+1! Geniet hiervan. En fijn Isa, lekker gevoel is dat, als je door een plateau breekt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Soms gaat het heel gemakkelijk, soms is het een hele strijdDus profiteer van de gemakkelijke periodes, Mokkels!
Hier gaat mijn gewicht ook weer goed omlaag
Botergebruik is eigenlijk heel minimaal. Bij de spaghetti heb ik helemaal geen boter gebruikt. Ik moet wel leren om wat vaker olijfolie te pakken, maar dat bakt vaak niet zo goed vind ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:27 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ik doe een poging:
Je kunt nog naar het vet-olie-boter-gebruik kijken bij het bereiden van omelet en spaghetti.
2 kleine gehaktballetjes is wat overbodig en niet het meest handige tussendoortje. Zit vaak veel vet in.
En suiker gebruik.
Drink je genoeg water.
Want eigenlijk zou je wel al iets in gewicht moeten merken. Dit hangt ook af van hoeveel het overgewicht is.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Maar hoeveel is een bord, Bamba?
In het begin is het misschien handig om de pasta/rijst af te wegen.
Ik weeg zo'n beetje allesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeGeen heel groot bord hoor, gewoon een klein diep bordje.
Doen jullie ook altijd de pasta en rijst van te voren wegen?
Nou! Ik ging rond eind juli-begin augustus zelfs wat omhoog in gewicht! Dus heerlijk dat het weer goed gaat. En ook heerlijk al die complimentjes van andere mensen hèquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:07 schreef Tink89 het volgende:
+1! Geniet hiervan. En fijn Isa, lekker gevoel is dat, als je door een plateau breekt.
Overigens ben ik me vanochtend vergeten te wegen. Beetje dom, want zou wrs een leuk getal geweest zijn, maar ach, morgen is weer een dag...
is dat volkoren pasta?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:24 schreef friekin_ het volgende:
Oh, Bamba, de vezelrijk pasta van Honig is stukken beter (of volkoren pasta) dan normale pasta.
staat er niet bij voor hoeveel personen het recept is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws, maar wat verstaat men onder een "1 persoons portie"? Ik zit recepten te kijken, staat bij "blablabla kcal, blablabla, vet, blablabla... per 1 persoons portie" maar er staat dan niet bij hoe groot die portie is.
Dat is vaak helemaal niet duidelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef Qwea het volgende:
Stomme vraag ws, maar wat verstaat men onder een "1 persoons portie"? Ik zit recepten te kijken, staat bij "blablabla kcal, blablabla, vet, blablabla... per 1 persoons portie" maar er staat dan niet bij hoe groot die portie is.
hij staat altijd onder een tafeltje in de gang dus schuif hem altijd eronder vandaan om te wegen. En met stofzuigen natuurlijk..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vervelend is dat Joyce.
Heb je hem pas verplaatst?
Dat is niet echt ideaal voor een weegschaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
hij staat altijd onder een tafeltje in de gang dus schuif hem altijd eronder vandaan om te wegen. En met stofzuigen natuurlijk..
ik zal toch echt moeten stofzuigen..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is niet echt ideaal voor een weegschaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |