uurtje dansen is toch al zo'n 400-500 kcalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Verre van. Heb Biddinghuizen behoorlijk wat aardbevingen gegeven
Het blijft toch altijd spannendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
uurtje dansen is toch al zo'n 400-500 kcal
Dus evenveel als een liter bier oplevert
Weer een reden om nooit aan kinderen te beginnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien nog een verrassing voor je: veel zwangeren krijgen plots een grotere schoenmaat! (het omgekeerde dus: meer druk = grotere schoenen nodig). en ik heb gehoord dat dat voor veel vrouwen na de zwangerschap nog zo blijft ook![]()
En anders boeiend, als het het maar waard was. Dan heb je maar twee weken 'vertraging'quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het blijft toch altijd spannend
Dat is niet helemaal waar, want als je minder dan 6 uur in een nacht slaapt dan gaat je metabolisme langzamer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:38 schreef Zeester het volgende:
Ik denk ook, dat ondanks dat je ongezonder eet en meer alcohol drinkt, je uiteindelijk meer calorieen verbrand vanwege de veel langere dagen. Zelfs bij weinig dansen! Maar ik ben vermoedelijk wel een kilootje bijgekomen want ik heb me wel echt een beetje misdragen. Maar goed, was het waard, en heb nu het eerst volgende slecht-eten moment al gepland en dat is mijn jaarlijkse McDonald's bday tripje eind november!
Jij ook alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
En na wat alcohol moet ik gewoon slecht eten hebben.
Geloof me, ik heb me niet zo gedragen hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, want als je minder dan 6 uur in een nacht slaapt dan gaat je metabolisme langzamer.
Ik zou het niet kunnen overigens, op zo'n weekendje mezelf echt gedragen. Vooral door de drank.En na wat alcohol moet ik gewoon slecht eten hebben.
nee, komt door verweking van je kraakbeen. Maar klopt. Ik vrees voor ooitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien nog een verrassing voor je: veel zwangeren krijgen plots een grotere schoenmaat! (het omgekeerde dus: meer druk = grotere schoenen nodig). en ik heb gehoord dat dat voor veel vrouwen na de zwangerschap nog zo blijft ook![]()
een dag later ja, niet drie dagen later. Dan heb je dat allang weer aangevuldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef kwakz0r het volgende:
psssst van veel alcohol verlies je vocht. ik was de dagen na een ruig weekend ook altijd lichter en dan kwam t er daarna dubbel weer bij
ohja, het is alweer woensdagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een dag later ja, niet drie dagen later. Dan heb je dat allang weer aangevuld
is dat opmerkelijk, om alleen in het weekend te drinken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:10 schreef sorcees het volgende:
Ik drink niet meer, behalve in de weekenden, en dan meestal ook niet of met mate.
Maar soms
Oh ja, dat ook nogquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
nee, komt door verweking van je kraakbeen. Maar klopt. Ik vrees voor ooit
mijn man zit weer in een "twee cheesecaketoetjes per dag" fase momenteelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog
Danio frambozen cheesecakeLekker! (nou ja, ik ben gewoon dol op cheesecake en alles wat er ook maar in de verste verte naar smaakt heeft al snel mijn goedkeuring
).
waarom kan je slecht tegen mensen die elke dag een glas wijn drinken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Myraela het volgende:
Ik drink zelden eigenlijk, ik kan ook erg slecht tegen mensen die de hele week doordrinken.
Pas maar opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Zeester het volgende:
Ik heb de afgelopen 3/4 jaar echt weinig gedronken. Niet op Lowlands, want dat was altijd wel een uitzonderlijke piek in mijn drank(mis/ge)bruik, maar verder misschien 4 keer per jaar. Maar nu veel meer. Maar ik zie dit vooral als een teken van mijn veranderende levenshouding, en het feit dat ik beter in mijn vel zit en me weer liever in sociale situaties begeef. En meer behoefte heb om even de boel de boel te laten en gewoon te genieten.
Elke dag wijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom kan je slecht tegen mensen die elke dag een glas wijn drinken?
Omdat ik maar weinig mensen ken die het bij één glas houden. En na jaren bij een alcoholist gewoond te hebben heb ik geen zin meer in mensen die alcohol als een onderdeel van hun dagelijkse leven zien. Ik zal het in de zomer vast ook soms wel eens hebben, als ik zo'n beetje elke dag op een terrasje zit. Maar thuis in je eentje zitten drinken, nah.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom kan je slecht tegen mensen die elke dag een glas wijn drinken?
Die van mij heeft net dat hele bakje leeggegeten nadat ik heel gedisciplineerd 2 eetlepels had gehad (ok, 3 eetlepels).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man zit weer in een "twee cheesecaketoetjes per dag" fase momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |