilo? Stevig vlees!
Ik ben aan het Fok!ken! Kan niet snoepen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben al aan het breien! Kan ik niet snoepen!
Als ik kijk naar mijn dieet (ik kan niet voor anderen spreken) is dit best prima. Vergeet niet dat je lichaam even op gang moet komen. Verder zijn witte druiven niet zo slecht, maar een ander soort fruit zou beter zijn. En probeer te werken bij de spaghetti met bijvoorbeeld enkel tomatensaus (dus niet die overheerlijke sausen van heinz). Ik weet ook niet hoe je porties zijn.. daar kan ook verschil in zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Bamba het volgende:
HoiIk ben sinds 2 weken ook weer een poging aan het wagen om af te vallen. Ik laat tot nu toe echt alles staan qua ongezonde tussendoortjes, maar er gaat nog geen gram af
Ik zou hier graag willen mee posten
![]()
Ik zal meteen mijn lijstje van vandaag neerzetten!
O: Overnight oats. Eerste keer dat ik het probeerde en zeker voor herhaling vatbaar!
T: Trosje witte druiven
L: 2 volkoren bth met een omelet
D: spaghetti bolognese met flinke bak rauwe worteltjes
T: Kwart meloen en 2 kleine gehaktballetjes.
S: Bijna een uur gewandeld
Iemand tips/suggesties? Ik ontbijt ook vaak met een smoothie, ik ben helaas niet zo'n brood eter
Dank je wel voor je antwoord! De witte druiven zijn in de reclame bij de AH, normaal eet ik die niet heel vaak. Pak eerder een appel of kiwi. Ik probeer wel een beetje af te wisselen met het fruit, zodat ik niet iedere dag hetzelfde eet. De spaghetti is helemaal zelf gemaakt, zonder kant en klare sausquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn dieet (ik kan niet voor anderen spreken) is dit best prima. Vergeet niet dat je lichaam even op gang moet komen. Verder zijn witte druiven niet zo slecht, maar een ander soort fruit zou beter zijn. En probeer te werken bij de spaghetti met bijvoorbeeld enkel tomatensaus (dus niet die overheerlijke sausen van heinz). Ik weet ook niet hoe je porties zijn.. daar kan ook verschil in zitten.
Voor ontbijt kun je ook volkoren crackers proberen, of Brinta, of kwark, of yoghurt.. wat je lekker vind! Ik vind het een prima lijstje hoor
Ik doe een poging:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef Bamba het volgende:
HoiIk ben sinds 2 weken ook weer een poging aan het wagen om af te vallen. Ik laat tot nu toe echt alles staan qua ongezonde tussendoortjes, maar er gaat nog geen gram af
Ik zou hier graag willen mee posten
![]()
Ik zal meteen mijn lijstje van vandaag neerzetten!
O: Overnight oats. Eerste keer dat ik het probeerde en zeker voor herhaling vatbaar!
T: Trosje witte druiven
L: 2 volkoren bth met een omelet
D: spaghetti bolognese met flinke bak rauwe worteltjes
T: Kwart meloen en 2 kleine gehaktballetjes.
S: Bijna een uur gewandeld
Iemand tips/suggesties? Ik ontbijt ook vaak met een smoothie, ik ben helaas niet zo'n brood eter
Maar als je twee borden spaghetti Bolognese neemt met half-om-half gehakt klaargemaakt in 50 gram blue band, dan heb je een heel ander probleemquote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tenzij je grote porties uit 800 gram groente bestaan, dat is alsnog maar 3 calorietjes.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je twee borden spaghetti Bolognese neemt met half-om-half gehakt klaargemaakt in 50 gram blue band, dan heb je een heel ander probleem
+1! Geniet hiervan. En fijn Isa, lekker gevoel is dat, als je door een plateau breekt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Soms gaat het heel gemakkelijk, soms is het een hele strijdDus profiteer van de gemakkelijke periodes, Mokkels!
Hier gaat mijn gewicht ook weer goed omlaag
Botergebruik is eigenlijk heel minimaal. Bij de spaghetti heb ik helemaal geen boter gebruikt. Ik moet wel leren om wat vaker olijfolie te pakken, maar dat bakt vaak niet zo goed vind ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:27 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ik doe een poging:
Je kunt nog naar het vet-olie-boter-gebruik kijken bij het bereiden van omelet en spaghetti.
2 kleine gehaktballetjes is wat overbodig en niet het meest handige tussendoortje. Zit vaak veel vet in.
En suiker gebruik.
Drink je genoeg water.
Want eigenlijk zou je wel al iets in gewicht moeten merken. Dit hangt ook af van hoeveel het overgewicht is.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoeveel is een bord, Bamba?
In het begin is het misschien handig om de pasta/rijst af te wegen.
Ik weeg zo'n beetje allesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeGeen heel groot bord hoor, gewoon een klein diep bordje.
Doen jullie ook altijd de pasta en rijst van te voren wegen?
Nou! Ik ging rond eind juli-begin augustus zelfs wat omhoog in gewicht! Dus heerlijk dat het weer goed gaat. En ook heerlijk al die complimentjes van andere mensen hèquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:07 schreef Tink89 het volgende:
+1! Geniet hiervan. En fijn Isa, lekker gevoel is dat, als je door een plateau breekt.
Overigens ben ik me vanochtend vergeten te wegen. Beetje dom, want zou wrs een leuk getal geweest zijn, maar ach, morgen is weer een dag...
is dat volkoren pasta?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:24 schreef friekin_ het volgende:
Oh, Bamba, de vezelrijk pasta van Honig is stukken beter (of volkoren pasta) dan normale pasta.
staat er niet bij voor hoeveel personen het recept is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws, maar wat verstaat men onder een "1 persoons portie"? Ik zit recepten te kijken, staat bij "blablabla kcal, blablabla, vet, blablabla... per 1 persoons portie" maar er staat dan niet bij hoe groot die portie is.
Dat is vaak helemaal niet duidelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws, maar wat verstaat men onder een "1 persoons portie"? Ik zit recepten te kijken, staat bij "blablabla kcal, blablabla, vet, blablabla... per 1 persoons portie" maar er staat dan niet bij hoe groot die portie is.
hij staat altijd onder een tafeltje in de gang dus schuif hem altijd eronder vandaan om te wegen. En met stofzuigen natuurlijk..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vervelend is dat Joyce.
Heb je hem pas verplaatst?
Dat is niet echt ideaal voor een weegschaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
hij staat altijd onder een tafeltje in de gang dus schuif hem altijd eronder vandaan om te wegen. En met stofzuigen natuurlijk..
ik zal toch echt moeten stofzuigen..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is niet echt ideaal voor een weegschaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |